SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
วุ้นมะม่วงWat tof! En mooie foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
NOM belina![]()
Ziet er weer fantastisch uit.
Ja! Ga dat sowieso vaker eten. Het ziltige van de feta past er goed bij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:13 schreef RobinOok het volgende:
Friet met feta? Is dat echt lekker?
'wat mag t wezen?'quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:46 schreef n0a het volgende:
[..]
Ja! Ga dat sowieso vaker eten. Het ziltige van de feta past er goed bij.
Die met parmezaan, peterselie en knoflook wil ik nog eens proberen. Poutine ook, maar dan moet ik waarschijnlijk zelf cheese curds maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Patat met parmezaan en peterselie is ook heerlijk.
Of patat met jonge mozzarella en dikke jus (poutine, Canada)
Vandaag gemaakt. Niet vies, maar ik was er niet kapot van. Ga ik niet nog eens maken en ik denk dat ik friet met feta ook maar gewoon langs me heen laat gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Patat met parmezaan en peterselie is ook heerlijk.
Las tijdje terug in de Elle Eten dat ze 't met halloumi maakten ipv cheese curdsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:30 schreef n0a het volgende:
[..]
Die met parmezaan, peterselie en knoflook wil ik nog eens proberen. Poutine ook, maar dan moet ik waarschijnlijk zelf cheese curds maken.
De patatjes zien er te gezond uit. Lijkt wel of er geen vet in zitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:14 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Vandaag gemaakt. Niet vies, maar ik was er niet kapot van. Ga ik niet nog eens maken en ik denk dat ik friet met feta ook maar gewoon langs me heen laat gaan.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik zat vroeger uren met mijn moeder in de kleermakerszit aan de salontafel boven een kaarsje omstebeurt een marshmallow te roosteren.
Nee, het lekkerste is het zachte, taaie, zoete.quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:51 schreef Myraela het volgende:
Maar het lekkerste aan marshmallows is juist de donkere stukjes na het roosteren.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:02 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
Gefrituurde kip met wafels en maple syrup. Leek mij altijd een vreemde combinatie, maar ik vond het erg lekker.
Of een burger tussen 2 donuthelften..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zag laatst (volgens mij bij Luc Martin) op instagram een burger tussen 2 wafels. Lijkt me ook een vreemde combi, maar volgens mij ook wel heel lekker.
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Of een burger tussen 2 donuthelften..
nOa; had je t ook echt als ontbijt? Zou t weleens willen proberen maar dan als lunch of avondeten.
Donna hay magazine!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:02 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
Gefrituurde kip met wafels en maple syrup. Leek mij altijd een vreemde combinatie, maar ik vond het erg lekker.
Dat was Luc.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zag laatst (volgens mij bij Luc Martin) op instagram een burger tussen 2 wafels. Lijkt me ook een vreemde combi, maar volgens mij ook wel heel lekker.
Texas.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:02 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Donna moet er dan nog veel meer wit bijquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:54 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Donna hay magazine!![]()
Ik was ook erg benieuwd naar deze, dit weekend voor t eerst m'n nieuwe wafelijzer gebruikt dus dit ook maar eens gaan proberen!
*kwijl* Heb je ook grits gehad? Is dat lekker?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Door je plaatje en recept was ik meteen weer hier:
http://thebreakfastklub.com
Ik ben fan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef n0a het volgende:
[..]
*kwijl* Heb je ook grits gehad? Is dat lekker?
ziet er gewoon professioneel uitquote:Op woensdag 7 september 2016 20:59 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Taartje voor m'n verjaardag op het kado van m'n ouders voor m'n verjaardag![]()
Bodem met citroen, gevuld met frangipane, aardbeien mousse er op en vers fruit
Oh lordquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:31 schreef vinnypassy het volgende:
Dank jeIk had van de week zin in vis, maar dan niet gebakken, dus heb ik vandaag een voorgerechtjesdag gehouden:
ik wil ditquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:34 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Gefrituurde tofu in een beslag van meel, laos, kentjour, chili poeder en paprika poeder en gepaneerd met broodkruim op een broodje met mosterdsaus met daarop wat atjar groenten. Bovenop wat bieslook en verse peper.
dus je bent nu benieuwd?quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:05 schreef Molo het volgende:
Tofu, mosterdsaus, atjar, bieslook. I don't get it
Nee die smaken passen niet bij elkaar vind ik, bedoel ikquote:
okquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee die smaken passen niet bij elkaar vind ik, bedoel ik
Heerlijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend had chips gemaakt. Gekruid met gerookt paprikapoeder, knoflook en zout.Superlekker, maar ik vond de foto ook gewoon tof.
[ afbeelding ]
Aardappel heel dun op de mandoline, chips gebakken, daarna eerst even laten uitlekken. Daarna door de kruiden (gerookte paprikapoeder, knoflookpoeder en zout) geschud.quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:39 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
HeerlijkHoe had hij het gemaakt? Ik heb het wel eens gemaakt maar dan proefde de chips erg 'poederig' door het gerookte paprikapoeder, dat vond ik niet lekker. Terwijl de chips wel knapperig was.
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:16 schreef emmyemmy het volgende:
[ afbeelding ]
Hamburgers met zelfgemaakte broodjes en een zelfgemaakte hartige whisky (laphroaig) karamel saus.
Nom nom nomquote:Op donderdag 3 november 2016 20:16 schreef emmyemmy het volgende:
[ afbeelding ]
Hamburgers met zelfgemaakte broodjes en een zelfgemaakte hartige whisky (laphroaig) karamel saus.
heeft toch iets kunstzinnigsquote:Op zondag 20 november 2016 16:31 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Typhusgoudvispuddingvormpjes.
Ja, heerlijke, sappige plofkoe!quote:Op zondag 11 december 2016 15:01 schreef Yankee het volgende:
Fantastisch, juichen om bio-industrie meuk
Vorige keer overheen gelezen. Of gedacht dat ik nog wel ging antwoorden, de bijbehorende blogpast is namelijk al weken bbbbbbijna klaar. Die over Osmanthus bloemknopjes en dit was Champagne jelly met Osmanthus. Uit de vorm geslagen goudvisjes.... Dag later en mbv heet water kwamen ze er beter uit, maar dan met minder strakke lijnen, want smeltend:quote:
Maar het is winterquote:Op donderdag 29 december 2016 15:15 schreef RobinOok het volgende:
Enneuh, ik moest weer veel te lang zoeken naar dit topic. Kom op koks, posten!!!
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:03 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Maar het is winterzo donker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |