Omdat het wat langer blijkt te duren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weet iemand waarom de verbouwing van station zuilen tot en met eind augustus moet duren?
De binnenste sporen zijn ivm DSSU tot augustus niet beschikbaar. En DSSU is een stuk groter dan de verbouwing van station Zwolle.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weet iemand waarom de verbouwing van station zuilen tot en met eind augustus moet duren?
Aha oké. Weet je ook wat er specifiek gebeurt met die sporen?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
De binnenste sporen zijn ivm DSSU tot augustus niet beschikbaar. En DSSU is een stuk groter dan de verbouwing van station Zwolle.
https://autoriteitpersoon(...)eit-persoonsgegevensquote:Mr. A. (Aleid) Wolfsen wordt de nieuwe voorzitter van de Autoriteit Persoonsgegevens (AP). Minister Van der Steur van Veiligheid en Justitie heeft besloten hem te benoemen en heeft dat gemeld in de ministerraad. Wolfsen volgt per 1 augustus 2016 Jacob Kohnstamm op.
Wolfsen is een ervaren bestuurder die door zijn werk als burgemeester van een van de vier grote steden, Tweede Kamerlid en rechter waardevolle ervaring voor de AP meebrengt. Wolfsen was als lid van de Raad van Advies eerder betrokken bij de AP (toen nog College bescherming persoonsgegevens).
Omdat het dan nog koffietijd isquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:58 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het eigenlijk niet doen?
Gewoon in Utrecht blijven. Is veel leuker.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:12 schreef larry_flynt het volgende:
Kan ik al naar Amsterdam Amstel met de trein? Of raden jullie mij dat af
Ja graag, maar ik heb één dag in de week studie bij Amsterdam Amstel. Moet er eigenlijk wel heen, maar ja als het niet lukt....quote:
Moet wel lukken geloof ik. De problemen waren vooral op het traject Utrecht - Den Bosch. Collega's uit Zwolle en Rotterdam hadden geen enkel probleem om hier in Utrecht te komen.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:28 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja graag, maar ik heb één dag in de week studie bij Amsterdam Amstel. Moet er eigenlijk wel heen, maar ja als het niet lukt....
Dank, dan gaan we het over een uurtje eens proberenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moet wel lukken geloof ik. De problemen waren vooral op het traject Utrecht - Den Bosch.
Drie kwartier gedaan over waterlinieweg - thuis, maar ik wil Lot niet in de kaart spelenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:50 schreef d4v1d het volgende:
Manmanman
Helemaal klaar met U-ovik ga wel een auto kopen, dan kan ik zeuren over groenlinks enzo
Rij dan over de Brennerbaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Drie kwartier gedaan over waterlinieweg - thuis, maar ik wil Lot niet in de kaart spelen
Bus 47quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Drie kwartier gedaan over waterlinieweg - thuis, maar ik wil Lot niet in de kaart spelen
En dan over de busbaan hoograven in? Hmmm, tijd is geld hè...quote:
Is opengesteld he die busbaan (alleen Lunetten - Hoograven, niet andersom). Mijn vrouw doet het ook en is vanaf de snelweg dan met 5 minuten thuis ipv 3 kwartier vaststaan op de WLW.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En dan over de busbaan hoograven in? Hmmm, tijd is geld hè...![]()
Nee ik durf toch niet denk ik. Maar dat je niet meer het winkelcentrum op kan maakt het ook alleen maar erger.
ik heb via Groupon Obelix verhuizingen uit Hilversum gebruikt, was er erg tevreden over, gezellige dag met ze gehad https://www.groupon.nl/vi(...)8e-ab70-c21f0c39f1ac en dan bij Lokaal bij persoonlijke diensten kijken, daar staan ze volgens mij altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:50 schreef Neelix het volgende:
Weet iemand een goeie verhuizer in Utrecht?
De vorige die we gebruikt hebben (Domstadgroep) hadden we goede ervaringen mee, maar is intussen failliet gegaan. De opvolger Domstadgroepbv lijkt niet direct heel betrouwbaar.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:50 schreef Neelix het volgende:
Weet iemand een goeie verhuizer in Utrecht?
De vorige die we gebruikt hebben (Domstadgroep) hadden we goede ervaringen mee, maar is intussen failliet gegaan. De opvolger Domstadgroepbv lijkt niet direct heel betrouwbaar.
Obelix ben ik helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb via Groupon Obelix verhuizingen uit Hilversum gebruikt, was er erg tevreden over, gezellige dag met ze gehad https://www.groupon.nl/vi(...)8e-ab70-c21f0c39f1ac en dan bij Lokaal bij persoonlijke diensten kijken, daar staan ze volgens mij altijd
Sja, 2x zo groot huis voor dezelfde prijs als we ons appartement verkopen. En toch nog wel in Utrecht.quote:
Hoe kom je daar in en uit?quote:
Wat heb je gedaan / vond je zo mooi?quote:Op maandag 6 juni 2016 14:42 schreef Hojdhopper het volgende:
Oh man, was vorige week weer een paar dagen terug in mijn studenten-hometown. Wat een heerlijke stad is het toch ook! Krijg bijna weer kriebels om terug te verhuizen.
https://www.facebook.com/betoeterd/quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:00 schreef dexamfetamine het volgende:
Sinds 2 weken woon ik ook in Utrecht (zuilen), ken nog niet veel mensen hier. Wat zijn de beste facebookpagina's om in te gaten te houden met betrekking tot feestjes/evenementen/obsecure raves? (Eventueel DM kan ook)
Niets bijzonders... gewoon een rondje gelopen door de stad, terrasjes gepakt en naar de kroeg geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan / vond je zo mooi?
quote:
Danku. Nu nog vrienden zoekenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/betoeterd/
de bikewars feesten zijn ook nice, toffe locatie ook
https://radar.squat.net/en/node/12355
Na de zomer was nog wel een plekje?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Gereserveerd bij WT Urban in de watertoren, ben benieuwd na al die goede verhalen.
Ik had de 9e verdieping geboekt, de 10e zat echt vol t/m decemberquote:
Jezus...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik had de 9e verdieping geboekt, de 10e zat echt vol t/m decemberMaar een lunch van gemaakt, ook goed.
Het valt mee, in oktober nog een gaatje kunnen vinden. Op vrijdag.quote:
http://www.dreamordonate.nl/6358-rany-s-laatste-kilometersquote:ommige mensen weten al dat onze (stief)vader terminaal ziek is, uitgezaaide kanker. Hij heeft zo een 30jr gewerkt als "nacht burgemeester" van Utrecht in zijn nacht café Le Carafon, hier was hij de barkeeper, uitsmijter en luisterend oor voor vele. Na een aantal zware jaren, waarin hij 2 hartinfarcten heeft gehad is hij helaas toch over de kop gegaan, dit heeft het hem letterlijk alles gekost. Zo moest hij ook zijn droom auto, Mercedes CLK 230, van de hand doen om zijn laatste rekeningen te betalen. Om nu zijn grootste droom te verwezenlijken hopen wij dat we hem zijn laatste kilometers in zijn droom auto kunnen laten rijden. Een ieder die hem kende weet dat hij dit meer dan dubbel en dwars. Ik dank juliie iig wel vast voor het lezen van ons verhaal! Delen word zeer gewaardeerd xxx
Merci. Was al op zoek inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:32 schreef zatoichi het volgende:
http://m.rtvu.nl/nieuws/1488751/
Mocht je willen weten wat die helikopter aan het doen was.
a thxquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:32 schreef zatoichi het volgende:
http://m.rtvu.nl/nieuws/1488751/
Mocht je willen weten wat die helikopter aan het doen was.
Dat is fijn om doorheen te rijden met je auto.quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:24 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een paar baantjes trekken?
en er dan naast fietsenquote:Op donderdag 23 juni 2016 07:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is fijn om doorheen te rijden met je auto.
Cm of 15 aan water?quote:
Is dit die nieuwe tunnel bij Vaartse Rijn?quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:24 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een paar baantjes trekken?
Ja, toen ik er rond half 9 langsfietste was ie zelfs afgezet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:02 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Is dit die nieuwe tunnel bij Vaartse Rijn?
Om 07:00 vanmorgen ook alquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, toen ik er rond half 9 langsfietste was ie zelfs afgezet.
Daar wordt Skeave Huze gebouwd. Ook wel aso-woningen. Als je een stukje verder rijdt, naar het Willem Alexanderpark kun je goed terecht. Daar zijn vaak mensen bezig.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:51 schreef d4v1d het volgende:
Weet iemand te vertellen wat er momenteel op het terrein/parkeerplaats van de oude rode doos/muziektheater gaande is? Is dat terrein nog vrij toegankelijk of wordt er al weer gebouwd?
Ben opzoek een plek om te oefenen met een drone zonder mensen tot last te zijn
Ik las het. Maar is dat al op een snelle termijn? Anders is het nog een mooie plek voor nu.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar wordt Skeave Huze gebouwd. Ook wel aso-woningen. Als je een stukje verder rijdt, naar het Willem Alexanderpark kun je goed terecht. Daar zijn vaak mensen bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fiets pleur ik zo overal neer hoorquote:Op zondag 17 juli 2016 22:10 schreef Piles het volgende:
Wordt eind van het jaar opgeleverd. En ze zijn al met grondwerk bezig, ook voor de nieuwe wijk Leeuwensteyn denk ik. Klein stukje verder is het park![]()
Gele brug af, einde weg links (stadsbaan) en dan weer links (een afslag naar niks, kun je goed parkeren)
Oh dan de gele brug af en alsmaar rechtdoor. Fiets je zo het park inquote:Op zondag 17 juli 2016 22:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn fiets pleur ik zo overal neer hoor![]()
Morgen even kijken.
Gefeli, welke wijk is het geworden?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:44 schreef Andromache het volgende:
Hallo, eindelijk woon ik (lees: slapen en ik zigzag om mijn spullen heen) ook in Utrecht!!
Lunetten.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gefeli, welke wijk is het geworden?
Andere vraag: wat is de beste ijssalon in Utereg?
Ik vind Roberto overrated. Heb liever Vorst dan.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:00 schreef bork het volgende:
Nope, Roberto always! Als je dat kent en je komt bij Vorst dan weet je het na 1 likje 10x niks Vorst![]()
quote:Weinig mensen zullen er rouwig om zijn, de sloop van de traverse tussen de Bijenkorf en de C&A in Utrecht is begonnen. De onderdoorgang is afgezet en over een paar weken moet het bouwwerk weg zijn.
De sloop van de traverse is onderdeel van de grote verbouwingen aan het pand van de Bijenkorf. Naar verwachting zijn de werkzaamheden 1 augustus afgerond. De onderdoorgang is op het moment gesloten, waardoor het verkeer moet omrijden. Hierdoor is ook de bushalte op de St. Jacobsstraat komen te vervallen.
Op 1 augustus starten weer nieuwe werkzaamheden. Dan gaat de gemeente aan de slag. Tussen het gedeelte van de Lange Koestraat en Vredenburg renoveert de aannemer in de nacht van 1 op 2 augustus het riool. Daarna worden zowel de voetpaden als de fietspaden aan beide zijden van de weg ingericht. Als er voldoende tijd overblijft tot 21 augustus, dan worden ook de rijbanen nog aangepast. Lukt dit niet voor het einde van de zomervakantie, dan schuiven de werkzaamheden door naar de zomer van 2017.
Bij ons in Vreeswijk zit Luigi aan de dijk. Nou zal ik jullie niet vertellen dat je voor een ijsje helemaal naar Vreeswijk moet fietsen, want Il Mulino en Roberto zijn echt wel beter. Luigi heeft niet zoveel smaken, en sommigen zijn wat aan de chemische kant. Maar aan de andere kant: ijsje eten op de dijk en scheepjes kijkenquote:
Vreeswijk is wel nice, jammer dat Nieuwegein eromheen ligt.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bij ons in Vreeswijk zit Luigi aan de dijk. Nou zal ik jullie niet vertellen dat je voor een ijsje helemaal naar Vreeswijk moet fietsen, want Il Mulino en Roberto zijn echt wel beter. Luigi heeft niet zoveel smaken, en sommigen zijn wat aan de chemische kant. Maar aan de andere kant: ijsje eten op de dijk en scheepjes kijken
Ik wou net zeggen, nooit geweten dat je uberhaupt bovenlangs kon overstekenquote:Op maandag 18 juli 2016 14:35 schreef Q. het volgende:
Eindelijk! Lelijk ding. Nutteloos trouwens, sinds 1998 is ie al afgesloten.
Erboven.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:31 schreef bork het volgende:
[..]
Vreeswijk is wel nice, jammer dat Nieuwegein eromheen ligt.
Wandelenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:38 schreef IDkaart het volgende:
Eind augustus moet ik in Utrecht zijn. Omdat het wel even reizen is en dan nog vakantie is, wil ik er graag wat doen. Helaas heb ik een zeer krap budget... Ik heb wel een gratis OV-abonnement, dus ik kan onbeperkt reizen met de bus.
Kan iemand me tips geven van gratis dingen die je kan doen in Utrecht?
Opblaasboot&peddels, fles rose en een pak TUCjes mee in de trein en peddelen in de grachten natuurlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |