Paxcon is de naakte man op google, uit Groningen.quote:
jouw probleemquote:Op maandag 2 mei 2016 20:47 schreef JanCees het volgende:
Waar zijn mijn posts heen?!?!!?!?!?!?!?!?!!?!?
Verdomme Roland.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:47 schreef JanCees het volgende:
Waar zijn mijn posts heen?!?!!?!?!?!?!?!?!!?!?
WELKOMquote:Op maandag 2 mei 2016 20:49 schreef Joezi het volgende:
Sorry allen, was wat later thuis. Dank voor al jullie DM.
Wat was je aan het doen vrind?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:49 schreef Joezi het volgende:
Sorry allen, was wat later thuis. Dank voor al jullie DM.
quote:Op maandag 2 mei 2016 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar geven we het in de slotfase bewust weg.
Mijn voorlopige PR DL staat op 120. Maar die verhoog ik vd week nog welquote:
Amigo. Zie app en wees trotsquote:
Ouwe reusquote:
Ik zou onlogisch nooit in de steek laten.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
Het zou grappig zijn als we nu allemaal naar een ander topic zouden gaan en onlogisch hier alleen verwonderd achter laten.
Bedankt pikquote:Op maandag 2 mei 2016 20:50 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, ik ben vrolijk vandaag. IEDEREEN VAN HARTE WELKOM![]()
![]()
NOGMAALS
![]()
![]()
Welk topic stel je voor?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
Het zou grappig zijn als we nu allemaal naar een ander topic zouden gaan en onlogisch hier alleen verwonderd achter laten.
Onlogisch is niet het type om mee te dollen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
Boks ouwe reus.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou onlogisch nooit in de steek laten.
Lekker hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn voorlopige PR DL staat op 120. Maar die verhoog ik vd week nog wel
[..]
Amigo. Zie app en wees trots
[..]
Ouwe reus
quote:Op maandag 2 mei 2016 20:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat HMF ook zo klonk tijdens de 7delige verliesreeks
Zeg je nu dat onlogisch niet mans genoeg is om zich in zijn eentje te redden?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou onlogisch nooit in de steek laten.
Chuck Norris kan hierover meepraten.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onlogisch is niet het type om mee te dollen.
Ben jij nu een VI hooligan?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:51 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn hier nog vrouwenvoetbalexperts? (Serieuze vraag)
Vrienden helpen elkaar altijd, ook al is hulp ten overvloede. Juist jij zou dat moeten weten, stuk schorem.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat onlogisch niet mans genoeg is om zich in zijn eentje te redden?
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat onlogisch niet mans genoeg is om zich in zijn eentje te redden?
Tong80quote:Op maandag 2 mei 2016 20:51 schreef vincenzo78 het volgende:
Schobbejakquote:Op maandag 2 mei 2016 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrienden helpen elkaar altijd, ook al is hulp ten overvloede. Juist jij zou dat moeten weten, stuk schorem.
Haha, altijd al eens stuk schorem willen zeggen. Bedankt Kapo
Jojoortje Lavender & GGMMquote:Op maandag 2 mei 2016 20:51 schreef vincenzo78 het volgende:
Heb je deze van een Need For Speed plaatje op FB?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee.
"Its not knowing your friends have your back. It's knowing you have your friends back".
LRquote:Op maandag 2 mei 2016 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Onlo, Als Dundee United niet van Dundee wint deze week degraderen ze![]()
Everton.
wat versta je onder expert?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:51 schreef vincenzo78 het volgende:
Hooligansquote:Op maandag 2 mei 2016 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je deze van een Need For Speed plaatje op FB?
Sorry vriend! Ik ben wel regelmatig aanwezig, maar geen hooligan...daarmee zou ik echte Hooligans te kort doen...quote:
Hij heeft die eerste wedstrijden gered toen het spel helemaal slecht wasquote:Op maandag 2 mei 2016 20:54 schreef Seam het volgende:
Iedereen vergeet dat El Ghazi ook ontzettend goed speelde in zijn eerste wedstrijden
Mis dat PSV hem kan halenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:54 schreef Seam het volgende:
Iedereen vergeet dat El Ghazi ook ontzettend goed speelde in zijn eerste wedstrijden
Nog nooit in Schotland geweest dus dat zou mij wel tof lijken.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LR
Wat een ellende. Zullen we ze gaan aanmoedigen? Weekendje Dundee kan geen kwaad dacht ik zo
Newcastle United
Ik hoop dat Spurs wint. Als Leicester kampioen wordt door niet zelf in actie te komen, doet dat afbreuk aan het Leicester-sprookjequote:Op maandag 2 mei 2016 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
Even poepen en dan zie ik jullie straks in het PL topic. Vieren we gezamenlijk het kampioenschap van Leicester.
Dundeequote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog nooit in Schotland geweest dus dat zou mij wel tof lijken.
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn de stadions niet ver van elkaar lopen.
Dundee United.
Nee, zorgt alleen voor problemen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mis dat PSV hem kan halen
El Ghazigod
Rens is hier nooit meer.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Sorry vriend! Ik ben wel regelmatig aanwezig, maar geen hooligan...daarmee zou ik echte Hooligans te kort doen...
Goed punt.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Spurs wint. Als Leicester kampioen wordt door niet zelf in actie te komen, doet dat afbreuk aan het Leicester-sprookje
Stijn is het met mij eens.
ik ookquote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Spurs wint. Als Leicester kampioen wordt door niet zelf in actie te komen, doet dat afbreuk aan het Leicester-sprookje
Heeft wel talent. Zie hem liever spelen dan Schöne, maar denk wel dat Cerny meer in zich heeft.quote:
Stijn zei in het PL topic wat anders.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog nooit in Schotland geweest dus dat zou mij wel tof lijken.
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn de stadions niet ver van elkaar lopen.
Dundee United.
Ietsje maar. Die trui kleedt wel mooi slank afquote:
Weet je wel hoe Dundee is?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ietsje maar. Die trui kleedt wel mooi slank af
Evertonquote:Op maandag 2 mei 2016 20:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vandaag Dundee Utd vs Fc Dundee....Dundee Utd kan vandaag degraderen
Hoe laat?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We schakelen zo meteen dan ook naar het PL topic
Inwoners 143.090quote:Op maandag 2 mei 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer
Gewoon naast elkaarIk gok dat Dundee niet zo groot is
Dundee
Karina vindt dit leuk.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben geen leuzen zonder K.
Oh dat valt inderdaad nog mee. Nou ja, we gaan pleite hier en naar het PL topic.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inwoners 143.090
Dat valt nog heel erg meeMaar goed, we maken er gewoon wat moois van!
Everton
Newcastle Unitedquote:Op maandag 2 mei 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inwoners 143.090
Dat valt nog heel erg meeMaar goed, we maken er gewoon wat moois van!
Everton
Zou je hem doen?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ietsje maar. Die trui kleedt wel mooi slank afHij is natuurlijk ook flink afgevallen door het fietsen
Ik vind Ado ook kut, maar om dat dan in een leus te verwerken...quote:Op maandag 2 mei 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben geen leuzen zonder K.
Dundeequote:Op maandag 2 mei 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dat valt inderdaad nog mee. Nou ja, we gaan pleite hier en naar het PL topic.
Newcastle United
lolquote:Op maandag 2 mei 2016 20:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Ado ook kut, maar om dat dan in een leus te verwerken...
Ik tast in het duister.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wejoooooo!quote:Op maandag 2 mei 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht
Anders blijf je in een eeuwige loopquote:Op maandag 2 mei 2016 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke, oke... al had het wel Dundee United moeten zijn
Everton
Alleen omdat jij gaat hoor!quote:Op maandag 2 mei 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dat valt inderdaad nog mee. Nou ja, we gaan pleite hier en naar het PL topic.
Newcastle United
when i crap zei hijquote:Op maandag 2 mei 2016 21:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
When I pull @ your hair....to the back...you will like it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |