De extended versie had ook gewoon de enige versie (en dus ook bioscoopversie) moeten zijn. Klaar.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:28 schreef BatWayne het volgende:
Gvd wil de extended versie ook gewoon in de bios zien, kan 'm natuurlijk wel downloaden en thuis kijken maar in de bios is het toch net wat mooier.
Ja echt? Ik heb em nog niet gezien. Positieve verrassing dus?quote:Op woensdag 29 juni 2016 00:58 schreef losingmymind het volgende:
De extended edition lijkt net een compleet andere film dan wat we in de bioscoop hebben gezien. Ik vond de bioscoopversie verschrikkelijk slecht, de extended edition heel erg goed. Had niet verwacht dat die 30 extra minuten zoveel impact zou hebben, maar holy shit...
Neen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 07:47 schreef Breuls het volgende:
Is de extended versie in Nederland al ergens legaal te zien?
Zeer zeker. Er zijn nog altijd wel wat probleempjes hier en daar, maar het is lang niet zo storend als in de bioscoopversie. Veel scenes die langer hadden moeten zijn, zijn nu ook daadwerkelijk langer en zijn veel meer relevant. Voor mij is de film van een 3/10 naar een 8.5/10 gegaan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 07:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja echt? Ik heb em nog niet gezien. Positieve verrassing dus?
Dus eigenlijk is het de "The way it should have been edition".quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:46 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Zeer zeker. Er zijn nog altijd wel wat probleempjes hier en daar, maar het is lang niet zo storend als in de bioscoopversie. Veel scenes die langer hadden moeten zijn, zijn nu ook daadwerkelijk langer en zijn veel meer relevant. Voor mij is de film van een 3/10 naar een 8.5/10 gegaan.
Yup, dat is ook wat Zack Snyder letterlijk heeft gezegd. Hij had een 3-uur versie in gedachten, maar last-minute is daar 30 minuten van af gegaan omdat een film van 3 uur blijkbaar niet goed loopt in de bioscoop als je geen James Cameron heet, aldus Warner Bros.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het de "The way it should have been edition".
Dat stukje ter introductie van Justice League vond ik sowieso maar matig. The Flash is in de CW serie echt prima, de acteur hadden ze makkelijk in het DC Universe kunnen plaatsen. Aquaman die uit een wrak kwam kijken had toch ook wel spectaculairder kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
Extended is beter dan de normale.
Daarnaast, the Flash zag er AFSCHUWELIJK uit. Dan hebben ze het bij the CW beter gedaan met een laag budget.
To be fair wat betreft Wonder Woman, zij was de enige die echt iets deed in de final battle. Batman kon alleen maar ontwijken want hij wist dat hij geen schijn van kans maakte, en Superman deed...wat Superman deed.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:50 schreef MikeyMo het volgende:
Gisteren de extended versie gezien, en ik heb de bioscoopversie nooit gezien. Was eerst voornemens die te gaan kijken maar bij nader inzien toch de 3 uurs versie gekeken.
De film was goed te volgen en niet het knip en plakwerk zoals men de bioscoopversie omschreef. Evengoed valt er genoeg aan te merken.
• Lois die de kryponitestaf weggooit in een ondergelopen gebouw en vervolgens een paar scenes later gered moet worden omdat ze die staf probeert terug te halen
• Martha...
• Het geforceerde grootse verhaal wat dus 3 uur nodig heeft om verteld te worden. Sinds The dark Knight schijnt dit zeker in het DC Universum een plichtmatig iets te zijn. Bij die film werkte het maar bij The Dark Knight Rises al een stuk minder. Hier duurt het ook veel te lang voordat er daadwerkelijk wat gebeurt
• De zgn Justice League opbouw, inclusief het hele aandeel van Wonder Woman, voelt overbodig aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |