quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:23 schreef MadMaster het volgende:
Daarom voor nu vaarwel en handen boven de dekens!
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:23 schreef MadMaster het volgende:
ik lig onder een dekbedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:23 schreef MadMaster het volgende:
Hihihihi die is wel goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:23 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Toen just me nog een mietje was zei de moeder van een vriendinnetje dat en ik snapte het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hihihihi die is wel goed![]()
Slaap lekker Mad
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
Toen just me nog een mietje was zei de moeder van een vriendinnetje dat en ik snapte het niet
Was dat vóór de operatie?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
Toen just me nog een mietje was zei de moeder van een vriendinnetje dat en ik snapte het niet
* Elfletterig hierdoor denken aan The Power Of Good-Bye van Madonna, tikt zichzelf op de vingers en zegt tegen zichzelf dat hij moet ophouden met voortdurend associëren.quote:
Rustig aan, Mad.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben nog láng niet wegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig hierdoor denken aan The Power Of Good-Bye van Madonna, tikt zichzelf op de vingers en zegt tegen zichzelf dat hij moet ophouden met voortdurend associëren.
quote:
quote:
1 x dak teveel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Het dak, het dak, het dak, het dak staat in brand.
We hebben geen water nodig. Laat de moederneuker branden.
Brand, moederneuker, brand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |