Ik wel? Wow. =$quote:Op zondag 1 november 2015 16:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had jou geen TR gegeven toen hoor. Jij kan me eigenlijk niet zo boeien.
quote:
Jij en Nulty waren de originele Nazi-roepers, Chloro loopt er een beetje sullig achteraan in een poging stoer te worden gevonden.quote:
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 1 november 2015 16:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had jou geen TR gegeven toen hoor. Jij kan me eigenlijk niet zo boeien.
Heb jou nooit nazi genoemd, enige wat ik doe is bullshit callen als jij je weer gedraagt als de kleine bitch die je bentquote:Op zondag 1 november 2015 16:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij en Nulty waren de originele Nazi-roepers, Chloro loopt er een beetje sullig achteraan in een poging stoer te worden gevonden.
En jij bent net zo getint als de tikka masala die mkhhh voor je klaarmaakt.quote:Op zondag 1 november 2015 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent net zo getint als SEMTEX d'r zonnebankkleur.
Tijdje geleden dit gemaakt met een bodem van bloemkool:quote:Op zondag 1 november 2015 16:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pic van je pizza. Toch geen supermarkt shite? Ik ga volgende week mijn homemade pizza maken.
Aan? o;quote:Op zondag 1 november 2015 16:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had je gisteren je bambi look nog geshowed?
Hahaha gvdquote:
zou eten is tenminste niet zo karig belegdquote:Op zondag 1 november 2015 16:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze pizza beste pizza.
Neen, was niets interessants happening. Alleen mijn moeder beetje geirriteerd.quote:Op zondag 1 november 2015 16:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet ik veel, Halloween feestje ofzo?
quote:Op zondag 1 november 2015 16:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Neen, was niets interessants happening. Alleen mijn moeder beetje geirriteerd.
Oké cyquote:
Vind je het gek met je rassen mogen niet mengen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij en Nulty waren de originele Nazi-roepers, Chloro loopt er een beetje sullig achteraan in een poging stoer te worden gevonden.
En z'n nazi-muziek.quote:Op zondag 1 november 2015 17:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vind je het gek met je rassen mogen niet mengen.
WIl ik altijd zo hard knuffelen hequote:Op zondag 1 november 2015 17:02 schreef Chai het volgende:
Ik zag gisteren een puppy, precies zo een als die van xcachet. Denk ook ongeveer dezelfde leeftijd
quote:Op zondag 1 november 2015 17:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet zou mogen, wel wat mijn mening daarover is. Maar dat zou ik nooit willen verbieden.quote:Op zondag 1 november 2015 17:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wut? Ik luister helemaal geen nazi muziek, als ik dat al een keer gepost zou hebben was het een grapje.quote:
Dat heb je gepost ja. Ik vond het niet grappig.quote:Op zondag 1 november 2015 17:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet zou mogen, wel wat mijn mening daarover is. Maar dat zou ik nooit willen verbieden.
[..]
Wut? Ik luister helemaal geen nazi muziek, als ik dat al een keer gepost zou hebben was het een grapje.
Link?quote:Op zondag 1 november 2015 17:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat heb je gepost ja. Ik vond het niet grappig.
Mijn neef is Moluks x Nederlands, maar ziet eruit als een Turk. Mag het dan wel?quote:Op zondag 1 november 2015 17:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet zou mogen, wel wat mijn mening daarover is. Maar dat zou ik nooit willen verbieden.
Post is weggehaald. Koop maar een abo dan kan je je notes inzien.quote:
Alles mag natuurlijk, dat moeten mensen zelf weten.quote:Op zondag 1 november 2015 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn neef is Moluks x Nederlands, maar ziet eruit als een Turk. Mag het dan wel?
Ik weet het al weer, heb ik al met Huge over gesproken, en hij gaf toe dat hij wat overtrokken had gereageerd. Dat was overduidelijk bedoeld als grap.quote:Op zondag 1 november 2015 17:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Post is weggehaald. Koop maar een abo dan kan je je notes inzien.
Ja ik heb je post niet gelezen, heb jouw opinie over hoe mensen het best kunnen fokken dus niet meegekregen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alles mag natuurlijk, dat moeten mensen zelf weten.
Nee maar ze komt toch langs jouw oso elke keer dus dan kan je net zo goed een keer doen toch.quote:Op zondag 1 november 2015 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Panzer z'n sloppy seconds, jij liever dan ik.
Alsof zij zouquote:Op zondag 1 november 2015 17:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee maar ze komt toch langs jouw oso elke keer dus dan kan je net zo goed een keer doen toch.
Ik heb weleens wat opgemerkt in de context van het feit dat veel negers een blanke vriendin hebben, waar Krio op doelt. Maar ik heb nooit gezegd dat ik rasvermenging zou verbieden ofzo.quote:Op zondag 1 november 2015 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik heb je post niet gelezen, heb jouw opinie over hoe mensen het best kunnen fokken dus niet meegekregen.
quote:Op zondag 1 november 2015 17:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Ik heb weleens wat opgemerkt in de context van het feit dat veel negers een blanke vriendin hebben, waar Krio op doelt. Maar ik heb nooit gezegd dat ik rasvermenging zou verbieden ofzo.
wil ik ook een keer maken een pizzabodem van bloemkoolquote:Op zondag 1 november 2015 16:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tijdje geleden dit gemaakt met een bodem van bloemkool:
Was erg de moeite waard.
Wat is dit nou weer voor self-burn?quote:Op zondag 1 november 2015 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof zij zou.
CY, als je dit leest in een toevallig openstaande tab, let me know.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |