Dit was fantastischquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk nooit naar autoracen alleen de crazy race met caravans achteruit rijden enzo
link?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De laatste goed backfire is van Braddies hand, dus deze is zeer welkom.
Ja manquote:Op zondag 15 mei 2016 22:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit was fantastischVooral het commentaar van André van Duin
quote:
Dat is toch typisch Nederlands. Als Oranje wint hebben 'we' gewonnen en als Oranje verliest hebben 'ze' verlorenquote:Op zondag 15 mei 2016 22:16 schreef Arrivabene het volgende:
[..]
Nah, misschien had ik het beter moeten verwoorden. Doel meer op de gloryhunters. Zoals vorig jaar na z'n aanrijding met Grosjean. Toen was het opeens geen nederlander meer maar toch een belg, leek ie op z'n vader etc. Maargoed, dat zie je bij elke sport wel terug.
Ja, nouen. Dit is toch de klaagbaak. Laat me lekker klagenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat is toch typisch Nederlands. Als Oranje wint hebben 'we' gewonnen en als Oranje verliest hebben 'ze' verloren
TS is een lafbek.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tevens heb ik er een grafhekel aan aan achterlijke mensen die denken dat Jos een slechte coureur was en altijd in de grindbak stond. Dat imago is volkomen onterecht; Jos is nog altijd Nederlands beste F1 coureur ooit. Dat record gaat ie kwijt raken aan Max, zoveel is wel duidelijk, maar het beeld wat men van Jos altijd schetst slaat nergens op.
quote:
Echt, wat een onzin dit. Komt juist heel sympathiek en bescheiden over, wat lul je.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:42 schreef _Heavy_Metal_ het volgende:
De aroogantie spat er ook gigantisch vanaf.
Hypocriet loeder dat je er bent.quote:
Ja, met zo veel geluk zou jij ook gewinnen hebben hè?quote:Op maandag 16 mei 2016 03:17 schreef kataklysm het volgende:
Kijk iedereen dan stoer dan hierlekker makkelijk lullen achteraf maar het was gewoon puur geluk.
Niet zo tof doen mensen.
Hoi autistje, ik was sarcastisch toen ik hem aan het 'afzeiken' was maar door je stoornis heb je dat waarschijnlijk niet door.quote:Op maandag 16 mei 2016 03:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hypocriet loeder dat je er bent.
Eerst volop afzeiken en na winst partij kiezen.... Vies ventje ben je.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:45 schreef SR4 het volgende:
En nu wordt Max er helemaal uitgereden door Daniel Ricciardo en wordt ie uit Red Bull getrapt en wil niemand hem hebben![]()
![]()
Dit is klb. Tevens is dit een backfire topic. Tevens mob rule dus ga weg.quote:Op maandag 16 mei 2016 03:17 schreef kataklysm het volgende:
Kijk iedereen dan stoer dan hierlekker makkelijk lullen achteraf maar het was gewoon puur geluk.
Niet zo tof doen mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |