wel lekker nummertjequote:Op zondag 1 november 2015 11:07 schreef Crip het volgende:
wrm lieten ze deze chick dansen, tering zeg.
gewoon geen clips kijkenquote:Op zondag 1 november 2015 11:12 schreef Crip het volgende:
clip is zo mooi geschoten komt even zo'n stijve hark dat verpesten
mehquote:Op zondag 1 november 2015 11:19 schreef Crip het volgende:
[..]
als ze zoals deze zijn kijk ik ze graag
ook goeiemorgen sgquote:Op zondag 1 november 2015 11:28 schreef -supergirl- het volgende:
Hypocrieten die hoofddoek dragen omdat ze niet mooi mogen zijn voor de buitenwereld, maar wel strakke broekjes dragen en face vol make-up.
ik ook, maar alleen omdat ze allebei stinkend rijk zijnquote:Op zondag 1 november 2015 11:33 schreef Crip het volgende:
ben echt jelly op beyonce en jay hun relatie
Dat ook ja. Maar ook hoe ze samen zijn, wel schattig.quote:Op zondag 1 november 2015 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar alleen omdat ze allebei stinkend rijk zijn
dat zou ik dan weer niet wetequote:Op zondag 1 november 2015 11:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar ook hoe ze samen zijn, wel schattig.
ja tog gewoon en daarna gwn ff lekker gesmackt worden door solangequote:Op zondag 1 november 2015 11:33 schreef Crip het volgende:
ben echt jelly op beyonce en jay hun relatie
vraag me nog steeds af wrm solange zo crazy werdquote:Op zondag 1 november 2015 11:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
ja tog gewoon en daarna gwn ff lekker gesmackt worden door solange
Het ergste vind ik dat ze jayz in positie had geplaatst waarin hij heel veel reputatieschade had kunnen oplopen. Als hij haar teruggeslagen had dan was hij de zondebok en was heel de VS over hem heen gevallen.quote:Op zondag 1 november 2015 11:53 schreef Crip het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af wrm solange zo crazy werd
Scheen dat Jay-Z zat te flirten met Rachel Roy (quote:Op zondag 1 november 2015 11:53 schreef Crip het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af wrm solange zo crazy werd
De oude Jay-Z had schijtquote:Op zondag 1 november 2015 12:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat ze jayz in positie had geplaatst waarin hij heel veel reputatieschade had kunnen oplopen. Als hij haar teruggeslagen had dan was hij de zondebok en was heel de VS over hem heen gevallen.
"Ermagawd Jay-z beats Beyonce's baby sister!!!!1!"
Ja Wendy Williams sprong ook daarop met haar tranny hoofd.quote:Op zondag 1 november 2015 12:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheen dat Jay-Z zat te flirten met Rachel Roy () daar volgens mij, en Solange opkwam voor d'r zus. Ooit gelezen, not sure if srs.
[..]
De oude Jay-Z had schijt.
[ afbeelding ]
fuck out da whey hoequote:
Heeft in ieder geval niet bezuinigd op plastisch chirurgiequote:Op zondag 1 november 2015 12:54 schreef Crip het volgende:
ik vind wendy echt eng
weenie
[ afbeelding ]
Is dan ook fucking lelijk. En irritant.quote:Op zondag 1 november 2015 12:54 schreef Crip het volgende:
ik vind wendy echt eng
weenie
[ afbeelding ]
echt een crossdresser lijkt zequote:Op zondag 1 november 2015 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dan ook fucking lelijk. En irritant.
Ordinaire en dellerige uitstraling.quote:Op zondag 1 november 2015 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dan ook fucking lelijk. En irritant.
garlic meatball cheesy spicy breadquote:
hhhh die laatstequote:Op zondag 1 november 2015 14:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
garlic meatball cheesy spicy bread![]()
wat spreekt ze Engels op een vermoeiende manier zegquote:
ga een gangbang bijwonenquote:
Ben monogaam.quote:Op zondag 1 november 2015 14:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
ga een gangbang bijwonen
dima gaat sowieso aanwezig zijn dan
whats upquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
En dan ook nog niet mijzelf kunnen troosten met koolhydraatrijk voedsel.
Van wat?quote:Op zondag 1 november 2015 14:31 schreef McNulty het volgende:
ik vind dat stimo best wel een pic mag droppen
Nou ja, niet dat maagdelijke hoor. Ben zo passief geworden, dat ik mijzelf irriteer.quote:
Komt wel weer goed johquote:Op zondag 1 november 2015 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van wat?
[..]
Nou ja, niet dat maagdelijke hoor. Ben zo passief geworden, dat ik mijzelf irriteer.
van stimoquote:Op zondag 1 november 2015 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van wat?
[..]
Nou ja, niet dat maagdelijke hoor. Ben zo passief geworden, dat ik mijzelf irriteer.
32 is feit, de rest is subjectiefquote:
dm staat open voor jequote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat ze konden zien dat ik was afgevallen.
Heel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |