abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161949869
Hallo allemaal, ik ben Tom, ik ben 24 en woon in België. Ik ben erg onzeker over mijzelf. Ik heb nog maar één relatie gehad met een meisje, maar dat is ondertussen ook zo'n 8 jaar geleden. Ik wil hier al lange tijd verandering in brengen en beter worden met vrouwen, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik heb een tijdje datingsites geprobeerd, maar dat zei me niet zoveel. De laatste tijd probeer ik bij het uitgaan en daarbuiten vrouwen aan te spreken, maar ik durf gewoon niet. Als ik een mooi meisje zie dan voel ik een groot gevoel van angst bij het idee haar aan te spreken. Ik weet ook nooit wat ik tegen ze zou kunnen zeggen. Ik lees heel wat op internet over zelfvertrouwen en versiertechnieken, maar ik krijg niets daarvan omgezet in de praktijk. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan aanpakken? Als je wat meer wilt weten om mijn vraag te kunnen beantwoorden, vraag gerust :) thx
  Moderator donderdag 5 mei 2016 @ 20:43:12 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_161950049
Er is geen magische manier. Die angst die je voelt, daar zul je echt doorheen moeten. Er is geen weg omheen of iets om 't makkelijker te maken. Je zult het echt moeten doen, en de enige die je die moed kan geven ben jij zelf.

Je weet het antwoord wel, op een forumpje er over praten is allemaal leuk en aardig, maar dat gaat je niks brengen op het moment supreme, dan zul je het toch echt moeten doen.

Je hebt maar 2 mogelijkheden. Of je doet het, of niet. Als je niks doet krijg je ook niks, als je het wel doet kun je een 'ja' of 'nee' krijgen. Die eerste is leuk, en de 2e hoort erbij, de wereld houdt echt niet op met draaien.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 5 mei 2016 @ 20:48:21 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_161950231
Verlaag je drempel. Spreek niet alleen mooie meisjes aan. Spreek lieve meisjes aan. Aardige meisjes. Meisjes die niet gewend zijn dat ze door alle mannen begeerd worden. Daar heb je veel meer aan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator donderdag 5 mei 2016 @ 20:51:36 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_161950314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Verlaag je drempel. Spreek niet alleen mooie meisjes aan. Spreek lieve meisjes aan. Aardige meisjes. Meisjes die niet gewend zijn dat ze door alle mannen begeerd worden. Daar heb je veel meer aan.
Dat weet je van tevoren niet of een meid lief en/of aardig is. Spreek gewoon vrouwen aan. Dat is de enige oplossing om er aan te wennen. Je zult het gewoon moeten doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 5 mei 2016 @ 20:57:13 #5
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_161950506
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_161950557
Begin met Hoi hoe is het?
pi_161950598
Ik weet dat alleen ik dit zelf kan oplossen door actie te ondernemen. Ik ben onlangs een paar keer uitgeweest met een nieuwe maat van mij en hij probeert mij ook regelmatig te overtuigen van het gewoon doen. Het idee is gewoon vreemd voor mij om iemand aanspreken die ik niet ken. Ook omdat ik ander jongens het nooit zie doen, die blijven gewoon bij hun groepje precies en drinken wat, kan ook zijn dat dat alleen maar zo lijkt, dat weet ik niet. Ik heb eigenlijk geen idee welke meisjes lief zijn, ze lijken mij allemaal niet echt gemakkelijk :p Een ander vraag waar ik mee zit in welke omstandigheden je meisjes kan aanspreken. Bij het uitgaan zouden mensen dat het minst raar vinden misschien, maar ik heb ook wel eens dat ik een mooi meisje gewoon op straat, in het station, in een winkel whatever zie, maar ik weet niet of daar aanspreken een goed idee is
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:02:15 #8
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161950664
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
hoi mooie schoenen, neuken?

anders zit ie met "ja goed" en WAT DAN _O-
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:02:53 #9
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161950689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:59 schreef tom5544 het volgende:
Ik weet dat alleen ik dit zelf kan oplossen door actie te ondernemen. Ik ben onlangs een paar keer uitgeweest met een nieuwe maat van mij en hij probeert mij ook regelmatig te overtuigen van het gewoon doen. Het idee is gewoon vreemd voor mij om iemand aanspreken die ik niet ken. Ook omdat ik ander jongens het nooit zie doen, die blijven gewoon bij hun groepje precies en drinken wat, kan ook zijn dat dat alleen maar zo lijkt, dat weet ik niet. Ik heb eigenlijk geen idee welke meisjes lief zijn, ze lijken mij allemaal niet echt gemakkelijk :p Een ander vraag waar ik mee zit in welke omstandigheden je meisjes kan aanspreken. Bij het uitgaan zouden mensen dat het minst raar vinden misschien, maar ik heb ook wel eens dat ik een mooi meisje gewoon op straat, in het station, in een winkel whatever zie, maar ik weet niet of daar aanspreken een goed idee is
dan vraag je of ze lief zijn
pi_161950742
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik ben bang dat ze dat raar zouden vinden, want ik ken ze niet
pi_161951005
Je kan altijd nog een klein fluffy hondje kopen, dat zijn vrouwen magneten.
pi_161951311
He Tom, natuurlijk zijn alle vrouwen verschillend en voor elke vrouw werkt iets anders.

Maar hoe dan ook is het uiterlijk iets waar we het eerst naar kijken en vervolgens het innerlijk (want als het uiterlijk niet aanspreekt is - mijn type vrouw- minder geïnteresseerd in het innerlijk..). Dus kijk eerst of je dat kan veranderen (fitter worden, gezonder leven voor een betere huid, etc. etc.).

Tip 2: werk vooral aan jezelf, vrouwen ontmoet je vanzelf en overal en juist wanneer je aan jezelf werkt en minder bezig bent met het idee dat je vrouwen moet versieren. Praat met ze alsof het gewoon vrienden van je zijn.

Meeste relaties werken als vrouw en man qua aantrekkelijkheidsniveau ongeveer gelijk zijn. Dus let ook op je doelgroep. ;) Succes!
pi_161951444
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:22 schreef TheInnocent het volgende:
Meeste relaties werken als vrouw en man qua aantrekkelijkheidsniveau ongeveer gelijk zijn. Dus let ook op je doelgroep.
Daar vreesde ik dus al voor ..
pi_161952592
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:02 schreef fs180 het volgende:

[..]

hoi mooie schoenen, neuken?

anders zit ie met "ja goed" en WAT DAN _O-
kom je hier vaker?
wil je wat drinken?
ben je hier al lang?
5 Ferrari's op videoband!
pi_161952618
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:13 schreef Klokov het volgende:
Als je geen vrouwen wil aanspreken dan blijf je toch lekker alleen, slotje graag.
hij kan toch ook op een datingsite ofzo?
Ja oke dan moet hij op een gegeven moment wel praten, maar het 1e contact is dan feitelijk al geweest.
5 Ferrari's op videoband!
pi_161954041
Spreek iedereen aan. Maak geen onderscheid. Nou ja, niet continu, maar wanneer het uitkomt. In de rij bij de winkel als je beide hetzelfde slome kassagedrag observeert, een vrolijke blik bij de bushalte of dat oude mannetje in de trein. Focus niet op 'meisjes'of zelfs daar weer een subset van, maar word in het algemeen wat makkelijker 'in het wild', zeg maar.
Ja doei.
pi_161955188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
Spreek iedereen aan. Maak geen onderscheid. Nou ja, niet continu, maar wanneer het uitkomt. In de rij bij de winkel als je beide hetzelfde slome kassagedrag observeert, een vrolijke blik bij de bushalte of dat oude mannetje in de trein. Focus niet op 'meisjes'of zelfs daar weer een subset van, maar word in het algemeen wat makkelijker 'in het wild', zeg maar.
Je hebt een opmerking maken, en aanspreken natuurlijk. Aanspreken zie ik meer als een gesprek starten, en een gesprek starten doe je toch niet zo snel. Veel mensen zijn daar ook niet van gediend.
pi_161955648
Begin met lelijke meisjes te knallen om je zelfvertrouwen een boost te geven. Leg vervolgens de lat steeds hoger.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 00:53:12 #19
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161955873
Het beste is om te zeggen: "hey". En dan kont er wat van. Of niet. Lekker boeiend.
1 + 1 = blauw
pi_161955879
Wat is het ergste wat je kan overkomen? Dat je afgewezen wordt... maar daarin tegen als je niet probeert heb je zwz een nee. :P

Risico nemen werpt zijn vruchten af :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_161956544
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

kom je hier vaker?
wil je wat drinken?
ben je hier al lang?
Ja, nee, ja.
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 04:46:32 #22
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_161956546
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 04:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja, nee, ja.
geeeerddd
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_161966613
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 04:46 schreef Thezappa het volgende:

[..]

geeeerddd
_O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:00:27 #24
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_161971286
> Kom je hier vaker?
< Ja
> Ben je ook wel eens bij 'x' geweest?
> Nee
< hoezo niet? Ik vind .... (maak een statement.)
> nou.. (langdradig antwoord)

Probeer niet altijd in vragen te praten. Probeer in statements. Vragen lijkt op een interview en een statement meer op een gesprek. Plaats hier en daar ook eens een waarom vraag, en luister goed naar haar antwoord. Daar kan je vaak wel weer wat uit halen waardoor je dieper in gesprek raak.
Tadumtiedum.
pi_161978093
Ik heb precies het zelfde probleem , ben alleen een Nederlander en geen Belg, maar ik had zo de tekst geschreven kunnen hebben, ben midden 20 en als ik een meisje wilt aanspreken, dan komt er zo'n angst door mij heen, dat ik van te voren weet dat het gesprek gaar gaat verlopen, dus begin er nooit aan.

Maar wil ook heel erg graag een vriendin, woonde ik maar in Pakistan ofzo dan werd ik gewoon uitgehuwelijkt :')
Die eindeloze zoektocht naar ''een meisje die me wilt'' maakt mij zeer onzeker. Het idee dat niemand je wilt maakt je gewoon kapot van binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')