`Waarom nog 2?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Hup nog 2 doelpunten verdomme
blijf doorgaan
Coman zometeen erin
BOEM PATS
met 2-0 gaan ze door maar met 3-0 heb je zekerheid.quote:
Nee, de 2-1 in de 89e.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop op een smerige gelijkmaker zo rond de 70ste minuut.
twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 21:17:55R: Dit bord staat al een tijdje bij #BayernAtleti langs het veld... #eenrichtingsverkeer https://t.co/S9GMhKtr3z reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door KingRoland op 03-05-2016 21:18:53 (users op mobiel) ]
madquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
flikker op man
nou dan maar in de 2e helft een tegengoal maken
Die nemen we niet serieus.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
Mensen die dachten dat het over en uit was voor Bayern![]()
NOPEquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig is Robben er niet bij, nu gaat hij misschien wel raak.
Haha.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig is Robben er niet bij, nu gaat hij misschien wel raak.
QFTquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als atletico wint zet ik een tattoo van Oblak op mijn piemel.
Even quotenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Paxcon mag dit dan voor ons bevestigen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Moeten ze wel in het strafschopgebied komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik verwacht nog een penalty voor Atleti, want zo werkt dat tegenwoordig bij scheidsrechters.
Dat past niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Je hebt mijn piemel nog nooit gezien, de omtrek kan je niet negeren.quote:
Dat staat ook niet ter discussiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je hebt mijn piemel nog nooit gezien, de omtrek kan je niet negeren.
Ik zit vandaag helemaal niet in een kamp johquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijd voor de 1-1 vinden Sked, Tagliano, Cavaliers en ik
Hij zal gemist worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn mad jelly het zit diep vocaroo werkt niet meerr.i.p.
Spreek een nieuwe inquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn mad jelly het zit diep vocaroo werkt niet meerr.i.p.
Dit is echt al 3 jaar zo maar ik vind dat wel lekker dat vechtvoetbal, liever dat dan dat gejank en gerol vn barcaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Wat een stelletje gekken daar bij Atleti. Respect verloren wel.
Je zit nog in de trein?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit vandaag helemaal niet in een kamp joh
Jammer, ik had voor jou wel een geschikt kamp geweten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
deels eensquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt al 3 jaar zo maar ik vind dat wel lekker dat vechtvoetbal, liever dat dan dat gejank en gerol vn barca
Jetro-auschwitz-swag.jpgquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie wie wie en wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijd voor de 1-1 vinden Sked, Tagliano, Cavaliers en ik
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Ties02 het volgende:
met een missie, onwijs coole kids in topconditie, rocketpower
Ik weet nog een paar jaar geleden toen Inzanity en ik de enige waren die dat vonden en nu iedereen.. #KENNERSquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt al 3 jaar zo maar ik vind dat wel lekker dat vechtvoetbal, liever dat dan dat gejank en gerol vn barca
Ik zie ook liever Atletico dan Barca ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leicester.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Bayern is de beste ploeg van de wereld.
Je grappen zijn sterk vandaagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Bayern is de beste ploeg van de wereld.
Je bent op de hoogte van het feit dat we met deze stand verlengen en het dus sowieso spannend is?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
Voor de spanning in de wedstrijd zou het leuk zijn als Atleti nu scoort.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat we met deze stand verlengen en het dus sowieso spannend is?
Antivoetbal, Uh okay man.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef franske19 het volgende:
Voelt vreemd om voor een Duitse ploeg te zijn maar Atletico speelt antivoetbal van een ongekend niveau dus dan is de keuze makkelijk.
GGMM is niet zo slim.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat we met deze stand verlengen en het dus sowieso spannend is?
Zo laat mag Stijn niet opblijven en ik gun hem dat niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM heeft niet zo'n goede dag vandaag, er werd zojuist ook al een post van hem verwijderd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn heeft toch vakantie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo laat mag Stijn niet opblijven en ik gun hem dat niet.
Hij post ook in het Pauw topic dus hij mag lekker wel lang opblijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo laat mag Stijn niet opblijven en ik gun hem dat niet.
GGMM weet dat niet aangezien hij dan al naar bed moet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij post ook in het Pauw topic dus hij mag lekker wel lang opblijven
quote:
Oh.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij post ook in het Pauw topic dus hij mag lekker wel lang opblijven
dikzakbarney.gifquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM weet dat niet aangezien hij dan al naar bed moet.
Wat wil je met al dat korfballen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die jongen heeft z'n rust hard nodig. Vakantie of geen vakantie.
Alleen van Jessica Albaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:28 schreef Coco98 het volgende:
Even een moeilijke vraag:
Zijn gifjes toegestaan in de rust?
Hij zit al 3 jaar niet meer op korfbal, dom varken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat wil je met al dat korfballen.
Ik verander het wel voor jequote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
Ron, kan je achter even vragen of Danny de advertentie van Turkish Airlines wil verbieden? Laadtijd opde mobiel is ontzettend door die add
Nou fucking en.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zit al 3 jaar niet meer op korfbal, dom varken.
Guitarist was ook 3 jaar geleden voor het laatst in vbl.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zit al 3 jaar niet meer op korfbal, dom varken.
fixedquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
Ron, kan je achter even vragen of Danny de advertentie van Turkish Airlines wil verbieden? Laadtijd opde mobiel is ontzettend door die aids
Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Guitarist was ook 3 jaar geleden voor het laatst in vbl.
Ik mis mrstyloquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Guitarist was ook 3 jaar geleden voor het laatst in vbl.
DAT ZEGT HIJ TOCH OOK NIET?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet echt in het nadeel van Bayern vooralsnog
en Morpheus is nog steeds modquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
en 2 jaar geleden was hij mod.
Ohquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
45 minuten zoals altijd en dan eventueel wat extra tijd.
Hoeveel jaar geleden was jij mod?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
en 2 jaar geleden was hij mod.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef Ties02 het volgende:
Zoeken naar dat gaatje, daar weet Paxcon meer vanaf
Is Pax eigenlijk weleens bottom?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef Ties02 het volgende:
De klanten van je moeder hebben zo'n gapend gat zo gevonden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef Ties02 het volgende:
Uhm dat zegt eigenlijk dat jij nooit seks hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef Ties02 het volgende:
Eerder zoeken naar z'n eigen pikquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef Ties02 het volgende:
Welkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |