Gewoon een beetje sporten en gezond eten toch?quote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat ze konden zien dat ik was afgevallen.
Heel fijn.
Boeit mij niet.quote:Op zondag 1 november 2015 14:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje sporten en gezond eten toch?
Ik doe zelf niet aan afvallen, maar ik voel me lekkerder door sport en goed eten.
Kan mij niet echt boeien.quote:Op zondag 1 november 2015 11:33 schreef Crip het volgende:
ben echt jelly op beyonce en jay hun relatie
Alcoholistquote:Op zondag 1 november 2015 15:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik mis nog een plat hoofd om een biertje op te zetten.
quote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef xcachet het volgende:
Kaartje gekocht voor de champions leauge wedstrijd van FC Barcelona as woensdag.
Ben al helemaal ingeburgerd.
Neequote:Op zondag 1 november 2015 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al litertje Sangria naar binnen gewerkt?
met wie ga je?quote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef xcachet het volgende:
Kaartje gekocht voor de champions leauge wedstrijd van FC Barcelona as woensdag.
Ben al helemaal ingeburgerd.
Gewoon spanjaard naast je op de bek pakken als Barca scoort.quote:Op zondag 1 november 2015 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten wilden niet. Schijt aan dus ga alleen.
Ik wil wel. =$quote:Op zondag 1 november 2015 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klasgenoten? Ik dacht dat in je uppie daar zat.quote:Op zondag 1 november 2015 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelijk heb je, als je daar bent moet je echt wel een keertje gaan ja.quote:Op zondag 1 november 2015 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |