twitter:AlvaroMonteroTV twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 11:12:02Cristiano OK. Benzema KO. Vía @diegomiguel4 https://t.co/BQRhjmmxWq reageer retweet
Stijn ook met het verwijderen van off-topic posts.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje
Dan ben jij een partij lang bezig.
Ik hou niet van verdedigende ploegen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:22 schreef hafcfan het volgende:
Atleti verdient het nog @JR.
Deze 2 kunnen er geen kut van
Nounouquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:22 schreef Coco98 het volgende:
Stelling:
De dodenherdenking was interessanter dan deze wedstrijd.
Komt mijn vader net naar mij toe dat ik tot 3 uur bezig moet zijn met moederdagquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:22 schreef Coco98 het volgende:
Stelling:
Daar viel meer te lachen dan om sommige users in dit topic (ik noem geen namen).quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:22 schreef Coco98 het volgende:
Stelling:
Dan juichen wij allemaal voor De Graafschapquote:
Dat mag, maar je kan ze onmogelijk slecht vinden in tegen stelling tot ditquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou niet van verdedigende ploegen.
Waar moet jij je moeder dan allemaal mee verwennen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komt mijn vader net naar mij toe dat ik tot 3 uur bezig moet zijn met moederdag
WALGELIJK
Dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar moet jij je moeder dan allemaal mee verwennen?
Juve won er 2 keer van. Helaas wou de Uefa ze eruitquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed nieuws voor Pep: slechter dan dit kan in ieder geval niet.
Wat dan. Gezamenlijke strandwandeling?quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komt mijn vader net naar mij toe dat ik tot 3 uur bezig moet zijn met moederdag
WALGELIJK
We zullen wel weer ergens moeten gaan eten, goeie genadequote:Op woensdag 4 mei 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dan. Gezamenlijke strandwandeling?
Nog 10 minuten uitzitten, pfft
Nee dat niet, maar had het dan eerder Bayern gegund. Al vind ik die Pep ook vaak een debiel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat mag, maar je kan ze onmogelijk slecht vinden in tegen stelling tot dit
Daar ben je dan eindelijk!quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed nieuws voor Pep: slechter dan dit kan in ieder geval niet.
Pep krijgt nu een echte test met deze aids. Ben benieuwd of het echt zo'n geweldige trainer isquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar had het dan eerder Bayern gegund. Al vind ik die Pep ook vaak een debiel.
Laten we maar gewoon geen finale spelen.
Kan dat niet gewoon in de avond?quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zullen wel weer ergens moeten gaan eten, goeie genade
Ik heb zoveel gifjes die ik nu wil posten, maar ik ben gewoon te lui.quote:
Ja dat was ook ongeveer mijn punt. Maar goed, dat soort wedstrijden zijn vaak toch walgelijk waardoor het begin missen niet onoverkomelijk is. Beter dan het eind in ieder gevalquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon in de avond?
Mijn moeder is er niet eens met moederdag #genot
Ach hij krijgt nog genoeg geld om te spenderen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pep krijgt nu een echte test met deze aids. Ben benieuwd of het echt zo'n geweldige trainer is
20 Sterlingquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Hoeveel kost zo'n kaartje nou voor deze wedstrijd?
Die kreeg je terug omdat je zei "verdween jij maar".quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk naar persoon ben jij toch. Waar is dit nu weer voor nodig?
Wat ben jij een walgelijk mens.quote:
Geen idee maar ik ga toch liever naar een concert van mijn geld.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Hoeveel kost zo'n kaartje nou voor deze wedstrijd?
Gewoon de uitreiking bekijken en de teksten horen van spelers.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat was ook ongeveer mijn punt. Maar goed, dat soort wedstrijden zijn vaak toch walgelijk waardoor het begin missen niet onoverkomelijk is. Beter dan het eind in ieder geval
Gisteren moest ook niemand lachen toen je dit zei.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Als City nog scoort neemt davy 5 dagen een UI van één of andere homofiele anime-serie.
Geen dronken Vermeer meer dus daar is ook geen reet aanquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon de uitreiking bekijken en de teksten horen van spelers.
"We hebben keihard gewerkt als team om deze prestatie te leveren" terwijl er iemand champagne over zich heen gegoten krijgt.
Hier krijg je ook een fluitconcert.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ga toch liever naar een concert van mijn geld.
Okequote:Op woensdag 4 mei 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje hoor.
En geen danspasjes meer van Ebecilioquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen dronken Vermeer meer dus daar is ook geen reet aan
nee blijfquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet plassen.
Nu gaat City scoren.
Volgend jaar ZIJN WIJ DE BESTE VAN AMSTERDAMquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En geen danspasjes meer van Ebecilio
quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend jaar ZIJN WIJ DE BESTE VAN AMSTERDAM
EN VAN NEDERLAND
EN MISSCHIEN
UNIVERSUM
Nee in de halve finale EL stranden we helaas.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend jaar ZIJN WIJ DE BESTE VAN AMSTERDAM
EN VAN NEDERLAND
EN MISSCHIEN
EUROPA
Oh, verdommequote:Op woensdag 4 mei 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee in de halve finale EL stranden we helaas.
Ja vind je het gekquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juve heeft ook nauwelijks aangevallen in deze wedstrijd, echt treurig
wtfquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juve?quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
YOULL NEVER SEE ANYTHING LIKE THIS EVER AGAINquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:31 schreef Bolasie het volgende:
AGUEROOOOOOOOOoooooooooooooOOOOOOOOOOOOooooooooooooo
WATquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inderdaad, ik heb dat hele Juve niet gezien vandaag.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh City bedoel ikquote:
Ghehehahahaquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja leuk ik verspreek me
allemaal even lachen
Kunnen jullie het nog een keertje herhalen?quote:
Keylor mag niet liegen van zijn geloofquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha Navas verstapt zich, je verwacht het niet in de 90e minuut.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik als PSV-fan zijnde, zal Ajax daarbij supporten.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen jullie het nog een keertje herhalen?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's ook een keeperquote:
Dat kan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:32 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Keylor mag niet liegen van zijn geloof
Dat moet absoluut mogelijk zijnquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen jullie het nog een keertje herhalen?
Dat is lief van je.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bayern hoort in de finale te staan in plaats van deze aids.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Atletico gaat die finale winnen van dit Real Madrid.
Ja, die finale was gister.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bayern hoort in de finale te staan in plaats van deze aids.
Ik hoop dat Stijn deze post verwijdert vanwege provocerenquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En jij onder de grond, Rot opquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bayern hoort in de finale te staan in plaats van deze aids.
Dit verzin je ter plekkequote:Op woensdag 4 mei 2016 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat denk ik bij jou ook al heel lang.
Atleticoquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut, dan hoop ik niet dat ze gaan verlengen bij RM-MC.quote:
Dit boeit echt niemandquote:
Ik ga nog steeds NIET kijken.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut, dan hoop ik niet dat ze gaan verlengen bij RM-MC.
Gewoon een prima team maar tegen elke andere ploeg hadden ze eruit gelegen ja, dan was de (terechte) finale Bayern - Atleti geweestquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt een schande dat Real de finale heeft kunnen halen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Totaal geen boeiend team inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Roma, Wolfsburg, City.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
WOW, wat vroeg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een martelgang was dit. Ik ga slapen
Ze hebben geen enkele echte test gehad op weg naar de finale. Elke club van niveau zat aan de zijde van Atlético. Dit gaat echt nergens over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |