Als ts zelf met een budget van 250 euro aan komt. Is het wel heel grof om kijkshop spul van 2 tientjes voor te gaan stellen... het brakke beeld dat daaruit komt maakt iedereen spontaan zeeziek. Dat is alsof hij vraagt voor een knappe camera voor 500 euro en je dan voorstelt om een mobieltje van 5 tientjes te pakken omdat die het ook kanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:56 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
¤250,- voor een verrekijker lijkt me sowieso wel erg veel, zelfs voor een hele goede.
http://www.kijkshop.nl/pr(...)kers-en-accessoires/
Ik geef alleen maar aan dat zelfs een hele goede verrekijker iig geen 250 euro hoeft te kosten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 03:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als ts zelf met een budget van 250 euro aan komt. Is het wel heel grof om kijkshop spul van 2 tientjes voor te gaan stellen... het brakke beeld dat daaruit komt maakt iedereen spontaan zeeziek. Dat is alsof hij vraagt voor een knappe camera voor 500 euro en je dan voorstelt om een mobieltje van 5 tientjes te pakken omdat die het ook kanEen "erg" goede kan meer dan 750 euro kosten. Wat knaps met een goede prijs/prestatie kan je vinden voor rond de 100.
TS, ik raad aan gewoon eens een foto winkel binnen te lopen. Die hebben meestal ook genoeg soorten verrekijkers. Kan je met je eigen ogen eens kijken wat je fijn vind. Geen idee welke regio je zit, maar bij bijv CameraNu (Urk) hebben ze er heel erg veel. En kan je ze ook gewoon in de weilanden achter de zaak testen.
Waar zie jij goede kwaliteit daar dan? Ik zie alleen maar Chinees plastic speelgoed..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 03:17 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat zelfs een hele goede verrekijker iig geen 250 euro hoeft te kosten.
Ter vergelijking geef ik een linkje van de kijkshop, wil nog niet zeggen dat TS persé daar moet kopen, maar als tip dat TS juist niet naar de duurdere zaken hoeft voor goede kwaliteit.
Maar jouw tip sloeg (net als je Avatar) al helemaal nergens op, iets adviseren wat TS zelf in de OP al had bedacht.
Een "hele goede" verrekijker gaat je meer dan ¤1000 kosten. Een "goede" vind je over het algemeen tussen de 200-500 en daaronder krijg je op z'n hoogst "aardige" kijkers en "troep".quote:Op dinsdag 3 mei 2016 03:17 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat zelfs een hele goede verrekijker iig geen 250 euro hoeft te kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |