Ben graag voorspelbaar bbyquote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]nog voorspelbaarder dan braddie
Heerlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:44 schreef Chloroform het volgende:
Vinden jullie cherrytomaatjes ook zo lekker
nee, snoeptomaten, trostomaten, cherrytomaten vind het allemaal smerigquote:Op maandag 2 mei 2016 23:44 schreef Chloroform het volgende:
In salade wel jaquote:Op maandag 2 mei 2016 23:44 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, snoeptomaten, trostomaten, cherrytomaten vind het allemaal smerig
Niet als snack:{wquote:Op maandag 2 mei 2016 23:44 schreef Chloroform het volgende:
ik vind jou best wel lkrquote:Op maandag 2 mei 2016 23:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Vinden jullie gummybeertjes ook zo lekker
Moest kotsen toen je dit vroegquote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom stel je eisen waar je zelf ook niet aan voldoet? Je bent goddomme in Spanje op vakantie?
lolquote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:47 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb het vermoeden dan Mr Bradge stiekem meeleest wat over hem geschreven wordt.
quote:
ik weet dat het belachelijk is maar moet altijd zo hard cringen als ik users zie met zo'n UIquote:Op maandag 2 mei 2016 23:47 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb het vermoeden dan Mr Bradge stiekem meeleest wat over hem geschreven wordt.
volgens mij heb jij echt zo een white pale big cawk lolquote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een grote lul het enige was.
Komkommer is saai.quote:
hardopquote:Op maandag 2 mei 2016 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volgens mij heb jij echt zo een white pale big cawk lol
stoorde me in het begin ook gigantisch aan jou ui, maar gewenning tegenwoordigquote:Op maandag 2 mei 2016 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet dat het belachelijk is maar moet altijd zo hard cringen als ik users zie met zo'n UI
Mijne is kjoet.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stoorde me in het begin ook gigantisch aan jou ui, maar gewenning tegenwoordig
Hoequote:Op maandag 2 mei 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunnen het wel spannend maken
Luister nog liever naar cachs levensverhaalquote:Op maandag 2 mei 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komkommer eten tijdens parachutespringen
vanwege?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Luister nog liever naar cachs levensverhaal
Laat maarquote:
Meer als je lichaamquote:
Maar leuk of nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al gezien in de bioscoop, je moet wel beetje thuis zijn in de materie
I am a Welfare Alcoholic, but:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:07 schreef Trollscience het volgende:
I am a Roman Catholic, but I fid this indescribably beautiful. The thought of everyone hearing this call and dropping what they're doing to go and worship God is absolutely awe-inspiring. God truly is Greatest!
Amerikaquote:Vijf miljoen dollar. Dat is wat een Amerikaanse koffieliefhebber wil hebben van Starbucks. De reden? In de ijskoffie zou te veel ijs zitten.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met een meid die geniet toch?
Nee, een gast die zijn piel in zo veel mogelijk kutjes weet te krijgen wordt gezien als een held en een meisje dat evenveel geniet van seks en net zoveel piemels heeft gezien als die gast kutjes wordt gezien als een goedkope afgedankte hoer?!??quote:
Iets met sleutel en slotquote:Op dinsdag 3 mei 2016 03:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, een gast die zijn piel in zo veel mogelijk kutjes weet te krijgen wordt gezien als een held en een meisje dat evenveel geniet van seks en net zoveel piemels heeft gezien als die gast kutjes wordt gezien als een goedkope afgedankte hoer?!??
Hypocrisie ten top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |