Nu is hij te zien!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maar via Photobucket.
Met dank aan Songfestivalweblog dus. De link naar het artikel:
http://www.songfestivalwe(...)ge-1/#comment-367505
Hier hun freezepicccc
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is hij te zien!![]()
Ik had je post maar gequote en de link gekopieerd.
Wat nou mooi is, op hun pagina (onderste foto) zie ik ook dat "no hotlinking" plaatje.
Ik vraag me dus af of deze foto wel "met dank aan Songfestivalweblog" is.![]()
Volgens mij hebben zij hem ook gewoon ergens anders vandaan geript.
Daar heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan nu eigenlijk echt niet meer wachten tot maandag. Of nee eigenlijk tot dinsdag gewoon... Of in elk geval tot het moment dat we gewoon de camerabeelden kunnen zien, wanneer dat dan ook is.
Ik heb er zelf eigenlijk inmiddels ook alle vertrouwen in dat hij doorgaat, MAAR DIE PESTPLEURISPOKKESTEMMERS ZONDER SMAAK DIE OP AZERBEIDZJAN-ACHTIGE ROTZOOI STEMMEN nemen al mijn vertrouwen steeds vijf minuten later alweer wegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
Wat dat betreft is het weer net als met TCL. Er komen wat plaatjes naar buiten, ziet er interessant uit, maar ergens heb je het gevoel dat het camerawerk er nog een extra dimensie aan gaat geven.
En dan wil je het gewoon zien!
Al heb ik wel een zekere vrees gekregen voor het enveloppe moment.
Niet omdat ik er geen vertrouwen in heb, ik ga er helemaal vanuit dat hij door gaat, maar toch. Die 8 jaar zijn nog iets te vers.
Jaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees gaat het zeker lukken om de finale te halen, en een echt goede eindklassering zit er ook echt wel in!
Hans stop! We missen een draaiorgel op het podium!quote:
Zeg dat alsjeblieft niet. Echt. Dat zou de hele bende wéér een corrupte zooi maken, als dat vals gezongen gedrocht doorgaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
Azzerbejeizjannn. Die zullen vast wel door gaan, doen ze altijd.Maar daar wordt Estland of zo dan slachtoffer van. ofzo.
Oeh, inderdaad! Als je rechtsonder kijkt zie je een heel klein stukje op het scherm.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:34 schreef Em31 het volgende:
Ik zat stiekem al te hopen dat iemand het scherm ook had gefilmd, Litouwen is bijvoorbeeld al helemaal te zien (al lijkt me dat ook niet de bedoeling). In het filmpje via deze link zie je wel een klein stukje schermhttp://eurovisionbelgium.(...)e-nederland.html?m=1
Zie je een héél klein beetje hoe ze draaien enzo
Ja klopt! het lijkt inderdaad dat het beeld tijdens die freeze niet stil staat (dus wat jij zegt, niet alleen die close-up). In het begin zie je alleen wel dat hij wegloopt bij de piano, dat lijkt me niet helemaal te kloppen, maar zullen ze vast nog oplossenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, inderdaad! Als je rechtsonder kijkt zie je een heel klein stukje op het scherm.
Wat me dan voornamelijk opvalt is dat je inderdaad (goddank) het sprintje totaal niet ziet, maar valt jou nog iets op? Dat de freezeblik echt maar 2 seconden duurt close-up en dat hij dan al gaat bewegen!
Ja, heel Nederland heeft last van penalty-trauma, wij hebben een envelope-trauma.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er zelf eigenlijk inmiddels ook alle vertrouwen in dat hij doorgaat, MAAR DIE PESTPLEURISPOKKESTEMMERS ZONDER SMAAK DIE OP AZERBEIDZJAN-ACHTIGE ROTZOOI STEMMEN nemen al mijn vertrouwen steeds vijf minuten later alweer weg![]()
Daarom ben ik ook bang voor dat enveloppenmoment, want als iets gruwelijk slechts doorgaat en Douwe Bob niet sta ik niet voor mezelf in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja. De uiteindelijke echte freezeblik duurt hier maar heel kortquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja klopt! het lijkt inderdaad dat het beeld tijdens die freeze niet stil staat (dus wat jij zegt, niet alleen die close-up). In het begin zie je alleen wel dat hij wegloopt bij de piano, dat lijkt me niet helemaal te kloppen, maar zullen ze vast nog oplossen
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, heel Nederland heeft last van penalty-trauma, wij hebben een envelope-trauma.
JAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef Fascination het volgende:
Ik las dat er ophef is in Frankrijk over de Franse inzending van dit jaar, omdat het refrein in het Engels is?
Oh daar komen ze ook lekker op tijd achter danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef Fascination het volgende:
Ik las dat er ophef is in Frankrijk over de Franse inzending van dit jaar, omdat het refrein in het Engels is?
Van mij mag hij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:52 schreef Greys het volgende:
Oh en mag volgend jaar Wouter Hamel ajb?
Kwaliteit gegarandeerd weer. Dat hebben we nodig. (En voornamelijk bekend in het buitenland).
Ja nog véél liever Waylon solo!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van mij mag hij.
Fijne stijl muziek en niet onprettig voor de ogen.![]()
En anders gewoon Waylon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |