abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2016 @ 22:01:58 #126
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_163421281
waarom was film zo serieus het is net of Batman & Superman moesten poepen.
Ze hadden er totaal geen zin in.
pi_163462507
Gisteren de Extended versie gekeken. De bios-versie heb ik niet gezien. En moet zeggen dat ie best wel leuk was. Prima vermaakt. Het enige waar ik echt heel hard zo :') heb gezeten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:37:18 #128
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_163466618
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:37 schreef ChickenMan het volgende:
Gisteren de Extended versie gekeken. De bios-versie heb ik niet gezien. En moet zeggen dat ie best wel leuk was. Prima vermaakt. Het enige waar ik echt heel hard zo :') heb gezeten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat sloeg ook op alles.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:26:53 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163468296
Ja man, traumatische laatste woord van zijn vader die sterft en zich nog om zijn moeder bekommert en dan niet alleen Martha horen maar ook de beschuldiging "you're letting them kill Martha" waardoor het besef komt dat hij net zo erg is als de overvaller die zijn ouders doodschoot, terwijl hij hen nog elke nacht wreekt... :')

Zijn jullie doof/blind?

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:01 schreef KingRadler het volgende:
waarom was film zo serieus het is net of Batman & Superman moesten poepen.
Ze hadden er totaal geen zin in.
Tijdperk Adam West is alweer een tijdje voorbij...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163468561
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja man, traumatische laatste woord van zijn vader die sterft en zich nog om zijn moeder bekommert en dan niet alleen Martha horen maar ook de beschuldiging "you're letting them kill Martha" waardoor het besef komt dat hij net zo erg is als de overvaller die zijn ouders doodschoot, terwijl hij hen nog elke nacht wreekt... :')

Zijn jullie doof/blind?
Damn, dit is wel goed dat je dit roept. Zonder gekheid! Dit heb ik totaal niet doorgehad, omdat ik te druk bezig was met de all around middelmatigheid van de film.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_163468619
Ik heb de extended cut nog niet gezien overigens.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_163469889
Het is ook heel gewoon dat je je eigen moeder bij de voornaam noemt terwijl je dit elders in de film en de voorgaande film totaal niet doet.

Het is ook meer een setup naar de Justice League. De film slaat eigenlijk nergens op. Maar toch vond ik hem best vermakelijk.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 23:02:10 #133
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_163472230
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:07 schreef Djoetma het volgende:
Het is ook heel gewoon dat je je eigen moeder bij de voornaam noemt terwijl je dit elders in de film en de voorgaande film totaal niet doet.

Het is ook meer een setup naar de Justice League. De film slaat eigenlijk nergens op. Maar toch vond ik hem best vermakelijk.
:'(
  zaterdag 2 juli 2016 @ 23:07:28 #134
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_163472445
Turkish Airlines scene met Wonderwoman vond ik vreemd.
SPOILER
pi_163478272
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:26 schreef Skull-splitter het volgende:

Zijn jullie doof/blind?

[..]

Tijdperk Adam West is alweer een tijdje voorbij...
Het ging gewoon te makkelijk. Ik vond het heel slecht gedaan.
  zondag 3 juli 2016 @ 11:10:03 #136
12888 Skull-splitter
pi_163480253
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 05:26 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het ging gewoon te makkelijk. Ik vond het heel slecht gedaan.
En ik niet. Maar ik zat dan ook niet te wachten op een groot gevecht tussen die twee omdat ik weet dat het meer een morele strijd was.
  zondag 3 juli 2016 @ 11:22:54 #137
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163480520
Skull heb jij aandelen in deze film ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 3 juli 2016 @ 11:23:47 #138
95123 Operc
Nr. 40
pi_163480538
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zit er dik in ja. :P
  zondag 3 juli 2016 @ 11:25:54 #139
12888 Skull-splitter
pi_163480579
Oh I wish. Maar ik vind de reacties vooral te zuur voor wat het is. En ik vind de aanhoudende karakters van de zure posters enerzijds hilarisch (want zelfkwelling), anderzijds weinig onderbouwd buiten "ik vond het kut" en daarmee niet relevant.
  zondag 3 juli 2016 @ 11:32:05 #140
95123 Operc
Nr. 40
pi_163480683
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Oh I wish. Maar ik vind de reacties vooral te zuur voor wat het is. En ik vind de aanhoudende karakters van de zure posters enerzijds hilarisch (want zelfkwelling), anderzijds weinig onderbouwd buiten "ik vond het kut" en daarmee niet relevant.
Waarom doe je dan zelf het zelfde door te roepen dat er een diepere laag in zit die mensen niet begrijpen, zonder uit te leggen wat die laag dan zou zijn.

Je lijkt je nogal verheven te voelen dat je de film goed vindt omdat de criticasters zogenaamd er niets van begrepen hebben. Dat maakt jouw posts minstens zo irrelevant.
  zondag 3 juli 2016 @ 11:50:49 #141
12888 Skull-splitter
pi_163481074
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:32 schreef Operc het volgende:

[..]

Waarom doe je dan zelf het zelfde door te roepen dat er een diepere laag in zit die mensen niet begrijpen, zonder uit te leggen wat die laag dan zou zijn.

Je lijkt je nogal verheven te voelen dat je de film goed vindt omdat de criticasters zogenaamd er niets van begrepen hebben. Dat maakt jouw posts minstens zo irrelevant.
Ik zeg idd niks naast "ik vond hem goed", gelukkig plak ik er een lap tekst onder waarom situaties wel plausibel zijn.

Maar lezen is een vak.
  zondag 3 juli 2016 @ 11:55:24 #142
95123 Operc
Nr. 40
pi_163481171
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar lezen is een vak.
Steeds maar op de man spelen en proberen te schofferen als iemand het niet met je eens is. Dat is toch nergens voor nodig? Hoe jouw post een reactie is op de mijne is me ook nogal onduidelijk, aangezien ik juist zeg dat je niet enkel zegt dat je de film goed vindt, maar dat je het nodig vindt anderen af te zeiken (of nouja, dat probeer je in ieder geval) omdat ze jouw mening niet delen. Weet je zeker dat je geen aandelen in deze film hebt?
  zondag 3 juli 2016 @ 11:57:15 #143
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_163481207
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik zeg idd niks naast "ik vond hem goed", gelukkig plak ik er een lap tekst onder waarom situaties wel plausibel zijn.

Maar lezen is een vak.
Iedereen snapt dat Batman en Supermans moeders Martha heet, dat kun je uitleggen maar maakt het niet toffer voor mensen. De hele scene komt flauw en opgedrongen over. Extended version gezien en is wel een verbetering voor de film als geheel, alleen dit soort scenes blijven uiteraard hetzelfde en steken daardoor uit als een zere duim.
wooblabalurg
  zondag 3 juli 2016 @ 12:04:06 #144
12888 Skull-splitter
pi_163481327
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Iedereen snapt dat Batman en Supermans moeders Martha heet, dat kun je uitleggen maar maakt het niet toffer voor mensen. De hele scene komt flauw en opgedrongen over. Extended version gezien en is wel een verbetering voor de film als geheel, alleen dit soort scenes blijven uiteraard hetzelfde en steken daardoor uit als een zere duim.
Als je op die eerste zin blijft zitten heb je mijn reactie hierboven domweg niet gelezen.

Dat jij (en vele anderen) er alleen "both our mom's are Martha, let's be besties" uithaalt om over te vallen is niet het probleem van de film.
  zondag 3 juli 2016 @ 12:06:42 #145
12888 Skull-splitter
pi_163481381
quote:
13s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:55 schreef Operc het volgende:

[..]

Steeds maar op de man spelen en proberen te schofferen als iemand het niet met je eens is. Dat is toch nergens voor nodig? Hoe jouw post een reactie is op de mijne is me ook nogal onduidelijk, aangezien ik juist zeg dat je niet enkel zegt dat je de film goed vindt, maar dat je het nodig vindt anderen af te zeiken (of nouja, dat probeer je in ieder geval) omdat ze jouw mening niet delen. Weet je zeker dat je geen aandelen in deze film hebt?
Op de man spelen, please :')

Je kunt ook gewoon eens lezen wat ik schrijf met mijn onderbouwing in plaats van na de eerste zes woorden afhaken om een reactie te gaan tikken.

Als je de inhoud daarvan niet trekt en het dan afdoet als op de man spelen met niet meer als "ik vond het kut en jij moet aandelen hebben", dan kan ik dat niet anders als ironisch zien.
  zondag 3 juli 2016 @ 12:10:44 #146
95123 Operc
Nr. 40
pi_163481473
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Op de man spelen, please :')

Je kunt ook gewoon eens lezen wat ik schrijf met mijn onderbouwing in plaats van na de eerste zes woorden afhaken om een reactie te gaan tikken.

Als je de inhoud daarvan niet trekt en het dan afdoet als op de man spelen met niet meer als "ik vond het kut en jij moet aandelen hebben", dan kan ik dat niet anders als ironisch zien.
Ik heb je posts steeds gelezen en inhoudelijk gereageerd. Ik snap niet goed waar deze post nu opeens weer vandaan komt. Ook in de post hierboven richting Baconbus doe je hetzelfde. Mensen die kritiek hebben worden als dom/niet begrijpend weggezet. Dat vind ik niet chique.
  zondag 3 juli 2016 @ 12:16:43 #147
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_163481561
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als je op die eerste zin blijft zitten heb je mijn reactie hierboven domweg niet gelezen.

Dat jij (en vele anderen) er alleen "both our mom's are Martha, let's be besties" uithaalt om over te vallen is niet het probleem van de film.
Ik heb je reactie gelezen, jij schijnt gewicht te zien in die scene omdat je meeleeft met Bruce zn traumatische ervaring. Voor mij maakt dat het echter niet veel toffer, terwijl ik ook wel snap dat hij n trauma heeft van 'Martha'. Misschien heeft het veel indruk gemaakt op jou maar dat betekent niet dat anderen iets gemist hebben of er te simpel over denken.
wooblabalurg
pi_163481789
Gisteren de extended versie gezien. Ik ben sowieso een dc comic en marvel fan en kijk alle films.

Dit was wel slecht en saai. Vooral bepaalde scènes dat ik dacht...uh wat?

- De rol van Louis om de speer te pakken. (Geen toegevoegde waarde)
- Superwoman laptop scene.(Ja voor deel 2, maar kon ook eruit)
- kryptonmonster slecht uitgelegd. (Van begin tot eind. Alienschip in de stad. Waar komt dat vandaan? Geschiedenis?)
- Batman scène dat hij droomt en word aangevallen door monsters. (Erg traag, neem voorbeeld van The Bourne Identidy hoe je een vechtscene in elkaar zet.)
pi_163484983
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien heette zijn moeder ook Martha en is die ook overleden..
pi_163489873
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat wel het probleem van de film.

Maar ja, alleen deze scène viel in negatieve zin op bij mij. Verder reuze vermaakt met een jointje erbij. (Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')