pics?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijk naar de foto's van princess Charlotte. Ze lijkt teringveel op jou
weet jij waarom ze het Battlefield 1 noemen, HET IS TOCH GODVERDOMME HET VIJFDE DEELquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
OVER 50 MINUTEN IS DE BATTLEFIELD PREMIÈRE OMG OMG NATTE SLIP ALLES
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
Schuld van die kalequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet jij waarom ze het Battlefield 1 noemen, HET IS TOCH GODVERDOMME HET VIJFDE DEEL
Hallo, wat heb ik jou gemist zegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet jij waarom ze het Battlefield 1 noemen, HET IS TOCH GODVERDOMME HET VIJFDE DEEL
mag ik m'n slip terug gvdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
ja en hoe lijkt een babygirl van 2 op mijquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
http://www.hellomagazine.(...)ton-birthday-photos/
volgens mij meen je het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo, wat heb ik jou gemist zeg
Kijk die ogen en wenkies ze lijkt op jou godverdommequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja en hoe lijkt een babygirl van 2 op mij
ik snap het ook niet, je gedraagt je soms wel als een klein meisje maar je lijkt er niet opquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja en hoe lijkt een babygirl van 2 op mij
Noemen ze het zo dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maak er een topic overquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijk die ogen en wenkies ze lijkt op jou godverdomme
Nou, de rek is er wel uit nu.quote:
dit zou je geheim houden, dat ik huil als een klein meisje al ik klaarkom...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, je gedraagt je soms wel als een klein meisje maar je lijkt er niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |