Mag ook in m'n douche ...quote:Op maandag 2 mei 2016 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit zeg je toch niet tegen een jood. :S
als prive leven erbij betrokken wordt, snap ik het welquote:Op maandag 2 mei 2016 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Snap al die FOK! problemen niet, ik heb nooit gezeur hier.
Net zoals die mopquote:
Omdat je tieten hebt waar geen dikke zwarte haren uit groeien (toch?) doen mensen niet lullig tegen je.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Hoe bedoel jequote:Op maandag 2 mei 2016 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
als prive leven erbij betrokken wordt, snap ik het wel
Dit is een aanname.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
Omdat je tieten hebt waar geen dikke zwarte haren uit groeien (toch?) doen mensen niet lullig tegen je.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit zeg je toch niet tegen een jood. :S
Ik wel, elke avond in de foetushouding slapen. Godverdommequote:Op maandag 2 mei 2016 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Nou dat waar Braddie het over heeft. Vraag mij af hoe dat kan dat het zo ver is gekomen.quote:
Door jarenlang van alles en nog wat te posten en dat wordt dan tot in treure herhaaldquote:Op maandag 2 mei 2016 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat waar Braddie het over heeft. Vraag mij af hoe dat kan dat het zo ver is gekomen.
Klopt dit dames?quote:Op maandag 2 mei 2016 08:21 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat vrouwen zulke hoge eisen stellen, je moet per se hoogopgeleid zijn, veel geld verdienen, succesvol of erg sociaal zijn. Zonder deze eigenschappen laten vrouwen je keihard links liggen. Solidariteit ho maar
Wat een onzin, men heeft eindelijk weer wat ze willen. Iemand weggepest. Allemaal volwassen mensen hier en toch iemand tot op zijn bot afzeiken, nou hoho wat leuk. Terwijl die jongen er echt mee zitquote:Op maandag 2 mei 2016 23:19 schreef BozeHaas het volgende:
Vind het wel sneu voor Braddie maar hij doet het toch echt allemaal zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |