Auwquote:Op maandag 2 mei 2016 19:27 schreef Amarantha het volgende:
Kut. Net op iets hards gebeten, nu zit er een stukje kies los maar die zit vast aan een wortel ofzo maar zit wel heel erg los.
Voel mij weer een klein kind, melktanden die je eruit liet trekken.quote:
was vandaag nog in emmenquote:Op maandag 2 mei 2016 19:27 schreef Amarantha het volgende:
Kut. Net op iets hards gebeten, nu zit er een stukje kies los maar die zit vast aan een wortel ofzo maar zit wel heel erg los.
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:27 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:28 schreef zeer het volgende:
[..]
was vandaag nog in emmen
wat een fantastische stad is dat zeg
is waarschijnlijk nu wel nodig ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voel mij weer een klein kind, melktanden die je eruit liet trekken.
quote:"And I'm nog gonna eat it on camera because like I get really really really like stimulated when I eat Oreos."
tubetje seconde lijm?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar even serieus.. Het is een klein stukje aan de zijkant. Zal ik het los trekken? Of wachten tot het afknapt?
ik ken iemand die met problemen met z'n tanden altijd naar een tandarts gaat maar weet niet of dat gebruikelijk isquote:Op maandag 2 mei 2016 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar even serieus.. Het is een klein stukje aan de zijkant. Zal ik het los trekken? Of wachten tot het afknapt?
Open anders even een topic overquote:Op maandag 2 mei 2016 19:31 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ken iemand die met problemen met z'n tanden altijd naar een tandarts gaat maar weet niet of dat gebruikelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |