Dat weet je van tevoren niet of een meid lief en/of aardig is. Spreek gewoon vrouwen aan. Dat is de enige oplossing om er aan te wennen. Je zult het gewoon moeten doen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Verlaag je drempel. Spreek niet alleen mooie meisjes aan. Spreek lieve meisjes aan. Aardige meisjes. Meisjes die niet gewend zijn dat ze door alle mannen begeerd worden. Daar heb je veel meer aan.
dan vraag je of ze lief zijnquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:59 schreef tom5544 het volgende:
Ik weet dat alleen ik dit zelf kan oplossen door actie te ondernemen. Ik ben onlangs een paar keer uitgeweest met een nieuwe maat van mij en hij probeert mij ook regelmatig te overtuigen van het gewoon doen. Het idee is gewoon vreemd voor mij om iemand aanspreken die ik niet ken. Ook omdat ik ander jongens het nooit zie doen, die blijven gewoon bij hun groepje precies en drinken wat, kan ook zijn dat dat alleen maar zo lijkt, dat weet ik niet. Ik heb eigenlijk geen idee welke meisjes lief zijn, ze lijken mij allemaal niet echt gemakkelijk :p Een ander vraag waar ik mee zit in welke omstandigheden je meisjes kan aanspreken. Bij het uitgaan zouden mensen dat het minst raar vinden misschien, maar ik heb ook wel eens dat ik een mooi meisje gewoon op straat, in het station, in een winkel whatever zie, maar ik weet niet of daar aanspreken een goed idee is
Daar vreesde ik dus al voor ..quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:22 schreef TheInnocent het volgende:
Meeste relaties werken als vrouw en man qua aantrekkelijkheidsniveau ongeveer gelijk zijn. Dus let ook op je doelgroep.
kom je hier vaker?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoi mooie schoenen, neuken?
anders zit ie met "ja goed" en WAT DAN
hij kan toch ook op een datingsite ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:13 schreef Klokov het volgende:
Als je geen vrouwen wil aanspreken dan blijf je toch lekker alleen, slotje graag.
Je hebt een opmerking maken, en aanspreken natuurlijk. Aanspreken zie ik meer als een gesprek starten, en een gesprek starten doe je toch niet zo snel. Veel mensen zijn daar ook niet van gediend.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
Spreek iedereen aan. Maak geen onderscheid. Nou ja, niet continu, maar wanneer het uitkomt. In de rij bij de winkel als je beide hetzelfde slome kassagedrag observeert, een vrolijke blik bij de bushalte of dat oude mannetje in de trein. Focus niet op 'meisjes'of zelfs daar weer een subset van, maar word in het algemeen wat makkelijker 'in het wild', zeg maar.
Ja, nee, ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
kom je hier vaker?
wil je wat drinken?
ben je hier al lang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |