quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op Button na is het wel de beste coureur die GB op dit moment heeft
Is dat zo? Of weet iedereen dit omdat Verstappen in die andere zat? Over de Stewards werd immers hetzelfde gezegd.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dit komt helemaal goed hoor. Verstappen heeft een hele andere voorbereiding gehad dan Jos destijds.
Tevens waren die 2 Benneton's niet gelijk aan elkaar in '94; dat weet iedereen.
Sowieso interessant om te zien hij hij het tov Ricciardo doet.quote:En de eerste rijder wordt je niet vanzelf; dat moet je opeisen. Aan Max de opdracht om dat te doen. Bovendien zijn er ook nog altijd geruchten dat Ricardo naar die rooie vertrekt volgend jaar en dan is Max hoe dan ook eerste viool bij Red Bull
Hear hearquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:35 schreef Edensnator het volgende:
Max wordt de meest legendarische rijder ooit
Gisteravond begonnen de geruchten al heel sterk te worden, dus ik wist wel meteen waar het over gingquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:38 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Haha jij ook al... Keek net ff... Huh slaap ik nog?.. Wtf Max echt naar RBR!
Yeah.. Maar kater en onduidelijke sourcequote:Op donderdag 5 mei 2016 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteravond begonnen de geruchten al heel sterk te worden, dus ik wist wel meteen waar het over ging
Overal, ook op de twitter van Max.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:44 schreef Abdus18 het volgende:
Sow, ook gelijk de drivers pagina aangepast op de Red Bull site
Is het ook niet, die hadden het weer van motorsport.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:44 schreef Abdus18 het volgende:
Alleen F1today, volgens vele niet een hele goeie source
En voor Johnny Herbert.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch ook wel een slap in the face voor Sainz.
Wel op de site van zijn nieuwe oude teamquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:47 schreef Abdus18 het volgende:
Daniil KvyatGeverifieerd account
@Dany_Kvyat
Formula 1 driver for Red Bull Racing #DK26
Daniil nog niet
Dat wordt zuipen zekerquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:34 schreef Twieki het volgende:
[..]
Dit ja!
Lekker weer, vrije dag, en Max naar Red Bull. Mijn dag kan al niet meer stuk.
Herbert moet soberzo een slap in zn face hebben. Mooie reactie van Alfons ook live on camera paar weken terugquote:
Lolquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel op de site van zijn nieuwe oude team
http://www.scuderiatororo(...)/welcome-back-daniil
2 stuks. Geen dank.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:53 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel GP's gaat Max dit seizoen nog winnen jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |