Sneuquote:Op maandag 2 mei 2016 23:19 schreef BozeHaas het volgende:
Vind het wel sneu voor Braddie maar hij doet het toch echt allemaal zelf
haha zeg jijquote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin, men heeft eindelijk weer wat ze willen. Iemand weggepest. Allemaal volwassen mensen hier en toch iemand tot op zijn bot afzeiken, nou hoho wat leuk. Terwijl die jongen er echt mee zit
Zit het lekker?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat een onzin, men heeft eindelijk weer wat ze willen. Iemand weggepest. Allemaal volwassen mensen hier en toch iemand tot op zijn bot afzeiken, nou hoho wat leuk. Terwijl die jongen er echt mee zit
Als je niet het eerste bent kun je nooit je lul showen en bouw je geen reputatie opquote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een grote lul het enige was.
Lekker dan. Zo kom ik nooit aan pussy.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Vind een sociale jongen wel een must ja. En vastberaden. Het moet geen zieligerd zijn.
Wat moet jij met katjes ;squote:Op maandag 2 mei 2016 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lekker dan. Zo kom ik nooit aan pussy.
Dat is altijd een leuke bonus.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een grote lul het enige was.
Het is niet meer dan een kwestie van je lul niet terug in je broek doen na het zeiken.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je niet het eerste bent kun je nooit je lul showen en bouw je geen reputatie op
Waarom stel je eisen waar je zelf ook niet aan voldoet? Je bent goddomme in Spanje op vakantie?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Vind een sociale jongen wel een must ja. En vastberaden. Het moet geen zieligerd zijn.
Tien keer nee en een ja is een ja natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een kwestie van je lul niet terug in je broek doen na het zeiken.
Kan geregeld worden.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niets te klagen maar zit liever bij Ome Hoink op schoot.
Liever 100 blauwtjes dan 2 blauwe ballen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
Tien keer nee en een ja is een ja natuurlijk
Wist altijd al dat je een weke knieën kreeg van Opa.Bquote:Op maandag 2 mei 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Liever 100 blauwtjes dan 2 blauwe ballen.
Jammer genoeg ben ik geen neger.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wist altijd al dat je een weke knieën kreeg van Opa.B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |