zelfs over een racistische term wil je je ongelijk niet geven, jeetjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Opnieuw zien we dus dat sommige woorden meerdere betekenissen hebben, en dat die betekenis over de jaren kan verschuiven.
Jij lijkt niet impopulair maar je bent het. En dat terwijl je 0 profiel of persoonlijkheid hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop je nu dat ik heel onpopulair ben zodat jij iets minder onpopulair lijkt? Beetje jezelf beter laten voelen over mijn virtuele lijk.
krijgt dat ding tenminste nog een beetje actie te zienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt kappen nu want ik ontkoppel mijn PS4 en flikker hem door al je ramen
Hahaha, populariteit op het internet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij lijkt niet impopulair maar je bent het. En dat terwijl je 0 profiel of persoonlijkheid hebt.
Ja moet wat, of mijn vriendin aandacht geven of mijn consoles, maar dat begrijp jij vast niet vieze vette maagd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijgt dat ding tenminste nog een beetje actie te zien
Hoezo ongelijk? Ik weet dat de term voor alle Aziaten wordt gebruikt. Dat verhaal over de oorsprong kende ik overigens niet dus weer wat geleerd vandaag.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs over een racistische term wil je je ongelijk niet geven, jeetje
Still alive?quote:
Gelukkig heb jij wel een persoonlijkheid, alleen jammer dat vrijwel niemand hier deze lijkt te kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij lijkt niet impopulair maar je bent het. En dat terwijl je 0 profiel of persoonlijkheid hebt.
altijd console kiezen, die is er tenminste nog over 50 jaarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja moet wat, of mijn vriendin aandacht geven of mijn consoles, maar dat begrijp jij vast niet vieze vette maagd.
Genoeg om het aangenaam te houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel een persoonlijkheid, alleen jammer dat vrijwel niemand hier deze lijkt te kunnen waarderen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd console kiezen, die is er tenminste nog over 50 jaar
Hahaha, persoonlijkheid op het internet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel een persoonlijkheid, alleen jammer dat vrijwel niemand hier deze lijkt te kunnen waarderen.
jij komt dagelijks in aanraking met mensen die japanners gooks noemen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo ongelijk? Ik weet dat de term voor alle Aziaten wordt gebruikt. Dat verhaal over de oorsprong kende ik overigens niet dus weer wat geleerd vandaag.
Nou ik ga het je makkelijk maken nu, maar mijn Xbox (die eerste dus) die is er nu al niet meer hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
The Oxford English Dictionary states that the origin of the current usage is unknown.[1] There are three suggested possible origins:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hahaha, gelijk willen hebben op het internet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo ongelijk? Ik weet dat de term voor alle Aziaten wordt gebruikt. Dat verhaal over de oorsprong kende ik overigens niet dus weer wat geleerd vandaag.
Nee, ik kan Engels.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij komt dagelijks in aanraking met mensen die japanners gooks noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |