nee.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Shoarma in iemand d`r nek gooien als je dronken bent, is iets anders dan iemand omdat die water op je gooit zo op de grond duwen en een klap in d`r gezicht verkopen, niet dan?
Oke, als ik jou dan tegen kom en je gooit bier over mij heen als ik heb gezopen tik ik jou ook op je smoelwerk. Precies hetzelfde namelijk.quote:
vind ik fatsoenlijker dan shoarma naar een vegetariėr gooienquote:Op maandag 2 mei 2016 18:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oke, als ik jou dan tegen kom en je gooit bier over mij heen als ik heb gezopen tik ik jou ook op je smoelwerk. Precies hetzelfde namelijk.
Hoe kun je dronken zijn als je nooit drinkt?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Shoarma in iemand d`r nek gooien als je dronken bent, is iets anders dan iemand omdat die water op je gooit zo op de grond duwen en een klap in d`r gezicht verkopen, niet dan?
dan heb je vast wel een of ander excuus dat je dat niet kant of beter kunt wachten totdat je 40 kg bent afgevallenquote:
ramsay baasquote:Op maandag 2 mei 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk de nieuw got, wat de fuuuuuuucckkkkk
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk de nieuw got, wat de fuuuuuuucckkkkk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |