SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]Een "O" rond z'n anus. Laat hij op de volgend meet wel ff zien!
Als trampstampquote:
Die heb jij toch alquote:
maar je gaf geen antwoord op mijn vraag... heeft HJ tattoo's ?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik ooit een tattoo laat zetten
Dan is het wel bij het 25 jarige jubileum van R49, ik twijfel nog tussen het R49 logo of tussen
[ afbeelding ]
Wat? Heh? Ik was even beschäftigt, sorry.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
maar je gaf geen antwoord op mijn vraag... heeft HJ tattoo's ?
Voor allebei heb je gelukkig nog tijd genoeg om je te bedenken...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan is het wel bij het 25 jarige jubileum van R49, ik twijfel nog tussen het R49 logo of tussen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]Een "O" rond z'n anus. Laat hij op de volgend meet wel ff zien!
Samen laten zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inclusief bewegende muis?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Die laatste als jullie 25 jaar samen zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor allebei heb je gelukkig nog tijd genoeg om je te bedenken...
dan vast iets met Ierlandquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat? Heh? Ik was even beschäftigt, sorry.
Nee, ik heb geen tattoos, maar zit al wel een tijdje na te denken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor allebei heb je gelukkig nog tijd genoeg om je te bedenken...
Als Fok! dan nog bestaat zullen we met trots onze tattoos showenquote:
Nou, in ieder geval wel iets met Wanderlust. En daar kunnen nog symbolen bij komenquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:14 schreef KardinaalTeken het volgende:
* KardinaalTeken vindt de (heilige) Madonna een mooi moment om zichzelf weer op te bergen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:14 schreef KardinaalTeken het volgende:
* KardinaalTeken vindt de (heilige) Madonna een mooi moment om zichzelf weer op te bergen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The stolen fallen Madonna with the big boobies?
[..]
[ afbeelding ]
Owned by en dan het logo van R49quote:
Sja, ik kom hier al vanaf 2004 en heb aan FOK! te danken dat ik je leerde kennen. Dat is me wel het één en ander waard.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Als Fok! dan nog bestaat zullen we met trots onze tattoos showen
Ik was dus niet de enige die dacht dat er iemand achter me stond...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
Sow, dat klonk ff fucked up met de koptelefoon op zeg
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dacht dat er iemand achter me stond...
Ik deed echt even de koptelefoon af!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dacht dat er iemand achter me stond...
2004quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, ik kom hier al vanaf 2004 en heb aan FOK! te danken dat ik je leerde kennen. Dat is me wel het één en ander waard.
Twee stokoude bejaarden tegen die tijdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, ik kom hier al vanaf 2004 en heb aan FOK! te danken dat ik je leerde kennen. Dat is me wel het één en ander waard.
Kom je aanstrompelen met je Fokstok...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee stokoude bejaarden tegen die tijd
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom je aanstrompelen met je Fokstok...
En dan een beetje op het leven terug kijken als:quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee stokoude bejaarden tegen die tijd
Die is al talloze keren in Drenthe gedumpt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb mijn slaap momenteel hard nodig.quote:
dinsdag 5 oktober 1999quote:
Nou...... zou ik zomaar kunnen doenquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb mijn slaap momenteel hard nodig.
Morgenochtend om 6.30 uur moet ik weer aan de koffie...
koffiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb mijn slaap momenteel hard nodig.
Morgenochtend om 6.30 uur moet ik weer aan de koffie...
Nee, whisky was afgelopen avond.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
koffie![]()
Da's wel vroeg.. lange reis weer voor de boeg op weg naar de whisky?
De poezen komen je dan wakker maken ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, whisky was afgelopen avond.
Morgen helemaal niks, maar dat is tegenwoordig mijn normale wektijd...
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:23 schreef MadMaster het volgende:
Daarom voor nu vaarwel en handen boven de dekens!
ik lig onder een dekbedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:23 schreef MadMaster het volgende:
Hihihihi die is wel goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:23 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Toen just me nog een mietje was zei de moeder van een vriendinnetje dat en ik snapte het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hihihihi die is wel goed![]()
Slaap lekker Mad
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
Toen just me nog een mietje was zei de moeder van een vriendinnetje dat en ik snapte het niet
Was dat vóór de operatie?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
Toen just me nog een mietje was zei de moeder van een vriendinnetje dat en ik snapte het niet
* Elfletterig hierdoor denken aan The Power Of Good-Bye van Madonna, tikt zichzelf op de vingers en zegt tegen zichzelf dat hij moet ophouden met voortdurend associëren.quote:
Rustig aan, Mad.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben nog láng niet wegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig hierdoor denken aan The Power Of Good-Bye van Madonna, tikt zichzelf op de vingers en zegt tegen zichzelf dat hij moet ophouden met voortdurend associëren.
quote:
quote:
1 x dak teveel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Het dak, het dak, het dak, het dak staat in brand.
We hebben geen water nodig. Laat de moederneuker branden.
Brand, moederneuker, brand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |