Dat weet je van tevoren niet of een meid lief en/of aardig is. Spreek gewoon vrouwen aan. Dat is de enige oplossing om er aan te wennen. Je zult het gewoon moeten doen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Verlaag je drempel. Spreek niet alleen mooie meisjes aan. Spreek lieve meisjes aan. Aardige meisjes. Meisjes die niet gewend zijn dat ze door alle mannen begeerd worden. Daar heb je veel meer aan.
dan vraag je of ze lief zijnquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:59 schreef tom5544 het volgende:
Ik weet dat alleen ik dit zelf kan oplossen door actie te ondernemen. Ik ben onlangs een paar keer uitgeweest met een nieuwe maat van mij en hij probeert mij ook regelmatig te overtuigen van het gewoon doen. Het idee is gewoon vreemd voor mij om iemand aanspreken die ik niet ken. Ook omdat ik ander jongens het nooit zie doen, die blijven gewoon bij hun groepje precies en drinken wat, kan ook zijn dat dat alleen maar zo lijkt, dat weet ik niet. Ik heb eigenlijk geen idee welke meisjes lief zijn, ze lijken mij allemaal niet echt gemakkelijk :p Een ander vraag waar ik mee zit in welke omstandigheden je meisjes kan aanspreken. Bij het uitgaan zouden mensen dat het minst raar vinden misschien, maar ik heb ook wel eens dat ik een mooi meisje gewoon op straat, in het station, in een winkel whatever zie, maar ik weet niet of daar aanspreken een goed idee is
Daar vreesde ik dus al voor ..quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:22 schreef TheInnocent het volgende:
Meeste relaties werken als vrouw en man qua aantrekkelijkheidsniveau ongeveer gelijk zijn. Dus let ook op je doelgroep.
kom je hier vaker?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoi mooie schoenen, neuken?
anders zit ie met "ja goed" en WAT DAN
hij kan toch ook op een datingsite ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:13 schreef Klokov het volgende:
Als je geen vrouwen wil aanspreken dan blijf je toch lekker alleen, slotje graag.
Je hebt een opmerking maken, en aanspreken natuurlijk. Aanspreken zie ik meer als een gesprek starten, en een gesprek starten doe je toch niet zo snel. Veel mensen zijn daar ook niet van gediend.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
Spreek iedereen aan. Maak geen onderscheid. Nou ja, niet continu, maar wanneer het uitkomt. In de rij bij de winkel als je beide hetzelfde slome kassagedrag observeert, een vrolijke blik bij de bushalte of dat oude mannetje in de trein. Focus niet op 'meisjes'of zelfs daar weer een subset van, maar word in het algemeen wat makkelijker 'in het wild', zeg maar.
Ja, nee, ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
kom je hier vaker?
wil je wat drinken?
ben je hier al lang?
Tja...Wat is de grootste afknapper voor vrouwen? Mannen met dit soort zelfmedelijden. Het enige dat je hoeft te doen is eens beginnen met een meisje aan te spreken. Wijst ze je af? Geen probleem. De volgende keer heb je meer geluk. Sociale skills kun je trainen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb precies het zelfde probleem , ben alleen een Nederlander en geen Belg, maar ik had zo de tekst geschreven kunnen hebben, ben midden 20 en als ik een meisje wilt aanspreken, dan komt er zo'n angst door mij heen, dat ik van te voren weet dat het gesprek gaar gaat verlopen, dus begin er nooit aan.
Maar wil ook heel erg graag een vriendin, woonde ik maar in Pakistan ofzo dan werd ik gewoon uitgehuwelijkt
Die eindeloze zoektocht naar ''een meisje die me wilt'' maakt mij zeer onzeker. Het idee dat niemand je wilt maakt je gewoon kapot van binnen
Precies dit, ik had dit probleem ook altijd, maar je moet gewoon voor jezelf die "schijt er aan" knop omzetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:12 schreef Zure het volgende:
[..]
.
Werk aan je zelfvertrouwen. Als jij niet eens tevreden bent met jezelf hoe kan je dan verwachten dat een vrouw wel tevreden met jou is?
Mmm, mannen die veel vrouwen krijgen hebben misschien een goed uiterlijk of zijn zeer sociaal waarop de kans op afwijzing sowieso minder wordt. Als je een benedengemiddeld uiterlijk en sociale vaardigheden hebt kun je wel 100 vrouwen aanspreken, maar ook 100 keer afgewezen worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:12 schreef Zure het volgende:
[..]
Tja...Wat is de grootste afknapper voor vrouwen? Mannen met dit soort zelfmedelijden. Het enige dat je hoeft te doen is eens beginnen met een meisje aan te spreken. Wijst ze je af? Geen probleem. De volgende keer heb je meer geluk. Sociale skills kun je trainen.
Weet je wat het verschil is tussen mannen die veel vrouwen krijgen en mannen die geen vrouwen krijgen? Mannen die veel vrouwen krijgen worden veel meer afgewezen dan mannen die geen vrouwen krijgen. Maar die mannen halen de schouders op en gaan verder naar de volgende.
Werk aan je zelfvertrouwen. Als jij niet eens tevreden bent met jezelf hoe kan je dan verwachten dat een vrouw wel tevreden met jou is?
eh... ik weet niet hoor... maar doorvragen? Gesprekje aanknopen? Gokje hoor. Ik roep maar wat natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoi mooie schoenen, neuken?
anders zit ie met "ja goed" en WAT DAN
als ze alleen met ja, nee, ja antwoordt heb je niks aan het meisje en kun je beter naar de andere stappen. Tenminste, als je relatiemateriaal zoekt.quote:
roep dat dan naar ts, want hij weet het nietquote:Op zondag 8 mei 2016 14:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eh... ik weet niet hoor... maar doorvragen? Gesprekje aanknopen? Gokje hoor. Ik roep maar wat natuurlijk.
[..]
als ze alleen met ja, nee, ja antwoordt heb je niks aan het meisje en kun je beter naar de andere stappen. Tenminste, als je relatiemateriaal zoekt.
Als je niet-relatiemateriaal zoekt dan moet ze ja,ja,ja zeggen?:Dquote:Op zondag 8 mei 2016 14:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eh... ik weet niet hoor... maar doorvragen? Gesprekje aanknopen? Gokje hoor. Ik roep maar wat natuurlijk.
[..]
als ze alleen met ja, nee, ja antwoordt heb je niks aan het meisje en kun je beter naar de andere stappen. Tenminste, als je relatiemateriaal zoekt.
Ik denk dat het ook met mijn autisme te maken heeft..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:12 schreef Zure het volgende:
[..]
Tja...Wat is de grootste afknapper voor vrouwen? Mannen met dit soort zelfmedelijden. Het enige dat je hoeft te doen is eens beginnen met een meisje aan te spreken. Wijst ze je af? Geen probleem. De volgende keer heb je meer geluk. Sociale skills kun je trainen.
Weet je wat het verschil is tussen mannen die veel vrouwen krijgen en mannen die geen vrouwen krijgen? Mannen die veel vrouwen krijgen worden veel meer afgewezen dan mannen die geen vrouwen krijgen. Maar die mannen halen de schouders op en gaan verder naar de volgende.
Dat probleem heb ik ook. heb gewoon niets te vertellenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:24 schreef Geerd het volgende:
Ik spreek nooit vrouwen aan, ik weet niet hoe het moet heb ook niks te vertellen(geen leven)
Zou het ook niet echt durven, ook geen zin om erover heen te zetten.
Allemaal bewuste keuze en bevalt prima lekker je eigen ding doen en niet constant bezig zijn met die vrouwkes
![]()
Je hebt er moeite mee om vanuit een ander te denken?quote:Op maandag 9 mei 2016 00:07 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook met mijn autisme te maken heeft..
Maja eigenschuld en keuze, doe verder ook niks. Geen sport hobby's.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:11 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. heb gewoon niets te vertellen![]()
Collega's hele standaard praatjes ''Lekker weer he'' daar kom je ook niet verder mee haha
Ik heb zo'n gevoel dat jij heel erg geforceerd zoekt naar een meisje en dat is je grootste valkuil, samen met je onzekerheid. Het uitgaan doe je niet omdat je het leuk vindt, maar om een meisje te zoeken. Daar ga je sowieso geen leuke avonden mee beleven. Ga dingen doen waarbij je om moet gaan met vrouwen, zoals sportcursussen volgen (en dan niet voetbal) oid. Dan gaat contact maken een stuk natuurlijker en minder geforceerd. Misschien krijg je daar meer succes mee.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:07 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Uit geweest afgelopen zaterdagavond, een meisje had een cowboy hoed op m'n hoofd gezet, en keek me heel lief aan, ik deed die hoed af, gaf hem terug ze vroeg ''Vind je hem niet mooi? '' ik zei niets en liep snel weg...
Ik trilde van de zenuwen, helemaal ontregeld, en pas later komt het besef dat ze mij misschien leuk vond of een praatje wou maken, zelfde als zondagmiddag, ik zit lekker in het park, en er komt een blonde meid naar mij toe samen met een vriendin of ik een vuurtje heb, ik krijg zo'n ontzettende angst door mij heen op dat moment, en als ik dit soort kleine dingen al moeilijk vind, dan is een normaal praatje voor mij haast onmogelijk.
Ik baal er zo verschrikkelijk van dat ik zo in elkaar zit, ik zie op youtube filmpjes van versiercoaches die het keer op keer flikken, ik wil zo verschrikkelijk graag een vriendin, droom er van, word met die gedachte wakker, en kijk continu jaloers om mij heen naar stelletjes, en voel mij dan intens verdrietig tot huilen aan toe, dat ik in mijn leven zo'n moment nog nooit heb meegemaakt.
Ook onbekende mannen aanspreken (gewoon vriendschappelijk) doe ik nooit omdat ik onzeker ben, weet dat ik hieraan moet werken, maar weet niet hoe en waar.
Ook met alcohol komt die angst net zo hard naar boven, ben ook gemiddeld gezien niet knap, en heb een wajong met een paar uur werk in de week, en woon nog thuis, ben ook bang dat hier de meisjes op afknappen.
Als ik nu een 25 jarige knappe jongen was geweest, met een eigen huis, en een goede job, zonder autisme, dan was de situatie misschien heel anders
Nu zit ik nog in de leeftijd dat de dames nog in bloei en mooi zijn, (mannen hebben vaak een 2 tot 4 jaar jongere vriendin). het moet nu eigenlijk gebeuren
Als een meisje daad werkelijk geïnteresseerd is (zelfs bij niet) Al zij dat ook wel terug vragenquote:Op zondag 8 mei 2016 14:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
[..]
Dit aankaarten bij je psych en samen op zoek naar een geschikte behandeling, want dit is wel extreem.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:07 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Uit geweest afgelopen zaterdagavond, een meisje had een cowboy hoed op m'n hoofd gezet, en keek me heel lief aan, ik deed die hoed af, gaf hem terug ze vroeg ''Vind je hem niet mooi? '' ik zei niets en liep snel weg...
Ik trilde van de zenuwen, helemaal ontregeld, en pas later komt het besef dat ze mij misschien leuk vond of een praatje wou maken, zelfde als zondagmiddag, ik zit lekker in het park, en er komt een blonde meid naar mij toe samen met een vriendin of ik een vuurtje heb, ik krijg zo'n ontzettende angst door mij heen op dat moment, en als ik dit soort kleine dingen al moeilijk vind, dan is een normaal praatje voor mij haast onmogelijk.
SoVa-training.quote:Ik baal er zo verschrikkelijk van dat ik zo in elkaar zit, ik zie op youtube filmpjes van versiercoaches die het keer op keer flikken, ik wil zo verschrikkelijk graag een vriendin, droom er van, word met die gedachte wakker, en kijk continu jaloers om mij heen naar stelletjes, en voel mij dan intens verdrietig tot huilen aan toe, dat ik in mijn leven zo'n moment nog nooit heb meegemaakt.
Ook onbekende mannen aanspreken (gewoon vriendschappelijk) doe ik nooit omdat ik onzeker ben, weet dat ik hieraan moet werken, maar weet niet hoe en waar.
Niets moet, heel veel kan. Als iemand jou leuk vind, dan is werk en thuiswonen bijzaak. Laat al die denkbeelden die je hebt over de wereld vallen, want je neemt de wereld verkeerd waar door je ASS.quote:Ook met alcohol komt die angst net zo hard naar boven, ben ook gemiddeld gezien niet knap, en heb een wajong met een paar uur werk in de week, en woon nog thuis, ben ook bang dat hier de meisjes op afknappen.
Als ik nu een 25 jarige knappe jongen was geweest, met een eigen huis, en een goede job, zonder autisme, dan was de situatie misschien heel anders
Nu zit ik nog in de leeftijd dat de dames nog in bloei en mooi zijn, (mannen hebben vaak een 2 tot 4 jaar jongere vriendin). het moet nu eigenlijk gebeuren
nee ik bedoel meer dat als ze alleen maar kortaf kan antwoorden, dan heb je er imo niet veel aan.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:15 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
[..]
Als je niet-relatiemateriaal zoekt dan moet ze ja,ja,ja zeggen?:D
knap genoeg voor internetdaten?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb precies het zelfde probleem , ben alleen een Nederlander en geen Belg, maar ik had zo de tekst geschreven kunnen hebben, ben midden 20 en als ik een meisje wilt aanspreken, dan komt er zo'n angst door mij heen, dat ik van te voren weet dat het gesprek gaar gaat verlopen, dus begin er nooit aan.
Maar wil ook heel erg graag een vriendin, woonde ik maar in Pakistan ofzo dan werd ik gewoon uitgehuwelijkt
Die eindeloze zoektocht naar ''een meisje die me wilt'' maakt mij zeer onzeker. Het idee dat niemand je wilt maakt je gewoon kapot van binnen
Ik sta op badoo, knuz, en lexa, en op alle sites heb ik een redelijk uitgebreid profiel, met ongeveer 5 recente foto's, met een mooie tekst.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:15 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
knap genoeg voor internetdaten?
Dat proberen, want daar hoef je niemand in rl aan te spreken. Dan kun je in ieder geval oefenen met het praten met meiden. Ben ook niet bang voor stiltes, want meiden praten zelf vaak veel. Dus gewoon zeer geïnteresseerd zijn in de ander en doorvragen.
Dat probleem heb ik ook wel eens, dan ga ik uit in Index, dat is een discotheek in Duitsland vlak bij de grens, en dan weet je ook nooit of ze wel Nederlands kunnen, en inderdaad die Duitse vrouwen lijken soms wel nog mooier, en nog uitbundigerquote:Op maandag 9 mei 2016 07:35 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat jij heel erg geforceerd zoekt naar een meisje en dat is je grootste valkuil, samen met je onzekerheid. Het uitgaan doe je niet omdat je het leuk vindt, maar om een meisje te zoeken. Daar ga je sowieso geen leuke avonden mee beleven. Ga dingen doen waarbij je om moet gaan met vrouwen, zoals sportcursussen volgen (en dan niet voetbal) oid. Dan gaat contact maken een stuk natuurlijker en minder geforceerd. Misschien krijg je daar meer succes mee.
Was afgelopen weekeinde in een Duitse stad. Heb daar een hoop mooie meiden gezien, maar ik ga ze niet aanspreken, want ik weet niet of ze Nederlands zijn en in het buitenland is het sowieso lastiger dan in eigen omgeving. Maar goed, ik zou nog wel een aantal jaar single blijven.
Je probleem lijkt me eerder een sociale fobie dan ASS, al kan het wel met elkaar te maken hebben. Zoek daar alsjeblieft hulp voor, want bang zijn voor interactie met andere mensen is zo vreselijk zonde en onnodig.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:07 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik baal er zo verschrikkelijk van dat ik zo in elkaar zit, ik zie op youtube filmpjes van versiercoaches die het keer op keer flikken, ik wil zo verschrikkelijk graag een vriendin, droom er van, word met die gedachte wakker, en kijk continu jaloers om mij heen naar stelletjes, en voel mij dan intens verdrietig tot huilen aan toe, dat ik in mijn leven zo'n moment nog nooit heb meegemaakt.
Ook met alcohol komt die angst net zo hard naar boven, ben ook gemiddeld gezien niet knap, en heb een wajong met een paar uur werk in de week, en woon nog thuis, ben ook bang dat hier de meisjes op afknappen.
Begin eens eerst met het stoppen met actief zoeken naar een vriendin. En dan heb ik het vooral over het uitgaan, zorg eerst eens dat je het leuk hebt zonder een vriendin en zonder dat je geforceerd vrouwen wil aanspreken en er later van baalt.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:54 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
het blijkt een hele moeilijke opgaven te zijn een vriendin vinden tegenwoordig voor heel veel mannen!
niveau maakt ook niet altijd uit. Je typt niet als een volslagen idioot ofzo, dus zal het in rl ook wel meevallen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:54 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik sta op badoo, knuz, en lexa, en op alle sites heb ik een redelijk uitgebreid profiel, met ongeveer 5 recente foto's, met een mooie tekst.
Als ik een bericht stuur naar een meisje maak ik er ook wat origineels van dus niet ''Hoi hoi mooie dame, alles goed? ''![]()
Maar ik krijg serieus waar 1 keer in de 2 maanden een berichtje terug, en dit terwijl ik toch wel 5 vrouwen per dag aanspreek... En als ik wat terug krijg, is het vaak heel kort, en komt er nooit meer een vervolg mail.
Er zijn gewoon zoveel mannen opzoek, dat vrouwen overspoeld worden met berichten, dat snap ik ook best goed, het is heel jammer, want op internet kan je wel zoeken wie een beetje bij je past.
Stel je voor dat ik iemand zou aanspreken in een discotheek, dan weet je nooit of ze niet te hoog opgeleid bijvoorbeeld is, ik als wajonger met mbo niveau 1 kan moeilijk met een meid van universiteitsniveau aanpappen... Maar ja dan moet er op internet wel iemand reageren op die sites wil het slagen.
M'n enige troost is dat er heel erg veel mannen opzoek zijn, waar het ook allemaal niet bij lukt, het blijkt een hele moeilijke opgaven te zijn een vriendin vinden tegenwoordig voor heel veel mannen!
Vind ik mooi gezegd.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Verlaag je drempel. Spreek niet alleen mooie meisjes aan. Spreek lieve meisjes aan. Aardige meisjes. Meisjes die niet gewend zijn dat ze door alle mannen begeerd worden. Daar heb je veel meer aan.
De rest had ook wel vetgedrukt kunnen worden, heb ik maar laten zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:37 schreef tom5544 het volgende:
Ik wil hier al lange tijd verandering in brengen en beter worden met vrouwen, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik heb een tijdje datingsites geprobeerd, maar dat zei me niet zoveel. De laatste tijd probeer ik bij het uitgaan en daarbuiten vrouwen aan te spreken, maar ik durf gewoon niet. Als ik een mooi meisje zie dan voel ik een groot gevoel van angst bij het idee haar aan te spreken. Ik weet ook nooit wat ik tegen ze zou kunnen zeggen. Ik lees heel wat op internet over zelfvertrouwen en versiertechnieken, maar ik krijg niets daarvan omgezet in de praktijk. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan aanpakken? Als je wat meer wilt weten om mijn vraag te kunnen beantwoorden, vraag gerustthx
bedacht ik gelijk die ene grote tip die mij uiteindelijk over de streep heeft getrokken.quote:Hoe beter worden met vrouwen
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:36 schreef Ouder1 het volgende:
Het helpt al heel erg veel als je een relatie/seks niet als doel stelt. Gewoon een praatje zou je doel moeten zijn en dan maakt dat uiterlijk ook niet zoveel uit.
Mannen die op mij afkomen waarvan ik in het benaderen al zie dat ze uit zijn op seks/relatie wijs ik vaak gelijk af. Iemand die gewoon een praatje begint krijgt in het ieder geval beleefd antwoord en vaak komt daar ook een gezellig praatje uit voort.
Ik weet niet wat dat precies is... zo'n man die duidelijk wat van me wil voelt gewoon.. eng, gedwongen, ongemakkelijk.
Ik ben zelf wel geen vrouw.quote:
Goh, wat kan ik je als advies geven. Ik ben geen grote versierder.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:37 schreef tom5544 het volgende:
Hallo allemaal, ik ben Tom, ik ben 24 en woon in België. Ik ben erg onzeker over mijzelf. Ik heb nog maar één relatie gehad met een meisje, maar dat is ondertussen ook zo'n 8 jaar geleden. Ik wil hier al lange tijd verandering in brengen en beter worden met vrouwen, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik heb een tijdje datingsites geprobeerd, maar dat zei me niet zoveel. De laatste tijd probeer ik bij het uitgaan en daarbuiten vrouwen aan te spreken, maar ik durf gewoon niet. Als ik een mooi meisje zie dan voel ik een groot gevoel van angst bij het idee haar aan te spreken. Ik weet ook nooit wat ik tegen ze zou kunnen zeggen. Ik lees heel wat op internet over zelfvertrouwen en versiertechnieken, maar ik krijg niets daarvan omgezet in de praktijk. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan aanpakken? Als je wat meer wilt weten om mijn vraag te kunnen beantwoorden, vraag gerustthx
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:36 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
De mannen hoor ik dan weer denken (en vrezen), zie dat je hiermee niet in de FriendZone belandt...
Akkoord.quote:
Tja....quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:07 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Akkoord.
Je kan niet in naam van anderen spreken.
Echter is het wel een veelal geuite vrees hier. Moet je de berichten op FOK erover maar eens nalezen (mocht dit je interesseren).
Zie dat je niet in de friendzone beland. Want dat is blijkbaar een zone (zonder seks en dus nog kans op een relatie, gezien seks veelal in dat pakket zit, je blijft dan een soort psycho "buddy" en vriend, want de vrouwen zeker niet erg vinden) en geraakt daar dan niet gemakkelijk meer uit. Zegt men hé... Ik heb dit allemaal van horen zeggen.
Over "the zone"
Maar als het je sowieso niet om de seks te doen is, dan is er dus toch gewoon geen probleem, maar wel een hele leuke vriendschap?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:07 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Akkoord.
Je kan niet in naam van anderen spreken.
Echter is het wel een veelal geuite vrees hier. Moet je de berichten op FOK erover maar eens nalezen (mocht dit je interesseren).
Zie dat je niet in de friendzone beland. Want dat is blijkbaar een zone (zonder seks en dus nog kans op een relatie, gezien seks veelal in dat pakket zit, je blijft dan een soort psycho "buddy" en vriend, want de vrouwen zeker niet erg vinden) en geraakt daar dan niet gemakkelijk meer uit. Zegt men hé... Ik heb dit allemaal van horen zeggen.
Over "the zone"
Allemaal mee akkoord.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als het je sowieso niet om de seks te doen is, dan is er dus toch gewoon geen probleem, maar wel een hele leuke vriendschap?
En ts heeft aangegeven beter met vrouwen om te willen gaan, dus misschien is het voor ts helemaal geen gek idee om zich lekker een paar keer te laten friendszonen zodat ie ervaring kan opdoen.
En ten slotte kunnen vrouwen het vaak wel ruiken wanneer het een man te doen is om contact waarvan seks een absolute voorwaarde is.
Dat. Dan ben je met een vriendengroep uit, verlaat je even je groep om naar de wc te gaan of een drankje te halen en dan loopt er direct (alsof 'ie in de startblokken stond te wachten tot jij even niet bij je vrienden stond) zo'n kerel zeer doelbewust recht op je af, vaak al behoorlijk aangeschoten, en stamelt een "hee.. kom je hier vaker" terwijl zijn handen van de zenuwen zo trillen dat het bier over zijn broek gutst...quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ten slotte kunnen vrouwen het vaak wel ruiken wanneer het een man te doen is om contact waarvan seks een absolute voorwaarde is.
Ook helemaal mee akkoord.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef Ouder1 het volgende:
Tja....
Dan ga je er dus toch weer vanuit dat de vrouw benaderd wordt met de intentie haar het bed in te krijgen. Oftewel; Je ziet een 'slachtoffer voor je lusten', die ga je benaderen, of door een geheel vrijblijvend praatje aan te knopen of door versiertrucs toe te passen.
Dat vrijblijvende praatje heeft echter nog steeds seks als doel en veel vrouwen hebben daar voelsprieten voor.
Waarom de boel niet omdraaien? Je ziet iemand m/v die benaderbaar lijkt (in de zin van; niet druk in gesprek met een ander of duidelijk zichzelf afzonderend of met iets anders druk bezig) en je begint, gewoon puur voor de gezelligheid een praatje. Het is niet uitgesloten dat dat nu eens een vrouw is en dat er een klik blijkt te zijn... dan kan je altijd nog op de versiertoer, toch?
Ik denk dat mannen, ook de mannen die niet gezegend zijn met een super aantrekkelijk uiterlijk, die met die basisinstelling uitgaan (uitgaan voor de gezelligheid, met mensen kletsen, contact maken, plezier hebben) veel vaker met een vrouw thuis komen dan mannen die 'op jacht' zijn.
Dit vind ik een moeilijker iets om over te oordelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef Ouder1 het volgende:
In de 'friend-zone' kom je pas wanneer je je steeds afwachtend en passief tegenover dezelfde vrouw opstelt. Echt niet als je de eerste keer dat je haar ontmoet niet gelijk laat merken dat je ook op seksueel/relationeel vlak interesse in haar hebt. En al helemaal niet als je dat niet in het eerste half uur laat merken.
Als je intiem bent met een vrouw, kan je juist heel veel dingen van en over haar leren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:03 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Allemaal mee akkoord.
Nee, zo een friendzone is niet erg. Persoonlijk vind ik dit een veel betere zone. Als je een vrouw echt als persoon (en mens) wilt leren kennen. Wat leer jij bij over een vrouw door met haar te seksen ? Niet veel.
Ja, ik ben een vrouw. 45, dus geen jong ding meer maar ben wel jong geweest en op latere leeftijd ook periodes single geweest (en uitgegaan).quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:11 schreef JustTalkLove het volgende:
Ik veronderstel dat jij een vrouw bent ? (gezien de inhoud van je reactie)
Is dat zo? Een vrouw vrijt met de man van wie ze houdt en een man houdt van de vrouw met wie hij vrijt. Klopt doorgaans als een bus dus liefde en seks hebben wel degelijk een verband.quote:Misschien klinkt dit stom. Maar als je een vrouw als persoon (subject) leert kennen, neemt mijn interesse in seks met die persoon af. Liefde is geen seks. Liefde is alles behalve seks.
Dan praat je denk ik puur over lust. En ja, ook een vrouw kent pure lust al wordt dat ook in onze cultuur onderdrukt. Imho is er niets mis met een ONS met seks om de seks als je single bent. Zolang beiden daar maar hetzelfde in staan en respect hebben voor elkaar.quote:Omgekeerd. Als je een vrouw (als persoon) nog niet goed kent. Er nauwelijks van iets 'te kennen' sprake is, kan de lust en seks veel heviger (intenser) zijn. Je benadert elkaar dan meer als een OBJECT (van verlangen).
Nee.quote:Die combinatie seks en liefde, ik vat dat niet.
Misschien iets mannelijks ?
Voor veel vrouwen is dat niet zo. Voor hen (de meeste) kan er enkel maar sprake zijn van seks (OBJECT van verlangen) als er ook voldoende liefde (SUBJECT gevoelsmatige verbinding) is.
Begrijp je ?
Dat gedoe met die Friendzone komt voort uit mannen die afwachtend, passief zijn, die zich als vriend opstellen, lange tijd, soms jaren, in de hoop dat zij ooit de stap zal zetten naar meer. Ze zijn als het ware verslaafd aan het object van hun aanbidding, doen alles voor haar, zijn er altijd voor haar, praten met haar als een vriendin... Maar niet omdat ze bevriend zijn maar omdat ze hopen, blijven hopen, op meer dan vriendschap.quote:Terwijl voor mezelf, blijven het twee verschillende dingen. Ik zie totaal geen verband in of met elkaar. Seks is van het lichaam. Liefde van de geest. Seks is meer dierlijk. Liefde is menselijk. Seks is dwingender (verlangend, soms onrustig). Liefde is afwachtend (rustig, niet eisend).
In alles (en ik kan zo nog een tijdje doorgaan) waar ik liefde vs seks zet, vormen ze elkaars tegenpool. Seks is onrust, liefde is rust. Seks is de spanning (avontuur) van het onbekende. Liefde is de rust (het vertrouwde) van het gekende.
En ga zo maar door...
Dus heel dat gedoe met die "FriendZone" ik vat dat niet.
(maar begrijp best wel wat ermee wordt bedoeld en hoe veel mannen daar tegenaan kijken)
Ja, en ik denk dat het probleem nog wat dieper zit (in die richting).quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:24 schreef Ouder1 het volgende:
Ze heeft nooit signalen opgevangen dat hij meer wil dan een vriendschap want die heeft hij nooit uitgezonden.
Dat verband geef je er zelf aan. (niet erg hoor, velen doen, dat).quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:24 schreef Ouder1 het volgende:
Is dat zo? Een vrouw vrijt met de man van wie ze houdt en een man houdt van de vrouw met wie hij vrijt. Klopt doorgaans als een bus dus liefde en seks hebben wel degelijk een verband.
Mmmm.. sommige mannen zijn daar ook gewoon wel heel erg passief in. Ik heb een aantal malen een man in de Friendzone gehad en had echt oprecht geen idee terwijl ik toch erg goed ben in het oppikken van subtiele signalen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:30 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat het probleem nog wat dieper zit (in die richting).
Misschien heeft de man die signalen niet zo sterk uitgezonden (dat wil echt niet zeggen, dat dergelijke verlangens er ook niet zijn). Het is niet omdat je die verlangens niet hebt opgepikt, dat ze daarom onbestaande zijn en waren.
Een mogelijks probleem (denk ik zelf) is dat sommige vrouwen op dat moment die man teveel geklasseerd (ingedeeld) hebben als een vriend. En als die vriend dan plots seksueel wordt, verschieten ze daar van. Dat kan niet ! Dat mag niet.
Is dit iemand zijn fout ? Nee, meer het vastroesten (of lopen) van bepaalde 'energie' patronen. Daarom is die "friendzone" zo hekel. Als je je die boot (je kans) mist, is het over en uit. Je zit dan in "Die Zone" en geraakt daar niet zo gemakkelijk meer uit.
Geef het beestje een andere naam: Verliefdheid gaat over in houden van.quote:
Mmm... de mannen die bij mij in de Friendzone zaten waren mannen die me nooit in bed zouden hebben gekregen, nog niet met de beste versiertrucs. Het gaat er dus niet om dat ik geen seks wil met iemand die in mijn Friendzone zit, ik wil geen seks met die persoon. Voel er geen lust voor, geen seksuele aantrekkingskracht. Hadden zij dat bij de eerste ontmoeting geprobeerd dan had ik ze dus meteen afgepoeierd.quote:Een mogelijks probleem (denk ik zelf) is dat sommige vrouwen op dat moment die man teveel geklasseerd (ingedeeld) hebben als een vriend. En als die vriend dan plots seksueel wordt, verschieten ze daar van. Dat kan niet ! Dat mag niet.
Is dit iemand zijn fout ? Nee, meer het vastroesten (of lopen) van bepaalde 'energie' patronen. Daarom is die "friendzone" zo heikel. Als je die boot (je kans) mist, is het over en uit. Je zit dan in "Die Zone" en geraakt er niet (tot helemaal niet meer) zo gemakkelijk uit.
Mooi verhaal. En mooi en goed geschreven ook. Waarvoor dank. Een pluim op je hoed. Dat maakt een forum leuk. Zulke verhalen van mensen te kunnen en mogen lezen hier. Te delen.quote:
Ken je de film: When Harry Met Sally ? Daarin wordt net hetzelfde beweerd. Vriendschap tussen een heteroseksuele man en heteroseksuele vrouw is niet mogelijk. Waarom ? De seks kan altijd tussen de proppen komen. Plots tevoorschijn piepen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:42 schreef Ouder1 het volgende:
Het heeft mij doen beseffen dat een echte vriendschap met een man niet mogelijk is; één van beiden wil altijd diep in het hart meer.
Ok. Maar over 'verliefdheid' kan ik niets goed zeggen. Dat is inderdaad een obsessie. Maar geen gezonde. Voor mij is "verliefdheid" een ziekte van je psychisch gestel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:56 schreef Ouder1 het volgende:
Geef het beestje een andere naam: Verliefdheid gaat over in houden van.
Bij verliefdheid hoort aantrekkingskracht, steeds aan de ander moeten denken, steeds bij de ander willen zijn, een soort gezonde obsessie. En lust, fysiek verlangen, seks.
Het voelen van seksuele aantrekkingskracht voor iemand (die lust) is dan ook meer een OBJECTIEF gegeven, dan een gegeven van SUBJECTIEVE aard.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:56 schreef Ouder1 het volgende:
De mannen die bij mij in de Friendzone zaten waren mannen die me nooit in bed zouden hebben gekregen, nog niet met de beste versiertrucs. Het gaat er dus niet om dat ik geen seks wil met iemand die in mijn Friendzone zit, ik wil geen seks met die persoon. Voel er geen lust voor, geen seksuele aantrekkingskracht. Hadden zij dat bij de eerste ontmoeting geprobeerd dan had ik ze dus meteen afgepoeierd.
Ik weet niet of ik dit nog duidelijker kan verwoorden (dan ik tot nu toe al gedaan heb).quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:56 schreef Ouder1 het volgende:
Je hele verhaal over energiepatronen snap ik niet.
Aiquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:26 schreef vera166 het volgende:
Spreek ons gewoon eens aan. We steken je niet meteen neer
Ik heb wel paar vriendinnen waar ik al lange tijd mee bevriend ben, dus het is wel degelijk mogelijk. Misschien is het verschil dat ik altijd wel een vriendin heb of op andere manieren seks heb. Misschien hadden jouw mannelijke 'vrienden' dat niet en is dat het verschil.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En zo nog een aantal. Het heeft mij doen beseffen dat een echte vriendschap met een man niet mogelijk is; één van beiden wil altijd diep in het hart meer.
Wat ze met elkaar overeen hadden was dat het allemaal om jarenlange 'vriendschappen' ging, niet om een paar keer met elkaar optrekken.
Dit is meer wishful thinking vanuit de vrouw misschien dan dat het daadwerkelijk gebaseerd is op de werkelijkheid. Dit is verder puur gebaseerd op mijn eigen ervaringen hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef Ouder1 het volgende:
Ik denk dat mannen, ook de mannen die niet gezegend zijn met een super aantrekkelijk uiterlijk, die met die basisinstelling uitgaan (uitgaan voor de gezelligheid, met mensen kletsen, contact maken, plezier hebben) veel vaker met een vrouw thuis komen dan mannen die 'op jacht' zijn.
Je klinkt precies als mijn vriend, die denk er precies zo over. Hij vond het in het begin gewoon moeilijk om sexueel opgewonden te zijn, om van liefde naar sex te schakelen. Hij heeft het me uit proberen te leggen zoals jij doet. En nu kan ik me er ook wel in vinden maar voor mij was de grens niet zo duidelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:01 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Ok. Maar over 'verliefdheid' kan ik niets goed zeggen. Dat is inderdaad een obsessie. Maar geen gezonde. Voor mij is "verliefdheid" een ziekte van je psychisch gestel.Ik denk dat we beter het woord liefde blijven gebruiken. Bij het woord "verliefdheid" ga ik een heel andere pad op in mijn gedachten...
Ik ben niet voor verliefdheid. Wel voor liefde. En ja seks (dat mag/kan) soms ook.
Maar liefde is het belangrijkste.
[..]
Het voelen van seksuele aantrekkingskracht voor iemand (die lust) is dan ook meer een OBJECTIEF gegeven, dan een gegeven van SUBJECTIEVE aard.
Ik verduidelijk. Lust is meer drift en dat is (volgens je bv ook in de boeken van Paul Verhaeghe over drift en verlangen kan lezen) meer van OBJECTIEVE aard. Lust is een prikkel, gericht op een bepaald iets (object). Lust objectiveert. Lust subjectiveert niet. Lust is een (soort van) object van verlangen.
"Subjectivering" is wat liefde doet. Je leeft je in, bv in de gevoelswereld van de ander. In de ander zijn gedachten, zijn verhaal, etc.
"Objectivering" is bv geprikkeld worden door iets erotisch. Dit is moeilijk om te omschrijven. Maar bv in de porno. Een man geraakt opgewonden door het zien van een paar lekkere borsten. Die borsten zijn een beetje vlees (lekker stuk vlees met een tepel aan). Dat is object gericht denken en voelen. Door dat object (die lekkere borsten) te zien, geraakt de man opgewonden. Idem met ogen, een kontje or whatever.
Je pikt bepaalde informatie op (objecten) en die objecten prikkelen je. Je voelt lust. De ene man heeft die 'leuke/lekkere objecten'. De andere niet. Dat is voor ieder mens anders. Ik zelf vind grote borsten best opwindend. Andere mannen voelen daar niet zoveel bij. Hebben bv liever een klein kontje. Daarom ook windt de ene man/vrouw je meer op, dan de ander. Dat "geheim" ligt ergens diep in je genen verscholen. In jouw blauwdruk. Jouw 'object gerichte/gevoelige' natuur.
Waarom is de ene man bv homo en de ander hetero ? Dat is onze natuur. Onze natuur beslist wat ons prikkelt (lust opwekt) en wat niet. Maar het blijft objectivering. Lust is objectgericht.
Liefde is net het omgekeerde (als energie patroon omschreven). Liefde is subject gericht.
Zodoende kan ik dus bv op twee manieren naar je kijken:
1) LUST VOL (object gericht, heb je een lekker stel tieten, wat voor kleur ogen, kledij aan, etc)
2) LIEFDE VOL (wie ben je als mens, hoe voel je je, gaat alles goed met je, wie ben je, etc.)
Zodoende kan ik ook telkens één van beide TIJDELIJK uitschakelen ten "dienste" van de ander
1) Ik benader je liefdevol (als mens). Ik schakel mijn lust prikkels uit (negeer die)
2) Ik benader je lustvol (puur als object, genot). Ik schakel liefdevolle gedachten uit (nee, deze seks is geen binding tot een relatie, als ik je hoor kreunen, doe ik je geen pijn, maar is dat een uiting van genot). Ik word en gedraag me meer dierlijk (minder als 'liefdevol' mens). Dat is pure passie, lust en spel. Zoals je bv ook in films ziet (bv Damage met Jeremy Irons)
[..]
Ik weet niet of ik dit nog duidelijker kan verwoorden (dan ik tot nu toe al gedaan heb).
Ik schrijf vanuit mijn gevoel. Als jij iets anders aanvoelt, dan is dat jouw gevoel en waarheid.
Je kan niet in alles elkaar begrijpen. Daarvoor verschillen mensen soms teveel van elkaar.
Ieder mens is anders.
Zowel "liefde" als "lust" is (voor mij) een bepaalde vorm van 'energie'.
Maar wel twee totaal verschillende vormen van energie.
Beetje zoals "introvert" (dat meer naar binnen gericht is) en "extravert" (dat meer naar buiten gericht is). De ene mens is meer introvert, de ander extravert. Beide zijn ok. Maar ze zijn anders. En alvast niet aan elkaar gelijk.
Dus dan is t nooit goed? Onzeker knapt af. Te zeker maakt hem een klootzak?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:10 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat. Dan ben je met een vriendengroep uit, verlaat je even je groep om naar de wc te gaan of een drankje te halen en dan loopt er direct (alsof 'ie in de startblokken stond te wachten tot jij even niet bij je vrienden stond) zo'n kerel zeer doelbewust recht op je af, vaak al behoorlijk aangeschoten, en stamelt een "hee.. kom je hier vaker" terwijl zijn handen van de zenuwen zo trillen dat het bier over zijn broek gutst...![]()
Die is dan echt niet uit op een praatje.![]()
Wel sneu zulke figuren... maar ze geven me de creeps. Zelfverzekerde mannen die gelijk handtastelijk worden zijn emotioneel gezien makkelijker af te poeieren; dat zijn gewoon klootzakken.
Ja, en dan als antwoord krijgen, ja, nee, ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
kom je hier vaker?
wil je wat drinken?
ben je hier al lang?
Ja, de mooiste en leukste vrouwen. En oude oma´s. En kinderen. En ook veel homo´s.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Je kan altijd nog een klein fluffy hondje kopen, dat zijn vrouwen magneten.
--------------------------------------------quote:Op maandag 9 mei 2016 00:07 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie met elkaar moeten afspreken. Jullie lijken voor elkaar gemaakt!quote:Op maandag 23 mei 2016 06:27 schreef LeesFoknl het volgende:
JustTalkLove, je weet het allemaal zo mooit te vertellen enuit te leggen, maar toch .....
Ik raad jou (heel serieus!) aan op datingsites te gaan en je daar te presenteren als een zeer filosofisch ingesteld man die graag uren praat over ... euh ... filosofische zaken.
Denk dat er zeker vrouwen zijn die dat interessant vinden. En zoals jij hier schrijft, denk ik dat het doorsnee meisje gewoon geen interesse heeft in (iemand als) jou.
Meen dit als echt serieuze tip!
Ik ben dan ook geen doorsnee meisje want ik kan me er wel helemaal in vinden.quote:Op maandag 23 mei 2016 06:27 schreef LeesFoknl het volgende:
JustTalkLove, je weet het allemaal zo mooit te vertellen enuit te leggen, maar toch .....
Ik raad jou (heel serieus!) aan op datingsites te gaan en je daar te presenteren als een zeer filosofisch ingesteld man die graag uren praat over ... euh ... filosofische zaken.
Denk dat er zeker vrouwen zijn die dat interessant vinden. En zoals jij hier schrijft, denk ik dat het doorsnee meisje gewoon geen interesse heeft in (iemand als) jou.
Meen dit als echt serieuze tip!
Haha, leuke grap, maar JTL zoekt een vriendin, overigens, ik heb al jaren een partnerin (dus vrouw).quote:Op maandag 23 mei 2016 14:21 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie met elkaar moeten afspreken. Jullie lijken voor elkaar gemaakt!
Lol.quote:Op maandag 23 mei 2016 06:27 schreef LeesFoknl het volgende:
Kun je a.u.b. stoppen met me woorden (jouw onzin over mij) in de mond te leggen. Dank uquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:39 schreef LeesFoknl het volgende:
Haha, leuke grap, maar JTL zoekt een vriendin, overigens, ik heb al jaren een partnerin (dus vrouw).
Die ga ik ook proberenquote:Op maandag 23 mei 2016 05:33 schreef LeesFoknl het volgende:
Zelf neem ik altijd de kortste weg. Ik spreek meestal engels, en zeg dan: you have baby? Antwoord: No. Dan zeg ik: you want baby ......
Jij lacht jezelf uit ? De onzin die je verkoopt. Nou moequote:Op woensdag 25 mei 2016 14:25 schreef LeesFoknl het volgende:
Mijn reaktie daarop: Ik lees ook de woorden die staan "tussen de regels door".
![]()
Okquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik lach om mezelf, neem mijzelf niet zo serieus. Zie ook mijn onderschrift (onderaan hehe)
Laat je niet gek maken, maak jezelf niet gek, en neem jezelf niet al te serieus. En anderen al helemaal niet! Dat is mijn levensfilosofie.
Ja, duidelijk. Lol.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Maar om eerlijk te zijn, had mij inderdaad vergist en paar dingen door mekaar gehaald.![]()
breng snoepjes meequote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hmm ja en nee, de keren dat ik een vriendin had is dat eigenlijk begonnen met niet die gedachte.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit is meer wishful thinking vanuit de vrouw misschien dan dat het daadwerkelijk gebaseerd is op de werkelijkheid. Dit is verder puur gebaseerd op mijn eigen ervaringen hoor.
Hmm volgens mij heb je het over iets anders.quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hmm ja en nee, de keren dat ik een vriendin had is dat eigenlijk begonnen met niet die gedachte.
Dat was dan ook op het werk of op de uni. In de kroeg is het eigenlijk altijd miserie omdat je vaak hele oppervlakkige gesprekken krijgt terwijl je beiden aan het schreeuwen bent.
Als man zijnde heb ik echter ook die ervaringen. De keren dat het goed lukte waren de onverwachte momenten niet de jacht avonden. Die vind ik trouwens over het algemeen minder leuk.quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb je het over iets anders.
Ik reageerde op ouder1 die zei dat je beter lekker gezellig kan lopen doen.
Maar mijn ervaring is dus dat wanneer je 'op jacht gaat' en tig vrouwen benadert, er altijd wel één is die hapt.
Als je lekker op stap gaat om gezellig te doen heb je toch echt veel minder kans met één of ander vrouwtje naar huis te gaan. Dat is dus mijn ervaring. En nu zullen vrouwen wel liever dat 2e willen geloven, de mijn ervaring steunt dat niet.
Grappig dat het zo kan verschillen. Zie bij met name mijn vrienden die niets anders doen dan vrouwen aanspreken dat het eigenlijk altijd effectief is. Ben zelf ook meer iemand die vrouwen via via ontmoet, een praten geen danser in ieder geval.quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als man zijnde heb ik echter ook die ervaringen. De keren dat het goed lukte waren de onverwachte momenten niet de jacht avonden. Die vind ik trouwens over het algemeen minder leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |