Zo'n dikke middelvinger had ik van RB niet echt verwacht nee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het wel een kutmove eigenlijk, voor Kvyat dan. Wat een intense belediging voor hem.
Kijk, ik ben benieuwd wat Max gaat doen hoor, heus, maar.... wat een trap in z'n ballen...
Meh. Dat geeft mensen niet het recht om hun sporters zo te behandelen. Ik ben zeer benieuwd wat daar achter gesloten deuren is besproken dat dit de uitkomst is.quote:
Ik denk dat Vettel nog best wat te vertellen heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n dikke middelvinger had ik van RB niet echt verwacht nee.
Hij deed het redelijk, maar zelfs z'n podia waren niet echt geniale races.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bizar. Zo slecht deed kvyat het niet.
Klopt, daarnaast heeft hij zijn eigen + Ricciardo's race ook naar de klote geholpen. Maar dan nog is het een erg zware "straf" om hem terug te plaatsen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vettel nog best wat te vertellen heeft.
Die rij je niet zomaar 2x aan.
Die staat in Monaco al op het podiumquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, even wennen aan die auto en dan op Silverstone een podium graag!
'NOG HARDER DE GRINDBAK IN HIHAHAHOOOOO'quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:56 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de trolls hier op gaan reageren
Sainz promoveren.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het kijkt voor RB een keuze te zijn geweest tussen twee opties die je eigenlijk allebei niet wil:
Optie 1: Het risico lopen dat Verstappen wordt weggekaapt door Merc of Ferrari
Optie 2: Kyvat schofferen of misschien wel offeren
Allebei geen aantrekkelijke opties, maar als je de ongemakkelijke keuze moet maken tussen Kyvat kwijt raken of Max kwijt raken, wat doe je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |