Zo is dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent ook degene die met zichzelf moet leven dus zou wel zuur zijn als je dat niet kon
Dan is dat zuur voor jequote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat als je moeite hebt om met jezelf te leven
Een ziel inruilen voor 65.000 digitale zielen is wel een redelijke deal.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
jongens ik heb net het pad afgelegd van 1 baas naar de andere zonder dood te gaan en heb 65k souls vergaard zijn jullie trots op me
en die digitale zielen ruil ik weer om voor strength en endurance, goeie deal tochquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een ziel inruilen voor 65.000 digitale zielen is wel een redelijke deal.
Daarom.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en die digitale zielen ruil ik weer om voor strength en endurance, goeie deal toch
alwaysquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
jongens ik heb net het pad afgelegd van 1 baas naar de andere zonder dood te gaan en heb 65k souls vergaard zijn jullie trots op me
Ja maar straks gaan we elkaar nog aardig vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was wel een mooi inhoudelijk gesprek.
Ik weet niet meer waarom ik jou vroeger niet mocht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar straks gaan we elkaar nog aardig vinden
Zo trotsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
Omdat ik je altijd uitlachte als je weer eens mad werd en toen werd je nog madderquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waarom ik jou vroeger niet mocht.
Omdat ik het me goed kan voorstellen als jij niet met jezelf zou kunnen levenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo specificeer je het direct op mij
quote:Op zondag 24 april 2016 11:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
chloro? die was hier gisteren nog met 'r dikke pens
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chloro's leven is minstens zo inhoudsloos als dat van jou.
Je hebt me dus een keer voor Nazi uitgescholden.quote:Op zondag 1 november 2015 16:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij en Nulty waren de originele Nazi-roepers, Chloro loopt er een beetje sullig achteraan in een poging stoer te worden gevonden.
dan ben je 10 jaar te laatquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
;s
ik wil gewoon voorkomen dat je het lichaam van Braddie krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |