Ik zou in ieder geval investeren in het onderwijs. En dan vooral in nuttige opleidingen. Wiskunde, informatica, natuurkunde en techniek. En goede praktische opleidingen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, vertel. Welke keuzes had jij gemaakt? Hoe had jij voor miljarden aan bezuinigingen bij elkaar gesprokkeld.
Minder bedeelden? Een moslim met een smartphone die hier aanklopt zeker?quote:Nee, jij moet stoppen met janken. Ik heb niet eens recht op een sociale huurwoning. En terecht, want dergelijke huizen zijn voor de minder bedeelden.
Omdat ik mijn zaakjes wel goed voor elkaar heb in tegenstelling tot de klagende xenofobe uitkeringstrekkers hier?quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook wel het voorbeeld van ultieme domheid.
Nee dat is prima maar fragiel met dit beleid,quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat ik mijn zaakjes wel goed voor elkaar heb in tegenstelling tot de klagende uitkeringstrekkers hier?
Ok.
En daar verdienen vvd en pvda best complimenten voor. Plus voor eerst sinds tijden lijkt een kabinet de rit uit te zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederland door de crisis heen slepen is gewoon een knap huzarenstukje van de kabinetten Rutte.
Ik vind jouw blinde xenofobie en het van alles de schuld bij anderen leggen van jou nogal dom.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee dat is prima maar fragiel met dit beleid,
Het is het gebrek aan visie verder dan nu wat je dom maakt.
Heb zelf wel de gevolgen gehad van de gedaalde huizenprijzen. Flinke restschuld, maar die heb ik inmiddels zelf afgelost. En dat was mijn eigen verantwoordelijkheid, want ik nam de gok door een huis te kopen op 2 salarissen.quote:
Waarom alleen vluchtelingen in het buitenland helpen? Waarom niet alle onrendabelen uitbesteden aan een lagelonenland?quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zou graag slim beleid zien. De kosten voor nuttige studies verlagen, in plaats van verhogen. Een grotere prikkel om aan de slag te gaan. Proberen negatief gedrag te belasten en positief gedrag te belonen. Vluchtelingen in hun eigen regio helpen.
Het huidige beleid is gewoon de kaasschaaf geweest in combinatie met lastenverzwaringen. Er zit totaal geen visie of diepgang in.
Dat mag jij vinden, dat noem ik realisme. Vooral als een ander ook daadwerkelijk moreel verwerpelijke acties onderneemt. Dat kun jij afschuiven noemen, ik noem dat het aanwijzen van ongewenst gedrag.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind jouw blinde xenofobie en het van alles de schuld bij anderen leggen van jou nogal dom.
Ja hallo, dan moet ie zelf ook vertrekkenquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarom alleen vluchtelingen in het buitenland helpen? Waarom niet alle onrendabelen uitbesteden aan een lagelonenland?
Welke moreel verwerpelijke acties worden er volgens jou dan ondernomen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, dat noem ik realisme. Vooral als een ander ook daadwerkelijk moreel verwerpelijke acties onderneemt. Dat kun jij afschuiven noemen, ik noem dat het aanwijzen van ongewenst gedrag.
Ok, hoe had jij realistisch 30 miljard verkregen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, dat noem ik realisme. Vooral als een ander ook daadwerkelijk moreel verwerpelijke acties onderneemt. Dat kun jij afschuiven noemen, ik noem dat het aanwijzen van ongewenst gedrag.
Nou, slim beleid toch?quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja hallo, dan moet ie zelf ook vertrekken
quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Er komt een positieve revolutie.
Geïnitieerd door mensen die de verschillen relativeren van de groepen in Nederland.
Zoals Nasrdin Dchar, gisteren bij Pauw.
Zoals Aboutaleb, die vanavond komt spreken op de Dam.
Ondanks de zuurpruimen van GeenStijl, die alles graag zien mislukken.
Die bv klagen dat de "medelanders" niet aan 4 mei doen.
Terwijl in hun eigen gelederen een Annabel Nanninga hebben die een paar jaar geleden een tweet verzond op 4 mei om 20.01 uur:
Wat is het hier stil. Is er iemand dood of zo…
Elke keer de verschillen opstoken, en mensen tegen elkaar opzetten.
Kortom: lang leve de fluwelen revolutie der positiviteit….
Dit is al de tweede keer dat je op de man speelt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja hallo, dan moet ie zelf ook vertrekken
Hoeveel miljarden zijn er al weggegooid met die JSF?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ok, hoe had jij realistisch 30 miljard verkregen dan?
Je bent kennelijk wel diep ongelukkig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je op de man speelt.
Het klopt ook gewoon niet, ik heb gewoon een baantje waar ik mee rondkom.
Liegen & Bedriegenquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Welke moreel verwerpelijke acties worden er volgens jou dan ondernomen?
Sorry?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ok, hoe had jij realistisch 30 miljard verkregen dan?
Haha. Haha. Nederland is afhankelijk van de wereldeconomie. Het enige wat Rutte II gedaan heeft is wachten totdat de wereldeconomie begon te herstellen. En, o ja, tussentijds met het botte mes bezuinigingen. Maar natuurlijk weer niet op Brussel bezuinigen, dat is teveel van het goede.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederland door de crisis heen slepen is gewoon een knap huzarenstukje van de kabinetten Rutte.
Veel buitenlanders zijn prima mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je bent kennelijk wel diep ongelukkig.
Maar dat is natuurlijk niet je eigen schuld maar van de elite en de buitenlanders.
Miljoenen misschien wel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Veel buitenlanders zijn prima mensen.
Het gaat mij erom dat er gewoon nergens een visie te vinden is. Bezuinigen gaat via de kaasschaaf. En er zijn straks honderdduizenden veelal islamitische migranten bijgekomen.
En je dan verbazen over opkomend antisemitisme en terrorisme.
Exact. Vergeet ook niet de bezuinigingen op de AIVD en de politie maar juist wel meer geld aan Brussel uitgeven.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Veel buitenlanders zijn prima mensen.
Het gaat mij erom dat er gewoon nergens een visie te vinden is. Bezuinigen gaat via de kaasschaaf. En er zijn straks honderdduizenden veelal islamitische migranten bijgekomen.
En je dan verbazen over opkomend antisemitisme en terrorisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |