abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161949869
Hallo allemaal, ik ben Tom, ik ben 24 en woon in België. Ik ben erg onzeker over mijzelf. Ik heb nog maar één relatie gehad met een meisje, maar dat is ondertussen ook zo'n 8 jaar geleden. Ik wil hier al lange tijd verandering in brengen en beter worden met vrouwen, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik heb een tijdje datingsites geprobeerd, maar dat zei me niet zoveel. De laatste tijd probeer ik bij het uitgaan en daarbuiten vrouwen aan te spreken, maar ik durf gewoon niet. Als ik een mooi meisje zie dan voel ik een groot gevoel van angst bij het idee haar aan te spreken. Ik weet ook nooit wat ik tegen ze zou kunnen zeggen. Ik lees heel wat op internet over zelfvertrouwen en versiertechnieken, maar ik krijg niets daarvan omgezet in de praktijk. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan aanpakken? Als je wat meer wilt weten om mijn vraag te kunnen beantwoorden, vraag gerust :) thx
  Moderator donderdag 5 mei 2016 @ 20:43:12 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_161950049
Er is geen magische manier. Die angst die je voelt, daar zul je echt doorheen moeten. Er is geen weg omheen of iets om 't makkelijker te maken. Je zult het echt moeten doen, en de enige die je die moed kan geven ben jij zelf.

Je weet het antwoord wel, op een forumpje er over praten is allemaal leuk en aardig, maar dat gaat je niks brengen op het moment supreme, dan zul je het toch echt moeten doen.

Je hebt maar 2 mogelijkheden. Of je doet het, of niet. Als je niks doet krijg je ook niks, als je het wel doet kun je een 'ja' of 'nee' krijgen. Die eerste is leuk, en de 2e hoort erbij, de wereld houdt echt niet op met draaien.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 5 mei 2016 @ 20:48:21 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_161950231
Verlaag je drempel. Spreek niet alleen mooie meisjes aan. Spreek lieve meisjes aan. Aardige meisjes. Meisjes die niet gewend zijn dat ze door alle mannen begeerd worden. Daar heb je veel meer aan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator donderdag 5 mei 2016 @ 20:51:36 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_161950314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Verlaag je drempel. Spreek niet alleen mooie meisjes aan. Spreek lieve meisjes aan. Aardige meisjes. Meisjes die niet gewend zijn dat ze door alle mannen begeerd worden. Daar heb je veel meer aan.
Dat weet je van tevoren niet of een meid lief en/of aardig is. Spreek gewoon vrouwen aan. Dat is de enige oplossing om er aan te wennen. Je zult het gewoon moeten doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 5 mei 2016 @ 20:57:13 #5
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_161950506
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_161950557
Begin met Hoi hoe is het?
pi_161950598
Ik weet dat alleen ik dit zelf kan oplossen door actie te ondernemen. Ik ben onlangs een paar keer uitgeweest met een nieuwe maat van mij en hij probeert mij ook regelmatig te overtuigen van het gewoon doen. Het idee is gewoon vreemd voor mij om iemand aanspreken die ik niet ken. Ook omdat ik ander jongens het nooit zie doen, die blijven gewoon bij hun groepje precies en drinken wat, kan ook zijn dat dat alleen maar zo lijkt, dat weet ik niet. Ik heb eigenlijk geen idee welke meisjes lief zijn, ze lijken mij allemaal niet echt gemakkelijk :p Een ander vraag waar ik mee zit in welke omstandigheden je meisjes kan aanspreken. Bij het uitgaan zouden mensen dat het minst raar vinden misschien, maar ik heb ook wel eens dat ik een mooi meisje gewoon op straat, in het station, in een winkel whatever zie, maar ik weet niet of daar aanspreken een goed idee is
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:02:15 #8
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161950664
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
hoi mooie schoenen, neuken?

anders zit ie met "ja goed" en WAT DAN _O-
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:02:53 #9
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161950689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:59 schreef tom5544 het volgende:
Ik weet dat alleen ik dit zelf kan oplossen door actie te ondernemen. Ik ben onlangs een paar keer uitgeweest met een nieuwe maat van mij en hij probeert mij ook regelmatig te overtuigen van het gewoon doen. Het idee is gewoon vreemd voor mij om iemand aanspreken die ik niet ken. Ook omdat ik ander jongens het nooit zie doen, die blijven gewoon bij hun groepje precies en drinken wat, kan ook zijn dat dat alleen maar zo lijkt, dat weet ik niet. Ik heb eigenlijk geen idee welke meisjes lief zijn, ze lijken mij allemaal niet echt gemakkelijk :p Een ander vraag waar ik mee zit in welke omstandigheden je meisjes kan aanspreken. Bij het uitgaan zouden mensen dat het minst raar vinden misschien, maar ik heb ook wel eens dat ik een mooi meisje gewoon op straat, in het station, in een winkel whatever zie, maar ik weet niet of daar aanspreken een goed idee is
dan vraag je of ze lief zijn
pi_161950742
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik ben bang dat ze dat raar zouden vinden, want ik ken ze niet
pi_161951005
Je kan altijd nog een klein fluffy hondje kopen, dat zijn vrouwen magneten.
pi_161951311
He Tom, natuurlijk zijn alle vrouwen verschillend en voor elke vrouw werkt iets anders.

Maar hoe dan ook is het uiterlijk iets waar we het eerst naar kijken en vervolgens het innerlijk (want als het uiterlijk niet aanspreekt is - mijn type vrouw- minder geïnteresseerd in het innerlijk..). Dus kijk eerst of je dat kan veranderen (fitter worden, gezonder leven voor een betere huid, etc. etc.).

Tip 2: werk vooral aan jezelf, vrouwen ontmoet je vanzelf en overal en juist wanneer je aan jezelf werkt en minder bezig bent met het idee dat je vrouwen moet versieren. Praat met ze alsof het gewoon vrienden van je zijn.

Meeste relaties werken als vrouw en man qua aantrekkelijkheidsniveau ongeveer gelijk zijn. Dus let ook op je doelgroep. ;) Succes!
pi_161951444
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:22 schreef TheInnocent het volgende:
Meeste relaties werken als vrouw en man qua aantrekkelijkheidsniveau ongeveer gelijk zijn. Dus let ook op je doelgroep.
Daar vreesde ik dus al voor ..
pi_161952592
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:02 schreef fs180 het volgende:

[..]

kom je hier vaker?
wil je wat drinken?
ben je hier al lang?
5 Ferrari's op videoband!
pi_161952618
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:13 schreef Klokov het volgende:
Als je geen vrouwen wil aanspreken dan blijf je toch lekker alleen, slotje graag.
hij kan toch ook op een datingsite ofzo?
Ja oke dan moet hij op een gegeven moment wel praten, maar het 1e contact is dan feitelijk al geweest.
5 Ferrari's op videoband!
pi_161954041
Spreek iedereen aan. Maak geen onderscheid. Nou ja, niet continu, maar wanneer het uitkomt. In de rij bij de winkel als je beide hetzelfde slome kassagedrag observeert, een vrolijke blik bij de bushalte of dat oude mannetje in de trein. Focus niet op 'meisjes'of zelfs daar weer een subset van, maar word in het algemeen wat makkelijker 'in het wild', zeg maar.
Ja doei.
pi_161955188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
Spreek iedereen aan. Maak geen onderscheid. Nou ja, niet continu, maar wanneer het uitkomt. In de rij bij de winkel als je beide hetzelfde slome kassagedrag observeert, een vrolijke blik bij de bushalte of dat oude mannetje in de trein. Focus niet op 'meisjes'of zelfs daar weer een subset van, maar word in het algemeen wat makkelijker 'in het wild', zeg maar.
Je hebt een opmerking maken, en aanspreken natuurlijk. Aanspreken zie ik meer als een gesprek starten, en een gesprek starten doe je toch niet zo snel. Veel mensen zijn daar ook niet van gediend.
pi_161955648
Begin met lelijke meisjes te knallen om je zelfvertrouwen een boost te geven. Leg vervolgens de lat steeds hoger.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 00:53:12 #19
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161955873
Het beste is om te zeggen: "hey". En dan kont er wat van. Of niet. Lekker boeiend.
1 + 1 = blauw
pi_161955879
Wat is het ergste wat je kan overkomen? Dat je afgewezen wordt... maar daarin tegen als je niet probeert heb je zwz een nee. :P

Risico nemen werpt zijn vruchten af :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_161956544
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

kom je hier vaker?
wil je wat drinken?
ben je hier al lang?
Ja, nee, ja.
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 04:46:32 #22
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_161956546
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 04:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja, nee, ja.
geeeerddd
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_161966613
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 04:46 schreef Thezappa het volgende:

[..]

geeeerddd
_O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:00:27 #24
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_161971286
> Kom je hier vaker?
< Ja
> Ben je ook wel eens bij 'x' geweest?
> Nee
< hoezo niet? Ik vind .... (maak een statement.)
> nou.. (langdradig antwoord)

Probeer niet altijd in vragen te praten. Probeer in statements. Vragen lijkt op een interview en een statement meer op een gesprek. Plaats hier en daar ook eens een waarom vraag, en luister goed naar haar antwoord. Daar kan je vaak wel weer wat uit halen waardoor je dieper in gesprek raak.
Tadumtiedum.
pi_161978093
Ik heb precies het zelfde probleem , ben alleen een Nederlander en geen Belg, maar ik had zo de tekst geschreven kunnen hebben, ben midden 20 en als ik een meisje wilt aanspreken, dan komt er zo'n angst door mij heen, dat ik van te voren weet dat het gesprek gaar gaat verlopen, dus begin er nooit aan.

Maar wil ook heel erg graag een vriendin, woonde ik maar in Pakistan ofzo dan werd ik gewoon uitgehuwelijkt :')
Die eindeloze zoektocht naar ''een meisje die me wilt'' maakt mij zeer onzeker. Het idee dat niemand je wilt maakt je gewoon kapot van binnen
pi_161982397
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 00:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb precies het zelfde probleem , ben alleen een Nederlander en geen Belg, maar ik had zo de tekst geschreven kunnen hebben, ben midden 20 en als ik een meisje wilt aanspreken, dan komt er zo'n angst door mij heen, dat ik van te voren weet dat het gesprek gaar gaat verlopen, dus begin er nooit aan.

Maar wil ook heel erg graag een vriendin, woonde ik maar in Pakistan ofzo dan werd ik gewoon uitgehuwelijkt :')
Die eindeloze zoektocht naar ''een meisje die me wilt'' maakt mij zeer onzeker. Het idee dat niemand je wilt maakt je gewoon kapot van binnen
Tja...Wat is de grootste afknapper voor vrouwen? Mannen met dit soort zelfmedelijden. Het enige dat je hoeft te doen is eens beginnen met een meisje aan te spreken. Wijst ze je af? Geen probleem. De volgende keer heb je meer geluk. Sociale skills kun je trainen.

Weet je wat het verschil is tussen mannen die veel vrouwen krijgen en mannen die geen vrouwen krijgen? Mannen die veel vrouwen krijgen worden veel meer afgewezen dan mannen die geen vrouwen krijgen. Maar die mannen halen de schouders op en gaan verder naar de volgende.

Werk aan je zelfvertrouwen. Als jij niet eens tevreden bent met jezelf hoe kan je dan verwachten dat een vrouw wel tevreden met jou is?
pi_161982428
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:12 schreef Zure het volgende:

[..]

.

Werk aan je zelfvertrouwen. Als jij niet eens tevreden bent met jezelf hoe kan je dan verwachten dat een vrouw wel tevreden met jou is?
Precies dit, ik had dit probleem ook altijd, maar je moet gewoon voor jezelf die "schijt er aan" knop omzetten.

Wie niet waagt wie niet wint.
pi_161990913
quote:

[..]

Tja...Wat is de grootste afknapper voor vrouwen? Mannen met dit soort zelfmedelijden. Het enige dat je hoeft te doen is eens beginnen met een meisje aan te spreken. Wijst ze je af? Geen probleem. De volgende keer heb je meer geluk. Sociale skills kun je trainen.

Weet je wat het verschil is tussen mannen die veel vrouwen krijgen en mannen die geen vrouwen krijgen? Mannen die veel vrouwen krijgen worden veel meer afgewezen dan mannen die geen vrouwen krijgen. Maar die mannen halen de schouders op en gaan verder naar de volgende.

Mmm, mannen die veel vrouwen krijgen hebben misschien een goed uiterlijk of zijn zeer sociaal waarop de kans op afwijzing sowieso minder wordt. Als je een benedengemiddeld uiterlijk en sociale vaardigheden hebt kun je wel 100 vrouwen aanspreken, maar ook 100 keer afgewezen worden.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162008279
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:02 schreef fs180 het volgende:

[..]

eh... ik weet niet hoor... maar doorvragen? Gesprekje aanknopen? Gokje hoor. Ik roep maar wat natuurlijk.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 04:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja, nee, ja.
als ze alleen met ja, nee, ja antwoordt heb je niks aan het meisje en kun je beter naar de andere stappen. Tenminste, als je relatiemateriaal zoekt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 8 mei 2016 @ 18:00:43 #30
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162015247
quote:
9s.gif Op zondag 8 mei 2016 14:42 schreef Apotheose het volgende:

[..]

eh... ik weet niet hoor... maar doorvragen? Gesprekje aanknopen? Gokje hoor. Ik roep maar wat natuurlijk.

[..]

als ze alleen met ja, nee, ja antwoordt heb je niks aan het meisje en kun je beter naar de andere stappen. Tenminste, als je relatiemateriaal zoekt.
roep dat dan naar ts, want hij weet het niet
  zondag 8 mei 2016 @ 21:15:36 #31
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_162021739
quote:

[..]

[..]

Als je niet-relatiemateriaal zoekt dan moet ze ja,ja,ja zeggen?:D

Wat ik overigens altijd doe is me in leven in een meisje.. dat maakt het veel makkelijker om haar aan te spreken omdat ik dan niet zo snel word afgewezen. Wordt het minder eng, vaker raak en vaker een leuk gesprek. Al dan niet over iets wat je zelf ook interessant vindt.
pi_162022119
Ik spreek nooit vrouwen aan, ik weet niet hoe het moet heb ook niks te vertellen(geen leven)

Zou het ook niet echt durven, ook geen zin om erover heen te zetten.
Allemaal bewuste keuze en bevalt prima lekker je eigen ding doen en niet constant bezig zijn met die vrouwkes
_O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_162029057
quote:

[..]

Ik denk dat het ook met mijn autisme te maken heeft..
Uit geweest afgelopen zaterdagavond, een meisje had een cowboy hoed op m'n hoofd gezet, en keek me heel lief aan, ik deed die hoed af, gaf hem terug ze vroeg ''Vind je hem niet mooi? '' ik zei niets en liep snel weg...

Ik trilde van de zenuwen, helemaal ontregeld, en pas later komt het besef dat ze mij misschien leuk vond of een praatje wou maken, zelfde als zondagmiddag, ik zit lekker in het park, en er komt een blonde meid naar mij toe samen met een vriendin of ik een vuurtje heb, ik krijg zo'n ontzettende angst door mij heen op dat moment, en als ik dit soort kleine dingen al moeilijk vind, dan is een normaal praatje voor mij haast onmogelijk.

Ik baal er zo verschrikkelijk van dat ik zo in elkaar zit, ik zie op youtube filmpjes van versiercoaches die het keer op keer flikken, ik wil zo verschrikkelijk graag een vriendin, droom er van, word met die gedachte wakker, en kijk continu jaloers om mij heen naar stelletjes, en voel mij dan intens verdrietig tot huilen aan toe, dat ik in mijn leven zo'n moment nog nooit heb meegemaakt.

Ook onbekende mannen aanspreken (gewoon vriendschappelijk) doe ik nooit omdat ik onzeker ben, weet dat ik hieraan moet werken, maar weet niet hoe en waar.
Ook met alcohol komt die angst net zo hard naar boven, ben ook gemiddeld gezien niet knap, en heb een wajong met een paar uur werk in de week, en woon nog thuis, ben ook bang dat hier de meisjes op afknappen.

Als ik nu een 25 jarige knappe jongen was geweest, met een eigen huis, en een goede job, zonder autisme, dan was de situatie misschien heel anders

Nu zit ik nog in de leeftijd dat de dames nog in bloei en mooi zijn, (mannen hebben vaak een 2 tot 4 jaar jongere vriendin). het moet nu eigenlijk gebeuren
pi_162029117
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 21:24 schreef Geerd het volgende:
Ik spreek nooit vrouwen aan, ik weet niet hoe het moet heb ook niks te vertellen(geen leven)

Zou het ook niet echt durven, ook geen zin om erover heen te zetten.
Allemaal bewuste keuze en bevalt prima lekker je eigen ding doen en niet constant bezig zijn met die vrouwkes
_O_ _O_
Dat probleem heb ik ook. heb gewoon niets te vertellen :P
Collega's hele standaard praatjes ''Lekker weer he'' daar kom je ook niet verder mee haha
  maandag 9 mei 2016 @ 00:33:42 #35
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_162029424
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:07 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Je hebt er moeite mee om vanuit een ander te denken?
pi_162029458
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:11 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook. heb gewoon niets te vertellen :P
Collega's hele standaard praatjes ''Lekker weer he'' daar kom je ook niet verder mee haha
Maja eigenschuld en keuze, doe verder ook niks. Geen sport hobby's.
Ook geen zin in, zit het liefst lekker thuis met pils op de bank.

Gewoon niks hoeven en moeten heerlijk, geen agenda geen verplichte nummertjes met verjaardagen feestdagen etc etc :r :r :r
(behalve werken dan)

Gewoon bijna letterlijk geen leven hebben ^O^ ^O^ ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_162030511
Oefenen😂
pi_162030717
quote:

[..]

Uit geweest afgelopen zaterdagavond, een meisje had een cowboy hoed op m'n hoofd gezet, en keek me heel lief aan, ik deed die hoed af, gaf hem terug ze vroeg ''Vind je hem niet mooi? '' ik zei niets en liep snel weg...

Ik trilde van de zenuwen, helemaal ontregeld, en pas later komt het besef dat ze mij misschien leuk vond of een praatje wou maken, zelfde als zondagmiddag, ik zit lekker in het park, en er komt een blonde meid naar mij toe samen met een vriendin of ik een vuurtje heb, ik krijg zo'n ontzettende angst door mij heen op dat moment, en als ik dit soort kleine dingen al moeilijk vind, dan is een normaal praatje voor mij haast onmogelijk.

Ik baal er zo verschrikkelijk van dat ik zo in elkaar zit, ik zie op youtube filmpjes van versiercoaches die het keer op keer flikken, ik wil zo verschrikkelijk graag een vriendin, droom er van, word met die gedachte wakker, en kijk continu jaloers om mij heen naar stelletjes, en voel mij dan intens verdrietig tot huilen aan toe, dat ik in mijn leven zo'n moment nog nooit heb meegemaakt.

Ook onbekende mannen aanspreken (gewoon vriendschappelijk) doe ik nooit omdat ik onzeker ben, weet dat ik hieraan moet werken, maar weet niet hoe en waar.
Ook met alcohol komt die angst net zo hard naar boven, ben ook gemiddeld gezien niet knap, en heb een wajong met een paar uur werk in de week, en woon nog thuis, ben ook bang dat hier de meisjes op afknappen.

Als ik nu een 25 jarige knappe jongen was geweest, met een eigen huis, en een goede job, zonder autisme, dan was de situatie misschien heel anders

Nu zit ik nog in de leeftijd dat de dames nog in bloei en mooi zijn, (mannen hebben vaak een 2 tot 4 jaar jongere vriendin). het moet nu eigenlijk gebeuren
Ik heb zo'n gevoel dat jij heel erg geforceerd zoekt naar een meisje en dat is je grootste valkuil, samen met je onzekerheid. Het uitgaan doe je niet omdat je het leuk vindt, maar om een meisje te zoeken. Daar ga je sowieso geen leuke avonden mee beleven. Ga dingen doen waarbij je om moet gaan met vrouwen, zoals sportcursussen volgen (en dan niet voetbal) oid. Dan gaat contact maken een stuk natuurlijker en minder geforceerd. Misschien krijg je daar meer succes mee.

Was afgelopen weekeinde in een Duitse stad. Heb daar een hoop mooie meiden gezien, maar ik ga ze niet aanspreken, want ik weet niet of ze Nederlands zijn en in het buitenland is het sowieso lastiger dan in eigen omgeving. Maar goed, ik zou nog wel een aantal jaar single blijven.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  maandag 9 mei 2016 @ 07:44:04 #39
416020 K44S
The bearded man
pi_162030747
quote:

[..]

[..]

Als een meisje daad werkelijk geïnteresseerd is (zelfs bij niet) Al zij dat ook wel terug vragen ;). Al is het maar uit beleefdheid.

Wat ik laatst hier zag staan : iedereen aanspreken. Als mensen echt niet met je willen praten.... merk je dat snel genoeg.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 9 mei 2016 @ 08:40:03 #40
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162031099
quote:

[..]

Dit aankaarten bij je psych en samen op zoek naar een geschikte behandeling, want dit is wel extreem.

quote:

SoVa-training.

quote:

Niets moet, heel veel kan. Als iemand jou leuk vind, dan is werk en thuiswonen bijzaak. Laat al die denkbeelden die je hebt over de wereld vallen, want je neemt de wereld verkeerd waar door je ASS.

Jouw probleem is verlammend autisme, wat vee;belangrijker is om je druk om te maken. Kijk eens bij de topics van Deezertje voor tips van users (die hij zelf niet opvolgt), al zal het in dezelfde strekking zijn als in deze post. Wat jij omschrijft lijkt (verdacht) veel op wat hij schrijft.
1 + 1 = blauw
pi_162032051
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 21:15 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

[..]

Als je niet-relatiemateriaal zoekt dan moet ze ja,ja,ja zeggen?:D

nee ik bedoel meer dat als ze alleen maar kortaf kan antwoorden, dan heb je er imo niet veel aan. ;) Je wilt er ook gewoon leuk mee kunnen babbelen neem ik aan? En inderdaad, als ze niet wilt kletsen merk je dat ook wel snel genoeg.

Begrijp maar al te goed dat het veel gemakkelijker gezegd is dan gedaan. Het ligt ook aan de situatie waarin je bent denk ik. Op werk een nieuwe een nieuwe vrouwelijke collega aanspreken is toch laagdrempeliger dan als je in de kroeg bent. Denk ik. :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_162033234
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 00:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:

knap genoeg voor internetdaten?

Dat proberen, want daar hoef je niemand in rl aan te spreken. Dan kun je in ieder geval oefenen met het praten met meiden. Ben ook niet bang voor stiltes, want meiden praten zelf vaak veel. Dus gewoon zeer geïnteresseerd zijn in de ander en doorvragen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_162043636
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:15 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

knap genoeg voor internetdaten?

Dat proberen, want daar hoef je niemand in rl aan te spreken. Dan kun je in ieder geval oefenen met het praten met meiden. Ben ook niet bang voor stiltes, want meiden praten zelf vaak veel. Dus gewoon zeer geïnteresseerd zijn in de ander en doorvragen.
Ik sta op badoo, knuz, en lexa, en op alle sites heb ik een redelijk uitgebreid profiel, met ongeveer 5 recente foto's, met een mooie tekst.

Als ik een bericht stuur naar een meisje maak ik er ook wat origineels van dus niet ''Hoi hoi mooie dame, alles goed? '' :')

Maar ik krijg serieus waar 1 keer in de 2 maanden een berichtje terug, en dit terwijl ik toch wel 5 vrouwen per dag aanspreek... En als ik wat terug krijg, is het vaak heel kort, en komt er nooit meer een vervolg mail.

Er zijn gewoon zoveel mannen opzoek, dat vrouwen overspoeld worden met berichten, dat snap ik ook best goed, het is heel jammer, want op internet kan je wel zoeken wie een beetje bij je past.

Stel je voor dat ik iemand zou aanspreken in een discotheek, dan weet je nooit of ze niet te hoog opgeleid bijvoorbeeld is, ik als wajonger met mbo niveau 1 kan moeilijk met een meid van universiteitsniveau aanpappen... Maar ja dan moet er op internet wel iemand reageren op die sites wil het slagen.

M'n enige troost is dat er heel erg veel mannen opzoek zijn, waar het ook allemaal niet bij lukt, het blijkt een hele moeilijke opgaven te zijn een vriendin vinden tegenwoordig voor heel veel mannen!
pi_162043710
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n gevoel dat jij heel erg geforceerd zoekt naar een meisje en dat is je grootste valkuil, samen met je onzekerheid. Het uitgaan doe je niet omdat je het leuk vindt, maar om een meisje te zoeken. Daar ga je sowieso geen leuke avonden mee beleven. Ga dingen doen waarbij je om moet gaan met vrouwen, zoals sportcursussen volgen (en dan niet voetbal) oid. Dan gaat contact maken een stuk natuurlijker en minder geforceerd. Misschien krijg je daar meer succes mee.

Was afgelopen weekeinde in een Duitse stad. Heb daar een hoop mooie meiden gezien, maar ik ga ze niet aanspreken, want ik weet niet of ze Nederlands zijn en in het buitenland is het sowieso lastiger dan in eigen omgeving. Maar goed, ik zou nog wel een aantal jaar single blijven.
Dat probleem heb ik ook wel eens, dan ga ik uit in Index, dat is een discotheek in Duitsland vlak bij de grens, en dan weet je ook nooit of ze wel Nederlands kunnen, en inderdaad die Duitse vrouwen lijken soms wel nog mooier, en nog uitbundiger :P

Bedankt voor je tips, en inderdaad ga vooral uit voor de vrouwen, en dit terwijl ik nog nooit in mijn leven een meid heb aangesproken dus standaard met een minder gevoel naar huis... Misschien is het idd verstandiger om de focus op een relatie los te laten! Al is dat wel moeilijk, ik schiet een beetje in de stress omdat ik wel voor mijn 30'e een relatie wil hebben.
pi_162044599
quote:

[..]

Je probleem lijkt me eerder een sociale fobie dan ASS, al kan het wel met elkaar te maken hebben. Zoek daar alsjeblieft hulp voor, want bang zijn voor interactie met andere mensen is zo vreselijk zonde en onnodig. :* Daardoor loop je veel moois mis.
pi_162054142
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 19:54 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

het blijkt een hele moeilijke opgaven te zijn een vriendin vinden tegenwoordig voor heel veel mannen!
Begin eens eerst met het stoppen met actief zoeken naar een vriendin. En dan heb ik het vooral over het uitgaan, zorg eerst eens dat je het leuk hebt zonder een vriendin en zonder dat je geforceerd vrouwen wil aanspreken en er later van baalt.
pi_162054259
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 19:54 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Ik sta op badoo, knuz, en lexa, en op alle sites heb ik een redelijk uitgebreid profiel, met ongeveer 5 recente foto's, met een mooie tekst.

Als ik een bericht stuur naar een meisje maak ik er ook wat origineels van dus niet ''Hoi hoi mooie dame, alles goed? '' :')

Maar ik krijg serieus waar 1 keer in de 2 maanden een berichtje terug, en dit terwijl ik toch wel 5 vrouwen per dag aanspreek... En als ik wat terug krijg, is het vaak heel kort, en komt er nooit meer een vervolg mail.

Er zijn gewoon zoveel mannen opzoek, dat vrouwen overspoeld worden met berichten, dat snap ik ook best goed, het is heel jammer, want op internet kan je wel zoeken wie een beetje bij je past.

Stel je voor dat ik iemand zou aanspreken in een discotheek, dan weet je nooit of ze niet te hoog opgeleid bijvoorbeeld is, ik als wajonger met mbo niveau 1 kan moeilijk met een meid van universiteitsniveau aanpappen... Maar ja dan moet er op internet wel iemand reageren op die sites wil het slagen.

M'n enige troost is dat er heel erg veel mannen opzoek zijn, waar het ook allemaal niet bij lukt, het blijkt een hele moeilijke opgaven te zijn een vriendin vinden tegenwoordig voor heel veel mannen!
niveau maakt ook niet altijd uit. Je typt niet als een volslagen idioot ofzo, dus zal het in rl ook wel meevallen.

Ik denk dat het probleem is dat je excuses zoekt. Praat met meiden en het kan zelfs klikken met meiden met hobby's of interesses (of studeer niveau) dat helemaal niet binnen jouw straatje valt.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_162060240
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vind ik mooi gezegd.

Daarnaast dien je vooral ook wat geluk te hebben, iemand te vinden die bij je past.

Je hebt lieve, stoute, wijze, domme, lelijke, mooie, gevoelige, kille, etc. vrouwen
Net zoals je zulke mannen hebt.

Water klikt niet zo goed met vuur.
Al spettert of blust het wel even.

Water klikt beter met water
En vuur met vuur
pi_162064115
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:37 schreef tom5544 het volgende:
Ik wil hier al lange tijd verandering in brengen en beter worden met vrouwen, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik heb een tijdje datingsites geprobeerd, maar dat zei me niet zoveel. De laatste tijd probeer ik bij het uitgaan en daarbuiten vrouwen aan te spreken, maar ik durf gewoon niet. Als ik een mooi meisje zie dan voel ik een groot gevoel van angst bij het idee haar aan te spreken. Ik weet ook nooit wat ik tegen ze zou kunnen zeggen. Ik lees heel wat op internet over zelfvertrouwen en versiertechnieken, maar ik krijg niets daarvan omgezet in de praktijk. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan aanpakken? Als je wat meer wilt weten om mijn vraag te kunnen beantwoorden, vraag gerust :) thx
De rest had ook wel vetgedrukt kunnen worden, heb ik maar laten zitten.

Heb de rest van je topic niet gelezen, maar toen ik dit las
quote:
Hoe beter worden met vrouwen
bedacht ik gelijk die ene grote tip die mij uiteindelijk over de streep heeft getrokken.

Namelijk de wetenschap dat vrouwen ook maar mensen zijn, ook al zijn ze nog zo knap, ook al zijn ze nog zo aantrekkelijk, ook al vind je ze nog zo geil, dit alles is ergens helemaal niet relevant, want uiteindelijk zijn het ook maar mensen (wel vaak hele leuke, maar wees blij daarmee :P ).

Zo ben ik ze toen gaan benaderen en die gedachte heeft me in die twijfelmomenten steeds weer met beide voeten op de aarde gezet. Ik heb hier ook mee geoefend (was hier ook gewoon eerlijk in (dus proberen niet teveel te overdrijven, vaak is het punt subtiel gebracht al duidelijk genoeg)).

Tegenwoordig vind ik het leuk om met vrouwen te praten en als ik dan toch weer eens een vrouw toch wel leuk vind, dan weet en besef ik dat dit iets fysieks is en niet echt met logica te maken heeft (tenzij je biologisch gaat denken aan voortplanting en zulke shit, maar dat is ook maar biologisch (en natuurlijk)).

Maar onder de streep zijn het mensen net zoals jij en ik en verdienen ze naar mijn idee het ook om op een normale manier behandeld te worden. Zo doe ik het op het moment en dit is tot nu toe mijn meest bevredigende methode (al is ie niet perfect, maar de verbetering is nu al gigantisch).

Succes ts :).
pi_162065363
Het helpt al heel erg veel als je een relatie/seks niet als doel stelt. Gewoon een praatje zou je doel moeten zijn en dan maakt dat uiterlijk ook niet zoveel uit.

Mannen die op mij afkomen waarvan ik in het benaderen al zie dat ze uit zijn op seks/relatie wijs ik vaak gelijk af. Iemand die gewoon een praatje begint krijgt in het ieder geval beleefd antwoord en vaak komt daar ook een gezellig praatje uit voort.
Ik weet niet wat dat precies is... zo'n man die duidelijk wat van me wil voelt gewoon.. eng, gedwongen, ongemakkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')