Hence WC eend.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die tweet die in dat artikel staat.
Die heeft ie duidelijk geplaatst onder druk van Warner. "Ja uuhh ik heb uuhhh de film opnieuw gekeken en uuhhhh NU IS DIE ECHT WEL VET TOP TOCH EIGENLIJK, LOLZ"
4 Augustusquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:58 schreef Iwanius het volgende:
Wanneer komt onderstaande film eens uit of is hij al uit en geruisloos op dvd verschenen wegens flop.
Ik denk dat jij je behoorlijk vergist.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
is al een flop voordat die uit komt.
hadden ze beter direct op dvd kunnen uitbrengen
Ik denk dat dat helemaal niet uitmaaktquote:Op zondag 19 juni 2016 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je behoorlijk vergist.
Het zal mij ook aan mijn derriere oxideren, ik ga die film sowieso in de bios tjekken.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik denk dat dat helemaal niet uitmaakt
quote:BATMAN v SUPERMAN: DAWN OF JUSTICE
Ultimate Edition
Bevat ruim 30 minuten niet eerder vertoond materiaal
Vanaf 3 augustus op Blu-ray™ 3D, Blu-ray™, DVD en VOD
Maak je op voor een oorlog van formaat met de komst van Batman v Superman: Dawn of Justice op Blu-ray™ 3D, Blu-ray™, DVD, VOD en als Exclusive Extended Edition op 4K Ultra HD + Blu-ray™ en Ultimate Digibook. Dompel je onder in de wereld van twee legendes, die voor het eerst in één strijd samenkomen op het beeldscherm. De actie spat van het scherm, zeker met de exclusive extended editions, die ruim 2 uur aan bonusmateriaal bevatten.
Regisseur Zack Snyder (Man of Steel) brengt Oscar®- winnaar Ben Affleck (Argo) als Batman/Bruce Wayne en Henry Cavill (Man of Steel, The Man from U.N.C.L.E.) als Superman/Clark Kent voor het eerst samen op het scherm in “Batman v Superman: Dawn of Justice”. Bezorgd om de ongecontroleerde acties van een bijna tot God verheven superheld, neemt Gotham City’s eigen krachtige vigilante het op tegen de meest gerespecteerde, hedendaagse redder van Metropolis. Ondertussen worstelt de wereld met de vraag welke held het werkelijk nodig heeft. En terwijl Batman en Superman tegen elkaar strijden, verschijnt er al snel een nieuwe bedreiging die de mensheid in groter gevaar zal brengen dan ooit tevoren.
Batman v Superman kent een ware sterrencast met rollen voor Oscar® genomineerde Amy Adams (American Hustle) als Lois Lane, Jesse Eisenberg (The Social Network) als Lex Luthor, Diane Lane (Unfaithful) als Martha Kent, Oscar® winnaars Jeremy Irons (Reversal of Fortune) als Alfred en Gal Gadot (Fast & Furious) als Wonder Woman/Diana Prince.
Batman v Superman is verkrijgbaar als 3 disc Blu-ray™ 3D, 2 disc Blu-ray™, 1 disc DVD, VOD, 2 disc 4K Ultra HD + Blu-ray™ Exclusive Extended Edition met ruim 120 minuten aan bonusmateriaal en Ultimate Digibook (2 disc Blu-ray™) Exclusive Extended Edition met ruim 120 minuten aan bonusmateriaal.
Bonusmaterialen:
• Blu-ray™ en DVD: The Might and the Power of a Punch (5:00)
• Blu-ray™, 3D Blu-ray™, 4K UHD & Ultra Digibook:
- Uniting the World’s Finest – glimp in de toekomst van DC’s nieuwe cinematische superhelden (16:00)
- Gods and Men (12:00)
- The Warrior, The Myth, The Wonder (21:00)
- Accelerating Design (23:00)
- Superman (7:00)
- Batman (8:00)
- Wonder Woman (7:00)
- Batcave (7:00)
- The Empire of Luthor (13:00)
- Save the Bats (5:00)
Nieuwsgierig naar de extended edit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:48 schreef Breuls het volgende:
Blu-ray release in Nederland: 3 augustus.
[..]
Same here. In tegenstelling tot een boel mensen heb ik me goed vermaakt met de film, en meer van het goede ga ik niet over klagenquote:
Ik heb sterk het vermoeden dat deze extended cut, die eigenlijk dus, ook al zegt Snyder van niet, de enige juiste versie is die wat meer rust en logica in het verhaal en montage zal brengen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:47 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]
Same here. In tegenstelling tot een boel mensen heb ik me goed vermaakt met de film, en meer van het goede ga ik niet over klagen
Ruim op tijd voor mijn verjaardag dus, mezelf maar een cadeautje gevenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:48 schreef Breuls het volgende:
Blu-ray release in Nederland: 3 augustus.
[..]
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb sterk het vermoeden dat deze extended cut, die eigenlijk dus, ook al zegt Snyder van niet, de enige juiste versie is die wat meer rust en logica in het verhaal en montage zal brengen.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
De Web-DL van de extended cut is beschikbaar.
Oh, het is mij ontgaan dat er ook IMAX gefilmde stukken in deze film zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Zo jammer dat de Blu-ray geen IMAX aspect ratio heeft. Warner gaat dit natuurlijk weer uitmelken.
[ afbeelding ]
25 minuten in totaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, het is mij ontgaan dat er ook IMAX gefilmde stukken in deze film zitten
Dan maar wachten op de eventuele Ultimate IMAX cut
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |