Ook half.quote:
Ja echt het is altijd genieten als jij er bent en weer eens gaat discussiėren over dingen die beter tot recht komen in een ander subforum totdat een ander het zat is waarna je jezelf kan uitroepen tot winnaar.quote:
Noem eens een voorbeeld hiervan van de afgelopen maanden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja echt het is altijd genieten als jij er bent en weer eens gaat discussiėren over dingen die beter tot recht komen in een ander subforum totdat een ander het zat is waarna je jezelf kan uitroepen tot winnaar.
ik ben uitstekend in Engels al zeg ik het zelf en ik heb nog nooit van het woordje ''gook'' gehoord. zal wel liggen aan met wie je omgaatquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld hiervan van de afgelopen maanden.
Het is een stukje algemene kennis die ik wel heb en jij niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben uitstekend in Engels al zeg ik het zelf en ik heb nog nooit van het woordje ''gook'' gehoord. zal wel liggen aan met wie je omgaat
Deze discussie heeft hij een half uur geleden al gewonnen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja echt het is altijd genieten als jij er bent en weer eens gaat discussiėren over dingen die beter tot recht komen in een ander subforum totdat een ander het zat is waarna je jezelf kan uitroepen tot winnaar.
Speaking english?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben uitstekend in Engels al zeg ik het zelf en ik heb nog nooit van het woordje ''gook'' gehoord. zal wel liggen aan met wie je omgaat
ben eigenlijk wel blij dat ik zulke woorden nooit hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is een stukje algemene kennis die ik wel heb en jij niet.
Gran Torino niet gezien?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben eigenlijk wel blij dat ik zulke woorden nooit hoor
Denken dat ik dit op ga zoeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld hiervan van de afgelopen maanden.
Disgruntled Korean War veteran Walt Kowalski sets out to reform his neighbor, a Hmong teenager who tried to steal Kowalski's prized possession: a 1972 Gran Torino.quote:
Tijd om uit te loggen dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denken dat ik dit op ga zoeken.Daarvoor boeit het mij niet genoeg en Chloro zegt dat je toch al hebt gewonnen dus, ik heb ook altijd pech.
Im talking to myself in englishquote:
Hmong is een etnische groep uit Zuid Oost Aziėquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Disgruntled Korean War veteran Walt Kowalski sets out to reform his neighbor, a Hmong teenager who tried to steal Kowalski's prized possession: a 1972 Gran Torino.
daar komt weer het woordje korean voor godverdomme
Nee dan mist Opso mij.quote:
Beter niet terwijl je met mij praatte. Vieze vetcontainer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga douchen en ik bedoel dit niet op de ik heb de discussie verloren manier maar op de ik heb net gefapt en daarvan ga je best zweten als het zo warm is manier
We trappen er altijd weer in.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze discussie heeft hij een half uur geleden al gewonnen hoor
Het begint alweer koud te worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga douchen en ik bedoel dit niet op de ik heb de discussie verloren manier maar op de ik heb net gefapt en daarvan ga je best zweten als het zo warm is manier
Augustus of september denk ik.quote:
Ja de zon komt net op daarom is het nog zo licht.quote:
Dat dacht ik ook.quote:
Opso is aan het diėten maar ze heeft nog honger en zit al op haar max voor vandaag.quote:
Dit deed een maat van mij ooit eens bij mijquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja de zon komt net op daarom is het nog zo licht.
Ik keek naar buiten, inderdaad.. het was nog licht.quote:Tonnetje, je hebt je verslapen voor school zei je ma, kijk naar buiten het is alweer de volgende dag man
Ze is al viesdunquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opso is aan het diėten maar ze heeft nog honger en zit al op haar max voor vandaag.
Jaquote:
Mja, bevalt het jou daar verder wel dan?quote:
Werk gaat wel, stad is wel okéquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mja, bevalt het jou daar verder wel dan?
Dat is leuk, er staat 'Presented by Xbox One' bij die wereldpremiere van Battlefield.quote:
pls noquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:45 schreef Fylax het volgende:
braddie wrm ga je niet de samenwerkimg aan met mauri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |