Zo'n dikke middelvinger had ik van RB niet echt verwacht nee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het wel een kutmove eigenlijk, voor Kvyat dan. Wat een intense belediging voor hem.
Kijk, ik ben benieuwd wat Max gaat doen hoor, heus, maar.... wat een trap in z'n ballen...
Meh. Dat geeft mensen niet het recht om hun sporters zo te behandelen. Ik ben zeer benieuwd wat daar achter gesloten deuren is besproken dat dit de uitkomst is.quote:
Ik denk dat Vettel nog best wat te vertellen heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n dikke middelvinger had ik van RB niet echt verwacht nee.
Hij deed het redelijk, maar zelfs z'n podia waren niet echt geniale races.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bizar. Zo slecht deed kvyat het niet.
Klopt, daarnaast heeft hij zijn eigen + Ricciardo's race ook naar de klote geholpen. Maar dan nog is het een erg zware "straf" om hem terug te plaatsen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vettel nog best wat te vertellen heeft.
Die rij je niet zomaar 2x aan.
Die staat in Monaco al op het podiumquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, even wennen aan die auto en dan op Silverstone een podium graag!
'NOG HARDER DE GRINDBAK IN HIHAHAHOOOOO'quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:56 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de trolls hier op gaan reageren
Sainz promoveren.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het kijkt voor RB een keuze te zijn geweest tussen twee opties die je eigenlijk allebei niet wil:
Optie 1: Het risico lopen dat Verstappen wordt weggekaapt door Merc of Ferrari
Optie 2: Kyvat schofferen of misschien wel offeren
Allebei geen aantrekkelijke opties, maar als je de ongemakkelijke keuze moet maken tussen Kyvat kwijt raken of Max kwijt raken, wat doe je dan?
quote:n the aftermath of a disastrous Russian Grand Prix, we certainly expected ... something. Disciplinary action from F1, or maybe a grandiose public apology from Daniil Kvyat. But now it looks like the 22-year old is going to lose his seat at Red Bull Racing, effective immediately. According to reports, Kvyat is being demonted to Toro Rosso F1, the backmarker feeder team. That'd put teenage pheonom Max Verstappen in the driver's seat for Red Bull next weekend’s Spanish Grand Prix.
The immediacy of the shake-up is surprising, but it’s not without merit. In Sochi, Kvyat managed to crash into Sebastian Vettel’s Ferrari twice in the span of two turns on the opening lap. Which felt like deja vu, since Kvyat also wrecked Vettel during the previous race in China. Repairing an F1 car ain’t cheap, and crashing three times in two races—and into the same driver, a four-time World Champion no less—is a surefire way to the doghouse. The real problem, though, is that the final accident forced Vettel's car into that of Daniel Ricciardo, Red Bull’s star driver and Kvyat’s teammate.
“These things happen but unfortunately it destroyed our race today,” team principal Christian Horner said afterward.
https://sports.yahoo.com/(...)-bull-003000866.html
Wowquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:01 schreef Spockjuh_ het volgende:
Journaals beginnen ook gewoon als eerste met de move van Verstappen naar RB
Het staat op RBR....quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:04 schreef THEFXR het volgende:
Max stil op social media, als het niet waar was, had hij het allang ontkend.
Red Bull heeft het zelf bevestigdquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:04 schreef THEFXR het volgende:
gelukkig blijf je een Nederlandse, ook nu al tijden in Engeland zitquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wow
Is het nu al komkommertijd?
"Leicester"quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop overigens niet dat hij Spanje wint
Wilde gisteren na die geruchten wat inzetten op een notering van 250-300, toch maar niet gedaan "want onzin"...
Die gaat geen nee zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:04 schreef THEFXR het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 05-05-2016 om 09:43:42Max Verstappen met Red Bull Racing naar Grand Prix van Spanje https://t.co/LkUnb1EkmJ reageer retweet
goed verhaal, lekker kort.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:08 schreef THEFXR het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 05-05-2016 om 09:43:42Max Verstappen met Red Bull Racing naar Grand Prix van Spanje https://t.co/LkUnb1EkmJ reageer retweet
Want de titel van Leicester heeft invloed op Verstappen's winstkansen?quote:
Tsja Ferrari's roken ook.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:08 schreef Damius het volgende:
O Verstappen!
Krijgt Red Bull trouwens een nieuwe motor in Spanje? Hoop toch niet dat het weer zo gaat als begin vorig jaar, met regelmatig een rokende Renault.
Fixed; geen dankquote:
Nee, maar daar dachten ze ook van dat 't nooit ging gebeurenquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Want de titel van Leicester heeft invloed op Verstappen's winstkansen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |