Zal wel al lang geen man hebben gehad denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nou, nou, nou wat een bitch deze TS.
Dus dit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:03 schreef Grems het volgende:
Hoewel stop met zielig zijn prima advies is moeten we natuurlijk vooral niet doen alsof vrouwen stoer en zelfverzekerd zijn.
Haha mad x1937184quote:
Ik ben Susan Boyle's verloren tweelingquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:18 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik voel gewoon dat jij een schoonheid bent. klopt dat?
jammie!quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha mad x1937184
[..]
Ik ben Susan Boyle's verloren tweeling
Ik hoop oprecht dat je dit niet meentquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:18 schreef chroestjov het volgende:
Hier kan je ongemoeid stoer doen maar in het echte leven verlang je gewoon naar een man die je klappen geeft wanneer je dat even nodig hebt.
dat zal ik doen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soms ben ik een Jasmine, soms een Susan Boyle. Oordeel zelf.
Ik ben gewoon bang voor jouw soortquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha mad x1937184
[..]
Ik ben Susan Boyle's verloren tweeling
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je dit niet meent
En toch zal een https://nl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Eaban_Baran nimmer vrouwelijke aandacht tekort komen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je dit niet meent
Volgens mij zijn dit nou juist de reacties waar mannen onzeker van worden. Mijn broer klaagt dat de Nederlandse vrouwen te bijdehand zijn. Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd in r&p. Topics van onzekere mannetjes (zoals dit R&P / Hoe beter worden met vrouwen ) waarin zij in geuren en kleuren vertellen hoe onzeker zij wel niet zijn doordat vrouwen heksen zijn. Want tsjah als een man een vrouw aanspreekt dan moet zij binnen 10 minuten op zijn eenogige monster zitten want anders is zij een vieze dikke bitch waardoor hij onzeker wordt en een kluizenaarsleventje gaat leiden dankzij trauma. Nee, vrouwen willen gewoon praten met een zelfverzekerde man. Stop met zielig zijn. Nou gr gr.
En tevens rasmongool wat ook niet echt helptquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:13 schreef matthias24 het volgende:
ik ben zelf ook best wel onzeker hoor.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:59 schreef Klokov het volgende:
Stop met zielig zijn is wel het juiste advies voor 90% van de R&P-topics.
zakkie chips in je gezicht is ook niets heurquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit nou juist de reacties waar mannen onzeker van worden. Mijn broer klaagt dat de Nederlandse vrouwen te bijdehand zijn. Ik kan me er iets bij voorstellen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:53 schreef Thezappa het volgende:
meest ergerlijke van dit topic is trouwens dat iemand gifjes als antwoord geeft
zie hier dit topic
ik mag jou wel..al had ik liever van damme gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb in mijn agenda genoteerd dat wij dit morgen om 22:45 uitvechten op Rotterdam CS.
alsjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik mag jou wel..al had ik liever van damme gehad
je kent mij niet persoonlijk vriend, dus ga je mond maar ff spoelen met zeep.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En tevens rasmongool wat ook niet echt helpt
En dit is bij mannen anders omdat....?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:36 schreef TheJanitor het volgende:
Matig topic. Vrouwtjes hebben het maar makkelijk. Hoeven geen enkele moeite te doen, behalve af te wijzen, tot ze wat tegen komen wat ze willen.
Het is geen ex van je.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:18 schreef chroestjov het volgende:
Hier kan je ongemoeid stoer doen maar in het echte leven verlang je gewoon naar een man die je klappen geeft wanneer je dat even nodig hebt.
Wat een onzin. Allemaal aangeleerde onzin.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat mannen de jagers zijn die de moeite moeten doen?
Dit is hoe seks hoort te gaan toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:14 schreef eenzame_kat het volgende:
op je ligt te raggen als een pasgeboren konijn.
Aldus eenzame_maagd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:14 schreef eenzame_kat het volgende:
Het is ook nooit goed hé. Wil je een stoerdere vent, blijkt hij een ongevoelige zak te zijn, maar eentje die wel lekker hard neukt. Wil je iemand die je begrijpt, lakt hij naast jou nagels ook de zijne en op je ligt te raggen als een pasgeboren konijn.
Noem het een cliché of een dom iets maar het is meestal wel zo.
ervaringsdeskundige gespot.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een onzin. Allemaal aangeleerde onzin.
Vrouwen willen ook gewoon bevrucht worden door zoveel mogelijk verschillende mannetjes.
Eh, ja, i guess.quote:
Mij zul je daar niet vinden...te druk met het plannen van de huwelijksreceptie...quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd in r&p. Topics van onzekere mannetjes (zoals dit R&P / Hoe beter worden met vrouwen ) waarin zij in geuren en kleuren vertellen hoe onzeker zij wel niet zijn doordat vrouwen heksen zijn.
Gecondoleerd, dat is echt een klotewerk. Die Taurus is wel een mooie huwelijksauto.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:06 schreef Werkman het volgende:
[..]
Mij zul je daar niet vinden...te druk met het plannen van de huwelijksreceptie...![]()
'Ik ben zo onzeker en zielig, geef me een compliment' compliment is binnen ' haha sukkel'quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn soort
Wij bijten meestal niet hoor.
[..]
Is.. Is dat een ja?
En mannen willen een lieve zorgzame vrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef xzaz het volgende:
Nee vrouwen willen een man die stoer is; een grote bek heeft en die 10 jaar later je slaat.
Nice guys never win.
Gecondoleerd, nu ben je officieel forever en ever verbonden aan een crazy wifeyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:06 schreef Werkman het volgende:
[..]
Mij zul je daar niet vinden...te druk met het plannen van de huwelijksreceptie...![]()
Haha dit ben ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:22 schreef Geert_Adolfs het volgende:
Maar ff eerlijk als ik gewoon een kansloos figuur ben op elk gebied maar toch in mijn eigen hoofd mezelf helemaal de shit vind
Omdat vrouwen structuur nodig hebben en geen zekerheid uit zichzelf hebben. Dat is op zich ook een klacht waard.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
. Nee, vrouwen willen gewoon praten met een zelfverzekerde man. Stop met zielig zijn. Nou gr gr.
De echte klacht is: vrouwenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:57 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Omdat vrouwen structuur nodig hebben en geen zekerheid uit zichzelf hebben. Dat is op zich ook een klacht waard.
Ja man, dat is echt een hele verbetering van je normale houding.quote:
Toch maar een geintje dezenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja man, dat is echt een hele verbetering van je normale houding.
Ja, vaak last van inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:36 schreef Catkiller het volgende:
Maar iedere man zou toch spontaan onzeker worden bij het aanschouwen van je schoonheid?
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik mag jou wel..al had ik liever van damme gehad
Dan moet ze zich ook niet zo gedragen.quote:
Nou, probeer wel wat positiever te zijn. Het valt me trouwens wel op dat meer dan de helft van de vrouwen hier echt lelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
denk t niet. veranderen is niet zo eenvoudig.
HSG-BOMBER is toch een ex van je, of doen jullie het nog steeds?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Seagal staat aan de goede kant.
[..]
Dan moet ze zich ook niet zo gedragen.
Ja dat denken de vrouwen w.s. ook van de mannen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nou, probeer wel wat positiever te zijn. Het valt me trouwens wel op dat meer dan de helft van de vrouwen hier echt lelijk zijn.
Dat kloptquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat denken de vrouwen w.s. ook van de mannen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef squatt3r het volgende:
[..]
HSG-BOMBER is toch een ex van je, of doen jullie het nog steeds?
Jij wel hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:10 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Mag ik me hier melden?
KLB / Meisje in winkel laten blozen en falen met lichaamstaal
![]()
![]()
![]()
Dat zie je naar mijn mening echt verkeerd. Dat is gewoon een natuurlijke filter die vrouwen hebben om 'zwakke' mannen er alvast uit te filteren. Vergeet niet dat sommige vrouwen continue worden aangesproken. Als de man in kwestie meer alpha was geweest dan had hij wel een 'normale' reactie teruggekregen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:47 schreef smeerpijp. het volgende:
Sommige vrouwen reageren ook echt afgrijselijk op mannen die hun gewoon aanspreken of vriendelijk proberen te zijn...dat is ook niet normaal soms... Vooral hoe dommer en arroganter (verschrikkelijk combo) hoe erger het is...
De meeste iets socialere meiden weten vaak nog wel subtiel na drie zinnen wel te laten merken dat ze geen interesse hebben maar van die domme wijven die kunnen dan iemand gewoon compleet negeren en naar vriendinnen kijken van "hoe durft deze persoon mij aan te spreken".. Dan denk ik ook zo kun je toch niet met andere mensen omgaan..TENZIJ het echt zo'n kneuzige openingszin is als "hey...alles goed?" oid...oke, dan snap ik het.
Maar als iemand gewoon op je af stapt en interesse kan je toch wel normaal antwoorden. Ook al zeg je daarna "hey maar ik was even in gesprek!" oid.. Af en toe zie je gewoon van die totaal arrogante types die zich compleet verheven voelen boven een ander (nouja, 99% heel onzeker maar doen ze alsof voor de buitenwereld). Om woest van te worden...
(en nee dit gaat niet over mezelf heb al jaren een vriendin)
Maar dus omdat iemand sociaal minder sterk is negeer je diegene maar? Wat is het nou voor moeite om even vriendelijk te zijn..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:26 schreef Zure het volgende:
[..]
Dat zie je naar mijn mening echt verkeerd. Dat is gewoon een natuurlijke filter die vrouwen hebben om 'zwakke' mannen er alvast uit te filteren. Vergeet niet dat sommige vrouwen continue worden aangesproken. Als de man in kwestie meer alpha was geweest dan had hij wel een 'normale' reactie teruggekregen.
Precies. Als een meid moeite in mij steekt waar ik geen interesse in heb, maak ik het gesprek gewoon af zonder verder op het liefdes aspect in te gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Maar dus omdat iemand sociaal minder sterk is negeer je diegene maar? Wat is het nou voor moeite om even vriendelijk te zijn..
Dat vind ik raar... En arrogant... Je hoeft er echt geen heel gesprek mee aan te gaan, maar laat gewoon op een vriendelijke manier merken van, joh ik heb geen interesse. En dan bedoel ik niet van die dronken gasten die "HEEE VERMAAK JE JE NOG? " zeggen. Dan snap ik dat zo'n wijf denkt van "zucht"....
Als iemand een normaal gesprek met je begint vind ik dat echt inzettent irritant, arrogant,kapsones gedrag. Zo'n persoon doet ook op zijn/haar manier moeite.
definieer alphaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:26 schreef Zure het volgende:
[..]
Dat zie je naar mijn mening echt verkeerd. Dat is gewoon een natuurlijke filter die vrouwen hebben om 'zwakke' mannen er alvast uit te filteren. Vergeet niet dat sommige vrouwen continue worden aangesproken. Als de man in kwestie meer alpha was geweest dan had hij wel een 'normale' reactie teruggekregen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zo'n verwijfde mooiboy is tegenwoordig dè definitie van alpha
Je moet het dus niet zo persoonlijk opvatten. Het is biologisch gezien gewoon een efficiënte filter om alvast een voorselectie te maken. Waarschijnlijk merkt ze je dan nauwelijks op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Maar dus omdat iemand sociaal minder sterk is negeer je diegene maar? Wat is het nou voor moeite om even vriendelijk te zijn..
Dat vind ik raar... En arrogant... Je hoeft er echt geen heel gesprek mee aan te gaan, maar laat gewoon op een vriendelijke manier merken van, joh ik heb geen interesse. En dan bedoel ik niet van die dronken gasten die "HEEE VERMAAK JE JE NOG? " zeggen. Dan snap ik dat zo'n wijf denkt van "zucht"....
Als iemand een normaal gesprek met je begint vind ik dat echt inzettent irritant, arrogant,kapsones gedrag. Zo'n persoon doet ook op zijn/haar manier moeite.
Zelfverzekerd zijn en dat ook uitstralen.quote:
Is dat het enige?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:08 schreef Zure het volgende:
[..]
Je moet het dus niet zo persoonlijk opvatten. Het is biologisch gezien gewoon een efficiënte filter om alvast een voorselectie te maken. Waarschijnlijk merkt ze je dan nauwelijks op.
[..]
Zelfverzekerd zijn en dat ook uitstralen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |