Ik zit vandaag helemaal niet in een kamp johquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijd voor de 1-1 vinden Sked, Tagliano, Cavaliers en ik
Hij zal gemist worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn mad jelly het zit diep vocaroo werkt niet meerr.i.p.
Spreek een nieuwe inquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn mad jelly het zit diep vocaroo werkt niet meerr.i.p.
Dit is echt al 3 jaar zo maar ik vind dat wel lekker dat vechtvoetbal, liever dat dan dat gejank en gerol vn barcaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Wat een stelletje gekken daar bij Atleti. Respect verloren wel.
Je zit nog in de trein?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit vandaag helemaal niet in een kamp joh
Jammer, ik had voor jou wel een geschikt kamp geweten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
deels eensquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt al 3 jaar zo maar ik vind dat wel lekker dat vechtvoetbal, liever dat dan dat gejank en gerol vn barca
Jetro-auschwitz-swag.jpgquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie wie wie en wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijd voor de 1-1 vinden Sked, Tagliano, Cavaliers en ik
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Ties02 het volgende:
met een missie, onwijs coole kids in topconditie, rocketpower
Ik weet nog een paar jaar geleden toen Inzanity en ik de enige waren die dat vonden en nu iedereen.. #KENNERSquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt al 3 jaar zo maar ik vind dat wel lekker dat vechtvoetbal, liever dat dan dat gejank en gerol vn barca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |