quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:01 schreef Doublepain het volgende:
1/8: PSV – Atletico Madrid 0-0
1/8: Atletico Madrid – PSV 0-0 (w.n.s.)
1/4: Barcelona – Atletico Madrid 2-1
1/4: Atletico Madrid – Barcelona 2-0
1/2: Atletico Madrid - Bayern Munchen 1-0
TAKBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:00 schreef Joezi het volgende:
Juichen voor Atleti is hetzelfde als juichen voor de IS
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
TAKBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIR
ALLAH AHKBAR
Deze nasheed
quote:
Kippenvelquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
TAKBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIR
ALLAH AHKBAR
Deze nasheed
Juichen voor Bayern is hetzelfde als juichen voor de Nazi'squote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:00 schreef Joezi het volgende:
Of hij vertaalt het even voor de thread debielquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want hij zou dat in het russisch zeggen.
Lekker nummertje hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ALLAH AHKBAR
Deze nasheed
Dat is toch juist goedquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juichen voor Bayern is hetzelfde als juichen voor de Nazi's
TAKBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:00 schreef Joezi het volgende:
quote:
Eens.quote:
Ik bedoel die collega zou het in het arabisch zeggen, en dat verstaat hij niet, debiel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Of hij vertaalt het even voor de thread debiel
Gelukkig kan je altijd op je echte vrienden bouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezellig!(ik reageer maar, want verder deed niemand het)
Waar staat dat hij in het arabisch zegt?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik bedoel die collega zou het in het arabisch zeggen, en dat verstaat hij niet, debiel.
you dense motherfuckerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waar staat dat hij in het arabisch zegt?
davy, doe niet zo dom aub.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik bedoel die collega zou het in het arabisch zeggen, en dat verstaat hij niet, debiel.
Er gaan veel "Nederlanders" naar Turkije op vakantie deze zomer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft hier iemand Erdogan beledigd dat er van die vertragende ads van Turkish Airlines zijn?
Bedanktquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:06 schreef Caland het volgende:
3 keer scoren tegen Atleticogoden is nagenoeg onmogelijk.
Ik denk ik zeg het maar even.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:06 schreef Caland het volgende:
Even luisteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:06 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind deze persoonlijk erg mooi, harmonietjes enzo
Nee, niet slim.quote:
Wanneer was de laatste keer dat Atletico drie doelpunten tegen kreeg?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:06 schreef Caland het volgende:
2 mag ookquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:06 schreef Caland het volgende:
Bij mij ook al de hele avond.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:07 schreef Caland het volgende:
Er staat bij mij een ad dat Turkish airlines piloten zoekt.
IS MAFIA
De lange arm van Ankara reikt zelfs tot in de zolderkamer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er gaan veel "Nederlanders" naar Turkije op vakantie deze zomer.
Tegen PSV.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat Atletico drie doelpunten tegen kreeg?
In de strafschoppen serie tegen PSV. (die psv verloor)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Boh, goede vraag. Dit seizoen sowieso niet volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
We zitten op een Nederlands forum hoor.quote:
Jij zou dat veel beter doen!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
hehe, er wordt weer gemod.
Het duurde maar 80 posts.
Duidelijk te merken dat de DON er niet isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
hehe, er wordt weer gemod.
Het duurde maar 80 posts.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben je daar pas net achter gekomen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We zitten op een Nederlands forum hoor.
kmalquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Komop Bayern, kmal er ff 1 in voor de spanning.
In de copa (B-team)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Boh, goede vraag. Dit seizoen sowieso niet volgens mij.
Dit zei, jawel, je moeder gisteren ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Komop Bayern, knal er ff 1 in voor de spanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |