Ja ja, zeker gewoon in natura betaaldquote:Op maandag 2 mei 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb srsly zojuist mijn obvious fake ray ban look a like zonnebril verkocht voor 30 euro.?!!???!! Werd gewoon op terras ervoor aangesproken, ik zei gewoon dat het nep was. "As long as you have sunglass bag, it is good good!" - gebroken engels sprekende spanjaardos.
die vent gaat er nu iedere avond aan snuivenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb srsly zojuist mijn obvious fake ray ban look a like zonnebril verkocht voor 30 euro.?!!???!! Werd gewoon op terras ervoor aangesproken, ik zei gewoon dat het nep was. "As long as you have sunglass bag, it is good good!" - gebroken engels sprekende spanjaardos.
...quote:Op maandag 2 mei 2016 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die vent gaat er nu iedere avond aan snuiven
Je moest eens wetenquote:
aldus de man die shoarma in de nek van een vegetarisch meisje gooit.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:06 schreef MrBradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mij_nat_gooien_.html
De tering...
*grijpt meisje bij d`r haren en duwt d`r op de grond
"weet je zeker? Weet je zeker? je gooit mij gewoon nat he"
*geeft bitchclap in haar gezicht*
Wat een mongool..
Is cultuur. Ik heb een lichtgetint vermoedenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:06 schreef MrBradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mij_nat_gooien_.html
De tering...
*grijpt meisje bij d`r haren en duwt d`r op de grond
"weet je zeker? Weet je zeker? je gooit mij gewoon nat he"
*geeft bitchclap in haar gezicht*
Wat een mongool..
Shoarma in iemand d`r nek gooien als je dronken bent, is iets anders dan iemand omdat die water op je gooit zo op de grond duwen en een klap in d`r gezicht verkopen, niet dan?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aldus de man die shoarma in de nek van een vegetarisch meisje gooit.
Cultuurquote:Op maandag 2 mei 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is cultuur. Ik heb een lichtgetint vermoeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |