pics?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijk naar de foto's van princess Charlotte. Ze lijkt teringveel op jou
weet jij waarom ze het Battlefield 1 noemen, HET IS TOCH GODVERDOMME HET VIJFDE DEELquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
OVER 50 MINUTEN IS DE BATTLEFIELD PREMIÈRE OMG OMG NATTE SLIP ALLES
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
Schuld van die kalequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet jij waarom ze het Battlefield 1 noemen, HET IS TOCH GODVERDOMME HET VIJFDE DEEL
Hallo, wat heb ik jou gemist zegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet jij waarom ze het Battlefield 1 noemen, HET IS TOCH GODVERDOMME HET VIJFDE DEEL
mag ik m'n slip terug gvdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
ja en hoe lijkt een babygirl van 2 op mijquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
http://www.hellomagazine.(...)ton-birthday-photos/
volgens mij meen je het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo, wat heb ik jou gemist zeg
Kijk die ogen en wenkies ze lijkt op jou godverdommequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja en hoe lijkt een babygirl van 2 op mij
ik snap het ook niet, je gedraagt je soms wel als een klein meisje maar je lijkt er niet opquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja en hoe lijkt een babygirl van 2 op mij
Noemen ze het zo dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maak er een topic overquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijk die ogen en wenkies ze lijkt op jou godverdomme
Nou, de rek is er wel uit nu.quote:
dit zou je geheim houden, dat ik huil als een klein meisje al ik klaarkom...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, je gedraagt je soms wel als een klein meisje maar je lijkt er niet op
pardonquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dit zou je geheim houden, dat ik huil als een klein meisje al ik klaarkom...
Wat een debieltjes. :Squote:
Beetje teutquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:15 schreef Toto69 het volgende:
B
[..]
Bietje moe, daar?
[..]
monaco 1 corner te kort met 35 min te gaan...
Aw zuur manquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:15 schreef Toto69 het volgende:
B
monaco 1 corner te kort met 35 min te gaan...
zullen we jou eens lekker met z'n allen naar poundtown nemenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo waar zijn de vrouwen too much testosteron here
Volgens mij hebben Japanners best een hekel aan vies dikke mensen, dat je het weet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
werken vast dezelfde domme mensen als bij microsoft, xbox one jeetje
:squote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen we jou eens lekker met z'n allen naar poundtown nemen
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dat jullie mij gemist hebben de afgelopen dagen.
japanners hebben juist respect voor mensen die van het leven genietenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Japanners best een hekel aan vies dikke mensen, dat je het weet.
had heel eerlijk gezegd niet door dat je weg wasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dat jullie mij gemist hebben de afgelopen dagen.
Wie geeft een neuk om de mening van gooks?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
japanners hebben juist respect voor mensen die van het leven genieten
TR.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk om de mening van gooks?
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had heel eerlijk gezegd niet door dat je weg was
volgens google zijn gooks koreanenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk om de mening van gooks?
Gook (/ˈɡuːk/ or /ˈɡʊk/) is a derogatory term for Asians. It was originally predominantly used by the US military during war time, especially during the Korean and Vietnam wars.[1]quote:
Wow discussie al gewonnen voordat hij is begonnen.quote:
A derrogatory term used for the purpose of describing a korean. (Obtained form the korean pronunciation of their country, Hangook.)quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gook (/ˈɡuːk/ or /ˈɡʊk/) is a derogatory term for Asians. It was originally predominantly used by the US military during war time, especially during the Korean and Vietnam wars.[1]
Opnieuw zien we dus dat sommige woorden meerdere betekenissen hebben, en dat die betekenis over de jaren kan verschuiven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
A derrogatory term used for the purpose of describing a korean. (Obtained form the korean pronunciation of their country, Hangook.)
Folk etymology suggests that during the Korean War, young Korean children would point at U.S. soldiers and shout "미국" (Miguk), the Korean word for "America". Soldiers heard the word as "me gook", as if the children were defining themselves as "gooks". The soldiers proceeded to use that term to refer to the Koreans.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
A derrogatory term used for the purpose of describing a korean. (Obtained form the korean pronunciation of their country, Hangook.)
Folk etymology suggests that during the Korean War, young Korean children would point at U.S. soldiers and shout "미국" (Miguk), the Korean word for "America". Soldiers heard the word as "me gook", as if the children were defining themselves as "gooks". The soldiers proceeded to use that term to refer to the Koreans.
Hoop je nu dat ik heel onpopulair ben zodat jij iets minder onpopulair lijkt? Beetje jezelf beter laten voelen over mijn virtuele lijk.quote:
Echt kappen nu want ik ontkoppel mijn PS4 en flikker hem door al je ramenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
xbox spelers kunnen geen goeie gebruikers zijn
zelfs over een racistische term wil je je ongelijk niet geven, jeetjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Opnieuw zien we dus dat sommige woorden meerdere betekenissen hebben, en dat die betekenis over de jaren kan verschuiven.
Jij lijkt niet impopulair maar je bent het. En dat terwijl je 0 profiel of persoonlijkheid hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop je nu dat ik heel onpopulair ben zodat jij iets minder onpopulair lijkt? Beetje jezelf beter laten voelen over mijn virtuele lijk.
krijgt dat ding tenminste nog een beetje actie te zienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt kappen nu want ik ontkoppel mijn PS4 en flikker hem door al je ramen
Hahaha, populariteit op het internet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij lijkt niet impopulair maar je bent het. En dat terwijl je 0 profiel of persoonlijkheid hebt.
Ja moet wat, of mijn vriendin aandacht geven of mijn consoles, maar dat begrijp jij vast niet vieze vette maagd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijgt dat ding tenminste nog een beetje actie te zien
Hoezo ongelijk? Ik weet dat de term voor alle Aziaten wordt gebruikt. Dat verhaal over de oorsprong kende ik overigens niet dus weer wat geleerd vandaag.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs over een racistische term wil je je ongelijk niet geven, jeetje
Still alive?quote:
Gelukkig heb jij wel een persoonlijkheid, alleen jammer dat vrijwel niemand hier deze lijkt te kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij lijkt niet impopulair maar je bent het. En dat terwijl je 0 profiel of persoonlijkheid hebt.
altijd console kiezen, die is er tenminste nog over 50 jaarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja moet wat, of mijn vriendin aandacht geven of mijn consoles, maar dat begrijp jij vast niet vieze vette maagd.
Genoeg om het aangenaam te houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel een persoonlijkheid, alleen jammer dat vrijwel niemand hier deze lijkt te kunnen waarderen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd console kiezen, die is er tenminste nog over 50 jaar
Hahaha, persoonlijkheid op het internet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel een persoonlijkheid, alleen jammer dat vrijwel niemand hier deze lijkt te kunnen waarderen.
jij komt dagelijks in aanraking met mensen die japanners gooks noemen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo ongelijk? Ik weet dat de term voor alle Aziaten wordt gebruikt. Dat verhaal over de oorsprong kende ik overigens niet dus weer wat geleerd vandaag.
Nou ik ga het je makkelijk maken nu, maar mijn Xbox (die eerste dus) die is er nu al niet meer hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
The Oxford English Dictionary states that the origin of the current usage is unknown.[1] There are three suggested possible origins:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hahaha, gelijk willen hebben op het internet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo ongelijk? Ik weet dat de term voor alle Aziaten wordt gebruikt. Dat verhaal over de oorsprong kende ik overigens niet dus weer wat geleerd vandaag.
Nee, ik kan Engels.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij komt dagelijks in aanraking met mensen die japanners gooks noemen?
Ook half.quote:
Ja echt het is altijd genieten als jij er bent en weer eens gaat discussiëren over dingen die beter tot recht komen in een ander subforum totdat een ander het zat is waarna je jezelf kan uitroepen tot winnaar.quote:
Noem eens een voorbeeld hiervan van de afgelopen maanden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja echt het is altijd genieten als jij er bent en weer eens gaat discussiëren over dingen die beter tot recht komen in een ander subforum totdat een ander het zat is waarna je jezelf kan uitroepen tot winnaar.
ik ben uitstekend in Engels al zeg ik het zelf en ik heb nog nooit van het woordje ''gook'' gehoord. zal wel liggen aan met wie je omgaatquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld hiervan van de afgelopen maanden.
Het is een stukje algemene kennis die ik wel heb en jij niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben uitstekend in Engels al zeg ik het zelf en ik heb nog nooit van het woordje ''gook'' gehoord. zal wel liggen aan met wie je omgaat
Deze discussie heeft hij een half uur geleden al gewonnen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja echt het is altijd genieten als jij er bent en weer eens gaat discussiëren over dingen die beter tot recht komen in een ander subforum totdat een ander het zat is waarna je jezelf kan uitroepen tot winnaar.
Speaking english?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben uitstekend in Engels al zeg ik het zelf en ik heb nog nooit van het woordje ''gook'' gehoord. zal wel liggen aan met wie je omgaat
ben eigenlijk wel blij dat ik zulke woorden nooit hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is een stukje algemene kennis die ik wel heb en jij niet.
Gran Torino niet gezien?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben eigenlijk wel blij dat ik zulke woorden nooit hoor
Denken dat ik dit op ga zoeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld hiervan van de afgelopen maanden.
Disgruntled Korean War veteran Walt Kowalski sets out to reform his neighbor, a Hmong teenager who tried to steal Kowalski's prized possession: a 1972 Gran Torino.quote:
Tijd om uit te loggen dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denken dat ik dit op ga zoeken.Daarvoor boeit het mij niet genoeg en Chloro zegt dat je toch al hebt gewonnen dus, ik heb ook altijd pech.
Im talking to myself in englishquote:
Hmong is een etnische groep uit Zuid Oost Aziëquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Disgruntled Korean War veteran Walt Kowalski sets out to reform his neighbor, a Hmong teenager who tried to steal Kowalski's prized possession: a 1972 Gran Torino.
daar komt weer het woordje korean voor godverdomme
Nee dan mist Opso mij.quote:
Beter niet terwijl je met mij praatte. Vieze vetcontainer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga douchen en ik bedoel dit niet op de ik heb de discussie verloren manier maar op de ik heb net gefapt en daarvan ga je best zweten als het zo warm is manier
We trappen er altijd weer in.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze discussie heeft hij een half uur geleden al gewonnen hoor
Het begint alweer koud te worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga douchen en ik bedoel dit niet op de ik heb de discussie verloren manier maar op de ik heb net gefapt en daarvan ga je best zweten als het zo warm is manier
Augustus of september denk ik.quote:
Ja de zon komt net op daarom is het nog zo licht.quote:
Dat dacht ik ook.quote:
Opso is aan het diëten maar ze heeft nog honger en zit al op haar max voor vandaag.quote:
Dit deed een maat van mij ooit eens bij mijquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja de zon komt net op daarom is het nog zo licht.
Ik keek naar buiten, inderdaad.. het was nog licht.quote:Tonnetje, je hebt je verslapen voor school zei je ma, kijk naar buiten het is alweer de volgende dag man
Ze is al viesdunquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opso is aan het diëten maar ze heeft nog honger en zit al op haar max voor vandaag.
Jaquote:
Mja, bevalt het jou daar verder wel dan?quote:
Werk gaat wel, stad is wel okéquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mja, bevalt het jou daar verder wel dan?
Dat is leuk, er staat 'Presented by Xbox One' bij die wereldpremiere van Battlefield.quote:
pls noquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:45 schreef Fylax het volgende:
braddie wrm ga je niet de samenwerkimg aan met mauri
Nee man.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:45 schreef Fylax het volgende:
braddie wrm ga je niet de samenwerkimg aan met mauri
Mensen daar zijn wel leuk.quote:
het is nu 23 gradenquote:
Microsoft moet wel zakken met geld gooien naar ze omdat CoD al overgestapt is naar Sonyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is leuk, er staat 'Presented by Xbox One' bij die wereldpremiere van Battlefield.
quote:
Ik heb het koudquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is nu 23 graden
[..]
Microsoft moet wel zakken met geld gooien naar ze omdat CoD al overgestapt is naar Sony
hopen dat het snel uitkomt zodat ik eindelijk eens bf4 kan verwijderen met z'n bijna 80GB opslag godverdommequote:
Nou boehoehoehoe zegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:52 schreef Toto69 het volgende:
25 graden en jullie janken?
het is hier godverdomme max nog 8 of zo
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:52 schreef Toto69 het volgende:
25 graden en jullie janken?
het is hier godverdomme max nog 8 of zo
ik ben een echte autist, ik hou niet van warmte. al helemaal niet 's avondsquote:
Kan je makkelijk hebben pluisjequote:
Ik heb fleece vest aan en lig onder dekentje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
ik ben een echte autist, ik hou niet van warmte. al helemaal niet 's avonds
heb liever dat het vriest en dat ik de verwarming aan heb dan dat ik me de tyfus zweet
Haha, nooit.quote:
woon je op de noordpool ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb fleece vest aan en lig onder dekentje.
Nee, Nederland. Overdag was wel lekker, maar nu is het wel weer koud.quote:
ik wil koudquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, Nederland. Overdag was wel lekker, maar nu is het wel weer koud.
Geen idee.quote:
Geef mij jouw warmte danquote:
ik vond het anders best okéquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Altijd zo negatief ben jij, echt niks leuk vinden.
Zou bijna Facebook aanmaken om te creepenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zojuist meest perfecte selfie ever gemaakt even op feestboek droppen
je stond er niet op?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zojuist meest perfecte selfie ever gemaakt even op feestboek droppen
ik eigenlijk altijd tenzij ik net heb geschetenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:59 schreef Willoow het volgende:
Iedereen pist toch weleens in de douche? :s
Elke keer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:59 schreef Willoow het volgende:
Iedereen pist toch weleens in de douche? :s
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou bijna Facebook aanmaken om te creepen
Heb een masker op daar.quote:
Doe ik ook gewoon tijdens het douchen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik eigenlijk altijd tenzij ik net heb gescheten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |