Lolwut, vettige trol.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:28 schreef Strani het volgende:
Ik denk ook dat het helemaal niks wordt. De Mercedessen gaan Verstappen laten zien hoe veel beter ze zijn en Ricciardo zet Max gewoon op twee ronden.
Vanavond om 19:00 de beelden op NPO1, ik ben benieuwd!
maar ook een harde Lquote:Op zondag 15 mei 2016 19:05 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Max Verstappenalleen jammer dat hij een zachte g heeft
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:42 schreef _Heavy_Metal_ het volgende:
Max verstappen is dus naar red bull gegaan wegens de idioterie van danill kvyat.
Ook de band tussen max en carlos niet was soms oorlog (dat ene puntje in melbourne
WAT VERWACHT JE DAN MET 2 HONGERIGE WOLFEN TORRO ROSSO??
En nu zit die kleuter (door flink te drammen en te jammeren) dan eindelijk bij Red bull.
De aroogantie spat er ook gigantisch vanaf.
Kijk naar zijn nieuwe teamgenoot riccardo!! altijd lachen en vrolijk (ook tijd voor interviews)
Ach ja. zijn vader was net zo een arrogante kwal.
Klachten moge duidelijk zijn.
1 is dat het een vies verwend gastje is die nog in de pampers loopt
2 is dat iedereen nu denkt dat hij nu direct wint
Nerdjes die een patent menen te hebben op het kijken van F1quote:Op zondag 15 mei 2016 22:02 schreef Arrivabene het volgende:
Leuk om te zien dat heel nederland inclusief onze minister-president F1 fan is. Die dachten gister nog dat formule 1 een soort exotisch broodbeleg is.
Nah, misschien had ik het beter moeten verwoorden. Doel meer op de gloryhunters. Zoals vorig jaar na z'n aanrijding met Grosjean. Toen was het opeens geen nederlander meer maar toch een belg, leek ie op z'n vader etc. Maargoed, dat zie je bij elke sport wel terug.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:03 schreef SR4 het volgende:
[..]
Nerdjes die een patent menen te hebben op het kijken van F1_!
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |