Ja ja, ok. Heb tenminste het fatsoen om iemand een goedemorgen te wensen.quote:
Niets mis met goedenmorgen zeggen, daar kan menig manager van leren.quote:Op zondag 1 november 2015 03:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja ja, ok. Heb tenminste het fatsoen om iemand een goedemorgen te wensen.
Wordt nooit wat tussen haar en mij. Weet ik al lang.
Ik bied ฿ 1quote:
Ach laat gaan. Ik heb geen probleem met haar.quote:Op zondag 1 november 2015 03:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niets mis met goedenmorgen zeggen, daar kan menig manager van leren.
Toch denk ik niet dat SG op jouw aandacht staat te wachten.
Al geacclimatiseerd?quote:
Moggelquote:
Ja best warm hier. Maar vandaag en morgen niet zulk goed weer.quote:Op zondag 1 november 2015 09:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Al geacclimatiseerd?![]()
Verdorie. Zou zo met je willen ruilen. Misschien van de winter een tripje Gibraltar via Malaga.
Wat heb je aan in dat warme Spaanse weer?quote:Op zondag 1 november 2015 09:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja best warm hier. Maar vandaag en morgen niet zulk goed weer.
Maakt mij niet uitquote:Op zondag 1 november 2015 09:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moggel
Pics van spanje dan. Anders ga ik hoax callen.
Een t shirt, lange broek en sneakersquote:Op zondag 1 november 2015 09:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat heb je aan in dat warme Spaanse weer?
okequote:Op zondag 1 november 2015 10:51 schreef Crip het volgende:
Ik begin Chris Brown steeds sexier te vinden ;s
cripke wil een blanke boy?quote:Op zondag 1 november 2015 10:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al aangezien ik normaal niet op donker val.
ik vind chris ook al best donkerquote:Op zondag 1 november 2015 10:55 schreef McNulty het volgende:
Chris brown is light skinned niet eens donker.
heeft hij je gedumpt voor een andere hallalie?quote:
neequote:Op zondag 1 november 2015 11:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
heeft hij je gedumpt voor een andere hallalie?
wel lekker nummertjequote:Op zondag 1 november 2015 11:07 schreef Crip het volgende:
wrm lieten ze deze chick dansen, tering zeg.
gewoon geen clips kijkenquote:Op zondag 1 november 2015 11:12 schreef Crip het volgende:
clip is zo mooi geschoten komt even zo'n stijve hark dat verpesten
mehquote:Op zondag 1 november 2015 11:19 schreef Crip het volgende:
[..]
als ze zoals deze zijn kijk ik ze graag
ook goeiemorgen sgquote:Op zondag 1 november 2015 11:28 schreef -supergirl- het volgende:
Hypocrieten die hoofddoek dragen omdat ze niet mooi mogen zijn voor de buitenwereld, maar wel strakke broekjes dragen en face vol make-up.
ik ook, maar alleen omdat ze allebei stinkend rijk zijnquote:Op zondag 1 november 2015 11:33 schreef Crip het volgende:
ben echt jelly op beyonce en jay hun relatie
Dat ook ja. Maar ook hoe ze samen zijn, wel schattig.quote:Op zondag 1 november 2015 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar alleen omdat ze allebei stinkend rijk zijn
dat zou ik dan weer niet wetequote:Op zondag 1 november 2015 11:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar ook hoe ze samen zijn, wel schattig.
ja tog gewoon en daarna gwn ff lekker gesmackt worden door solangequote:Op zondag 1 november 2015 11:33 schreef Crip het volgende:
vraag me nog steeds af wrm solange zo crazy werdquote:Op zondag 1 november 2015 11:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
ja tog gewoon en daarna gwn ff lekker gesmackt worden door solange
Het ergste vind ik dat ze jayz in positie had geplaatst waarin hij heel veel reputatieschade had kunnen oplopen. Als hij haar teruggeslagen had dan was hij de zondebok en was heel de VS over hem heen gevallen.quote:Op zondag 1 november 2015 11:53 schreef Crip het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af wrm solange zo crazy werd
Scheen dat Jay-Z zat te flirten met Rachel Roy (quote:Op zondag 1 november 2015 11:53 schreef Crip het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af wrm solange zo crazy werd
De oude Jay-Z had schijtquote:Op zondag 1 november 2015 12:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat ze jayz in positie had geplaatst waarin hij heel veel reputatieschade had kunnen oplopen. Als hij haar teruggeslagen had dan was hij de zondebok en was heel de VS over hem heen gevallen.
"Ermagawd Jay-z beats Beyonce's baby sister!!!!1!"
Ja Wendy Williams sprong ook daarop met haar tranny hoofd.quote:Op zondag 1 november 2015 12:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheen dat Jay-Z zat te flirten met Rachel Roy () daar volgens mij, en Solange opkwam voor d'r zus. Ooit gelezen, not sure if srs.
[..]
De oude Jay-Z had schijt.
[ afbeelding ]
fuck out da whey hoequote:
Heeft in ieder geval niet bezuinigd op plastisch chirurgiequote:Op zondag 1 november 2015 12:54 schreef Crip het volgende:
ik vind wendy echt eng
weenie
[ afbeelding ]
Is dan ook fucking lelijk. En irritant.quote:Op zondag 1 november 2015 12:54 schreef Crip het volgende:
ik vind wendy echt eng
weenie
[ afbeelding ]
echt een crossdresser lijkt zequote:Op zondag 1 november 2015 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dan ook fucking lelijk. En irritant.
Ordinaire en dellerige uitstraling.quote:Op zondag 1 november 2015 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dan ook fucking lelijk. En irritant.
garlic meatball cheesy spicy breadquote:
hhhh die laatstequote:Op zondag 1 november 2015 14:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
garlic meatball cheesy spicy bread![]()
wat spreekt ze Engels op een vermoeiende manier zegquote:
ga een gangbang bijwonenquote:
Ben monogaam.quote:Op zondag 1 november 2015 14:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
ga een gangbang bijwonen
dima gaat sowieso aanwezig zijn dan
whats upquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
En dan ook nog niet mijzelf kunnen troosten met koolhydraatrijk voedsel.
Van wat?quote:Op zondag 1 november 2015 14:31 schreef McNulty het volgende:
ik vind dat stimo best wel een pic mag droppen
Nou ja, niet dat maagdelijke hoor. Ben zo passief geworden, dat ik mijzelf irriteer.quote:
Komt wel weer goed johquote:Op zondag 1 november 2015 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van wat?
[..]
Nou ja, niet dat maagdelijke hoor. Ben zo passief geworden, dat ik mijzelf irriteer.
van stimoquote:Op zondag 1 november 2015 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van wat?
[..]
Nou ja, niet dat maagdelijke hoor. Ben zo passief geworden, dat ik mijzelf irriteer.
32 is feit, de rest is subjectiefquote:
dm staat open voor jequote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat ze konden zien dat ik was afgevallen.
Heel fijn.
Gewoon een beetje sporten en gezond eten toch?quote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat ze konden zien dat ik was afgevallen.
Heel fijn.
Boeit mij niet.quote:Op zondag 1 november 2015 14:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje sporten en gezond eten toch?
Ik doe zelf niet aan afvallen, maar ik voel me lekkerder door sport en goed eten.
Kan mij niet echt boeien.quote:Op zondag 1 november 2015 11:33 schreef Crip het volgende:
Alcoholistquote:Op zondag 1 november 2015 15:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik mis nog een plat hoofd om een biertje op te zetten.
quote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef xcachet het volgende:
Kaartje gekocht voor de champions leauge wedstrijd van FC Barcelona as woensdag.
Ben al helemaal ingeburgerd.
Neequote:Op zondag 1 november 2015 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al litertje Sangria naar binnen gewerkt?
met wie ga je?quote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef xcachet het volgende:
Kaartje gekocht voor de champions leauge wedstrijd van FC Barcelona as woensdag.
Ben al helemaal ingeburgerd.
Gewoon spanjaard naast je op de bek pakken als Barca scoort.quote:Op zondag 1 november 2015 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten wilden niet. Schijt aan dus ga alleen.
Ik wil wel. =$quote:Op zondag 1 november 2015 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klasgenoten? Ik dacht dat in je uppie daar zat.quote:Op zondag 1 november 2015 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelijk heb je, als je daar bent moet je echt wel een keertje gaan ja.quote:Op zondag 1 november 2015 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit ik ook. 3 klasgenoten zitten verderop. 15 minuten lopen ongeveer. En 2 zitten echt verweg. Ook nog niet gezien.quote:Op zondag 1 november 2015 16:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Klasgenoten? Ik dacht dat in je uppie daar zat.
Hoe bevalt 't in Barcelona?quote:Op zondag 1 november 2015 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit ik ook. 3 klasgenoten zitten verderop. 15 minuten lopen ongeveer. En 2 zitten echt verweg. Ook nog niet gezien.
Ja, achter het doel, niet te hoogquote:Op zondag 1 november 2015 16:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gelijk heb je, als je daar bent moet je echt wel een keertje gaan ja.
Wel een beetje goede plek?
Zit de harde kern daar ook?quote:Op zondag 1 november 2015 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, achter het doel, niet te hoog
Ja waarom perse doen wat zij willen
quote:
Beter. Veel plezier.quote:Op zondag 1 november 2015 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed. Kan m'n draai hier wel vinden.
Maak dan op zijn minst een selfie met de spelers op het veld.quote:
Voetbal interesseert me geen hol, doe gewoon aardig voor Cachie.quote:Op zondag 1 november 2015 16:28 schreef krioro het volgende:
Maar eh wie geeft een neuk om voetbal.
Veel belangrijker: Wat heb je zoal gegeten tot nu toe?
Jij interesseert mah nie.quote:Op zondag 1 november 2015 16:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voetbal interesseert me geen hol, doe gewoon aardig voor Cachie.
Heb net een broodje met gehakt op.
nooit gespeeld dus ik kan je niet adviseren in dezenquote:Op zondag 1 november 2015 16:29 schreef MAHL het volgende:
Hmmm Fallout 3 voor een tientje op Steam.
Nooit gespeeld, moeite waard?
Pizza gister avond en vanmorgen broodquote:Op zondag 1 november 2015 16:28 schreef krioro het volgende:
Maar eh wie geeft een neuk om voetbal.
Veel belangrijker: Wat heb je zoal gegeten tot nu toe?
piew piewquote:Op zondag 1 november 2015 16:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij interesseert mah nie.
Ik had het tegen cachie.
gvdquote:Op zondag 1 november 2015 16:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij interesseert mah nie.
Ik had het tegen cachie.
Rip allyquote:
Ja.quote:Op zondag 1 november 2015 16:29 schreef MAHL het volgende:
Hmmm Fallout 3 voor een tientje op Steam.
Nooit gespeeld, moeite waard?
tinderquote:
Truequote:Op zondag 1 november 2015 16:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
tinder
je bent toch in het buitenland dus je kan ff sletten zonder reputatieschade op te lopen
Wrom niequote:Op zondag 1 november 2015 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe![]()
Val niet zo op Spanjaarden. Maar zal als ik mij ooit verveel het een kans geven.
Donker haar en donkere ogen trekt mij niet zo. Al kan het best een knap iemand zijn natuurlijk.quote:
Ayy.quote:Op zondag 1 november 2015 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pizza gister avond en vanmorgen brood
Zal vanavond wel een één of andere tappas doen.
Met soa'squote:Op zondag 1 november 2015 16:34 schreef McNulty het volgende:
dan kom je terug naar NL en dan doe je alsof je een cripje bent
Racist gwoon jijquote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Donker haar en donkere ogen trekt mij niet zo. Al kan het best een knap iemand zijn natuurlijk.
Vind het te debiel om pics van eten te maken tijdens uiteten :squote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ayy.
Pics van eten mogen gepost worden.
Op een schaal van 1/10?quote:
Recht in mijn hartquote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Donker haar en donkere ogen trekt mij niet zo. Al kan het best een knap iemand zijn natuurlijk.
Is het ook.quote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het te debiel om pics van eten te maken tijdens uiteten :s
Doe ik meestal wel.quote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neequote:
Eens, doe ik ook nooit.quote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Donker haar en blauwe ogen wel?quote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaha rap me opquote:Op zondag 1 november 2015 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Che_ is iig de GOAT FOK!ker hahahaha
Hzjb wd > allyquote:
Ik zal wel pics posten als ik een keer heb gekookt, goed?quote:Op zondag 1 november 2015 16:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Eens, doe ik ook nooit.
Ik mis het voer van daar though.
Zelfs mbhhh > allyquote:
quote:Op zondag 1 november 2015 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, anders had ik sws een proeffilmpje gemaakt voor mezelf om te kijken.
Yes.quote:Op zondag 1 november 2015 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal wel pics posten als ik een keer heb gekookt, goed?
Zit je te slijmen danquote:Op zondag 1 november 2015 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer/Chloro > Ally > wd > de rest.
Om thuis te laten zien wat voor voedsel ik tot me neem als ik in het buitenland ben en als de presentatie goed is, niets mis mee.quote:
Zou over je buik aaien :$quote:
Geen idee, zag dat ding laatst nog postenquote:
Poekie nouquote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Om thuis te laten zien wat voor voedsel tot me neem als ik in het buitenland ben en als de presentatie goed is, niets mis mee.
Oké niet, maar wilde dat je all out psych ging, helaas :squote:
550 bahtquote:Op zondag 1 november 2015 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Man y'all can suck this dick. [ afbeelding ]
Pic van je pizza. Toch geen supermarkt shite? Ik ga volgende week mijn homemade pizza maken.quote:
jonge ik volg het ook niet meerquote:
All out psych, ik, en dan ook nog op fok, lmao.quote:Op zondag 1 november 2015 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké niet, maar wilde dat je all out psych ging, helaas :s
Lekker m'n huig tikkenquote:Op zondag 1 november 2015 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Man y'all can suck this dick. [ afbeelding ]
lama die is niet lekkerquote:
Homemade buffalo chicken pizza togquote:Op zondag 1 november 2015 16:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pic van je pizza. Toch geen supermarkt shite? Ik ga volgende week mijn homemade pizza maken.
Can't blame a girl for trying.quote:Op zondag 1 november 2015 16:45 schreef krioro het volgende:
[..]
All out psych, ik, en dan ook nog op fok, lmao.
quote:Op zondag 1 november 2015 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
is dat lekker trouwens? pak altijd vette salami ofzo
Nee is goorquote:Op zondag 1 november 2015 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
is dat lekker trouwens? pak altijd vette salami ofzo
zou etenquote:Op zondag 1 november 2015 16:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze pizza beste pizza.
deze pizza ziet er echt zielig uitquote:Op zondag 1 november 2015 16:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze pizza beste pizza.
Lekker man, plakjes afgehakte penis op je pizza.quote:Op zondag 1 november 2015 16:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze pizza beste pizza.
Meat feast, gayquote:Op zondag 1 november 2015 16:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze pizza beste pizza.
quote:Op zondag 1 november 2015 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker man, plakjes afgehakte penis op je pizza.
lekkere mental imagequote:Op zondag 1 november 2015 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker man, plakjes afgehakte penis op je pizza.
Doe ik alleen bij Krio, Nulty en jou.quote:Op zondag 1 november 2015 16:48 schreef Chloroform het volgende:
Zou maar lief doen tegen jimmy, Chai, hij is niet bang om jouw boze en gemene posts te rapporteren als het moet hoor.
Toevallig, alle 3 getinte medemensen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe ik alleen bij Krio, Nulty en jou.
En hoe. Janken elke keerquote:
Nulty niet toch?quote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Toevallig, alle 3 getinte medemensen.
Jij bent net zo getint als SEMTEX d'r zonnebankkleur.quote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Toeval? I think not.quote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 1 november 2015 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent net zo getint als SEMTEX d'r zonnebankkleur.
Ik wel? Wow. =$quote:Op zondag 1 november 2015 16:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had jou geen TR gegeven toen hoor. Jij kan me eigenlijk niet zo boeien.
quote:
Jij en Nulty waren de originele Nazi-roepers, Chloro loopt er een beetje sullig achteraan in een poging stoer te worden gevonden.quote:
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 1 november 2015 16:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had jou geen TR gegeven toen hoor. Jij kan me eigenlijk niet zo boeien.
Heb jou nooit nazi genoemd, enige wat ik doe is bullshit callen als jij je weer gedraagt als de kleine bitch die je bentquote:Op zondag 1 november 2015 16:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij en Nulty waren de originele Nazi-roepers, Chloro loopt er een beetje sullig achteraan in een poging stoer te worden gevonden.
En jij bent net zo getint als de tikka masala die mkhhh voor je klaarmaakt.quote:Op zondag 1 november 2015 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent net zo getint als SEMTEX d'r zonnebankkleur.
Tijdje geleden dit gemaakt met een bodem van bloemkool:quote:Op zondag 1 november 2015 16:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pic van je pizza. Toch geen supermarkt shite? Ik ga volgende week mijn homemade pizza maken.
Aan? o;quote:Op zondag 1 november 2015 16:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had je gisteren je bambi look nog geshowed?
Hahaha gvdquote:
zou eten is tenminste niet zo karig belegdquote:Op zondag 1 november 2015 16:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze pizza beste pizza.
Neen, was niets interessants happening. Alleen mijn moeder beetje geirriteerd.quote:Op zondag 1 november 2015 16:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet ik veel, Halloween feestje ofzo?
quote:Op zondag 1 november 2015 16:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Neen, was niets interessants happening. Alleen mijn moeder beetje geirriteerd.
Oké cyquote:
Vind je het gek met je rassen mogen niet mengen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij en Nulty waren de originele Nazi-roepers, Chloro loopt er een beetje sullig achteraan in een poging stoer te worden gevonden.
En z'n nazi-muziek.quote:Op zondag 1 november 2015 17:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vind je het gek met je rassen mogen niet mengen.
WIl ik altijd zo hard knuffelen hequote:Op zondag 1 november 2015 17:02 schreef Chai het volgende:
Ik zag gisteren een puppy, precies zo een als die van xcachet. Denk ook ongeveer dezelfde leeftijd
quote:Op zondag 1 november 2015 17:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet zou mogen, wel wat mijn mening daarover is. Maar dat zou ik nooit willen verbieden.quote:Op zondag 1 november 2015 17:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wut? Ik luister helemaal geen nazi muziek, als ik dat al een keer gepost zou hebben was het een grapje.quote:
Dat heb je gepost ja. Ik vond het niet grappig.quote:Op zondag 1 november 2015 17:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet zou mogen, wel wat mijn mening daarover is. Maar dat zou ik nooit willen verbieden.
[..]
Wut? Ik luister helemaal geen nazi muziek, als ik dat al een keer gepost zou hebben was het een grapje.
Link?quote:Op zondag 1 november 2015 17:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat heb je gepost ja. Ik vond het niet grappig.
Mijn neef is Moluks x Nederlands, maar ziet eruit als een Turk. Mag het dan wel?quote:Op zondag 1 november 2015 17:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet zou mogen, wel wat mijn mening daarover is. Maar dat zou ik nooit willen verbieden.
Post is weggehaald. Koop maar een abo dan kan je je notes inzien.quote:
Alles mag natuurlijk, dat moeten mensen zelf weten.quote:Op zondag 1 november 2015 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn neef is Moluks x Nederlands, maar ziet eruit als een Turk. Mag het dan wel?
Ik weet het al weer, heb ik al met Huge over gesproken, en hij gaf toe dat hij wat overtrokken had gereageerd. Dat was overduidelijk bedoeld als grap.quote:Op zondag 1 november 2015 17:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Post is weggehaald. Koop maar een abo dan kan je je notes inzien.
Ja ik heb je post niet gelezen, heb jouw opinie over hoe mensen het best kunnen fokken dus niet meegekregen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alles mag natuurlijk, dat moeten mensen zelf weten.
Nee maar ze komt toch langs jouw oso elke keer dus dan kan je net zo goed een keer doen toch.quote:Op zondag 1 november 2015 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Panzer z'n sloppy seconds, jij liever dan ik.
Alsof zij zouquote:Op zondag 1 november 2015 17:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee maar ze komt toch langs jouw oso elke keer dus dan kan je net zo goed een keer doen toch.
Ik heb weleens wat opgemerkt in de context van het feit dat veel negers een blanke vriendin hebben, waar Krio op doelt. Maar ik heb nooit gezegd dat ik rasvermenging zou verbieden ofzo.quote:Op zondag 1 november 2015 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik heb je post niet gelezen, heb jouw opinie over hoe mensen het best kunnen fokken dus niet meegekregen.
quote:Op zondag 1 november 2015 17:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Ik heb weleens wat opgemerkt in de context van het feit dat veel negers een blanke vriendin hebben, waar Krio op doelt. Maar ik heb nooit gezegd dat ik rasvermenging zou verbieden ofzo.
wil ik ook een keer maken een pizzabodem van bloemkoolquote:Op zondag 1 november 2015 16:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tijdje geleden dit gemaakt met een bodem van bloemkool:
Was erg de moeite waard.
Wat is dit nou weer voor self-burn?quote:Op zondag 1 november 2015 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof zij zou.
CY, als je dit leest in een toevallig openstaande tab, let me know.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |