wow, nog nooit zo bekeken een wereld gaat er voor me open.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niet, super lekker, net schatzoeken
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:35 schreef xcachet het volgende:
Crip, is dit probleem herkenbaar bij veel meiden?uhm nee wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je worden als je alleen maar gaat zwemmen in Pattaya.quote:
Echt hequote:Op maandag 2 mei 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan die Dj Mattie nu van de buis verdwijnen met zijn gejank.
HAHA JAquote:Op maandag 2 mei 2016 18:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja man
BEN BAKKEN TOCH
ZO BAM
IN DIE PAN
BOEM !!!
WHAAAAA
Barbecuetje inplannen. Vrijdag vissen en dan zaterdag bbq ofzo.quote:
Goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 2 mei 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Wat een rotwerk zo'n vijzel gebruiken. Maar ja. Is wel traditioneel.
Beter uit te houden als ik uitzicht had op een chick die voor me paaldanst.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
Remqo is echt een van de liefste personen in klbsc
Kwam dit tegen via mycroft... Waar ging het mis?quote:
Je moet 'm ook vullen gek (tomaat, knoflook, kruiden, whatever). En dan in alufolie op laag vuur in z'n eigen vet in een koekenpan.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:54 schreef Rozevla het volgende:
WAT EEN KUT VIS DIE FOREL
Smaakt echt naar niks
Waardeloos
Ja zo maak je kak nog lekkerquote:Op maandag 2 mei 2016 18:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je moet 'm ook vullen gek (tomaat, knoflook, kruiden, whatever). En dan in alufolie op laag vuur in z'n eigen vet in een koekenpan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |