Jij post in het Engels.quote:
Origineel.quote:
Ik heb geluisterd maar de mate van autotune is nogal storendquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen gifjes en nasheeds tijdens de wedstrijd.
Is allemaal puur natoerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geluisterd maar de mate van autotune is nogal storend
Ohhhh braw braw rakaktakaquote:
Ik vind hem ook wel opvallend pro Erdogan of ligt dit aan mij?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik kijk pas 10 minuten maar die scheids is wel heel erg pro-Bayern
Uefayernquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik kijk pas 10 minuten maar die scheids is wel heel erg pro-Bayern
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn neus zit verstopt, geen zin om te zoeken.
Neem wat pep, guardiolaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn neus zit verstopt, geen zin om te zoeken.
In het weekend verkoopt hij doner met extra veel knoflooksaus aan dronken Hollanders, doordeweeks fluit hij champions league wedstrijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel opvallend pro Erdogan of ligt dit aan mij?
Feitje: 40' viel de eerste bom op Rotterdam.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Anoonumos het volgende:
Feitje: 73' viel de eerste goal tegen Juve
Niveautje hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Feitje: 40' viel de eerste bom op Rotterdam.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Feitje: 40' viel de eerste bom op Rotterdam.
Hij gaat meestal door in de halve finale.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
Atletico gewoon weer naar de finale. Hoe flikt die Simeone dat toch?
Kan mij dat nou verrottenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:15 schreef NoNickOne het volgende:
Als ik morgen naar mn werk ga en onderweg stop bij het tankstation, wat voor een broodje zal ik dan halen?
Met gehaktbal natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:15 schreef NoNickOne het volgende:
Als ik morgen naar mn werk ga en onderweg stop bij het tankstation, wat voor een broodje zal ik dan halen?
Door te winnen in de halve finalequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
Hier zit op zich wel wat inquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaat meestal door in de halve finale.
Door meer te scoren dan de tegenstander.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
Thuisdoelpunten tellen dubbel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |