Ja ja, zeker gewoon in natura betaaldquote:Op maandag 2 mei 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb srsly zojuist mijn obvious fake ray ban look a like zonnebril verkocht voor 30 euro.?!!???!! Werd gewoon op terras ervoor aangesproken, ik zei gewoon dat het nep was. "As long as you have sunglass bag, it is good good!" - gebroken engels sprekende spanjaardos.
die vent gaat er nu iedere avond aan snuivenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb srsly zojuist mijn obvious fake ray ban look a like zonnebril verkocht voor 30 euro.?!!???!! Werd gewoon op terras ervoor aangesproken, ik zei gewoon dat het nep was. "As long as you have sunglass bag, it is good good!" - gebroken engels sprekende spanjaardos.
...quote:Op maandag 2 mei 2016 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die vent gaat er nu iedere avond aan snuiven
Je moest eens wetenquote:
aldus de man die shoarma in de nek van een vegetarisch meisje gooit.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:06 schreef MrBradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mij_nat_gooien_.html
De tering...
*grijpt meisje bij d`r haren en duwt d`r op de grond
"weet je zeker? Weet je zeker? je gooit mij gewoon nat he"
*geeft bitchclap in haar gezicht*
Wat een mongool..
Is cultuur. Ik heb een lichtgetint vermoedenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:06 schreef MrBradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mij_nat_gooien_.html
De tering...
*grijpt meisje bij d`r haren en duwt d`r op de grond
"weet je zeker? Weet je zeker? je gooit mij gewoon nat he"
*geeft bitchclap in haar gezicht*
Wat een mongool..
Shoarma in iemand d`r nek gooien als je dronken bent, is iets anders dan iemand omdat die water op je gooit zo op de grond duwen en een klap in d`r gezicht verkopen, niet dan?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aldus de man die shoarma in de nek van een vegetarisch meisje gooit.
Cultuurquote:Op maandag 2 mei 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is cultuur. Ik heb een lichtgetint vermoeden
nee.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Shoarma in iemand d`r nek gooien als je dronken bent, is iets anders dan iemand omdat die water op je gooit zo op de grond duwen en een klap in d`r gezicht verkopen, niet dan?
Oke, als ik jou dan tegen kom en je gooit bier over mij heen als ik heb gezopen tik ik jou ook op je smoelwerk. Precies hetzelfde namelijk.quote:
vind ik fatsoenlijker dan shoarma naar een vegetariër gooienquote:Op maandag 2 mei 2016 18:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oke, als ik jou dan tegen kom en je gooit bier over mij heen als ik heb gezopen tik ik jou ook op je smoelwerk. Precies hetzelfde namelijk.
Hoe kun je dronken zijn als je nooit drinkt?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Shoarma in iemand d`r nek gooien als je dronken bent, is iets anders dan iemand omdat die water op je gooit zo op de grond duwen en een klap in d`r gezicht verkopen, niet dan?
dan heb je vast wel een of ander excuus dat je dat niet kant of beter kunt wachten totdat je 40 kg bent afgevallenquote:
ramsay baasquote:Op maandag 2 mei 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk de nieuw got, wat de fuuuuuuucckkkkk
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk de nieuw got, wat de fuuuuuuucckkkkk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, moet dat nouquote:
Echt he, dacht dat alleen mannen een witte harnas konden dragenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zit je die malloot altijd te verdedigen
Madquote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
mad omdat je van je ouders nog niet mag kijken
Meteen weer zo op de manquote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mad zijn is van 2015, tegenwoordig caren we niet
Waarom die pers-smiley erachter?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
KIJK NOU MAAR EERST OF HET WEL HALLAL IS
Niet van mattie in ieder gevalquote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
echt heerlijk
je moest eens weten
jullie mannen missen echt wat
Geen groente?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
even gebakken aardappeltjes en cordon bleu mijn mond inproppen
Ik lees je posts nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:35 schreef xcachet het volgende:
Crip, is dit probleem herkenbaar bij veel meiden?Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Crip, is dit probleem herkenbaar bij veel meiden?Vooral bij chinezen na de bukkakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
Crip, is dit probleem herkenbaar bij veel meiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Crip, is dit probleem herkenbaar bij veel meiden?HAHAHAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
wow, nog nooit zo bekeken een wereld gaat er voor me open.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niet, super lekker, net schatzoeken
Crip, is dit probleem herkenbaar bij veel meiden?uhm nee wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je worden als je alleen maar gaat zwemmen in Pattaya.quote:
Echt hequote:Op maandag 2 mei 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan die Dj Mattie nu van de buis verdwijnen met zijn gejank.
HAHA JAquote:Op maandag 2 mei 2016 18:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja man
BEN BAKKEN TOCH
ZO BAM
IN DIE PAN
BOEM !!!
WHAAAAA
Barbecuetje inplannen. Vrijdag vissen en dan zaterdag bbq ofzo.quote:
Goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 2 mei 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Wat een rotwerk zo'n vijzel gebruiken. Maar ja. Is wel traditioneel.
Beter uit te houden als ik uitzicht had op een chick die voor me paaldanst.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
Remqo is echt een van de liefste personen in klbsc
Kwam dit tegen via mycroft... Waar ging het mis?quote:
Je moet 'm ook vullen gek (tomaat, knoflook, kruiden, whatever). En dan in alufolie op laag vuur in z'n eigen vet in een koekenpan.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:54 schreef Rozevla het volgende:
WAT EEN KUT VIS DIE FOREL
Smaakt echt naar niks
Waardeloos
Ja zo maak je kak nog lekkerquote:Op maandag 2 mei 2016 18:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je moet 'm ook vullen gek (tomaat, knoflook, kruiden, whatever). En dan in alufolie op laag vuur in z'n eigen vet in een koekenpan.
Ninja editquote:Op maandag 2 mei 2016 18:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dit klopt. Zelfs die spuitpoep van jou.
Ik las even iets andersquote:Op maandag 2 mei 2016 19:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ga naar buiten om te ruiken
Auwquote:Op maandag 2 mei 2016 19:27 schreef Amarantha het volgende:
Kut. Net op iets hards gebeten, nu zit er een stukje kies los maar die zit vast aan een wortel ofzo maar zit wel heel erg los.
Voel mij weer een klein kind, melktanden die je eruit liet trekken.quote:
was vandaag nog in emmenquote:Op maandag 2 mei 2016 19:27 schreef Amarantha het volgende:
Kut. Net op iets hards gebeten, nu zit er een stukje kies los maar die zit vast aan een wortel ofzo maar zit wel heel erg los.
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:27 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:28 schreef zeer het volgende:
[..]
was vandaag nog in emmen
wat een fantastische stad is dat zeg
is waarschijnlijk nu wel nodig ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voel mij weer een klein kind, melktanden die je eruit liet trekken.
quote:"And I'm nog gonna eat it on camera because like I get really really really like stimulated when I eat Oreos."
tubetje seconde lijm?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar even serieus.. Het is een klein stukje aan de zijkant. Zal ik het los trekken? Of wachten tot het afknapt?
ik ken iemand die met problemen met z'n tanden altijd naar een tandarts gaat maar weet niet of dat gebruikelijk isquote:Op maandag 2 mei 2016 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar even serieus.. Het is een klein stukje aan de zijkant. Zal ik het los trekken? Of wachten tot het afknapt?
Open anders even een topic overquote:Op maandag 2 mei 2016 19:31 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ken iemand die met problemen met z'n tanden altijd naar een tandarts gaat maar weet niet of dat gebruikelijk is
Maak een fotoquote:
Dat is dan vast geen FOK!ker.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:31 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ken iemand die met problemen met z'n tanden altijd naar een tandarts gaat maar weet niet of dat gebruikelijk is
Wachten tot morgen en dan de tandartsenpraktijk bellen?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik bel morgen even.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Open anders even een topic overquote:Op maandag 2 mei 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wachten tot morgen en dan de tandartsenpraktijk bellen?
Ja ik heb ook besloten maar niks te doen, bellen wou ik sowieso al doen. Als hij afknapt, pech gehadquote:Op maandag 2 mei 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wachten tot morgen en dan de tandartsenpraktijk bellen?
ben blij dat je je verantwoord godverdomme waarom geen asianquote:Op maandag 2 mei 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
pizza.
sushi is dicht op ma en ander aziatisch voer hebben we hier niet
ja echt he. tfoequote:Op maandag 2 mei 2016 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
ben blij dat je je verantwoord godverdomme waarom geen asian![]()
![]()
![]()
Waarom daar?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
bij dat griekse restaurant of die twijfelachtige indier die er naast zit? ;s
Aitquote:Op maandag 2 mei 2016 19:43 schreef zeer het volgende:
[..]
daar post ik alleen artistieke foto's van mijn eigen gemaakte eten
ik had vandaag 420 kmquote:Op maandag 2 mei 2016 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet slecht, doe je vaker zulke afstanden?
ben hangryquote:Op maandag 2 mei 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
HELLO SC!!!!! HOW WE ALL DOING TONIGHT!!!!!?!?!?!?
eh okquote:Op maandag 2 mei 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
HELLO SC!!!!! HOW WE ALL DOING TONIGHT!!!!!?!?!?!?
Ja elk weekend.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet slecht, doe je vaker zulke afstanden?
weet je hoe lang je daar over doet met de trekker ;s ;s ;squote:Op maandag 2 mei 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moest je het hooi en de aardappels naar de stad brengen?
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:44 schreef zeer het volgende:
[..]
wist niet dat je zulke hoge eisen stelde aan onze date
hele dag bezig beetje tuffen tochquote:Op maandag 2 mei 2016 19:47 schreef zeer het volgende:
[..]
weet je hoe lang je daar over doet met de trekker ;s ;s ;s
heb dat srs wel genoeg gedaan, als je een week lang iedere dag 14-16 uur in een trekker gezeten hebt, is je lichaam toe aan een nieuwe rug en nekquote:Op maandag 2 mei 2016 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hele dag bezig beetje tuffen toch
Wat moet hooi in de stad :squote:Op maandag 2 mei 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moest je het hooi en de aardappels naar de stad brengen?
Pff 14-16 uur. Zitten vaak wel relaxe stoelen in toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:48 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dat srs wel genoeg gedaan, als je een week lang iedere dag 14-16 uur in een trekker gezeten hebt, is je lichaam toe aan een nieuwe rug en nek
Werk je daar? Of bezoek je ze srs ieder weekend.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naar vakantiepark, daar hebben mijn opa en oma een huisje en daar zijn ze in de zomer.
mehquote:Op maandag 2 mei 2016 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff 14-16 uur. Zitten vaak wel relaxe stoelen in toch?
jouw micropenis geraakt niet eens tot de oppervlaktequote:Op maandag 2 mei 2016 19:51 schreef Rozevla het volgende:
BOAT'S N HOES
BAM !!!
CAUSE MY DICK FLOATS !!!!!
Dat tweede.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Werk je daar? Of bezoek je ze srs ieder weekend.
sorry, was ff pissenquote:Op maandag 2 mei 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik probeer beetje enthousiasme de SC binnen te brengen en zit je nog te zeiken
Dacht het niet, Jobquote:Op maandag 2 mei 2016 19:57 schreef xcachet het volgende:
"Is Job ook thuis?"
"Huh, wie?"
"Job"
"Die woont hier niet ik denk dat je het verkeerde nummer hebt gebeld."
"Oh, oke"
Tutututut
Toen was jij 9 of niet?quote:
Idd is al een perfect iets op zichzelfquote:
Ja daarom speel ik het ook soms, zit ik even op niveau met de rest.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is toch de gemiddelde leeftijd van een CoD speler
quote:Op maandag 2 mei 2016 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Idd is al een perfect iets op zichzelf
Kunnen ze beter iets nieuws er van maken, is minder werk.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze mogen jou wel eens remasteren met je kutkop
Nou ja jezus manquote:Op maandag 2 mei 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze mogen jou wel eens remasteren met je kutkop
battlefield 2quote:Op maandag 2 mei 2016 20:09 schreef zeer het volgende:
mw1 was wel echt de laatst cod waar nog tactiek e.d. in zat
lekker noobtubes en iedereen die granaten dropten als ze gedood werdenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:09 schreef zeer het volgende:
mw1 was wel echt de laatst cod waar nog tactiek e.d. in zat
Leuk, welke heb je op het oog?quote:
Nu ben je verlicht om te gaan voor de rest van ons, dat weet je toch?quote:
quote:
Jeetje, jij haat mij echt.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou het fijn vinden als je hem meenam en zelf daar ook bleef
Hij is vast druk met de TR xDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |