twitter:AlvaroMonteroTV twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 11:12:02Cristiano OK. Benzema KO. Vía @diegomiguel4 https://t.co/BQRhjmmxWq reageer retweet
In het stadion van Valencia is het nog steiler.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat niemand naar beneden kukelt in Bernabau.
[ afbeelding ]
jammer genoeg niet neequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat niemand naar beneden kukelt in Bernabau.
[ afbeelding ]
In de Arena is dat ook al erg. Flikker je ook zo bijna een ring naar beneden als je voorover buigtquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In het stadion van Valencia is het nog steiler.
kutjodenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de Arena presteerde iemand het om in een gracht te flikkeren
Leeft die nog eigenlijk?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de Arena presteerde iemand het om in een gracht te flikkeren
Ik heb hoofdpijn. Volgens mij groei ik een kutquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Al 16x het woord kut gebruikt in dit topic (met deze post 17)
Ik gebruikte gisteravond de kut van je moeder.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Al 16x het woord kut gebruikt in dit topic (met deze post 17)
Haha voorover buigen in de Arena, stelletje flikkersquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Arena is dat ook al erg. Flikker je ook zo bijna een ring naar beneden als je voorover buigt
Ik stuur dit door naar je vriendinquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gebruikte gisteravond de kut van je moeder.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gebruikte gisteravond de kut van je moeder.
madquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Stuurde iemand jou maar eens door naar de psychiater
Iemand die niks met voetbal heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke idioot heeft dit stadion eigenlijk ontworpen ?
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu moet City 2x scoren. Onmogelijk!
Als je besluit om Sked een lesje te leren met zijn rot dan wel kut opmerkingen dan moet je het maar even melden. Ik heb je rug zoals de rokende leermannen bij elkaar hebbenquote:
Toevallig dat het voetbal sinds de opening in dat stadion vaak kut isquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die niks met voetbal heeft.
Nu kan City geen pingels afwachtenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Hoezo zou je nu een ander gezicht krijgen van City
Net moesten ze 1x te scoren, nu ook
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je besluit om Sked een lesje te leren met zijn rot dan wel kut opmerkingen dan moet je het maar even melden. Ik heb je rug zoals de rokende leermannen bij elkaar hebben
City is slechtste halve finalist sinds jaren dan krijg je aids.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waaghalzerij van de bovenste plank
Hij kent je dochter nog beterquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kent mij te goed. Jij had het meteen al door
Een club met de historie van City hoort eigenlijk in de Liek two thuisquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
City is slechtste halve finalist sinds jaren dan krijg je aids.
Hihahoquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je daalt aanzienlijk op mijn lijstje topusers
Nieuw stadion komt er pas over een jaar of 50.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toevallig dat het voetbal sinds de opening in dat stadion vaak kut is
Hij is bij je moederquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Iemand TS al gezien?
Volgensmij huilt ie in een hoekje
Waarom zou het verdwijnen ?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuw stadion komt er pas over een jaar of 50.
Als voetbal dan nog bestaat.
Niemand gunt ze ook wat. Volgend jaar met Pep nog meer aidsquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een club met de historie van City hoort eigenlijk in de Liek two thuis
Welke snacks zitten erin?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Kwekkeboom borrelhapjes uit de oven kan ik aanraden.
Hij geeft nog geen kopjes.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Haags toch wat gezelliger als hij aan het schijten is
De oven is stukquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je besluit om Sked een lesje te leren met zijn rot dan wel kut opmerkingen dan moet je het maar even melden. Ik heb je rug zoals de rokende leermannen bij elkaar hebben
Viesdik!quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bitterballen, kaashapjes en bamihapjes.
Er zijn maar heel weinig topclubs die echt bij een breed publiek steun hebben. Bayern hoogstens.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niemand gunt ze ook wat. Volgend jaar met Pep nog meer aids
Hopelijk gaat die Sjeik eruit stappen .quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niemand gunt ze ook wat. Volgend jaar met Pep nog meer aids
Jezus, het Haagse riool raakt nog overbelast.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks voor ronde 3 van vandaag
Mja aangeraakt maar vloog er mooi inquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:10 schreef luckass het volgende:
ik kijk NU ook mee. Heb ik een mooie goal gemist?
Heb je nu last van aambeien?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een half uur lopen persen voor 1 kut keuteltje
-nee-quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig topclubs die echt bij een breed publiek steun hebben. Bayern hoogstens.
Gadverdammequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uit de oven, komt geen vet bij kijken.
Jij hebt onderzoek gedaan of wat?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig topclubs die echt bij een breed publiek steun hebben. Bayern hoogstens.
Met slagroom?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nu last van aambeien?
Kernoorlogje denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er in 50 jaar kan gebeuren
Drink je ook bier?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uit de oven, komt geen vet bij kijken.
Klinkt teringlekkerquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Nee dat niet, had wel hoofdpijnquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nu last van aambeien?
Samen met PSG het aids van het moderne voetbalquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die Sjeik eruit stappen .
Aids uit een bepaald werelddeel verspreid zich snelquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Samen met PSG het aids van het moderne voetbal
Volgensmij is het ook niet gezond als je het te vaak doet, inwendig kan er iets met je bloedsomloop gebeuren ofzo, althans dat hoorde ik ooit ergens in een ver universumquote:
We proberen je stoelgang aan te jagen met shitposts.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja HALLO, wat is dit voor shit topic geworden.
Dit soort posts doen mij met weemoed aan Basheeboy terugdenken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:12 schreef Morendo het volgende:
Door dat UFO-hoofd is Kompany vrij top-heavy waardoor hij relatief veel beenblessures kent.
Ik heb een tijdje gewerkt als chiropractor.
Real en barca begonnen ermee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aids uit een bepaald werelddeel verspreid zich snel
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis René (niet)
Quote deze post als jij hem ook niet mist.
Ik had het niet eens door.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis René (niet)
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort posts doen mij met weemoed aan Basheeboy terugdenken.
Romige dijen
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij is het ook niet gezond als je het te vaak doet, inwendig kan er iets met je bloedsomloop gebeuren ofzo, althans dat hoorde ik ooit ergens in een ver universum
Daar heb ik mij niet zo in verdiept. Misschien weet Paxcon dit wel?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij is het ook niet gezond als je het te vaak doet, inwendig kan er iets met je bloedsomloop gebeuren ofzo, althans dat hoorde ik ooit ergens in een ver universum
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis René (niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je het bij houden:quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis René (niet)
Kijkt hij in de kroeg met zijn vrienden?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis René (niet)
Ik vind jou een top user.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:14 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Hier kan je het bij houden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |