Wie ben jij?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dat jullie mij gemist hebben de afgelopen dagen.
japanners hebben juist respect voor mensen die van het leven genietenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Japanners best een hekel aan vies dikke mensen, dat je het weet.
had heel eerlijk gezegd niet door dat je weg wasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dat jullie mij gemist hebben de afgelopen dagen.
Wie geeft een neuk om de mening van gooks?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
japanners hebben juist respect voor mensen die van het leven genieten
TR.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk om de mening van gooks?
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had heel eerlijk gezegd niet door dat je weg was
volgens google zijn gooks koreanenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk om de mening van gooks?
Gook (/ˈɡuːk/ or /ˈɡʊk/) is a derogatory term for Asians. It was originally predominantly used by the US military during war time, especially during the Korean and Vietnam wars.[1]quote:
Wow discussie al gewonnen voordat hij is begonnen.quote:
A derrogatory term used for the purpose of describing a korean. (Obtained form the korean pronunciation of their country, Hangook.)quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gook (/ˈɡuːk/ or /ˈɡʊk/) is a derogatory term for Asians. It was originally predominantly used by the US military during war time, especially during the Korean and Vietnam wars.[1]
Opnieuw zien we dus dat sommige woorden meerdere betekenissen hebben, en dat die betekenis over de jaren kan verschuiven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
A derrogatory term used for the purpose of describing a korean. (Obtained form the korean pronunciation of their country, Hangook.)
Folk etymology suggests that during the Korean War, young Korean children would point at U.S. soldiers and shout "미국" (Miguk), the Korean word for "America". Soldiers heard the word as "me gook", as if the children were defining themselves as "gooks". The soldiers proceeded to use that term to refer to the Koreans.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
A derrogatory term used for the purpose of describing a korean. (Obtained form the korean pronunciation of their country, Hangook.)
Folk etymology suggests that during the Korean War, young Korean children would point at U.S. soldiers and shout "미국" (Miguk), the Korean word for "America". Soldiers heard the word as "me gook", as if the children were defining themselves as "gooks". The soldiers proceeded to use that term to refer to the Koreans.
Hoop je nu dat ik heel onpopulair ben zodat jij iets minder onpopulair lijkt? Beetje jezelf beter laten voelen over mijn virtuele lijk.quote:
Echt kappen nu want ik ontkoppel mijn PS4 en flikker hem door al je ramenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
xbox spelers kunnen geen goeie gebruikers zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |