abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161906445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hij doet het heel goed. Zijn revolutie is zo stil, niemand hoort het. Buiten zijn zolderkamertje.
Whehe.
pi_161906554
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:20 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik hoop van ganse harte dat hij gelijk heeft en dat de stagnerende politiek van jaknikken en wegkijken eindelijk eens wordt verjaagd. Als dat met geweld moet is dat natuurlijk vreselijk maar het kan een ontevreden volk niet aangerekend worden om in opstand te komen tegen leiders die hun belangen verkwanselen.
Daar hebben we het volgende op gevonden. Om geweld te vermijden is daar:
** algemene verkiezingen in 2017 Kies de politieke bestuurders voor de Tweede Kamer
Maar bedenk wel. dat een meerderheid van het volk niet jouw ideale bestuurders kiest.
Dat heet democratie
** Later zijn er ook gemeentelijke en provinciale verkiezingen.
** Daar is ook de vrijheid van organisatie en de vrijheid van meningsuiting.
Organiseer de ontevredenen en uit je mening, opdat foute bestuurders verbaal op de vingers worden getikt

Natuurlijk wilt men ( poltiek, politie, 99% van de bevolking) geen geweld, geen oproepen tot gewelddadig verdrijven van de bestuurders. Dat hoeft ook niet.. Stem andere bestuurders.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:30:36 #178
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_161906676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Echt, types als jij zouden eens een maandje in Paraguay moeten gaan wonen. Of in Venezuela. Of Noord-Korea. Of zoiets. En eens aan den lijve ondervinden hoe het écht is om in een land te wonen waar "leiders hun belangen verkwanselen".

Jullie zouden allemaal jankend en jammerend bij de ambassade komen vragen of je asjeblieft weer naar je warme en veilige zolderkamertje mag.
Waarom? Ik ben toch een Nederlands staatsburger? Mag ik geen kritiek op de Nederlandse overheid hebben? Jij ziet dus liever dat ik mijn ogen sluit voor ellende hier en dat ik mij liever focus op de ellende ergens anders. Een dubieuze gang van zaken aangezien ik mijn 'Heimat' boven alles als eerste het beste gun.

Ik vind het een beetje een appels en peren verhaal van doorgeslagen kosmopoliet. :O
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:31:03 #179
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_161906696
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

** algemene verkiezingen in 2017 Kies de politieke bestuurders voor de Tweede Kamer
Maar bedenk wel. dat een meerderheid van het volk niet jouw ideale bestuurders kiest.
Dat heet democratie
Organiseer de ontevredenen en uit je mening, opdat foute bestuurders verbaal op de vingers worden getikt

Natuurlijk wilt men ( poltiek, politie, 99% van de bevolking) geen geweld, geen oproepen tot gewelddadig verdrijven van de bestuurders. Dat hoeft ook niet.. Stem andere bestuurders.
Ja maar, ja maar...

Kan dat via Internet? Of moet er dan actief geparticipeerd worden? Want dat is de bedoeling niet! Nee, anderen moeten het opknappen, hoor. Bij voorkeur met geweld.Hij is alleen maar de boodschapper. De drummer. Het is zijn taak de foute(n) aan te wijzen vanachter zijn PC'tje.

Actief worden... Tsss.... |:(
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:33:12 #180
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161906757
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:30 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Waarom? Ik ben toch een Nederlands staatsburger? Mag ik geen kritiek op de Nederlandse overheid hebben? Jij ziet dus liever dat ik mijn ogen sluit voor ellende hier en dat ik mij liever focus op de ellende ergens anders. Een dubieuze gang van zaken aangezien ik mijn 'Heimat' boven alles als eerste het beste gun.

Ik vind het een beetje een appels en peren verhaal van doorgeslagen kosmopoliet. :O
Gast, jij zou vrede hebben met een gewelddadige revolutie, enkel omdat je het oneens bent met het gevoerde beleid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:33:14 #181
66444 Lord_Vetinari
pi_161906759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:30 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Je bent dus zelfs te dom om dat te snappen. Zeg ik ergens dat je geen kritiek mag hebben? Zeg ik ergens dat je de problemen elders moet gaan oplossen? Ik zeg alleen dat je niet zo moet zeiken. je leeft in een van de veiligste, welvarendste, meest democratische landen ter wereld en alles wat je kunt doen is ouwerothoeren op een Internetforumpje omdat de bestuurders er niet jouw idee van Utopia van maken.

Nou, boo-fucking-hoo. That is life.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:35:22 #182
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_161906844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat heet democratie

Het probleem ligt juist bij de 'Carrière Politici' die puur en alleen aan het partijbelang denken en het landsbelang op de tweede plaats stellen.
Het stemgedrag van het plebs is ook om te huilen, wat zijn ze toch boos en verbaasd als ze de beloofde ¤1000,- van Rutte niet krijgen, gek hé?
Lege en loze verkiezingsbeloften, dát is waar dit oude versleten systeem op draait.

De Democratie in huidige vorm is een farce.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:37:29 #183
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_161906923
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je bent dus zelfs te dom om dat te snappen. Zeg ik ergens dat je geen kritiek mag hebben? Zeg ik ergens dat je de problemen elders moet gaan oplossen? Ik zeg alleen dat je niet zo moet zeiken. je leeft in een van de veiligste, welvarendste, meest democratische landen ter wereld en alles wat je kunt doen is ouwerothoeren op een Internetforumpje omdat de bestuurders er niet jouw idee van Utopia van maken.

Nou, boo-fucking-hoo. That is life.
En wat doe jij hier dan op een online forumpje? Zijn we niet allemaal hier om gedachten uit te wisselen?
- Jan Van Speijk
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:37:32 #184
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161906925
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Het probleem ligt juist bij de 'Carrière Politici' die puur en alleen aan het partijbelang denken en het landsbelang op de tweede plaats stellen.
Het stemgedrag van het plebs is ook om te huilen, wat zijn ze toch boos en verbaasd als ze de beloofde ¤1000,- van Rutte niet krijgen, gek hé?
Lege en loze verkiezingsbeloften, dát is waar dit oude versleten systeem op draait.

Werkenden hebben gewoon de beloofde duizend euro gekregen. Belastingverlaging enzo.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:39:29 #185
66444 Lord_Vetinari
pi_161906997
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:37 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

En wat doe jij hier dan op een online forumpje? Zijn we niet allemaal hier om gedachten uit te wisselen?
Voorlopig loop ik hier niet te klagen dat het zo slecht is in Nederland en ben ik al jaren actief, politiek gesproken, om de dingen die ik anders zou willen zien te proberen te veranderen. En gelukkig werkt dat beter dan posten op een forumpje, kan ik je zeggen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:42:33 #186
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_161907125
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkenden hebben gewoon de beloofde duizend euro gekregen. Belastingverlaging enzo.
De middenstand heeft er anders flink van langs gekregen.
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-erop-achteruit-2015
- Jan Van Speijk
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:46:46 #187
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161907305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:42 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

De middenstand heeft er anders flink van langs gekregen.
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-erop-achteruit-2015
Volgens dat bericht gingen de meeste huishoudens erop vooruit. En de belastingverlaging kwam daar een jaar later nog eens bovenop.

Ik stem volgend jaar weer Rutte.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:47:09 #188
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_161907323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Voorlopig loop ik hier niet te klagen dat het zo slecht is in Nederland en ben ik al jaren actief, politiek gesproken, om de dingen die ik anders zou willen zien te proberen te veranderen. En gelukkig werkt dat beter dan posten op een forumpje, kan ik je zeggen.
Dat ben ik helemaal met je eens, daarom ben ik ook niet veel aanwezig op dit forumpje en besteed ik mijn tijd liever aan mijn opleiding, ben ik lid van een politieke partij en lees ik verder graag veel boeken en achtergronden. Op basis daarvan vorm ik mijn mening die ik hier af en toe kom delen. w/
- Jan Van Speijk
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:59:12 #189
66444 Lord_Vetinari
pi_161907946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:47 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens, daarom ben ik ook niet veel aanwezig op dit forumpje en besteed ik mijn tijd liever aan mijn opleiding, ben ik lid van een politieke partij en lees ik verder graag veel boeken en achtergronden. Op basis daarvan vorm ik mijn mening die ik hier af en toe kom delen. w/
Dan zou ik maar heel gauw betere boeken gaan lezen en afstappen van de strips, Pinkeltje en Beertje Colargol. Want als jouw opleiding en lezen tot dergelijke meningen over dit land leiden, doe je iets niet helemaal realistisch.
pi_161909039
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef Eiwitshake het volgende:

Als je dit serieus wilt veranderen. Predik dan niet de revolutie.
Zoek gelijkgestemden en uit je mening. Die vrijheid heb je ...
Als je de massa niet meekrijgt..... jammer dan. Mensen denken dus anders dan jij .
Als je al lid van een partij ben..... stel dan kwesties ter discussie in je partij.
Ontwikkel concrete plannen hoe de samenleving bestuurders kan "dwingen" of aanzetten meer aan het landsbelang te denken dan aan het partijbelang.
Heb je die concrete plannen niet ? Jammer.. ik ook niet . Wie wel ?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 22:58:53 #191
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161911143
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Echt, types als jij zouden eens een maandje in Paraguay moeten gaan wonen. Of in Venezuela. Of Noord-Korea. Of zoiets. En eens aan den lijve ondervinden hoe het écht is om in een land te wonen waar "leiders hun belangen verkwanselen".

Jullie zouden allemaal jankend en jammerend bij de ambassade komen vragen of je asjeblieft weer naar je warme en veilige zolderkamertje mag.
Dat het in dat soort landen slecht gesteld is met de vrijheid wil nog niet zeggen dat het in Nederland dan maar goed gesteld is. Als jij denkt dat onze politici onze belangen vertegenwoordigen waarom worden de meeste mensen dan steeds armer en de rijken steeds rijker? Dan doen ze toch iets niet goed....

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 04-05-2016 14:19:24 ]
Feyenoord!
  dinsdag 3 mei 2016 @ 22:59:52 #192
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161911184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Whehe.
Wel daarop reageren maar niet op mijn post. G Jammer!

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 04-05-2016 14:19:14 ]
Feyenoord!
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:00:27 #193
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161911207
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 04-05-2016 14:19:06 ]
Feyenoord!
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:01:12 #194
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161911233
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens dat bericht gingen de meeste huishoudens erop vooruit. En de belastingverlaging kwam daar een jaar later nog eens bovenop.

Ik stem volgend jaar weer Rutte.
_O- _O- _O-

Rutte is toch zeker wel de president met de minste visie die Nederland ooit gehad heeft. Het word steeds lachwekkender in Nederland wat dat betreft. Steeds minder visie, meer loopjongens voor banken/multinationals, geilend op de USA en minder intelligentie.
Feyenoord!
pi_161912978
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wel daarop reageren maar niet op mijn post. Gaat je begrip teboven waarschijnlijk. Jammer!
Ik heb je post niet gelezen, omdat ik geen zin heb in een willekeurig artikel van iemand anders als reactie op mij. Geen idee waar het over gaat dus.
  woensdag 4 mei 2016 @ 00:16:01 #196
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161913116
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb je post niet gelezen, omdat ik geen zin heb in een willekeurig artikel van iemand anders als reactie op mij. Geen idee waar het over gaat dus.
Het artikel legt uit wat word bedoeld met de stille revolutie. Maar daar ben je dus eigenlijk niet echt in geinteresseerd hoewel je voordoet komen dat je dat wel bent.

En als je een normale discussie probeert te voeren kan je altijd nog vragen wat ik er precies mee bedoel. :)
Feyenoord!
  woensdag 4 mei 2016 @ 00:19:42 #197
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161913176
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Rutte is toch zeker wel de president met de minste visie die Nederland ooit gehad heeft. Het word steeds lachwekkender in Nederland wat dat betreft. Steeds minder visie, meer loopjongens voor banken/multinationals, geilend op de USA en minder intelligentie.
President? Echt?

Dit topic is wel een magneet voor de minderbedeelden :')
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_161913219
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:19 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

President? Echt?

Dit topic is wel een magneet voor de minderbedeelden :')
Duik dan lekker je safe space in, in dat geliefde klikspaan/jank topic van je
pi_161913505
Dus wat is de stand van zaken? Kan ik eindelijk mijn fakkels aansteken en de hooivorken oppoetsen?
NEE!
pi_161913742
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het artikel legt uit wat word bedoeld met de stille revolutie. Maar daar ben je dus eigenlijk niet echt in geinteresseerd hoewel je voordoet komen dat je dat wel bent.

En als je een normale discussie probeert te voeren kan je altijd nog vragen wat ik er precies mee bedoel. :)
Ik geef het eerlijk toe: ik ben inderdaad ook gewoon niet geïnteresseerd in wat je te zeggen hebt, aangezien ik van m'n AEX-tijd nog weet dat het allemaal BNW-praat is. Daar besteed ik geen aandacht aan, sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')