Het nummer beluister je hier:quote:Als je het niet tof vindt, ben je behoorlijk de lul want het gaat de komende tijd wel heel veel door de speakers pompen.
- Singer-songwriter Douwe Bob
http://escxtra.com/live/quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:02 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Heeft iemand weer een linkje van de hoofden of iets anders dat het nog een beetje te volgen is?
Ben al lang blij dat er geluid is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:02 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
http://escxtra.com/live/
Maar het geluid is niet heel goed helaas
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:04 schreef Peter het volgende:
Die Rus heeft wel lekkere foto's. Als Douwe met hem gaat stoten wil ik wel foto's zien
![]()
.
Ik snap er ook helemaal niets van. Mag toch hopen dat er dan wat anders (mooiers) voor in de plaats komt. Volgens mij is alleen de vloer te zien tijdens het openingsshot. De achtergrond is wel erg kaal anders.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:49 schreef Greys het volgende:
Oh verdomme Hans dan.
Ik vond dat radar juist tof. Vanuit de zaal zien ze nu niks meer, want dat ding op de grond zie je alleen op tv.
Ja dat dus, van de achtergrond!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niets van. Mag toch hopen dat er dan wat anders (mooiers) voor in de plaats komt. Volgens mij is alleen de vloer te zien tijdens het openingsshot. De achtergrond is wel erg kaal anders.
Dat van die 10 seconden stilte is ook een idee van Pannecoucke. Hoop echt dat het goed uitpakt, want vind persoonlijk 10 seconden stilte wel erg lang...
Ik zie nog steeds een rad, maar wel wat vager en in een ander kleurtje.quote:
Dan komt de Rus zijn eigen land niet meer is..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:12 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ik zie ze al stoten samen..
Dat is hun probleem, wij hebben vermaak..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan komt de Rus zijn eigen land niet meer is..
De hoofden zeggen alleen dat er niet veranderd is t.o.v. de vorige rehersal en verder hebben ze het over andere dingenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:14 schreef Greys het volgende:
Jullie praten meer over de Rus dan DB dus echt heel indrukwekkend was de repetitie niet zeker?
Vooral baardhoofd in beeld niet, maar die snapt wel vaker dingen niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:11 schreef Peter het volgende:
De hoofden snappen de 10 seconden stilte niet
Telegraaf, wegwuiven die handel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef Greys het volgende:
http://m.telegraaf.nl/fil(...)aign=filmenuitgaantf
En bij het AD was ie net bij de laatste noot toen ik hem aanzette..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:14 schreef Greys het volgende:
Jullie praten meer over de Rus dan DB dus echt heel indrukwekkend was de repetitie niet zeker?
Daar hebben de hoofden niet op gelet. Ik vind het een goede zetquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:18 schreef marcodej het volgende:
Hij gaat dus halverwege de tien seconden het publiek oppeppen.
Dit.quote:
quote:Na vijf wat kleurloze acts treedt Douwe voor de tweede keer aan in de Globen Arena. Net als afgelopen maandag klinkt zijn stem weer als een klok. Ook weet hij perfect de camera te pakken. Het blijft spannend hoe de 10 seconde stilte op maandag en dinsdag overkomt. Douwe Bob staat op dat moment roerloos op het podium en kijkt strak de camera in. Het blijft de vraag hoe het publiek deze stilte gaat opvullen: blijven ze stil, zingen ze het refrein, of maken ze herrie. Al met al kan Douwe Bob tevreden zijn over zijn optreden en wordt een finaleplaats toch wel verwacht
Deze hoofden snappen de stilte ook niet.quote:
Wat worden nichten toch vals bitchy als ze iets niet leuk vinden.quote:
Jaa met dat knipoogje op het eindquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:27 schreef Majkool het volgende:
Dat laatste shot is ook wel geniaal denk ik
quote:Na de tweede repetitie van Douwe Bob is er bijna geen twijfel meer: Nederland gaat zich in 2016 weer plaatsen voor de finale van het Eurovisie Songfestival. Bekijk de repetitie hier!
Douwe Bob heeft enkele nieuwe shots, die de groepsdynamiek flink versterken. De andere muzikanten op het podium maken ook meer contact met de camera en komen een stuk sympathieker over omdat ze af en toe ook lachen naar elkaar. Ook Douwe Bob zelf zoekt meer contact met de rest van de groep, en vooral met de camera’s.
De stilte komt, vanwege gebrek aan publiek in de zaal, nog niet helemaal uit de verf. Het is wel een uniek rustpunt in een optreden, zoals we dat op het songfestival nog nooit eerder hebben gezien. Kijkers die niet volledig opletten bij alle optredens, zullen opeens weer naar de televisie kijken. Een natuurlijke reactie, als er opeens een stilte valt.
Ik begon al bang te worden dat niemand het begreep.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:40 schreef aarontje112 het volgende:
Esfmagazine.nl
Na de tweede repetitie van Douwe Bob is er bijna geen twijfel meer: Nederland gaat zich in 2016 weer plaatsen voor de finale van het Eurovisie Songfestival. Bekijk de repetitie hier!
Douwe Bob heeft enkele nieuwe shots, die de groepsdynamiek flink versterken. De andere muzikanten op het podium maken ook meer contact met de camera en komen een stuk sympathieker over omdat ze af en toe ook lachen naar elkaar. Ook Douwe Bob zelf zoekt meer contact met de rest van de groep, en vooral met de camera’s.
De stilte komt, vanwege gebrek aan publiek in de zaal, nog niet helemaal uit de verf. Het is wel een uniek rustpunt in een optreden, zoals we dat op het songfestival nog nooit eerder hebben gezien. Kijkers die niet volledig opletten bij alle optredens, zullen opeens weer naar de televisie kijken. Een natuurlijke reactie, als er opeens een stilte valt.
Ja precies. Ik ben wel enthousiast hoor als ik dit zie. Optreden past perfect bij het nummer en wat een goede uitstraling heeft hij toch (plus knipoog aan het einde)quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:50 schreef Majkool het volgende:
Ik denk dat het sowieso wel genoeg is voor de finale, maar topklassering hangt wel van dat moment af denk ik
Dat is niet zo moeilijk te raden toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:01 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nog steeds niet bekend wie commentaar doet?
6.29 toch denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:11 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat 6.28 seconden perfect was geweest.
Alleen jammer dat het Nederlanders zijn, die hóren het te snappen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik begon al bang te worden dat niemand het begreep.
Mooi stukje, helemaal mee eens.
Eens. Ik vind het ook te lang. Behalve als de stilte idd 5 sec duurt straks en hij op de 6e sec het publiek meesleept in geklap. Dan is het perfect.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:07 schreef libranl het volgende:
Pannecoucke wil de boodschap van het lied uitbeelden met 10 seconden stilte. Ik denk niet dat heel veel Europeanen naar de tekst van een lied luisteren, een aantal spreekt niet eens Engels. UK/Ierland stemmen ook niet mee. Dan kan het best vreemd overkomen dat er plotseling een stilte volgt van 10 seconden.
Ondanks dat het "uniek" en out-of-the-box is, ben ik bang dat het niet wordt begrepen. Persoonlijk vind ik 10 seconden te lang, 5 seconden stilte was volgens mij ook al prima geweest.
Ja, je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het ook te lang. Behalve als de stilte idd 5 sec duurt straks en hij op de 6e sec het publiek meesleept in geklap. Dan is het perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
De meeste commentatoren zullen het voor het nummer wel al uitleggenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:07 schreef libranl het volgende:
Pannecoucke wil de boodschap van het lied uitbeelden met 10 seconden stilte. Ik denk niet dat heel veel Europeanen naar de tekst van een lied luisteren, een aantal spreekt niet eens Engels. UK/Ierland stemmen ook niet mee. Dan kan het best vreemd overkomen dat er plotseling een stilte volgt van 10 seconden.
Ondanks dat het "uniek" en out-of-the-box is, ben ik bang dat het niet wordt begrepen. Persoonlijk vind ik 10 seconden te lang, 5 seconden stilte was volgens mij ook al prima geweest.
Maar ze gaan niet voor 'ook wel prima', hij gaat alles of niks.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:07 schreef libranl het volgende:
Denk dat Pannecoucke het zo laat filmen idd dat je dat niet ziet. Want anders dalen de odds flinkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:
Oei. Filmpje net kunnen kijken van de repetitie. Mag ik het heel ongemakkelijk vinden dat hij tijdens een nummer over slow down een ongemakkelijk gehaast sprintje trekt naar voren naar die andere plek...? Ik vind het er allemaal wat raar uitzienOok dat begin van zittend naar staand bij microfoon ziet er zo ingestudeerd en gek uit.
Al heb ik nog een beetje hoop dat het stukje van het sprintje buiten de camera om gaat? Ja hè?
Tuurlijk gaat dat buitenomquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:
Oei. Filmpje net kunnen kijken van de repetitie. Mag ik het heel ongemakkelijk vinden dat hij tijdens een nummer over slow down een ongemakkelijk gehaast sprintje trekt naar voren naar die andere plek...? Ik vind het er allemaal wat raar uitzienOok dat begin van zittend naar staand bij microfoon ziet er zo ingestudeerd en gek uit.
Al heb ik nog een beetje hoop dat het stukje van het sprintje buiten de camera om gaat? Ja hè?
Ergens in de eerdere berichten las ik iets over het licht wat uit zou gaan tijdens de overgang naar het andere podiumdeel, dat sprintje zou dan dus niet te zien zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:
Volgens mij kun je beter de boodschap van het nummer nog even in je hoofd houdenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:28 schreef Greys het volgende:
WAT MAKEN ZE HET SPANNEND!
En eerlijk is eerlijk, ze gaan voor alles of niks en durven een risico te nemen. Het is alleen slecht voor mijn bloeddruk
Ik vind dit echt mooi, voor journalisten en andere hoofden is dit een groot mysterie. Waarom die pauze? Wij niet snap! Dus zoveel mogelijk journalisten naar de persconferentie. Meer aandacht voor Douwequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:22 schreef libranl het volgende:
Iets positiefs. Er schijnt volgens een "hoofd" erg veel belangstelling te zijn voor de persconferentie van Douwe Bob, terwijl er bijna niemand was bij Kroatië. Dat vond het hoofd nogal opmerkelijk.
Iddquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:31 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik vind dit echt mooi, voor journalisten en andere hoofden is dit een groot mysterie. Waarom die pauze? Wij niet snap! Dus zoveel mogelijk journalisten naar de persconferentie. Meer aandacht voor Douwe
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:
Voor zover ik gelezen heb veel positieve commentaren. First defenite qualifier etc. Die finale gaat hij wel halenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:31 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik vind dit echt mooi, voor journalisten en andere hoofden is dit een groot mysterie. Waarom die pauze? Wij niet snap! Dus zoveel mogelijk journalisten naar de persconferentie. Meer aandacht voor Douwe
Fan favourite.quote:Rock out with your clock out! Douwe Bob from The Netherlands showed up to his second rehearsal at Eurovision 2016 oozing the same class and charm that has turned him into a fan favourite.
Once again Douwe rocked his classy navy suit and guitar. And when he strummed his guitar he strummed on our heart strings too! He’s got a great connection with his band and he really seems like he’s loving being on the Eurovision stage. During the first rehearsal we thought his moment of silence was something of a glitch. As it turns out it is intentional. The song is called “Slow Down” and thematically the pause gives the audience a second to stop and think. It also gives all of us Douwe fangirls an opportunity to scream for our favourite Dutchman at this year’s contest.
Ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:
Geen zorgen...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:
Dat is gebleken jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie heeft eigenlijk besloten dat hij naar het ESF gaat? Volgens mij gaat dat al jaren ondemocratisch; mij is niets gevraagd in ieder geval. En als we geen inspraak hebben krijg je doorgaans kansloze inzendingen.
Op zich ben ik groot voorstander van een opzet als Melodifestivalen, maar tot die tijd moeten we alleen nog singer-songwriters sturen die heilig overtuigd zijn van hun eigen product, hun hoofd op het blok willen leggen en zich een klein beetje bewezen hebben in de afgelopen vijf jaar (sorry Gordon!). Dus geen vrouwtjes die het wel leuk vinden om eens mee te doen a la Trijntje, geen Jantje Shits en Marco Borsato's en zeker geen Osjien.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie heeft eigenlijk besloten dat hij naar het ESF gaat? Volgens mij gaat dat al jaren ondemocratisch; mij is niets gevraagd in ieder geval. En als we geen inspraak hebben krijg je doorgaans kansloze inzendingen.
Als je maar lang genoeg door gaat met presteren komt er vast wel een Melodifestivalen, waar ook grote namen komen. Tot die tijd idd singer-songwriters. Die stijl past het beste bij NL.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op zich ben ik groot voorstander van een opzet als Melodifestivalen, maar tot die tijd moeten we alleen nog singer-songwriters sturen die heilig overtuigd zijn van hun eigen product, hun hoofd op het blok willen leggen en zich een klein beetje bewezen hebben. Dus geen vrouwtjes die het wel leuk vinden om eens mee te doen a la Trijntje, geen Jantje Shits en Marco Borsato's en zeker geen Osjien.
We hebben jaren troep gestuurd, ook na een nationale finale. Het heeft vooral te maken met het hoge gehalte puur kansloze kutartiesten wat zich aanmeldt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat een kutartikelquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh enne... Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/f(...)_links_liggen__.html
En woensdag is hij weer de held.
Tjonge, de redactie van de telegraaf doet een poging invloed te hebben op het collectief sentiment..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh enne... Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/f(...)_links_liggen__.html
En woensdag is hij weer de held.
Ik vind die stilte nu al gaaf.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:35 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Waar ik gek van word zijn de mensen die vinden dat we iets met een DJ moeten doen. Zulke muziek klinkt vaak emotieloos.
Denk maar niet dat als er elektronische muziek wordt gestuurd dat dat dan de goede wordtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:51 schreef Fascination het volgende:
[..]. Er zijn heel veel genres binnen de elektronische muziek.
We hebben de beste dj's uit de wereld, die moeten toch wel iets goeds en cathies kunnen brouwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:27 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Denk maar niet dat als er elektronische muziek wordt gestuurd dat dat dan de goede wordt
Kansloos idd, net als in 2014.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ommegot ommegot ik moet dat even verwerken hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben bang dat we dan snel aan een Hardwell Ft. Maan vastzitten.
De reactie van haar daarop is vooral grappig, die reactie van Douwe zelf niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Pers conferentie
Tegen die Poolse vrouw die een vraag stelt:
"I love your accent, it's very sexy!"![]()
![]()
Zolang wij inderdaad geen cultuur hebben van lied- en tekstschrijvers die echt hun beste werk voor het songfestival willen insturen en geen A-artiesten die aan een concurrentiestrijd willen meewerken dan heeft een nationale finale geen zin.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kansloos idd, net als in 2014.![]()
Ik ben voorlopig iig blij dat het "ondemocratisch" gaat. Anders waren het waarschijnlijk die drie suikermeisjes van the voice geworden, of 'Geer en Goor' want lache joh.
quote:There is a 13 second gap in this song where Douwe and his team have decided to get the crowd to sing along. Stopping in the middle of the song is a very risky strategy. Also, at the start of the song, Douwe sits in the middle of the stage with his pianist in a 2014 stylee… The stage itself is like a clock, so the Mrs Einstein references all abound here!
The pause could go horribly wrong or be a masterstroke, I’m just not sure which. There is also something sinister with Douwe when he stares down the camera at me… His eyes are hiding something!!!
Still definitely qualifying though..
(oneurope.biz)
quote:06: THE NETHERLANDS – Douwe Bob – ‘Slow Down’
Next up is Bob Douwe, and again we see no changes from the first rehearsal. The same blue suit and the staging is the band placed around a clock-face.
The performance is good, and this will certainly have broad appeal. It’s qualification chances are very strong.
(escbubble.com)
quote:The Netherlands
Camera pans from above and slowly reveals the clock. We only get to see Bob at the second sentence of the verse, as the camera rolls around him. He stands to the mic stand and camera still rolls around him. He gets the close up shot to his left side at the "You gotta" moment. Camera keeps rolling around him and it works, as he turns to be seen at the correct moment. A quick close-up shot before the second chorus and then camera pans away. Rolling around the clock for the bridge (it's starting to get me dizzy). Oops, a moment of silence. Was that part of the performance? He was looking at the camera and everything stopped? No idea, first time watching it. He is in the catwalk stand for the last part as the camera comes from the bottom and closes in on him for the final shot.
So, it IS part of the performance. Interesting and should work with the audience. It is a tad too long, I think. Much less rolling around this time until the second verse. More shots of the stadium. He aces all the close shots, making some good eye contact. After the pause he gives hands to the audience and winks after the last note.
THE NETHERLANDS
Unfortunately Douwe is not wearing his costume which he went swimming in on Wednesday. The stage has a big clockface with the hands slowly going anticlockwise. The five-piece band accompanying him are working well in harmony. The 10 seconds of silence are currently a bit 'out of place' but this will be filled nicely with the audience cheering him on. Another song which I do not see not qualifying for Saturday.
(escnation.com)
quote:If there's one song on SVT's wish list to make the final, it's the Netherlands. #Eurovision #comeTogether
@ESCtips_Gavster why?
@thomasvdam authentic, quality, proper music, well performed.
(esctips)
Het enige foute scenario is wanneer de zaal een beetje vertwijfeld en aarzelend begint te joelen. Al denk ik dat er wel iets geregeld is om het op TV goed over te laten komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Dat het publiek tijdens die 10 seconden begint te joelen is juist alleen maar tof, dat is volgens mij juist de reactie die je met zo'n freeze wil. Absolute stilte is aan de andere kant ook weer cool.
Welke reactie de zaal ook geeft, volgens mij kun je er gewoon niet fout mee gaan
twitter:Paul_Spellman twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 15:11:34I called it long ago Douwe Bob will be the Common Linnets 2.0Im fully expecting him to place top 5…His performance is amazing #eurovision reageer retweet
De tekst in dat deel van het lied is niet al te moeilijk, dus er gaan vast meer aanhaken danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:29 schreef Greys het volgende:
Ik las net even op FB en reageerde even op de Nederlanders die er dinsdag live bij het podium staan en die gaan allemaal zingen in de stilte
YASSSSSSquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:29 schreef Greys het volgende:
Ik las net even op FB en reageerde even op de Nederlanders die er dinsdag live bij het podium staan en die gaan allemaal zingen in de stilte
Iemand daar reageerde met 'kan niet wachten tot ik daar dinsdag aan het podium sta' en ik vroeg 'oh dus jij gaat wel zorgen dat er gezongen gaat worden?' en hij reageerde met 'wat dacht jij dan en wij zijn al met zijn vijven' hahaha. En anderen schreven ook dat ze gaan zorgen dat het publiek meedoet. Dat stelt me wel gerust.quote:
Ja, ik wil echt niet een awkward-moment meemaken, dat verdient teamdouwe ook niet. MAAR, ze moeten echt rond dat kleine podium gaan staan, hopelijk lukt datquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand daar reageerde met 'kan niet wachten tot ik daar dinsdag aan het podium sta' en ik vroeg 'oh dus jij gaat wel zorgen dat er gezongen gaat worden?' en hij reageerde met 'wat dacht jij dan en wij zijn al met zijn vijven' hahaha. En anderen schreven ook dat ze gaan zorgen dat het publiek meedoet. Dat stelt me wel gerust.
Koninklijk blauw met oranje ding van gitaar?quote:
Volgens mij doet hij het één keer. Aan het eind.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:45 schreef Childofthe90s het volgende:
Hij mag best af en toe knipogen, maar eigenlijk niet meer dan twee keer. Doet hij het te vaak wordt het een beetje creepy.
Dit wordt gewoon de echte outfit. Door de tattoo vind ik het wel meevallen qua netjes en sexloos.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat het geen wit overhemd wordt. Die outfit is precies waar ik bang voor was: netjes en sexloos.
Maar hopelijk maakt het de kijkers niks uit.
Welkomquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik ben nieuw hier..lees al drie jaar mee als het esc gaat beginnen..en ik denk dat hij gewoon naar de finale gaat en daar in de top tien gaat komen.
Jeeeej nog meer Rotterdammertsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik ben nieuw hier..lees al drie jaar mee als het esc gaat beginnen..en ik denk dat hij gewoon naar de finale gaat en daar in de top tien gaat komen.
Oh, Rotterdammert, een aantal van ons kijken dinsdag op groot scherm in Café 't Halve Maatje, Kleiweg 325 in Rotterdam. Wees welkom als je zin hebt!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef Escrotterdam het volgende:
Op fb staat een starttijd van 17 uur.... klopt dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, Rotterdammert, een aantal van ons kijken dinsdag op groot scherm in Café 't Halve Maatje, Kleiweg 325 in Rotterdam. Wees welkom als je zin hebt!
Haha dank je. Ik blijf lekker thuis kijken samen met mijn zoon die ook een fan is.Hij zit op een ander forum en ik dus nu hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, Rotterdammert, een aantal van ons kijken dinsdag op groot scherm in Café 't Halve Maatje, Kleiweg 325 in Rotterdam. Wees welkom als je zin hebt!
Dat mag iedereen heerlijk zelf weten!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op fb staat een starttijd van 17 uur.... klopt dat?
Thuis kijken is ook heerlijk!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:34 schreef Escrotterdam het volgende:
[..]
Haha dank je. Ik blijf lekker thuis kijken samen met mijn zoon die ook een fan is.Hij zit op een ander forum en ik dus nu hier.
Zeker een leuk filmpjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:41 schreef Greys het volgende:
Echt heel leuk filmpje van vandaag!
https://m.facebook.com/st(...)0&id=217470738287691
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:44 schreef Soren het volgende:
[..]
wat slaat nergens op??? je zolderkamertje?
Ja, het is misschien meer zijn manier van zingen, hij gebruikt daarbij (misschien onbewust) zijn wenkbrauwen veel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het één keer. Aan het eind.
Een beetje een zwoele blik.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Hij knijpt altijd met zijn ogen, zoals ik doe als ik weer hele pijnlijke rode ogen heb.
Ik vind het bij hem mooi, die geknepen blik vaak, zo typerend
De Spaanse zangeres valt zogenaamd, net als in de videoclip. Na een paar seconden gaat het lied weer verder.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik lees net dat Spanje ook een freeze/stilte heeft in het nummer?
http://www.songfestivalwe(...)r-spanje/#more-70560
Oeh. En zit zij in de eerste semi? En zo ja, voor of na DB? (Ik geloof heel ver na, he?)quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Spaanse zangeres valt zogenaamd, net als in de videoclip. Na een paar seconden gaat het lied weer verder.
Maar goed, Spanje wordt toch 21e ofzo, dus dat maakt voor DB verder niet uit.
Spanje is Big 5 hèquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh. En zit zij in de eerste semi? En zo ja, voor of na DB? (Ik geloof heel ver na, he?)
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:42 schreef Greys het volgende:
Overigens heeft Frankrijk zijn eerste repetitie vandaag nogal verkloot las ik. Live schijnt het echt totaal niet uit de verf te komen, vocaal laat het erg veel te wensen over. Zou hij bij Eurovision in Concert dan met een band met een stem hebben meegezongen?
quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:25 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Frankrijk gaat live denk ik niet goed overkomen, een beetje dat Trijntje Oosterhuis-effect.
Hahaha knapquote:
Welkom!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef Escrotterdam het volgende:
Eh, ik vind hem een beetje een creepy look hebben op foto 3quote:
Ik zie alleen een soort verkeersbord met haast onleesbare tekst erop, maar ik krijg de indruk dat ze niet willen dat je die foto zo plaatst.quote:
Na-apers, wedden dat ze dat pas gisteren besloten hebben?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik lees net dat Spanje ook een freeze/stilte heeft in het nummer?
http://www.songfestivalwe(...)r-spanje/#more-70560
Die vriend van mij die de rehearsals live volgt in Stockholm vertelde dat het top zat met DB, hij zegt nu 75 % finale. Oh ja hij vertelde dat er al honderden fans om het podium zaten en echt wel mee gaan zingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand daar reageerde met 'kan niet wachten tot ik daar dinsdag aan het podium sta' en ik vroeg 'oh dus jij gaat wel zorgen dat er gezongen gaat worden?' en hij reageerde met 'wat dacht jij dan en wij zijn al met zijn vijven' hahaha. En anderen schreven ook dat ze gaan zorgen dat het publiek meedoet. Dat stelt me wel gerust.
Oh, zo dan, de freezeblik? Even klikken:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ik vind hem een beetje een creepy look hebben op foto 3![]()
En die gast in roze op foto 5 lijkt een beetje een discount Martijn Krabbé.
[..]
Ik zie alleen een soort verkeersbord met haast onleesbare tekst erop, maar ik krijg de indruk dat ze niet willen dat je die foto zo plaatst.
[..]
Na-apers, wedden dat ze dat pas gisteren besloten hebben?
Nope.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, zo dan, de freezeblik?
http://www.songfestivalwe(...)1-e1462542353287.jpg
Ik heb een vermoeden dat het de finale niet haalt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:51 schreef Greys het volgende:
Azerbeidzjan heeft weer bijna haar hele nummer knettervals gezongen vandaag
(Dan zullen ze wel weer naar de finale gaan)
Dan maar via Photobucket.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nope.
Al kan ik nu wel lezen wat er op het bord staat: "Hotlinking" met een rode streep erdoor.
Dit doet hij 6 seconden om dan iedereen een hand te geven door te gaan..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maar via Photobucket.
Met dank aan Songfestivalweblog dus. De link naar het artikel:
http://www.songfestivalwe(...)ge-1/#comment-367505
Hier hun freezepicccc
[ afbeelding ]
En dan gaat hij weer verder met slow down..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:07 schreef ato het volgende:
[..]
Dit doet hij 6 seconden om dan iedereen een hand te geven door te gaan..
Zo lijkt de 10 seconden ook niet lang.
Nu is hij te zien!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maar via Photobucket.
Met dank aan Songfestivalweblog dus. De link naar het artikel:
http://www.songfestivalwe(...)ge-1/#comment-367505
Hier hun freezepicccc
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is hij te zien!![]()
Ik had je post maar gequote en de link gekopieerd.
Wat nou mooi is, op hun pagina (onderste foto) zie ik ook dat "no hotlinking" plaatje.
Ik vraag me dus af of deze foto wel "met dank aan Songfestivalweblog" is.![]()
Volgens mij hebben zij hem ook gewoon ergens anders vandaan geript.
Daar heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan nu eigenlijk echt niet meer wachten tot maandag. Of nee eigenlijk tot dinsdag gewoon... Of in elk geval tot het moment dat we gewoon de camerabeelden kunnen zien, wanneer dat dan ook is.
Ik heb er zelf eigenlijk inmiddels ook alle vertrouwen in dat hij doorgaat, MAAR DIE PESTPLEURISPOKKESTEMMERS ZONDER SMAAK DIE OP AZERBEIDZJAN-ACHTIGE ROTZOOI STEMMEN nemen al mijn vertrouwen steeds vijf minuten later alweer wegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
Wat dat betreft is het weer net als met TCL. Er komen wat plaatjes naar buiten, ziet er interessant uit, maar ergens heb je het gevoel dat het camerawerk er nog een extra dimensie aan gaat geven.
En dan wil je het gewoon zien!
Al heb ik wel een zekere vrees gekregen voor het enveloppe moment.
Niet omdat ik er geen vertrouwen in heb, ik ga er helemaal vanuit dat hij door gaat, maar toch. Die 8 jaar zijn nog iets te vers.
Jaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees gaat het zeker lukken om de finale te halen, en een echt goede eindklassering zit er ook echt wel in!
Hans stop! We missen een draaiorgel op het podium!quote:
Zeg dat alsjeblieft niet. Echt. Dat zou de hele bende wéér een corrupte zooi maken, als dat vals gezongen gedrocht doorgaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
Azzerbejeizjannn. Die zullen vast wel door gaan, doen ze altijd.Maar daar wordt Estland of zo dan slachtoffer van. ofzo.
Oeh, inderdaad! Als je rechtsonder kijkt zie je een heel klein stukje op het scherm.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:34 schreef Em31 het volgende:
Ik zat stiekem al te hopen dat iemand het scherm ook had gefilmd, Litouwen is bijvoorbeeld al helemaal te zien (al lijkt me dat ook niet de bedoeling). In het filmpje via deze link zie je wel een klein stukje schermhttp://eurovisionbelgium.(...)e-nederland.html?m=1
Zie je een héél klein beetje hoe ze draaien enzo
Ja klopt! het lijkt inderdaad dat het beeld tijdens die freeze niet stil staat (dus wat jij zegt, niet alleen die close-up). In het begin zie je alleen wel dat hij wegloopt bij de piano, dat lijkt me niet helemaal te kloppen, maar zullen ze vast nog oplossenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, inderdaad! Als je rechtsonder kijkt zie je een heel klein stukje op het scherm.
Wat me dan voornamelijk opvalt is dat je inderdaad (goddank) het sprintje totaal niet ziet, maar valt jou nog iets op? Dat de freezeblik echt maar 2 seconden duurt close-up en dat hij dan al gaat bewegen!
Ja, heel Nederland heeft last van penalty-trauma, wij hebben een envelope-trauma.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er zelf eigenlijk inmiddels ook alle vertrouwen in dat hij doorgaat, MAAR DIE PESTPLEURISPOKKESTEMMERS ZONDER SMAAK DIE OP AZERBEIDZJAN-ACHTIGE ROTZOOI STEMMEN nemen al mijn vertrouwen steeds vijf minuten later alweer weg![]()
Daarom ben ik ook bang voor dat enveloppenmoment, want als iets gruwelijk slechts doorgaat en Douwe Bob niet sta ik niet voor mezelf in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Ja. De uiteindelijke echte freezeblik duurt hier maar heel kortquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja klopt! het lijkt inderdaad dat het beeld tijdens die freeze niet stil staat (dus wat jij zegt, niet alleen die close-up). In het begin zie je alleen wel dat hij wegloopt bij de piano, dat lijkt me niet helemaal te kloppen, maar zullen ze vast nog oplossen
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, heel Nederland heeft last van penalty-trauma, wij hebben een envelope-trauma.
JAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef Fascination het volgende:
Ik las dat er ophef is in Frankrijk over de Franse inzending van dit jaar, omdat het refrein in het Engels is?
Oh daar komen ze ook lekker op tijd achter danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef Fascination het volgende:
Ik las dat er ophef is in Frankrijk over de Franse inzending van dit jaar, omdat het refrein in het Engels is?
Van mij mag hij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:52 schreef Greys het volgende:
Oh en mag volgend jaar Wouter Hamel ajb?
Kwaliteit gegarandeerd weer. Dat hebben we nodig. (En voornamelijk bekend in het buitenland).
Ja nog véél liever Waylon solo!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van mij mag hij.
Fijne stijl muziek en niet onprettig voor de ogen.![]()
En anders gewoon Waylon.
http://www.volkskrant.nl/(...)s-te-klein~a4295805/quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar komen ze ook lekker op tijd achter dan![]()
Hebben ze er nu pas naar geluisterd?
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Oh jeetje. Die mensen hebben dus echt pas nu naar hun inzending geluisterdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)s-te-klein~a4295805/
Zag dit voorbijkomen op facebook. Kan 'm alleen niet helemaal lezen.
Het weglopen zag je vorig jaar bij dit nummer ook niet:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, inderdaad! Als je rechtsonder kijkt zie je een heel klein stukje op het scherm.
Wat me dan voornamelijk opvalt is dat je inderdaad (goddank) het sprintje totaal niet ziet, maar valt jou nog iets op? Dat de freezeblik echt maar 2 seconden duurt close-up en dat hij dan al gaat bewegen!
Ik zal morgen eens terugbladeren. Ik heb nog papieren kranten liggen, kijken of ik ergens het hele stuk kan vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)s-te-klein~a4295805/
Zag dit voorbijkomen op facebook. Kan 'm alleen niet helemaal lezen.
Ja, ik vind het ook wel meevallen, vraag me af wat de mensen die dit zo'n teleurstelling vonden voor ogen hadden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha knap
Ik moet wel eerlijk zeggen dat als ik de repetitievideo zie ik het eigenlijk nog wel behoorlijk mee vind vallen, maar degenen die het hele ding zagen en hoorden vonden het kennelijk niet bepaald goed.
Ahh, dat zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens terugbladeren. Ik heb nog papieren kranten liggen, kijken of ik ergens het hele stuk kan vinden.
Ik vind het ook meevallen, maar wat ik hoorde is dat zij de perfomance and zang tegen vinden vallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:10 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel meevallen, vraag me af wat de mensen die dit zo'n teleurstelling vonden voor ogen hadden.
Franse staatssecretaris van 'francophonie':quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef Fascination het volgende:
Even vrij vertaald:quote:"Au moment où nous défendons la place du français dans les institutions internationales (…) il est incompréhensible que lors de deux grands évènements populaires, la langue française baisse pavillon!" ajoute André Vallini, qui accompagne la diffusion de son communiqué sur twitter du mot-dièse "Francophonie debout"
Wat een sentimentele onzinquote:"Op het moment dat wij de plaats van het Frans verdedigen bij internationale instituten (...) is het onbegrijpelijk dat tijdens twee grote populaire evenementen [Eurovisie en EK Voetbal], de Franse taal zich overgeeft!" voegt André Vallini toe, die zijn twitterbericht laat vergezellen door de hashtag "Francophonie Rechtop".
Wel een leuk verslagquote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:49 schreef hole1988 het volgende:
Hier een recensie van Metro UK. Ze zijn positief maar men heeft vraagtekens bij de 10 seconden stilte.
http://metro.co.uk/2016/0(...)n-this-year-5866156/
En dan moet je net de dramaqueen van Israel hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:38 schreef Em31 het volgende:
Vanavond om 22:25 dus de documentaire 'Eyes on the prize'. Blijkbaar heeft hij iets verkeerds gezegd tegen Hovi Star. (op 1:25)![]()
Die tweede foto (als je op de knopjes klikt bij de bovenste foto in het bericht) is nou precies wat ik als outfit ongeveer had gehoopt te zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:09 schreef grazz het volgende:
De billen van Douwe halen het nieuws in Zweden en Spanje
http://www.expressen.se/n(...)nackar-pa-instagram/
Slim gedaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:09 schreef grazz het volgende:
De billen van Douwe halen het nieuws in Zweden en Spanje
http://www.expressen.se/n(...)nackar-pa-instagram/
http://www.formulatv.com/(...)cia-eurovision-2016/
http://www.telecinco.es/t(...)mo_0_2174550614.html
Och, gekeken naar de inzendingen van de UK de afgelopen jaren lig ik hier niet wakker van.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:49 schreef hole1988 het volgende:
Hier een recensie van Metro UK. Ze zijn positief maar men heeft vraagtekens bij de 10 seconden stilte.
http://metro.co.uk/2016/0(...)n-this-year-5866156/
quote:The first dress that Trijntje wore caused a national scandal. The outfit she eventually made her look like a deflated Violet Beauregarde from the chocolate factory. An image made even more ironic by blue lighting.
Read more: http://metro.co.uk/2016/0(...)66156/#ixzz47xMS1P75
Persoonlijk vind ik pakken sowieso niet echt aantrekkelijk, al helemaal niet met een stropdas.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tweede foto (als je op de knopjes klikt bij de bovenste foto in het bericht) is nou precies wat ik als outfit ongeveer had gehoopt te zien.
[ afbeelding ]
Tien keer aantrekkelijker dan het blauwe dat hij nu heeft, maar ala.
Ik hoop op een 10e plek in de finale![]()
4-5-6 zou echt geweldig zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:20 schreef Greys het volgende:
Ja die kleur staat hem ook goed Pi!
Ik denk dat als hij de finale haalt (en het tiensecmoment dus goed werkt) dat hij dan zaterdag 4-5-6e wordt
Hovi kan het alleen maar vinden met de zangeressen als hij maar bitches kan zeggen :-)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:38 schreef Em31 het volgende:
Vanavond om 22:25 dus de documentaire 'Eyes on the prize'. Blijkbaar heeft hij iets verkeerds gezegd tegen Hovi Star. (op 1:25)![]()
Nou moet je Metro UK ook niet al te serieus nemen. Staan erom bekend nou niet echt heel goed hun bronnen te checken. Hoezo Anouk stond in de top zes? (Was wel verdiend geweest natuurlijk.)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, gekeken naar de inzendingen van de UK de afgelopen jaren lig ik hier niet wakker van.
Al weten ze wel hoe ze humor in een stukje moeten proppen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frankensteintree.
[ Bericht 9% gewijzigd door Roger_Epiales op 07-05-2016 11:40:01 ]Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Dat is toch ook wel een beetje zo?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:05 schreef ato het volgende:
[..]
Hovi kan het alleen maar vinden met de zangeressen als hij maar bitches kan zeggen :-)
Ben wel benieuwd wat DB gezegd geheeft ( you look like a woman, of zo iets?)
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Duitse staging ziet er ook lekker strak en geordend uit.
Ik vind het wel gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frankensteintree.![]()
En dat zijn wel weer genoeg replies van mij voor nu..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou moet je Metro UK ook niet al te serieus nemen. Staan erom bekend nou niet echt heel goed hun bronnen te checken. Hoezo Anouk stond in de top zes? (Was wel verdiend geweest natuurlijk.)
Hovi lijkt me meer het lichtgeraakte valse nicht type met zo'n, uit vroegere onzekerheid onstaan, opgeblazen diva ego.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:05 schreef ato het volgende:
[..]
Hovi kan het alleen maar vinden met de zangeressen als hij maar bitches kan zeggen :-)
Ben wel benieuwd wat DB gezegd geheeft ( you look like a woman, of zo iets?)
Duitse staging ziet er ook lekker strak en geordend uit.
Roger toch, dit is Fransesca van Italië. Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frankensteintree.![]()
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik ging blindelings af op de hoofden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Roger toch, dit is Fransesca van Italië. Foei!![]()
Ik wilde net corrigeren en het schijnt dat zij de meeste indruk achter laat van de Big 5quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Roger toch, dit is Fransesca van Italië. Foei!![]()
Jamie van Duitsland heeft zo'n manga pakjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:40 schreef ato het volgende:
[..]
Ik wilde net corrigeren en het schijnt dat zij de meeste indruk achter laat van de Big 5
Pracht nummer ook
Ik vond de staging ook wel bij Duitsland passen, met die vage bomen en die mislukte fruitmand op haar hoofd in de clip.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:41 schreef ato het volgende:
[..]
Jamie van Duitsland heeft zo'n manga pakje
Dat zou inderdaad beter passen. Ze doet nu een Joan Franka'tje, waarschijnlijk met een vergelijkbaar resultaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond de staging ook wel bij Duitsland passen, met die vage bomen en die mislukte fruitmand op haar hoofd in de clip.
Duitse Italiaanse (blijkbaar) staging ziet er ook lekker strak en geordend uit.
Die jumpsuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frankensteintree.![]()
En daarom heb ik er geen moment bij stilgestaan dat die frankenstein staging misschien niet van Duitsland was. Zou er zo bij passen.quote:
Die zag Trijntje vorig jaar en dacht: "Dat kan ik ook, maar dan met troep erop geplakt."quote:
Het doet me denken aan een overallquote:
UK ook beter dan verwachtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:40 schreef ato het volgende:
[..]
Ik wilde net corrigeren en het schijnt dat zij de meeste indruk achter laat van de Big 5
Pracht nummer ook
#TeamDouwe pooltafel, dus ik neem aan dat iedereen er gebruik van kan maken in ruil voor een stem op Douwe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:01 schreef Em31 het volgende:
Er wordt in ieder geval gebruik gemaakt van de pooltafel![]()
[ afbeelding ]
Ah oke, er is dus wel iets qua eten. Ik kijk ff wat uitkomt/handig is, mogelijk wordt er hier die dag ook verbouwd (uiteraard, altijd ideaal geplandquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag iedereen heerlijk zelf weten!
We zullen morgenavond iedereen die zich had aangemeld ook nog even een mailtje terugsturen met gewoon nog even de adresgegevens en dat als ze ook willen avondeten daar dat het handig is als je dat even tegen Henk gilt op Facebook (met daarbij Henk zijn FB uiteraard voor degenen die dag nog niet hadden). Dan weet hij een beetje hoeveel er willen eten.
Ik ben er zelf ergens tussen vijf en zes denk ik. Uiterlijk zes maar denk eerder. Vlaggetjes neerleggenSommigen zullen er pas rond acht uur zijn, die komen na het eten. Dus inloop wanneer je maar wilt!
Je bedoelt de repetities?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:21 schreef Escrotterdam het volgende:
Wij hebben gisteravond alle repetities nog een keer bekeken en vanavond gaan wij dit weer doen van de van vandaag ( cheersmiley.. Ik kan ze niet vinden hier)
Nee de smileys..lol.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Je bedoelt de repetities?
repetities vind je o.a. op www.songfestivalweblog.nl
Die vind je naast de knop 'invoer', gewoon op de gele smiley klikken en voilaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:02 schreef Escrotterdam het volgende:
[..]
Nee de smileys..lol.
Ik heb er een goed gevoel over hoor..wij gaan gewoon naar de finale.Op twitter volg ik een Ier en die is vol lof over onze Douwe.
Het duurde even (quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef Frambozenpudding het volgende:
Hallo, na ruim 3 jaar niks op het forum gepost te hebben eens een reactie droppen in ESF. Lees al jaren mee en geniet altijd van de aanloop naar het songfestival hier en de jaarlijkse stress over de artiest, het nummer, de enveloppen etc
Over de inzending dit jaar: goed uitspringend nummer met een goede artiest. Ben blij dat Douwe Bob ruim van tevoren heeft nagedacht over zijn song en uitvoering, al dan niet met de heer Pannecoucke, en geen last-minute wijzigingen moet doorvoeren zoals Trijntje vorig jaar. Ook de zekere en charismatische uitstraling van Douwe zijn een pluspunt. Hopen dat het op tv goed komt uit te zien, maar ik heb er vertrouwen in.
In mijn optiek is Slow Down gewoon een zekere qualifier, zou het schokkend vinden als DB er in de halve finale uitvliegt. Maargoed, we gaan het zien. Op naar dinsdag!![]()
Wij gaan ervoor..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Het duurde even (), maar doe vooral mee hier
![]()
Fijn ook dat je in een finaleplek gelooft. Ben er na de eerste repetitie ook heel zeker van dat we er zaterdag bij zijn.
Oh heeeeerlijk met die foute gouden slingertjes en een skelet met gouden slingers.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:16 schreef Escrotterdam het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
https://twitter.com/teamdouwe/status/728985180707377154
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:21 schreef Escrotterdam het volgende:
Wij hebben gisteravond alle repetities nog een keer bekeken en vanavond gaan wij dit weer doen van de van vandaag ( cheersmiley.. Ik kan ze niet vinden hier)
Was net in het nieuws, pop-up café, alleen open tijdens het songfestival. Neem aan van nu tot en met de finale?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:16 schreef Escrotterdam het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
https://twitter.com/teamdouwe/status/728985180707377154
twitter:BAREI_MUSIC twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 20:13:12Inauguración con @douwe_bob 😊🤘 #bareiestocolmo #Eurovision https://t.co/eu9LP8gz8W reageer retweet
Pers komt er op af in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:23 schreef Em31 het volgende:
Toch wel erg slim, zo'n bar openen.Barei ook al aanwezig
[ afbeelding ]twitter:BAREI_MUSIC twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 20:13:12Inauguración con @douwe_bob 😊🤘 #bareiestocolmo #Eurovision https://t.co/eu9LP8gz8W reageer retweet
Leuke foto ook, volgens mij is die Barei een grote party ganger en een leuke meid.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:23 schreef Em31 het volgende:
Toch wel erg slim, zo'n bar openen.Barei ook al aanwezig
[ afbeelding ]twitter:BAREI_MUSIC twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 20:13:12Inauguración con @douwe_bob 😊🤘 #bareiestocolmo #Eurovision https://t.co/eu9LP8gz8W reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:29 schreef Cee het volgende:
Hij maakt steeds meer vrienden.
Het begon met de sjaaltjes #teamdouwe. Toen de uitnodigingen naar de bar, de pooltafel. De blote bips. Het openen van de bar. Douwe Bob zet alles op alles om anders te zijn en te doen dan anderen en daarmee (positief!) op te vallen. Niet alleen in Nederland maar ook daar buiten. Zodat men hem, als hij dinsdag live op het podium staat, al een beetje kent. Hij is niet 'die act met dat LED-scherm', of 'die vrouw met die jurk' of 'dat land dat de stemmen koopt', nee, hij is 'Douwe Bob met z'n blote tampeloeres in het koude Zweedse water'. En 'Douwe Bob met z'n bar'. Het publiek kent hem al voordat hij op tv komt en de tien seconden zijn de waardering die hij moet krijgen van het publiek dat blij is dat ze 'm eindelijk in 't echt zien en dan gaan klappen en joelen.
Nice!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Pers komt er op af in ieder geval![]()
De Oostenrijkse tv is er ook en die zitten bij ons in de semi.
[ afbeelding ]
twitter:MinusCy twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 20:23:20Stopped by our friend's Douwe Bob party, (representing The Netherlands) bringing some Zivania with us! https://t.co/FtkuXwfrYS reageer retweet
Kijkt hij nou scheel of de andere kant op :-)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nice!En Spanje stemt ook in de eerste halve finale toch? Hij weet in ieder geval wel wie hij uit moet nodigen.
![]()
Cyprus heeft drank meegenomen
[ afbeelding ]twitter:MinusCy twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 20:23:20Stopped by our friend's Douwe Bob party, (representing The Netherlands) bringing some Zivania with us! https://t.co/FtkuXwfrYS reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch nog even opgezocht, Spanje, Frankrijk en Zweden stemmen mee. Amir komt vanavond ook.
Eens!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:32 schreef Cee het volgende:
Cyprus, ook in onze halve finale.![]()
Verdomme dit is de leukste pre-ESF OOIT.
Ik gok dat bare bar is en stocolmo Stockholmquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:30 schreef Cee het volgende:
#bareiestocolmo![]()
(Ik kan geen Spaans maar ik gok dat het 'Barei is kalm' betekent)
Oh dat zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik gok dat bare bar is en stocolmo Stockholm
Het zou ook nog #bareiinstockholm kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dat zou ook kunnen.Maar de zangeres heet Barei dus het kan nog beide kanten op.
Ik vind het bij vlagen mooi maar voornamelijk veel gejoel en gekrijs.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:03 schreef Majkool het volgende:
lijkt het uit te gaan vechten met Rusland
quote:
Volgens mij heeft hij nog geen antwoord gegeven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Zouden er ook Oostbloklanden op af komen?
Is Sergey überhaupt al ingegaan op zijn uitnodiging te komen poolen?
Sergey is er ook bijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Zouden er ook Oostbloklanden op af komen?
Is Sergey überhaupt al ingegaan op zijn uitnodiging te komen poolen?
Ik deed net letterlijk zo:quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sergey is er ook bij
[ afbeelding ]
Erg leuk
twitter:EurovisionF2 twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 21:21:26EN DIRECT sur #Periscope : live : songs of eurovision, and more !
https://t.co/iHsLNT7nBQ reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |