Ik zie ook liever Atletico dan Barca ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt al 3 jaar zo maar ik vind dat wel lekker dat vechtvoetbal, liever dat dan dat gejank en gerol vn barca
Leicester.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Bayern is de beste ploeg van de wereld.
Je grappen zijn sterk vandaagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Bayern is de beste ploeg van de wereld.
Je bent op de hoogte van het feit dat we met deze stand verlengen en het dus sowieso spannend is?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
Voor de spanning in de wedstrijd zou het leuk zijn als Atleti nu scoort.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat we met deze stand verlengen en het dus sowieso spannend is?
Antivoetbal, Uh okay man.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef franske19 het volgende:
Voelt vreemd om voor een Duitse ploeg te zijn maar Atletico speelt antivoetbal van een ongekend niveau dus dan is de keuze makkelijk.
GGMM is niet zo slim.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat we met deze stand verlengen en het dus sowieso spannend is?
Zo laat mag Stijn niet opblijven en ik gun hem dat niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM heeft niet zo'n goede dag vandaag, er werd zojuist ook al een post van hem verwijderd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn heeft toch vakantie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo laat mag Stijn niet opblijven en ik gun hem dat niet.
Hij post ook in het Pauw topic dus hij mag lekker wel lang opblijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo laat mag Stijn niet opblijven en ik gun hem dat niet.
GGMM weet dat niet aangezien hij dan al naar bed moet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij post ook in het Pauw topic dus hij mag lekker wel lang opblijven
quote:
Oh.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij post ook in het Pauw topic dus hij mag lekker wel lang opblijven
dikzakbarney.gifquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM weet dat niet aangezien hij dan al naar bed moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |