Zal wel al lang geen man hebben gehad denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nou, nou, nou wat een bitch deze TS.
Dus dit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:03 schreef Grems het volgende:
Hoewel stop met zielig zijn prima advies is moeten we natuurlijk vooral niet doen alsof vrouwen stoer en zelfverzekerd zijn.
Haha mad x1937184quote:
Ik ben Susan Boyle's verloren tweelingquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:18 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik voel gewoon dat jij een schoonheid bent. klopt dat?
jammie!quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha mad x1937184
[..]
Ik ben Susan Boyle's verloren tweeling
Ik hoop oprecht dat je dit niet meentquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:18 schreef chroestjov het volgende:
Hier kan je ongemoeid stoer doen maar in het echte leven verlang je gewoon naar een man die je klappen geeft wanneer je dat even nodig hebt.
dat zal ik doen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soms ben ik een Jasmine, soms een Susan Boyle. Oordeel zelf.
Ik ben gewoon bang voor jouw soortquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha mad x1937184
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je dit niet meent
En toch zal een https://nl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Eaban_Baran nimmer vrouwelijke aandacht tekort komen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je dit niet meent
Volgens mij zijn dit nou juist de reacties waar mannen onzeker van worden. Mijn broer klaagt dat de Nederlandse vrouwen te bijdehand zijn. Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd in r&p. Topics van onzekere mannetjes (zoals dit R&P / Hoe beter worden met vrouwen ) waarin zij in geuren en kleuren vertellen hoe onzeker zij wel niet zijn doordat vrouwen heksen zijn. Want tsjah als een man een vrouw aanspreekt dan moet zij binnen 10 minuten op zijn eenogige monster zitten want anders is zij een vieze dikke bitch waardoor hij onzeker wordt en een kluizenaarsleventje gaat leiden dankzij trauma. Nee, vrouwen willen gewoon praten met een zelfverzekerde man. Stop met zielig zijn. Nou gr gr.
En tevens rasmongool wat ook niet echt helptquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:13 schreef matthias24 het volgende:
ik ben zelf ook best wel onzeker hoor.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:59 schreef Klokov het volgende:
Stop met zielig zijn is wel het juiste advies voor 90% van de R&P-topics.
zakkie chips in je gezicht is ook niets heurquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit nou juist de reacties waar mannen onzeker van worden. Mijn broer klaagt dat de Nederlandse vrouwen te bijdehand zijn. Ik kan me er iets bij voorstellen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:53 schreef Thezappa het volgende:
meest ergerlijke van dit topic is trouwens dat iemand gifjes als antwoord geeft
zie hier dit topic
ik mag jou wel..al had ik liever van damme gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb in mijn agenda genoteerd dat wij dit morgen om 22:45 uitvechten op Rotterdam CS.
alsjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik mag jou wel..al had ik liever van damme gehad
je kent mij niet persoonlijk vriend, dus ga je mond maar ff spoelen met zeep.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En tevens rasmongool wat ook niet echt helpt
En dit is bij mannen anders omdat....?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:36 schreef TheJanitor het volgende:
Matig topic. Vrouwtjes hebben het maar makkelijk. Hoeven geen enkele moeite te doen, behalve af te wijzen, tot ze wat tegen komen wat ze willen.
Het is geen ex van je.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:18 schreef chroestjov het volgende:
Hier kan je ongemoeid stoer doen maar in het echte leven verlang je gewoon naar een man die je klappen geeft wanneer je dat even nodig hebt.
Wat een onzin. Allemaal aangeleerde onzin.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat mannen de jagers zijn die de moeite moeten doen?
Dit is hoe seks hoort te gaan toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:14 schreef eenzame_kat het volgende:
op je ligt te raggen als een pasgeboren konijn.
Aldus eenzame_maagd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:14 schreef eenzame_kat het volgende:
Het is ook nooit goed hé. Wil je een stoerdere vent, blijkt hij een ongevoelige zak te zijn, maar eentje die wel lekker hard neukt. Wil je iemand die je begrijpt, lakt hij naast jou nagels ook de zijne en op je ligt te raggen als een pasgeboren konijn.
Noem het een cliché of een dom iets maar het is meestal wel zo.
ervaringsdeskundige gespot.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een onzin. Allemaal aangeleerde onzin.
Vrouwen willen ook gewoon bevrucht worden door zoveel mogelijk verschillende mannetjes.
Eh, ja, i guess.quote:
Mij zul je daar niet vinden...te druk met het plannen van de huwelijksreceptie...quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd in r&p. Topics van onzekere mannetjes (zoals dit R&P / Hoe beter worden met vrouwen ) waarin zij in geuren en kleuren vertellen hoe onzeker zij wel niet zijn doordat vrouwen heksen zijn.
Gecondoleerd, dat is echt een klotewerk. Die Taurus is wel een mooie huwelijksauto.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:06 schreef Werkman het volgende:
[..]
Mij zul je daar niet vinden...te druk met het plannen van de huwelijksreceptie...![]()
'Ik ben zo onzeker en zielig, geef me een compliment' compliment is binnen ' haha sukkel'quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn soort
Wij bijten meestal niet hoor.
[..]
Is.. Is dat een ja?
En mannen willen een lieve zorgzame vrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef xzaz het volgende:
Nee vrouwen willen een man die stoer is; een grote bek heeft en die 10 jaar later je slaat.
Nice guys never win.
Gecondoleerd, nu ben je officieel forever en ever verbonden aan een crazy wifeyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:06 schreef Werkman het volgende:
[..]
Mij zul je daar niet vinden...te druk met het plannen van de huwelijksreceptie...![]()
Haha dit ben ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:22 schreef Geert_Adolfs het volgende:
Maar ff eerlijk als ik gewoon een kansloos figuur ben op elk gebied maar toch in mijn eigen hoofd mezelf helemaal de shit vind
Omdat vrouwen structuur nodig hebben en geen zekerheid uit zichzelf hebben. Dat is op zich ook een klacht waard.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
. Nee, vrouwen willen gewoon praten met een zelfverzekerde man. Stop met zielig zijn. Nou gr gr.
De echte klacht is: vrouwenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:57 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Omdat vrouwen structuur nodig hebben en geen zekerheid uit zichzelf hebben. Dat is op zich ook een klacht waard.
Ja man, dat is echt een hele verbetering van je normale houding.quote:
Toch maar een geintje dezenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja man, dat is echt een hele verbetering van je normale houding.
Ja, vaak last van inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:36 schreef Catkiller het volgende:
Maar iedere man zou toch spontaan onzeker worden bij het aanschouwen van je schoonheid?
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik mag jou wel..al had ik liever van damme gehad
Dan moet ze zich ook niet zo gedragen.quote:
Nou, probeer wel wat positiever te zijn. Het valt me trouwens wel op dat meer dan de helft van de vrouwen hier echt lelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
denk t niet. veranderen is niet zo eenvoudig.
HSG-BOMBER is toch een ex van je, of doen jullie het nog steeds?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Seagal staat aan de goede kant.
[..]
Dan moet ze zich ook niet zo gedragen.
Ja dat denken de vrouwen w.s. ook van de mannen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nou, probeer wel wat positiever te zijn. Het valt me trouwens wel op dat meer dan de helft van de vrouwen hier echt lelijk zijn.
Dat kloptquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat denken de vrouwen w.s. ook van de mannen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef squatt3r het volgende:
[..]
HSG-BOMBER is toch een ex van je, of doen jullie het nog steeds?
Jij wel hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:10 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Mag ik me hier melden?
KLB / Meisje in winkel laten blozen en falen met lichaamstaal
![]()
![]()
![]()
Dat zie je naar mijn mening echt verkeerd. Dat is gewoon een natuurlijke filter die vrouwen hebben om 'zwakke' mannen er alvast uit te filteren. Vergeet niet dat sommige vrouwen continue worden aangesproken. Als de man in kwestie meer alpha was geweest dan had hij wel een 'normale' reactie teruggekregen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:47 schreef smeerpijp. het volgende:
Sommige vrouwen reageren ook echt afgrijselijk op mannen die hun gewoon aanspreken of vriendelijk proberen te zijn...dat is ook niet normaal soms... Vooral hoe dommer en arroganter (verschrikkelijk combo) hoe erger het is...
De meeste iets socialere meiden weten vaak nog wel subtiel na drie zinnen wel te laten merken dat ze geen interesse hebben maar van die domme wijven die kunnen dan iemand gewoon compleet negeren en naar vriendinnen kijken van "hoe durft deze persoon mij aan te spreken".. Dan denk ik ook zo kun je toch niet met andere mensen omgaan..TENZIJ het echt zo'n kneuzige openingszin is als "hey...alles goed?" oid...oke, dan snap ik het.
Maar als iemand gewoon op je af stapt en interesse kan je toch wel normaal antwoorden. Ook al zeg je daarna "hey maar ik was even in gesprek!" oid.. Af en toe zie je gewoon van die totaal arrogante types die zich compleet verheven voelen boven een ander (nouja, 99% heel onzeker maar doen ze alsof voor de buitenwereld). Om woest van te worden...
(en nee dit gaat niet over mezelf heb al jaren een vriendin)
Maar dus omdat iemand sociaal minder sterk is negeer je diegene maar? Wat is het nou voor moeite om even vriendelijk te zijn..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:26 schreef Zure het volgende:
[..]
Dat zie je naar mijn mening echt verkeerd. Dat is gewoon een natuurlijke filter die vrouwen hebben om 'zwakke' mannen er alvast uit te filteren. Vergeet niet dat sommige vrouwen continue worden aangesproken. Als de man in kwestie meer alpha was geweest dan had hij wel een 'normale' reactie teruggekregen.
Precies. Als een meid moeite in mij steekt waar ik geen interesse in heb, maak ik het gesprek gewoon af zonder verder op het liefdes aspect in te gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Maar dus omdat iemand sociaal minder sterk is negeer je diegene maar? Wat is het nou voor moeite om even vriendelijk te zijn..
Dat vind ik raar... En arrogant... Je hoeft er echt geen heel gesprek mee aan te gaan, maar laat gewoon op een vriendelijke manier merken van, joh ik heb geen interesse. En dan bedoel ik niet van die dronken gasten die "HEEE VERMAAK JE JE NOG? " zeggen. Dan snap ik dat zo'n wijf denkt van "zucht"....
Als iemand een normaal gesprek met je begint vind ik dat echt inzettent irritant, arrogant,kapsones gedrag. Zo'n persoon doet ook op zijn/haar manier moeite.
definieer alphaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:26 schreef Zure het volgende:
[..]
Dat zie je naar mijn mening echt verkeerd. Dat is gewoon een natuurlijke filter die vrouwen hebben om 'zwakke' mannen er alvast uit te filteren. Vergeet niet dat sommige vrouwen continue worden aangesproken. Als de man in kwestie meer alpha was geweest dan had hij wel een 'normale' reactie teruggekregen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zo'n verwijfde mooiboy is tegenwoordig dè definitie van alpha
Je moet het dus niet zo persoonlijk opvatten. Het is biologisch gezien gewoon een efficiënte filter om alvast een voorselectie te maken. Waarschijnlijk merkt ze je dan nauwelijks op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Maar dus omdat iemand sociaal minder sterk is negeer je diegene maar? Wat is het nou voor moeite om even vriendelijk te zijn..
Dat vind ik raar... En arrogant... Je hoeft er echt geen heel gesprek mee aan te gaan, maar laat gewoon op een vriendelijke manier merken van, joh ik heb geen interesse. En dan bedoel ik niet van die dronken gasten die "HEEE VERMAAK JE JE NOG? " zeggen. Dan snap ik dat zo'n wijf denkt van "zucht"....
Als iemand een normaal gesprek met je begint vind ik dat echt inzettent irritant, arrogant,kapsones gedrag. Zo'n persoon doet ook op zijn/haar manier moeite.
Zelfverzekerd zijn en dat ook uitstralen.quote:
Is dat het enige?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:08 schreef Zure het volgende:
[..]
Je moet het dus niet zo persoonlijk opvatten. Het is biologisch gezien gewoon een efficiënte filter om alvast een voorselectie te maken. Waarschijnlijk merkt ze je dan nauwelijks op.
[..]
Zelfverzekerd zijn en dat ook uitstralen.
Ja, in grote lijnen wel. Als je zelfverzekerd bent en dat uitstraalt dan reageren mensen daarop. Net zo als iemand onzeker is en dat uitstraalt, dat mensen die persoon dan nauwelijks opmerken.quote:
Nu doe je alsof het om mij draait. .. dat is niet zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:08 schreef Zure het volgende:
[..]
Je moet het dus niet zo persoonlijk opvatten. Het is biologisch gezien gewoon een efficiënte filter om alvast een voorselectie te maken. Waarschijnlijk merkt ze je dan nauwelijks op.
Ja, ik ben het ook met je eens dat het niet wenselijk is vanuit maatschappelijk oogpunt. Ik dacht vroeger ook dat die vrouwen die dat gedrag vertonen arrogant waren. Totdat iemand mij heeft uitgelegd dat dat niet de juiste invalshoek is. Het is namelijk zeker wel handig vanuit biologisch oogpunt. Als je niet eens zelfverzekerd haar kunt benaderen en door dat schild heen kunt prikken, hoe moet je haar dan ooit beschermen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:23 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Nu doe je alsof het om mij draait. .. dat is niet zo.
Het is wel efficiënt een voorselectie te maken maar dat kan je toch ook doen zonder de ander te behandelen alsof je boven diegene staat?
Oke, beetje rare vergelijking. Als iemand solliciteert op een functie binnen een bedrijf en je weet meteen dat diegene niet aan de eisen kan voldoen die het bedrijf stelt dan kan je toch ook wel gewoon respectvol blijven naar die persoon...
Ik vind het gewoon zo ontzettend "ikke ikke ikke" gedrag als je zo reageert naar een ander.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:59 schreef Klokov het volgende:
Stop met zielig zijn is wel het juiste advies voor 90% van de R&P-topics.
Praten doe je maar met je vriendinnen mannen hebben een eenogig monster die gemolken moet worden!quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
vrouwen willen gewoon praten met een zelfverzekerde man. Stop met zielig zijn. Nou gr gr.
Niet vanuit maatschappelijk oogpunt...uit menselijk oogpunt....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:32 schreef Zure het volgende:
[..]
Ja, ik ben het ook met je eens dat het niet wenselijk is vanuit maatschappelijk oogpunt. Ik dacht vroeger ook dat die vrouwen die dat gedrag vertonen arrogant waren. Totdat iemand mij heeft uitgelegd dat dat niet de juiste invalshoek is. Het is namelijk zeker wel handig vanuit biologisch oogpunt. Als je niet eens zelfverzekerd haar kunt benaderen en door dat schild heen kunt prikken, hoe moet je haar dan ooit beschermen?
We zijn in dat opzicht nog steeds hetzelfde als duizenden jaren geleden.
Dus een supermodel die een slechte dag heeft zou niet door mensen opgemerkt worden?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef Zure het volgende:
[..]
Ja, in grote lijnen wel. Als je zelfverzekerd bent en dat uitstraalt dan reageren mensen daarop. Net zo als iemand onzeker is en dat uitstraalt, dat mensen die persoon dan nauwelijks opmerken.
Denk het eigenlijk ook niet. Ik denk dat Zure wel gelijk heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:27 schreef Jenji het volgende:
[..]
Dus een supermodel die een slechte dag heeft zou niet door mensen opgemerkt worden?
Ja, denk ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk ook niet. Ik denk dat Zure wel gelijk heeft.
Aha. Dus mannen moeten in de maatschappij hun meer dierlijke oerkant onderdrukken maar vrouwen mogen zich gewoon als bavianen gedragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:26 schreef Zure het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mijn post nog een keer moet lezen want dat staat er echt niet in. Het tegenovergestelde staat er in.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Aha. Dus mannen moeten in de maatschappij hun meer dierlijke oerkant onderdrukken maar vrouwen mogen zich gewoon als bavianen gedragen.
Nee, gewoon neequote:Op donderdag 5 mei 2016 22:18 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Fucking hell
Zoals dit dus R&P / Meisje toevoegen op Facebook?. R u fucking kidding me
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:39 schreef agter het volgende:
Als vrouw heb ik het liefst een goedopgeleide en dito verdienende man als partner. Voor de stabiliteit voor de kinderen. Die ik dan graag met hem wil.
Wat ik daarnaast aan bad guys rondneuk binnen het dan afgesloten huwelijk, is mijn zaak.
Het feit dat mijn man nooit beschikbaar is voor ons gezin en 60 uur per week werkt, dat is dan zijn keuze.
Dus mannen: ben je relatiemateriaal of neukmateriaal?
goeie trollquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:39 schreef agter het volgende:
Relatiemateriaal mag onzeker zijn. Neukmateriaal niet.
Als vrouw heb ik het liefst een goedopgeleide en dito verdienende man als partner. Voor de stabiliteit voor de kinderen. Die ik dan graag met hem wil.
Wat ik daarnaast aan bad guys rondneuk binnen het dan afgesloten huwelijk, is mijn zaak.
Het feit dat mijn man nooit beschikbaar is voor ons gezin en 60 uur per week werkt, dat is dan zijn keuze.
wellichtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:46 schreef Grems het volgende:
[..]![]()
Wellicht sarcastisch bedoeld maar het is wel waar. Wil je de lieve jongen zijn waar ze bij komt uithuilen omdat kerels haar "slecht" behandeld hebben of wil je de man zijn waar ze aan terugdenkt als ze haar maandelijkse verplichte nummertje doet met haar ademende pinautomaat echtgenoot?
Weet niet als echte alfa lees ik topics als deze maar half..quote:
Cliché weer ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:55 schreef agter het volgende:
Ik heb natuurlijk ook nog een eigen carrière als NLse vrouw. Het liefst iets parttimes. En zeker niet te stressvol.
Want Jan Floor, ons jongste zoontje, moet woensdag smiddags opgehaald worden van school.
Maar twee ochtenden in de week ben ik echt vrij. En dan neuk ik bad boys. Of heb geile gesprekken met ze over de chat.
Vraag me in dit topic alles.![]()
Goed van je zeg, die focus op dat rendementsdenken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:03 schreef agter het volgende:
Mijn man, waar ik gelukkig mee getrouwd ben, was ook zo'n onzeker ventje. Jongensachtig zelfs. Al had hij toen, en dat interesseert vrouwen, al duidelijk zakelijk talent om carrière te maken. Maar weinig ervaringen met vrouwen. Jackpot!! Dacht ik.
Als zijn vrouw heb ik hem gestimuleerd. Want ik zag die toekomst in hem.
Hij voelt zich nu een stuk zekerder. Als manager van een doorsnee gemiddeld niet interessant bedrijf.
Als jij mijn vrouw was, had ik he allang de deur uitgetrapt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:14 schreef agter het volgende:
En dan zul je je afvragen wie ik allemaal neuk.
Als vrouw van zo'n succesvolle man.
Nou, dan kan ik de vrouwen in dit topic alleen maar advies geven: ga voor badboys/one night stands. Niet voor liefde/langdurigheid naast je huwelijk. Dat werkt gewoonweg niet
Dus neuk de loodgieter (2 of 3 keer kun je hem sws laten opdraven op kosten van je man). Neuk de schilder. De monteur.
Neuk op vakantie.
Maar dames, word aub niet verliefd op hem!
Je denkt toch niet dat vrouwen plezier halen uit een serieuze carrière?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Goed van je zeg, die focus op dat rendementsdenken.
Echt he!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Goed van je zeg, die focus op dat rendementsdenken.
Je als vrouw voordoen, in deze sausage fest genaamd FOK!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:14 schreef agter het volgende:
Nou, dan kan ik de vrouwen in dit topic alleen maar advies geven: ga voor badboys/one night stands. Fuckboddies. Niet voor liefde/langdurigheid naast je huwelijk. Dat werkt gewoonweg niet
Dus neuk de loodgieter (2 of 3 keer kun je hem sws laten opdraven op kosten van je man). Neuk de schilder. De monteur.
Neuk op vakantie.
Jequote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:14 schreef agter het volgende:
Nou, dan kan ik de vrouwen in dit topic alleen maar advies geven: ga voor badboys/one night stands. Fuckboddies. Niet voor liefde/langdurigheid naast je huwelijk. Dat werkt gewoonweg niet
Neuk op vakantie.
Jezus....misschien moet je gewoon gelijk even op z'n bankrekening kijken voordat je verliefd wordt...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:14 schreef agter het volgende:
Neuk op vakantie.
Ik vertel je alleen maar hoe slimme vrouwen denken, schat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Als jij mijn vrouw was, had ik he allang de deur uitgetrapt.
Ik neem aan dat je man dit niet weet.
Denk trouwens wel dat jij een troll bent
Troll dus.... dat schat deed het hemquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vertel je alleen maar hoe slimme vrouwen denken, schat.
Wat weet jij van hun gedachten?
Slimme vrouwenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vertel je alleen maar hoe slimme vrouwen denken, schat.
Wat weet jij van hun gedachten?
Prima wat je doet, maar ik heb medelijden met je partner. Als je alleen bent of afspraken hebt gemaakt, ok. Maar stel dat ik in een relatie eens even de kapster op de tafel legde of de cassiere eens lekker tegen de muur aan zette, of eens even lekker de buurvrouw penetreerde in haar sappige welwillend wachtende kutje of de dokterassistente haar poesje even heerlijk ging likken....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:14 schreef agter het volgende:
Neuk op vakantie.
Ik zoek gewoon het beste potentieel uit, voordat ik aan kinderen begin: dit is de man, hier richt ik mijn peilen op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Slimme vrouwenJij bent gewoon een fucking golddigger
En vervolgens neuk je buiten de deur. Je kiest deze vent vanwege de poen, zodat hij straks jou buitenechtelijke kinderen kan opvoedenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon het beste potentieel uit, voordat ik aan kinderen begin: dit is de man, hier richt ik mijn peilen op.
Is gewoon een trollquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:32 schreef Sigaartje het volgende:
Ach joh , ze fantaseert hier gewoon de hele boel bij elkaar.
Als het een zij is.
Het is trouwens pijlen, lieve schat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon het beste potentieel uit, voordat ik aan kinderen begin: dit is de man, hier richt ik mijn peilen op.
Een wat onzekere man gaat wel overstag hoor.
Leer mij mensen kennen.
No way. Geen buitenechtelijk kind.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
En vervolgens neuk je buiten de deur. Je kiest deze vent vanwege de poen, zodat hij straks jou buitenechtelijke kinderen kan opvoeden
thanks.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:33 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het is trouwens pijlen, lieve schat.
Nee hahaha eigenlijk mag ze alleen koken hahahahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:43 schreef agter het volgende:
Overigens wordt het wat problematischer als de vrouw meer blijkt te verdienen dan de man.
Want dat is natuurljk niet de bedoeling.
Blij dat je het zelf door hebt. Want volgens mij werk je ergens bij de Febo of zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:43 schreef agter het volgende:
Overigens wordt het wat problematischer als de vrouw meer blijkt te verdienen dan de man.
Want dat is natuurljk niet de bedoeling.
Waar denk jij dat ik m'n authentieke Spaanse of Italiaanse recepten vandaan haal?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:44 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Nee hahaha eigenlijk mag ze alleen koken hahahaha
Ja. Vind mezelf ook een beetje dom. Want ik heb het niet eens over m'n zakenreizen gehad.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:54 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een klerewijf zeg..
En nog dom ook.
Op de camping.
Ik denk niet dat alle vrouwen geen eigenwaarde hebben en teren op iemand anders.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:17 schreef agter het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat vrouwen plezier halen uit een serieuze carrière?
Laat mij jou alsjeblieft niet leren kennen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:29 schreef agter het volgende:
[..]
Een wat onzekere man gaat wel overstag hoor.
Leer mij mensen kennen.
Je snapt het niet: Het domme is: waarom ben je in godsnaam getrouwd? Nou maak je die man ongelukkig. Als je nou niet was getrouwd, dan had je je schaamlippen open kunnen sperren en je gebit ook voor iedereen, en als je geluk hebt, rekken ze je spiertje tussen je billen ook genadeloos open.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:56 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Vind mezelf ook een beetje dom. Want ik heb het niet eens over m'n zakenreizen gehad.
Hoe heb ik dat kunnen vergeten? Nou; genoeg te neuken buiten m'n huwelijk dus.
Slaap lekker allemaal.
Ik snap het juist heel goed, schat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je snapt het niet: Het domme is: waarom ben je in godsnaam getrouwd? Nou maak je die man ongelukkig. Als je nou niet was getrouwd, dan had je je schaamlippen open kunnen sperren en je gebit ook voor iedereen, en als je geluk hebt, rekken ze je spiertje tussen je billen ook genadeloos open.
Had niet getrouwd!
Verrassend.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:13 schreef matthias24 het volgende:
ik ben zelf ook best wel onzeker hoor.
Exact.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:03 schreef Sigaartje het volgende:
Mooier had ik het niet kunnen omschrijven,
Ik ga even fappen.
Sommige vrouwen zijn inderdaad niet aantrekkelijk genoeg om een man met een beetje geld te scoren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat alle vrouwen geen eigenwaarde hebben en teren op iemand anders.
Geen idee schat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ik snap het juist heel goed, schat.
De wereld werkt al eeuwen zo.
Wat is de werkelijkheid volgens jou dan?
Maar, vertel eens, waar hou jij nu van seksueel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:07 schreef agter het volgende:
[..]
Exact.
Zo zijn mannen. Ze willen hun kwakkie kwijt in de hoogste vrouw die ze zich kunnen veroorloven, materieel of emotioneel.
Ik kan het ook niet helpen dat het bij een aanzienlijk percentage van je soortgenoten zo werkt.quote:
Dat is de 5%. De rest is zo zeker dat ze zeker geen topic hierover hoeven openen. Laat je niet door de minderheid beïnvloeden, mannen zijn sterk (er dan ooit) :-)quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd in r&p. Topics van onzekere mannetjes (zoals dit R&P / Hoe beter worden met vrouwen ) waarin zij in geuren en kleuren vertellen hoe onzeker zij wel niet zijn doordat vrouwen heksen zijn. Want tsjah als een man een vrouw aanspreekt dan moet zij binnen 10 minuten op zijn eenogige monster zitten want anders is zij een vieze dikke bitch waardoor hij onzeker wordt en een kluizenaarsleventje gaat leiden dankzij trauma. Nee, vrouwen willen gewoon praten met een zelfverzekerde man. Stop met zielig zijn. Nou gr gr.
Lover versus provider. Seks versus materiële bevrediging.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:39 schreef agter het volgende:
Relatiemateriaal mag onzeker zijn. Neukmateriaal niet.
Tot je er tegen één aanloopt die er hoogte van krijgt dat je man genoeg geld heeft en jij de huidige thuissituatie koste wat kost zo wilt behouden terwijl hij wel wat extra financiële middelen kan gebruiken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:14 schreef agter het volgende:
Neuk op vakantie.
Cape d'agt agter?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:52 schreef agter het volgende:
[..]
Waar denk jij dat ik m'n authentieke Spaanse of Italiaanse recepten vandaan haal?
![]()
Al heeft dat zeker geen prioriteit.
Anyway, Zoals je elders kunt lezen ben ik nu ergens in Frankrijk op een camping.
Mijn kinderen en man zijn al naar bed en de barjongen is leuk.
Goede nacht.
Dat is juist een goede reden om onzeker te zijn.quote:
Goedemorgen.quote:
En als je vervolgens maar al te graag met die zelfverzekerde man meegaat en je laat volblaffen is hij een klootzak, en als je een jongen tegenkomt die het goed bedoelt is hij onzeker.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha vogeltjesdans echt lachen jou dit te zien posten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
En als je vervolgens maar al te graag met die zelfverzekerde man meegaat en je laat volblaffen is hij een klootzak, en als je een jongen tegenkomt die het goed bedoelt is hij onzeker.
Niet zeiken, je hebt het zelf over je afgeroepen door jezelf constant in een ongenaakbare, passieve positie te plaatsen.
Stiekem wel ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:50 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Dat is juist een goede reden om onzeker te zijn.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Word je treurig van de gedachte aan constant neuken?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 04:30 schreef WP8iscool het volgende:
Eigenlijk zinloos bestaan constant neuken. Ik wordt daar treurig van. Die gedachte. .
Heb jij deezertje gepityfuckt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Niks mis met onzeker, wel met zelfmedelijden en denken ergens recht op te hebben.
Het is trouwens Deluzion.quote:
Ja dit! Precies.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Niks mis met onzeker, wel met zelfmedelijden en denken ergens recht op te hebben.
Whahahah nice try manquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als je vervolgens maar al te graag met die zelfverzekerde man meegaat en je laat volblaffen is hij een klootzak, en als je een jongen tegenkomt die het goed bedoelt is hij onzeker.
Niet zeiken, je hebt het zelf over je afgeroepen door jezelf constant in een ongenaakbare, passieve positie te plaatsen.
Niet iedere onzekere persoon is verlegen, maar elke verlegen persoon is wel onzeker.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Serieuze vraag: is voor meisjes verlegen hetzelfde als onzeker?
Waarom een pityfuck voor Deluzion?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet iedere onzekere persoon is verlegen, maar elke verlegen persoon is wel onzeker.
En of ze bereid is om mij er ook één of meer te geven.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En of ze bereid is om mij er ook één of meer te geven.
Dat percentage valt reuze mee hoor. Het zijn vooral de wat instabielere types die achter dat soort man aangaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat het bij een aanzienlijk percentage van je soortgenoten zo werkt.
Wees dan ook zo eerlijk om te vertellen dat vrijwel 100% van alle vrouwen tussen de 14-24 "instabiele" types zijn. Dat vrouwen van 30 een man zonder strafblad willen hebben jonge kerels niets aan, ze willen aantrekkelijke meiden neuken, geen kortpittige bankbiggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:27 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat percentage valt reuze mee hoor. Het zijn vooral de wat instabielere types die achter dat soort man aangaan.
Heerlijk toch die nuance op Fokquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:32 schreef Grems het volgende:
[..]
Wees dan ook zo eerlijk om te vertellen dat vrijwel 100% van alle vrouwen tussen de 14-24 "instabiele" types zijn. Dat vrouwen van 30 een man zonder strafblad willen hebben jonge kerels niets aan, ze willen aantrekkelijke meiden neuken, geen kortpittige bankbiggen.
Ja vind het zo simpel, alsof dat het enigste is wat leuk is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Word je treurig van de gedachte aan constant neuken?
De eckte zin is natuurlijk dat je jezelf moet voortplanten. *rilt
*enigequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:09 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ja vind het zo simpel, alsof dat het enigste is wat leuk is.
Mooi topic geworden. De helft voelt zich aangesproken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:30 schreef Myrr het volgende:
Jezus, dit topic. Even een kop koffie erbij pakken.
Dat verbaast me weinig, maar ik vind die wending van de dame die haar vent helemaal driedubbel en dwars zo door z'n anus heen naait vooral opmerkelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mooi topic geworden. De helft voelt zich aangesproken.
Overduidelijk trolletje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat verbaast me weinig, maar ik vind die wending van de dame die haar vent helemaal driedubbel en dwars zo door z'n anus heen naait vooral opmerkelijk.
Nou in-der-daad.... dat zou wel heel simpel zijn zeg...jeetjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:09 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ja vind het zo simpel, alsof dat het enigste is wat leuk is.
Wie dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Helsinki het volgende:
Goed topic. Je pikt de wat dommere mensen er zo uit.
De meeste mensen en zeker de meeste vrouwen zijn instabiel dus dat maakt de doelgroep er niet bepaald kleiner op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:27 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat percentage valt reuze mee hoor. Het zijn vooral de wat instabielere types die achter dat soort man aangaan.
Klopt, maar die spenderen hun tijd aan het neuken van de bad boys. Lijkt me lastig typen met een grote pik in je mond.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt van die vrouwen. Discovery ID materieel wel.
Jaloers? Of kan je het weer niet volgen en sta je daarom maar wat zenuwachtig te lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha vogeltjesdans echt lachen jou dit te zien posten.
Ik zou een keuze maken in je beledigingen en daar op inzetten. Dit is een teken van zwakte want je weet niet waar te raken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jaloers? Of kan je het weer niet volgen en sta je daarom maar wat zenuwachtig te lachen.
Geeft niet jochie, mama brengt je zo een koekje. Heus.
Vogeltjesdans is vooral een beetjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef Catkiller het volgende:
Vogeltjesdans is toch die oude maagd? Wat praat hij dan alsof hij verstand heeft van vrouwen?
Haha! Goed topic weer vogeltjesdansquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vogeltjesdans is vooral een beetje
datquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:47 schreef pokkerdepok het volgende:
ik wil ook praten met een vrouw die zeker van zichzelf is.
die bestaan alleen niet, geloof ik. elke vrouw met een laag makeup of op hoge hakken of met ene pushup BH valt al gelijk af. alle vrouwen die onzeker zitten te wachten totdat ik een move maak, vallen ook af.
eigenlijk vallen ook alle vrouwen die met een zelfverzekerde man willen praten, af.
dus tja, TS....
Ik durf nu zelfs niet meer naar vrouwen te kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:56 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb het gevoel dat het zelfvertrouwen van veel mannelijke FOK!kers de grond in is gestampt als ik de reacties zo lees.
Zou zijn wijfje neukenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat Harry Potter een sprookje was
You know it's true. How nice.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Whahahah nice try man. Nee gewoon nee.
Je gaat dus meer voor de lollies??quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou een keuze maken in je beledigingen en daar op inzetten. Dit is een teken van zwakte want je weet niet waar te raken.
Verstrooiing zaaien gaat ook moeilijk als het overduidelijk je doel is. Het is pathetisch als een man van middelbare leeftijd puberale retoriek aangrijpt om de overhand te krijgen. Je moet niet in je verleden blijven hangen VD.quote:
Van mannen wordt verwacht dat ze initiatief nemen. Vrouwen hoeven alleen maar half-blote tieten en een beetje met hun kont te swaaien en mannen komen uiteindelijk wel naar ze toe. Ze hoeven niet grappig te zijn of een goede openingszin te hebben. Zo werkt de natuur nou eenmaal.quote:
Is wel vaak mis gegaan of niet?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:29 schreef NobodyKerz het volgende:
Mannen deze tijd zijn nou eenmaal kneuzen. Ik vind mezelf ook niet een cassanova maar bang zijn om een chick aan te spreken, godsamme man. Drink gewoon wat bier en probeer in random clubs wat te scoren. Elke keer dat het je lukt voel je je wat zekerder, elke keer dat het mislukt word je harder.
Verschilt. Ik ben wel eens pas na maanden verliefd geworden en ook wel eens na een dag.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Is het niet zo dat vrouwen meer tijd nodig hebben (2-3 dates) om überhaupt verliefd te worden, terwijl het bij mannen al binnen 5 minuten al raak kan zijn?
En jouw waarde-oordeel is voor mij precies belangrijk omdat...?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verstrooiing zaaien gaat ook moeilijk als het overduidelijk je doel is. Het is pathetisch als een man van middelbare leeftijd puberale retoriek aangrijpt om de overhand te krijgen. Je moet niet in je verleden blijven hangen VD.
Ik denk dat mannen juist meer tijd nodig hebben. Ze neuken immers alles wat mooi is en raken later pas gehechtquote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Is het niet zo dat vrouwen meer tijd nodig hebben (2-3 dates) om überhaupt verliefd te worden, terwijl het bij mannen al binnen 5 minuten al raak kan zijn?
Niet. Daarom is het het beste om vooral niet te reageren als je de indruk wil wekken dat het je ook daadwerkelijk niets doet.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
En jouw waarde-oordeel is voor mij precies belangrijk omdat...?
Wat een onzin.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:55 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Van mannen wordt verwacht dat ze initiatief nemen. Vrouwen hoeven alleen maar half-blote tieten en een beetje met hun kont te swaaien en mannen komen uiteindelijk wel naar ze toe. Ze hoeven niet grappig te zijn of een goede openingszin te hebben. Zo werkt de natuur nou eenmaal.
Een man wil zijn zaad kwijt
De vrouw wil een goede partner
Zo is het gewoon over het algemeen. Tegenwoordig zie je dat het soms ook andersom gaat maar over het algemeen moet de man de vrouw versieren en niet andersom. Dat is evolutionair gezien ook best logisch omdat mannen geen risico lopen als ze zaad verspreiden. De vrouw is 9 maanden zwanger en zit jaren vast met een kind. Je ziet het bij zoveel dieren.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Zegt meer over jouw standaarden dan over mannen of vrouwen.
W0.0t!!!quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:18 schreef chroestjov het volgende:
Verloren of gedumpt?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha mad x1937184
[..]
Als het tegenwoordig erger zou zijn.... dan zouden er toch ook meer kinderen geboren moeten worden?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Zo is het gewoon over het algemeen. Tegenwoordig zie je dat het soms ook andersom gaat maar over het algemeen moet de man de vrouw versieren en niet andersom. Dat is evolutionair gezien ook best logisch omdat mannen geen risico lopen als ze zaad verspreiden. De vrouw is 9 maanden zwanger en zit jaren vast met een kind. Je ziet het bij zoveel dieren.
Tegenwoordig is het allemaal nog erger vanwege tinder. Een gewone meid met tinder en facebook wordt constant gestalkt door potentiele wanhopige partners. Daardoor krijg je als vrouw natuurlijk een beetje zo'n "back-off" houding wat veel mannen als arrogant zien.
Allemaal platte eikeltjes die hier op tafel worden gelegd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:56 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb het gevoel dat het zelfvertrouwen van veel mannelijke FOK!kers de grond in is gestampt als ik de reacties zo lees.
Tegenwoordig heb je ook gewoon condooms, anticonceptie en is casual seks heel normaal.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Als het tegenwoordig erger zou zijn.... dan zouden er toch ook meer kinderen geboren moeten worden?
ja, die zijn er al tijden.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:32 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook gewoon condooms, anticonceptie en is casual seks heel normaal.
Ik weet niet of er meer kinderen geboren worden puur door tinder. Zouden vrouwen echt meer seks hebben omdat ze meer aanbod hebben, denk het niet zozeer omdat vrouwen altijd al wel aanbod hadden in de laatste tientallen jaren dat casual seks heel normaal is.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:32 schreef zovty het volgende:
[..]
ja, die zijn er al tijden.
Jij hebt het over het tindertijdperk. Dat is nog neit zo lang he.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:51 schreef smeerpijp. het volgende:
Dit filmpje laat echt precies zijn wat voor idee ik vaak krijg bij die types die al tegen de 30 aan lopen en dan heel erg gaan klagen...
Dat ze geen vriendin hebben en nooit een kans krijgen. En alles zo oneerlijk is, en zij een heel mooi meisje verdienen ipv die bouwvakker vol tattoos die haar zogenaamd niks zou kunnen bieden......Maar ook verder nooit zelf uitgaan ofzo, of een festival bezoeken:
Niet waar man, en Opso is negerin dus zou normaal doen, misschien maak je nog kans.quote:
Die gozer maakt met zijn huidige instelling nergens kans.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet waar man, en Opso is negerin dus zou normaal doen, misschien maak je nog kans.
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die gozer maakt met zijn huidige instelling nergens kans.
Ja, zeker 5 tot 6x meer kans dan de 0 kans die je maakt bij blanke meiden.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:23 schreef Fatoeman het volgende:
[..]Ik maak vaker kans bij negerinnen dan bij blanke. Maakt verder niet uit, maar kansen maak ik soms wel. Want leuke meisjes
![]()
![]()
Negerinnen zijn engquote:Op maandag 9 mei 2016 15:23 schreef Fatoeman het volgende:
[..]Ik maak vaker kans bij negerinnen dan bij blanke. Maakt verder niet uit, maar kansen maak ik soms wel. Want leuke meisjes
![]()
![]()
Fixed. Negroïde meisjes zijn m.i. gewoon een stuk makkelijker. Ik ben niet een vrouwelijke man waar de blanke meiden op zitten te wachten. Geeft niks, want ik vind negerinnen gewoon veel leuker en daar maak ik ook vaker kans bij, zodat ook ik een meisje kan krijgenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, zeker 5 tot 6x meer kans dan de 1 kans die je maakt bij blanke meiden.
Deze moet je ff uitleggen hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:33 schreef Fatoeman het volgende:
Ik ben niet een vrouwelijke man waar de blanke meiden op zitten te wachten.
Nogal logisch aangezien geen enkele zichzelf respecterende man een negerin wilquote:Op maandag 9 mei 2016 15:23 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik maak vaker kans bij negerinnen dan bij blanke.
Ben zelfrespecterend en val ook op negerinnen. Niks is beter dan een leuke zwarte meid en ze seksen beter.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:00 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Nogal logisch aangezien geen enkele zichzelf respecterende man een negerin wil
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Fixed. Negroïde meisjes zijn m.i. gewoon een stuk makkelijker. Ik ben niet een vrouwelijke man waar de blanke meiden op zitten te wachten. Geeft niks, want ik vind negerinnen gewoon veel leuker en daar maak ik ook vaker kans bij, zodat ook ik een meisje kan krijgen
quote:Op maandag 9 mei 2016 16:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niks is beter dan een leuke zwarte meid en ze seksen beter.
dusquote:Op maandag 9 mei 2016 16:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je topic over evt. naar de hoeren gaan voor je ontmaagding
Je begint wel heel erg cringe te worden, man. Wie wil je overtuigen?quote:Op maandag 9 mei 2016 16:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
CoolGuyquote:Op maandag 9 mei 2016 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je begint wel heel erg cringe te worden, man. Wie wil je overtuigen?
En waarom?quote:
Ze seksen zeker lekker.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Daar krijg je die vieze negerinnen meequote:Op maandag 9 mei 2016 16:15 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Geen wietparfum gebruiken en reggae afspelen op je telefoon om negerinnen te lokken
Die zijn niet vies. Ik ben van zowiezo bijna geen enkele negerin vies. Heb altijd wel een slaapplek over voor een negerin. Btalen in naturaquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 16:35 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Die zijn niet vies. Ik ben van zowiezo bijna geen enkele negerin vies
Dus uitgaan of festivals bezoeken is de enigste manier om leuke vrouwen te ontmoeten??? Lijkt me niet echt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:51 schreef smeerpijp. het volgende:
Dit filmpje laat echt precies zijn wat voor idee ik vaak krijg bij die types die al tegen de 30 aan lopen en dan heel erg gaan klagen...
Dat ze geen vriendin hebben en nooit een kans krijgen. En alles zo oneerlijk is, en zij een heel mooi meisje verdienen ipv die bouwvakker vol tattoos die haar zogenaamd niks zou kunnen bieden......Maar ook verder nooit zelf uitgaan ofzo, of een festival bezoeken:
Mooie dames, de derde vind ik het mooistquote:Op maandag 9 mei 2016 16:50 schreef Jenji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderstequote:Op maandag 9 mei 2016 17:00 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Mooie dames, de derde vind ik het mooist
Das een halfbloedje, maar ook best lekkerquote:Op maandag 9 mei 2016 17:03 schreef Jenji het volgende:
[..]
Die onderste![]()
Geen echte negerin eigenlijk maar oke
Precies genoeg vetquote:Op maandag 9 mei 2016 17:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Das een halfbloedje, maar ook best lekker
Jankerds zoals jij bedoel je? Nee dankjequote:Op maandag 9 mei 2016 16:07 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Heel veel blanke meiden willen toch zo'n vrouwelijke man?
Hij wil graag 'aan zichzelf werken' maar verder dan een beetje afgeven op vrouwen die hem niet zien zitten komt ie niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je begint wel heel erg cringe te worden, man. Wie wil je overtuigen?
Denken dat ik irl een jankerd benquote:Op maandag 9 mei 2016 17:08 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Jankerds zoals jij bedoel je? Nee dankje
Ah, daar is rechtse geerdquote:Op maandag 9 mei 2016 17:09 schreef wilders_baas het volgende:
Bah wat moeten al die neger plaatjes hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |