Zal wel al lang geen man hebben gehad denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nou, nou, nou wat een bitch deze TS.
Dus dit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:03 schreef Grems het volgende:
Hoewel stop met zielig zijn prima advies is moeten we natuurlijk vooral niet doen alsof vrouwen stoer en zelfverzekerd zijn.
Haha mad x1937184quote:
Ik ben Susan Boyle's verloren tweelingquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:18 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik voel gewoon dat jij een schoonheid bent. klopt dat?
jammie!quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha mad x1937184
[..]
Ik ben Susan Boyle's verloren tweeling
Ik hoop oprecht dat je dit niet meentquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:18 schreef chroestjov het volgende:
Hier kan je ongemoeid stoer doen maar in het echte leven verlang je gewoon naar een man die je klappen geeft wanneer je dat even nodig hebt.
dat zal ik doen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soms ben ik een Jasmine, soms een Susan Boyle. Oordeel zelf.
Ik ben gewoon bang voor jouw soortquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha mad x1937184
[..]
Ik ben Susan Boyle's verloren tweeling
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je dit niet meent
En toch zal een https://nl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Eaban_Baran nimmer vrouwelijke aandacht tekort komen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je dit niet meent
Volgens mij zijn dit nou juist de reacties waar mannen onzeker van worden. Mijn broer klaagt dat de Nederlandse vrouwen te bijdehand zijn. Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd in r&p. Topics van onzekere mannetjes (zoals dit R&P / Hoe beter worden met vrouwen ) waarin zij in geuren en kleuren vertellen hoe onzeker zij wel niet zijn doordat vrouwen heksen zijn. Want tsjah als een man een vrouw aanspreekt dan moet zij binnen 10 minuten op zijn eenogige monster zitten want anders is zij een vieze dikke bitch waardoor hij onzeker wordt en een kluizenaarsleventje gaat leiden dankzij trauma. Nee, vrouwen willen gewoon praten met een zelfverzekerde man. Stop met zielig zijn. Nou gr gr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |