Hence WC eend.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die tweet die in dat artikel staat.
Die heeft ie duidelijk geplaatst onder druk van Warner. "Ja uuhh ik heb uuhhh de film opnieuw gekeken en uuhhhh NU IS DIE ECHT WEL VET TOP TOCH EIGENLIJK, LOLZ"
4 Augustusquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:58 schreef Iwanius het volgende:
Wanneer komt onderstaande film eens uit of is hij al uit en geruisloos op dvd verschenen wegens flop.
Ik denk dat jij je behoorlijk vergist.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
is al een flop voordat die uit komt.
hadden ze beter direct op dvd kunnen uitbrengen
Ik denk dat dat helemaal niet uitmaaktquote:Op zondag 19 juni 2016 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je behoorlijk vergist.
Het zal mij ook aan mijn derriere oxideren, ik ga die film sowieso in de bios tjekken.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik denk dat dat helemaal niet uitmaakt
quote:BATMAN v SUPERMAN: DAWN OF JUSTICE
Ultimate Edition
Bevat ruim 30 minuten niet eerder vertoond materiaal
Vanaf 3 augustus op Blu-ray™ 3D, Blu-ray™, DVD en VOD
Maak je op voor een oorlog van formaat met de komst van Batman v Superman: Dawn of Justice op Blu-ray™ 3D, Blu-ray™, DVD, VOD en als Exclusive Extended Edition op 4K Ultra HD + Blu-ray™ en Ultimate Digibook. Dompel je onder in de wereld van twee legendes, die voor het eerst in één strijd samenkomen op het beeldscherm. De actie spat van het scherm, zeker met de exclusive extended editions, die ruim 2 uur aan bonusmateriaal bevatten.
Regisseur Zack Snyder (Man of Steel) brengt Oscar®- winnaar Ben Affleck (Argo) als Batman/Bruce Wayne en Henry Cavill (Man of Steel, The Man from U.N.C.L.E.) als Superman/Clark Kent voor het eerst samen op het scherm in “Batman v Superman: Dawn of Justice”. Bezorgd om de ongecontroleerde acties van een bijna tot God verheven superheld, neemt Gotham City’s eigen krachtige vigilante het op tegen de meest gerespecteerde, hedendaagse redder van Metropolis. Ondertussen worstelt de wereld met de vraag welke held het werkelijk nodig heeft. En terwijl Batman en Superman tegen elkaar strijden, verschijnt er al snel een nieuwe bedreiging die de mensheid in groter gevaar zal brengen dan ooit tevoren.
Batman v Superman kent een ware sterrencast met rollen voor Oscar® genomineerde Amy Adams (American Hustle) als Lois Lane, Jesse Eisenberg (The Social Network) als Lex Luthor, Diane Lane (Unfaithful) als Martha Kent, Oscar® winnaars Jeremy Irons (Reversal of Fortune) als Alfred en Gal Gadot (Fast & Furious) als Wonder Woman/Diana Prince.
Batman v Superman is verkrijgbaar als 3 disc Blu-ray™ 3D, 2 disc Blu-ray™, 1 disc DVD, VOD, 2 disc 4K Ultra HD + Blu-ray™ Exclusive Extended Edition met ruim 120 minuten aan bonusmateriaal en Ultimate Digibook (2 disc Blu-ray™) Exclusive Extended Edition met ruim 120 minuten aan bonusmateriaal.
Bonusmaterialen:
• Blu-ray™ en DVD: The Might and the Power of a Punch (5:00)
• Blu-ray™, 3D Blu-ray™, 4K UHD & Ultra Digibook:
- Uniting the World’s Finest – glimp in de toekomst van DC’s nieuwe cinematische superhelden (16:00)
- Gods and Men (12:00)
- The Warrior, The Myth, The Wonder (21:00)
- Accelerating Design (23:00)
- Superman (7:00)
- Batman (8:00)
- Wonder Woman (7:00)
- Batcave (7:00)
- The Empire of Luthor (13:00)
- Save the Bats (5:00)
Nieuwsgierig naar de extended edit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:48 schreef Breuls het volgende:
Blu-ray release in Nederland: 3 augustus.
[..]
Same here. In tegenstelling tot een boel mensen heb ik me goed vermaakt met de film, en meer van het goede ga ik niet over klagenquote:
Ik heb sterk het vermoeden dat deze extended cut, die eigenlijk dus, ook al zegt Snyder van niet, de enige juiste versie is die wat meer rust en logica in het verhaal en montage zal brengen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:47 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]
Same here. In tegenstelling tot een boel mensen heb ik me goed vermaakt met de film, en meer van het goede ga ik niet over klagen
Ruim op tijd voor mijn verjaardag dus, mezelf maar een cadeautje gevenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:48 schreef Breuls het volgende:
Blu-ray release in Nederland: 3 augustus.
[..]
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb sterk het vermoeden dat deze extended cut, die eigenlijk dus, ook al zegt Snyder van niet, de enige juiste versie is die wat meer rust en logica in het verhaal en montage zal brengen.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
De Web-DL van de extended cut is beschikbaar.
Oh, het is mij ontgaan dat er ook IMAX gefilmde stukken in deze film zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Zo jammer dat de Blu-ray geen IMAX aspect ratio heeft. Warner gaat dit natuurlijk weer uitmelken.
[ afbeelding ]
25 minuten in totaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, het is mij ontgaan dat er ook IMAX gefilmde stukken in deze film zitten
Dan maar wachten op de eventuele Ultimate IMAX cut
De extended versie had ook gewoon de enige versie (en dus ook bioscoopversie) moeten zijn. Klaar.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:28 schreef BatWayne het volgende:
Gvd wil de extended versie ook gewoon in de bios zien, kan 'm natuurlijk wel downloaden en thuis kijken maar in de bios is het toch net wat mooier.
Ja echt? Ik heb em nog niet gezien. Positieve verrassing dus?quote:Op woensdag 29 juni 2016 00:58 schreef losingmymind het volgende:
De extended edition lijkt net een compleet andere film dan wat we in de bioscoop hebben gezien. Ik vond de bioscoopversie verschrikkelijk slecht, de extended edition heel erg goed. Had niet verwacht dat die 30 extra minuten zoveel impact zou hebben, maar holy shit...
Neen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 07:47 schreef Breuls het volgende:
Is de extended versie in Nederland al ergens legaal te zien?
Zeer zeker. Er zijn nog altijd wel wat probleempjes hier en daar, maar het is lang niet zo storend als in de bioscoopversie. Veel scenes die langer hadden moeten zijn, zijn nu ook daadwerkelijk langer en zijn veel meer relevant. Voor mij is de film van een 3/10 naar een 8.5/10 gegaan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 07:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja echt? Ik heb em nog niet gezien. Positieve verrassing dus?
Dus eigenlijk is het de "The way it should have been edition".quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:46 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Zeer zeker. Er zijn nog altijd wel wat probleempjes hier en daar, maar het is lang niet zo storend als in de bioscoopversie. Veel scenes die langer hadden moeten zijn, zijn nu ook daadwerkelijk langer en zijn veel meer relevant. Voor mij is de film van een 3/10 naar een 8.5/10 gegaan.
Yup, dat is ook wat Zack Snyder letterlijk heeft gezegd. Hij had een 3-uur versie in gedachten, maar last-minute is daar 30 minuten van af gegaan omdat een film van 3 uur blijkbaar niet goed loopt in de bioscoop als je geen James Cameron heet, aldus Warner Bros.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het de "The way it should have been edition".
Dat stukje ter introductie van Justice League vond ik sowieso maar matig. The Flash is in de CW serie echt prima, de acteur hadden ze makkelijk in het DC Universe kunnen plaatsen. Aquaman die uit een wrak kwam kijken had toch ook wel spectaculairder kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
Extended is beter dan de normale.
Daarnaast, the Flash zag er AFSCHUWELIJK uit. Dan hebben ze het bij the CW beter gedaan met een laag budget.
To be fair wat betreft Wonder Woman, zij was de enige die echt iets deed in de final battle. Batman kon alleen maar ontwijken want hij wist dat hij geen schijn van kans maakte, en Superman deed...wat Superman deed.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:50 schreef MikeyMo het volgende:
Gisteren de extended versie gezien, en ik heb de bioscoopversie nooit gezien. Was eerst voornemens die te gaan kijken maar bij nader inzien toch de 3 uurs versie gekeken.
De film was goed te volgen en niet het knip en plakwerk zoals men de bioscoopversie omschreef. Evengoed valt er genoeg aan te merken.
• Lois die de kryponitestaf weggooit in een ondergelopen gebouw en vervolgens een paar scenes later gered moet worden omdat ze die staf probeert terug te halen
• Martha...
• Het geforceerde grootse verhaal wat dus 3 uur nodig heeft om verteld te worden. Sinds The dark Knight schijnt dit zeker in het DC Universum een plichtmatig iets te zijn. Bij die film werkte het maar bij The Dark Knight Rises al een stuk minder. Hier duurt het ook veel te lang voordat er daadwerkelijk wat gebeurt
• De zgn Justice League opbouw, inclusief het hele aandeel van Wonder Woman, voelt overbodig aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:37 schreef ChickenMan het volgende:
Gisteren de Extended versie gekeken. De bios-versie heb ik niet gezien. En moet zeggen dat ie best wel leuk was. Prima vermaakt. Het enige waar ik echt heel hard zoheb gezeten:
dat sloeg ook op alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdperk Adam West is alweer een tijdje voorbij...quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:01 schreef KingRadler het volgende:
waarom was film zo serieus het is net of Batman & Superman moesten poepen.
Ze hadden er totaal geen zin in.
Damn, dit is wel goed dat je dit roept. Zonder gekheid! Dit heb ik totaal niet doorgehad, omdat ik te druk bezig was met de all around middelmatigheid van de film.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja man, traumatische laatste woord van zijn vader die sterft en zich nog om zijn moeder bekommert en dan niet alleen Martha horen maar ook de beschuldiging "you're letting them kill Martha" waardoor het besef komt dat hij net zo erg is als de overvaller die zijn ouders doodschoot, terwijl hij hen nog elke nacht wreekt...
Zijn jullie doof/blind?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:07 schreef Djoetma het volgende:
Het is ook heel gewoon dat je je eigen moeder bij de voornaam noemt terwijl je dit elders in de film en de voorgaande film totaal niet doet.
Het is ook meer een setup naar de Justice League. De film slaat eigenlijk nergens op. Maar toch vond ik hem best vermakelijk.
Het ging gewoon te makkelijk. Ik vond het heel slecht gedaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja man, traumatische laatste woord van zijn vader die sterft en zich nog om zijn moeder bekommert en dan niet alleen Martha horen maar ook de beschuldiging "you're letting them kill Martha" waardoor het besef komt dat hij net zo erg is als de overvaller die zijn ouders doodschoot, terwijl hij hen nog elke nacht wreekt...
Zijn jullie doof/blind?
[..]
Tijdperk Adam West is alweer een tijdje voorbij...
En ik niet. Maar ik zat dan ook niet te wachten op een groot gevecht tussen die twee omdat ik weet dat het meer een morele strijd was.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:26 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Het ging gewoon te makkelijk. Ik vond het heel slecht gedaan.
Waarom doe je dan zelf het zelfde door te roepen dat er een diepere laag in zit die mensen niet begrijpen, zonder uit te leggen wat die laag dan zou zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Oh I wish. Maar ik vind de reacties vooral te zuur voor wat het is. En ik vind de aanhoudende karakters van de zure posters enerzijds hilarisch (want zelfkwelling), anderzijds weinig onderbouwd buiten "ik vond het kut" en daarmee niet relevant.
Ik zeg idd niks naast "ik vond hem goed", gelukkig plak ik er een lap tekst onder waarom situaties wel plausibel zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zelf het zelfde door te roepen dat er een diepere laag in zit die mensen niet begrijpen, zonder uit te leggen wat die laag dan zou zijn.
Je lijkt je nogal verheven te voelen dat je de film goed vindt omdat de criticasters zogenaamd er niets van begrepen hebben. Dat maakt jouw posts minstens zo irrelevant.
Steeds maar op de man spelen en proberen te schofferen als iemand het niet met je eens is. Dat is toch nergens voor nodig? Hoe jouw post een reactie is op de mijne is me ook nogal onduidelijk, aangezien ik juist zeg dat je niet enkel zegt dat je de film goed vindt, maar dat je het nodig vindt anderen af te zeiken (of nouja, dat probeer je in ieder geval) omdat ze jouw mening niet delen. Weet je zeker dat je geen aandelen in deze film hebt?quote:
Iedereen snapt dat Batman en Supermans moeders Martha heet, dat kun je uitleggen maar maakt het niet toffer voor mensen. De hele scene komt flauw en opgedrongen over. Extended version gezien en is wel een verbetering voor de film als geheel, alleen dit soort scenes blijven uiteraard hetzelfde en steken daardoor uit als een zere duim.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zeg idd niks naast "ik vond hem goed", gelukkig plak ik er een lap tekst onder waarom situaties wel plausibel zijn.
Maar lezen is een vak.
Als je op die eerste zin blijft zitten heb je mijn reactie hierboven domweg niet gelezen.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iedereen snapt dat Batman en Supermans moeders Martha heet, dat kun je uitleggen maar maakt het niet toffer voor mensen. De hele scene komt flauw en opgedrongen over. Extended version gezien en is wel een verbetering voor de film als geheel, alleen dit soort scenes blijven uiteraard hetzelfde en steken daardoor uit als een zere duim.
Op de man spelen, pleasequote:Op zondag 3 juli 2016 11:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Steeds maar op de man spelen en proberen te schofferen als iemand het niet met je eens is. Dat is toch nergens voor nodig? Hoe jouw post een reactie is op de mijne is me ook nogal onduidelijk, aangezien ik juist zeg dat je niet enkel zegt dat je de film goed vindt, maar dat je het nodig vindt anderen af te zeiken (of nouja, dat probeer je in ieder geval) omdat ze jouw mening niet delen. Weet je zeker dat je geen aandelen in deze film hebt?
Ik heb je posts steeds gelezen en inhoudelijk gereageerd. Ik snap niet goed waar deze post nu opeens weer vandaan komt. Ook in de post hierboven richting Baconbus doe je hetzelfde. Mensen die kritiek hebben worden als dom/niet begrijpend weggezet. Dat vind ik niet chique.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op de man spelen, please
Je kunt ook gewoon eens lezen wat ik schrijf met mijn onderbouwing in plaats van na de eerste zes woorden afhaken om een reactie te gaan tikken.
Als je de inhoud daarvan niet trekt en het dan afdoet als op de man spelen met niet meer als "ik vond het kut en jij moet aandelen hebben", dan kan ik dat niet anders als ironisch zien.
Ik heb je reactie gelezen, jij schijnt gewicht te zien in die scene omdat je meeleeft met Bruce zn traumatische ervaring. Voor mij maakt dat het echter niet veel toffer, terwijl ik ook wel snap dat hij n trauma heeft van 'Martha'. Misschien heeft het veel indruk gemaakt op jou maar dat betekent niet dat anderen iets gemist hebben of er te simpel over denken.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je op die eerste zin blijft zitten heb je mijn reactie hierboven domweg niet gelezen.
Dat jij (en vele anderen) er alleen "both our mom's are Martha, let's be besties" uithaalt om over te vallen is niet het probleem van de film.
Natuurlijk is dat wel het probleem van de film.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je op die eerste zin blijft zitten heb je mijn reactie hierboven domweg niet gelezen.
Dat jij (en vele anderen) er alleen "both our mom's are Martha, let's be besties" uithaalt om over te vallen is niet het probleem van de film.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |